Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, JedynyTaki napisał(a):

Opcja dodatkowa HBO od dnia dzisiejszego dostępna jest z serwisem Max:

* w wersji Standard za 25 zł/m.

* w wersji Premium za 45 zł/m. 

 

Ważne że jest możliwość zakupu Premium. Obecnie mam ten pakiet z racji Superpremium 4K. Pytanie jak będzię w przypadku przedłużania umowy za rok. Jesli wtedy tylko Standard Dadzą liczę na opcję dopłaty do Premium.  Skoro oferują Pakiet Premium jest szansa na ewentualne dopełnienie do premium.

Edytowane przez Bushiken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, _Artek_ napisał(a):

Ciekawe do jakiej ceny za max można zejść na infolinii, póki co bardziej opłaca się niezależna subskrypcja płatna rok z góry.  

Do takiej jak napisałem, nie ma innych ofert ze zobowiązaniem. 

Edytowane przez JedynyTaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak były zmiany cen i pakietów w viaplay dostałem w abonamencie najlepszą opcje a teraz dostałem hbo max bez sportu i trzeba dopłacić 20 zł

nie dopłacisz, bo mając go w abo Canal+ na tą chwile nie da się dokupić sportu
b338c2bc9bd68e70f588961bd2f14a12.jpg Edytowane przez Kiler
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Polski weszła platforma Max za HBO Max. O tym, że wejdzie wiadomo od prawie roku. Wchodzi i co się okazuje, że na dekoderach Canal+ z serii Ultrabox nie ma aplikacji Max. Podaje się informację, że będzie dostępna później. Przepraszam bardzo, ale jakie to jest poszanowanie klienta ? Rok, powtarzam rok było wiadomo, że Max będzie za HBO Max i przez cały rok nikt nie potrafił przygotować aplikacji i dołączyć jej do dekodera. Kpina z klienta i tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, JedynyTaki napisał(a):

Aplikacja jest gotowa, ale pojawi się wraz z zaplanowaną aktualizacją wprowadzająca tryb internetowy i hybrydowy w tych dekoderach.

Tym bardziej świadczy to fatalnie o Canal+, jeżeli to prawda. Gotowa aplikacja, wchodzi nowy produkt, do którego dostęp będzie a później. Śmieszne  to i niepoważne. Olewanie klienta na całej linii. Co klienta obchodzi, że sobie zaplanowali większą aktualizację w lipcu. Nie mieli pojęcia, że Max w chodzi 11 czerwca. Profesjonalizmu w tym działaniu nie ma żadnego. Totalna amatorka. Brak jakiejkolwiek dbałości o klienta i tyle. Canal+ i dbanie o klienta to już raczej od dawna dwie rozbieżne ścieżki.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.06.2024 o 12:17, cidik napisał(a):


nie dopłacisz, bo mając go w abo Canal+ na tą chwile nie da się dokupić sportu
b338c2bc9bd68e70f588961bd2f14a12.jpg

Mało tego  na FB oficjalnie napisali jednemu z użytkowników że Pakiet TV i Sport nie będzie u nich dostępny

Edytowane przez Jozi
problem z dodaniem grafiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pakiety przydałyby się, ponieważ w pakiecie sport masz GP na żużlu którego nigdzie nie ma. Inną sprawą jest cena tego pakietu.

W Playerze dopłata za pakiet sportowy to 10 zł a w Maxie już 20 zł za to samo. Jak dla mnie ta nowa platforma to sztucznie zawyżona cena za śmieciowe seriale z Playera, których nikt nie chce oglądać.

Ja bym proponował dodanie jeszcze jednego pakietu bez tych treści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę przedłużyłem jeszcze w maju, a dzisiaj otrzymałem takiego maila:

Cytat

Twoje dotychczasowe konto w HBO Max zostało automatycznie przeniesione do Max na pakiet Standardowy, jednak do 30 września 2024 r. otrzymałeś promocyjnie dostęp do pakietu Premium*.

 

*Promocja obowiązuje pod warunkiem kontynuowania korzystania z usługi

Z wcześniejszych informacji wynikało, że będzie obowiązywać do końca umowy, czyli w moim przypadku do września 2026, a tu info o wrześniu 2024…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, cannibalos napisał(a):

Umowę przedłużyłem jeszcze w maju, a dzisiaj otrzymałem takiego maila:

Z wcześniejszych informacji wynikało, że będzie obowiązywać do końca umowy, czyli w moim przypadku do września 2026, a tu info o wrześniu 2024…

Ja przedłużyłem umowę kilkanaście dni temu i mam dostęp do MAX Premium do końca trwania umowy czyli do czerwca 2026…Dziś dostałem e-mail który to potwierdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużyłem umowę w zeszłym miesiącu jednak oferta wejdzie w życie dopiero od sierpnia. Czy po jej włączeniu będę miał dostę do Max premium ? Teraz na obecnej umowie oczywiscie zostałem zmigrowany do max premium ale co będzie od sierpnia ?

Edytowane przez maciekmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2024 o 16:11, cannibalos napisał(a):

Umowę przedłużyłem jeszcze w maju, a dzisiaj otrzymałem takiego maila:

Z wcześniejszych informacji wynikało, że będzie obowiązywać do końca umowy, czyli w moim przypadku do września 2026, a tu info o wrześniu 2024…

 

Temat wyjaśniony. Będzie w planie Premium do końca umowy, ta wiadomość email wyszła masowo i jest błędna. Jeśli ktoś przedłużył umowę z późniejszą datą rozpoczęcia startu umowy, np sierpień, wrzesień to będzie dla tej nowej umowy również w Premium do końca zobowiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...