Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy nowy Canal+ Online ma zastąpić GO, czy oba będą funkcjonowały równolegle?

Nawet na tableta można ściągnąć dwie różne apki i nie wiem, czy lepiej mieć obie ze względu na inną funkcjonalność, czy skupić się na jednej, bo druga jest na wylocie?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie. Jestem abonentem, więc ciągle mi przysyłali maile, że mogę korzystać z c+online za damo w ramach abonamentu. I wczoraj zarejestrowałem się poprzez strefe Canal+ (nie korzystam z apki, chciałem tylko zobaczyć), poprzeglądałem, i zostawiłem, nie wylogując się. I koło 21, wszystkie kanały na dekoderze poznikały. Był komunikat, taki w stylu, kanały zostały wyłączone z mojego abonamentu. Dostałem zawału, ale od razu pikło mi, żeby wylogować sie z apki. Wylogowałem sie, i był ok. Zawsze tak jest?

 

A drugie pytanie. Kiedy będzie ta aplikacja w dekoderze, tak jak jest nc+go?

 

Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Edytowane przez domino236
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty chłopie piszesz? Nie ma w dekoderze żadnej aplikacji nc+ go i nigdy nie było. nc+ go w dekoderze to usługa VOD przez internet. Dostęp do filmów, seriali itp.. Nie ma opcji oglądania kanałów na żywo.  

Następna sprawa...korzystanie z Canal+ OTT nie ma wpływu na odbiór kanałów sat. 

Edytowane przez ircios
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie spytać więc napiszę tu. Mam tv Sony KD-49X9005 i mam problem od pewnego czasu z połączeniem z siecią domową wi-fi. Resetowałem tv do ustawień fabrycznych ale nie chce połączyć z siecią, hasło wpisywałem poprawne. Mam tv podłączony także kablem ethernetowym.Aplikacje internetowe działają. Jednak z powodu braku sieci nie mogę korzystać z chromecasta. Miał ktoś podobny problem? Edit: Już po problemie. Musiałem na chwilę odłączyć kabel ethernetowy.

Edytowane przez kkzk81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2021 o 18:10, simi napisał:

Też tak miałem w niedzielę, winny był mój dostawca internetu. Po zgłoszeniu wszystko wróciło do normy. Dodam, że na mobilnym łączu działało bez problemu.

Skad wiesz, ze to wina dostawcy internetu? Jak zglosiles ten problem? Co bylo powodem usterki? Dzieki za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2021 o 19:10, kkzk81 napisał:

Nie wiem gdzie spytać więc napiszę tu. Mam tv Sony KD-49X9005 i mam problem od pewnego czasu z połączeniem z siecią domową wi-fi. Resetowałem tv do ustawień fabrycznych ale nie chce połączyć z siecią, hasło wpisywałem poprawne. Mam tv podłączony także kablem ethernetowym.Aplikacje internetowe działają. Jednak z powodu braku sieci nie mogę korzystać z chromecasta. Miał ktoś podobny problem? Edit: Już po problemie. Musiałem na chwilę odłączyć kabel ethernetowy.

Sprawdź, czy masz ustawiona dobrze godzinę i czas w TV. Już spotkałem się z tym problemem wcześniej i to była przyczyna braku połączenia z internetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw "ręcznie" na TV i zobaczysz, czy coś to pomoże. Ja tak zrobiłem i było OK.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tą usługą? nc+ GO działa jak należy na telefonie, ale na TV Canal+ Online, pomimo wpisania poprawnych danych (nawet rejestracji), nie działa.
Status usługi niepotwierdzony. I praktycznie nie można oglądać niczego, prócz darmowych materiałów.
Podobno usługa działa też dla aktywnych abonentów, ale czy tak jest?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, DominoDoman napisał:

O to sorry, za rzadko chyba wchodzę w zakładkę Live TV i musiałem przegapić. 😜

Dodatkowo nie czytasz co tu jest pisane,  bo o Eurosporcie, TVN-ach i innych było tu głośno.

 

7 godzin temu, mandi0109 napisał:

... Podobno usługa działa też dla aktywnych abonentów, ale czy tak jest?

Działa, stąd ten wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresetowałem telewizor do ustawień fabrycznych..

Chyba faktycznie trzeba było przywracać ustawienia fabryczne po każdej aktualizacji systemu ( Sony).

Płynność poprawiła się na kanałach sportowych , aż miło ( wygląda to tak samo jak w dekoderze od Play).

Jednak okazało się,  że nie wina apki na Android tv w telewizorze.

Jak ktoś ma kłopoty z płynnością ruchu, mimimalnymi zacięciami to jest na to  * dość radykalny sposób.

Przy okazji,  zauważyłem więcej plusów nie tylko w przypadku tej apki.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...