Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, bugmenot napisał:

Czyli chyba falstart. A w komunikacie jest oficjalne info o apce na Android TV: https://media.pl.canalplus.com/104122-premiery-canal-dostepne-w-aplikacji-na-android-ios-oraz-android-tv
No i ma być Tizen i WebOS podobno w ciagu 2 miesięcy... ;)).

edit: taa, nawet link który podali nie dziala: https://play.google.com/stor/apps/details?id=pl.canalplus.tvod.atv

Sorry, że nie sprawdziłem i wprowadziłem w błąd z apką na tv. Ależ to OTT C+ to jest jeden wielki error cały czas ;).

 

Ktoś chyba ręcznie klepał ten link do wiadomości prasowej i zgubił e w 'store' :D

BTW. Apka widać, że pisana od podstaw na nasz rynek bo na dzień dobry logowanie przez link na www lub QR czego brakuje w tej spolszczonej nakładce na francuski mycanal i trzeba klepać pilotem login/hasło.

1111111111111.png

Edytowane przez kozaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, all999 napisał:

Trzeba otworzyć z linku, wyszukiwanie nie przynosi rezultatu.

Uuu, tylko HD? Pisali gdzieś jaki bitrate?

Do 6 Mb/s

5 godzin temu, bugmenot napisał:

Pojawiła się dzisiaj osobna aplikacja "Premiery Canal+" na iOS, Android i Android TV.

Na przeglądarki wystartowała 4 czerwca.

Jakość HD mobilnie i stacjonarnie do 6 Mb/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, że potrafią fajnie zrobić jedne rzeczy a inne stanowią dla nich ciężki problem to nie rozumiem.

Dziwni ci informatycy. Może mają priorytety że coś ma działać lepiej najpierw, a coś innego jest mniej ważne i można się tym zająć dużo później.

No bo rzut z telefonu na telewizor działa super.

Sama aplikacja na smartfon też jest solidna i nowatorska. Dla mnie największe WOW to, że nie trzeba wprowadzać danych karty płatniczej tylko można ją zeskanować aparatem. To jest mega nowatorskie i naprawdę robi wrażenie. Niemal zbierałem szczekę z podłogi jak to zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, escapers napisał:

@Dawid88 spróbuj się ponownie zarejestrować na tego maila - bo może rzeczywiści zamiast tylko anulować subskrypcję to skasowałeś konto :) bo przez stronę tez nie działa?

Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, MisterRondel napisał:

 Dla mnie największe WOW to, że nie trzeba wprowadzać danych karty płatniczej tylko można ją zeskanować aparatem. To jest mega nowatorskie i naprawdę robi wrażenie. Niemal zbierałem szczekę z podłogi jak to zadziałało.

Dla mnie największe WOW to są 4 miesiące za darmo . Zbieram szczękę z podłogi ?

Edytowane przez kingofsouth
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, MisterRondel napisał:

Sama aplikacja na smartfon też jest solidna i nowatorska. Dla mnie największe WOW to, że nie trzeba wprowadzać danych karty płatniczej tylko można ją zeskanować aparatem. To jest mega nowatorskie i naprawdę robi wrażenie. Niemal zbierałem szczekę z podłogi jak to zadziałało.

To jest funkcja dostępna w Safari na iPhone od jakiś 6 lat ;).

I zresztą nie tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500
Też tak miałem, samo przejdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dawid88 napisał:

Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500

Wyczyść wszystkie ustawienia aplikacji na MI BOX wykasuj ja i zainstaluj jeszcze raz. Miałem podobnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pawop napisał:
4 godziny temu, Dawid88 napisał:
Nie skasowałem. Po kilku próbach udało się zalogować na telefonie. Niestety na tv dalej wywala błąd 500 internal server error. Mam przystawkę mi box S i odinstalowałem aplikację na tv a po ponownym zainstalowaniu i ponownym logowaniu nadal mam błąd nr 500

Też tak miałem, samo przejdzie.

Zadziałało... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do Playera mam wrażenie, że jakość tutaj ciut lepsza, ale cena nie do zaakceptowania. W Playerze za 50zł mam to samo + wszystkie C+, kanały grupy Discovery. Jeśli podniosą jakość i wprowadza te 50fps wtedy jeszcze bym rozwazyl kupno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...