Nasir Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Panowie Ponawiam pytanie. Czy mam rozumieć, że w usłudze online nie ma dźwięku 5.1 na filmach C+ bądź HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Musisz się pogodzić z dźwiękiem stereo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Czy nowy Canal+ Online ma zastąpić GO, czy oba będą funkcjonowały równolegle? Nawet na tableta można ściągnąć dwie różne apki i nie wiem, czy lepiej mieć obie ze względu na inną funkcjonalność, czy skupić się na jednej, bo druga jest na wylocie? Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Na razie lepiej mieć obie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domino236 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 (edytowane) Cześć Panowie. Jestem abonentem, więc ciągle mi przysyłali maile, że mogę korzystać z c+online za damo w ramach abonamentu. I wczoraj zarejestrowałem się poprzez strefe Canal+ (nie korzystam z apki, chciałem tylko zobaczyć), poprzeglądałem, i zostawiłem, nie wylogując się. I koło 21, wszystkie kanały na dekoderze poznikały. Był komunikat, taki w stylu, kanały zostały wyłączone z mojego abonamentu. Dostałem zawału, ale od razu pikło mi, żeby wylogować sie z apki. Wylogowałem sie, i był ok. Zawsze tak jest? A drugie pytanie. Kiedy będzie ta aplikacja w dekoderze, tak jak jest nc+go? Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez domino236 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 (edytowane) O czym Ty chłopie piszesz? Nie ma w dekoderze żadnej aplikacji nc+ go i nigdy nie było. nc+ go w dekoderze to usługa VOD przez internet. Dostęp do filmów, seriali itp.. Nie ma opcji oglądania kanałów na żywo. Następna sprawa...korzystanie z Canal+ OTT nie ma wpływu na odbiór kanałów sat. Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej9523 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Proponuję dodanie dwóch stacji MUX-8: Metro i Nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) Na pewno Twoja propozycja zostanie rozpatrzona, a operator ustosunkuje się do niej w odpowiednim czasie. Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 38 minut temu, maciej9523 napisał: Proponuję dodanie dwóch stacji MUX-8: Metro i Nowa Problem z odbiorem naziemnym, że gnioty miałyby zagościć online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) Nie wiem gdzie spytać więc napiszę tu. Mam tv Sony KD-49X9005 i mam problem od pewnego czasu z połączeniem z siecią domową wi-fi. Resetowałem tv do ustawień fabrycznych ale nie chce połączyć z siecią, hasło wpisywałem poprawne. Mam tv podłączony także kablem ethernetowym.Aplikacje internetowe działają. Jednak z powodu braku sieci nie mogę korzystać z chromecasta. Miał ktoś podobny problem? Edit: Już po problemie. Musiałem na chwilę odłączyć kabel ethernetowy. Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez kkzk81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Przy wifi nie działa połączenie kablowe. I odwrotnie. Może być aktywne tylko jedno z nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 W dniu 15.04.2021 o 18:10, simi napisał: Też tak miałem w niedzielę, winny był mój dostawca internetu. Po zgłoszeniu wszystko wróciło do normy. Dodam, że na mobilnym łączu działało bez problemu. Skad wiesz, ze to wina dostawcy internetu? Jak zglosiles ten problem? Co bylo powodem usterki? Dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz24 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 W dniu 18.04.2021 o 19:10, kkzk81 napisał: Nie wiem gdzie spytać więc napiszę tu. Mam tv Sony KD-49X9005 i mam problem od pewnego czasu z połączeniem z siecią domową wi-fi. Resetowałem tv do ustawień fabrycznych ale nie chce połączyć z siecią, hasło wpisywałem poprawne. Mam tv podłączony także kablem ethernetowym.Aplikacje internetowe działają. Jednak z powodu braku sieci nie mogę korzystać z chromecasta. Miał ktoś podobny problem? Edit: Już po problemie. Musiałem na chwilę odłączyć kabel ethernetowy. Sprawdź, czy masz ustawiona dobrze godzinę i czas w TV. Już spotkałem się z tym problemem wcześniej i to była przyczyna braku połączenia z internetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 @Mariusz24 Jeśli już to brak internetu jest powodem źle ustawionej godziny, a nie na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz24 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 (edytowane) Ustaw "ręcznie" na TV i zobaczysz, czy coś to pomoże. Ja tak zrobiłem i było OK. Edytowane 20 Kwietnia 2021 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 @Mariusz24 chyba nie doczytałeś. Napisałem dwa posty wcześniej, że problem rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Pojawiły się kanały od grupy TVN Discovery, niestety bez TVN7 i TVN, ale są obydwa Eurosporty. Wszystkie bez możliwości cofania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 To nie nowość. Kanały już dawno się pojawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominoDoman Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 O to sorry, za rzadko chyba wchodzę w zakładkę Live TV i musiałem przegapić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandi0109 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) Jak to jest z tą usługą? nc+ GO działa jak należy na telefonie, ale na TV Canal+ Online, pomimo wpisania poprawnych danych (nawet rejestracji), nie działa. Status usługi niepotwierdzony. I praktycznie nie można oglądać niczego, prócz darmowych materiałów. Podobno usługa działa też dla aktywnych abonentów, ale czy tak jest? Edytowane 26 Kwietnia 2021 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 14 godzin temu, DominoDoman napisał: O to sorry, za rzadko chyba wchodzę w zakładkę Live TV i musiałem przegapić. Dodatkowo nie czytasz co tu jest pisane, bo o Eurosporcie, TVN-ach i innych było tu głośno. 7 godzin temu, mandi0109 napisał: ... Podobno usługa działa też dla aktywnych abonentów, ale czy tak jest? Działa, stąd ten wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) Zresetowałem telewizor do ustawień fabrycznych.. Chyba faktycznie trzeba było przywracać ustawienia fabryczne po każdej aktualizacji systemu ( Sony). Płynność poprawiła się na kanałach sportowych , aż miło ( wygląda to tak samo jak w dekoderze od Play). Jednak okazało się, że nie wina apki na Android tv w telewizorze. Jak ktoś ma kłopoty z płynnością ruchu, mimimalnymi zacięciami to jest na to * dość radykalny sposób. Przy okazji, zauważyłem więcej plusów nie tylko w przypadku tej apki. Edytowane 26 Kwietnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastano Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Czy dźwięk na stacjach CANAL+ dalej jest przyciszony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 A był przyciszony? Nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastano Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Tak. Paczka C+ i ich kanały tematyczne miały ściszony dźwięk w porównaniu do reszty. Jestem ciekaw, czy to się zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.