Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@arpoWystarczy napisać wiadomość ze SC+ . Nie trzeba nigdzie dzwonić 

 

 

5 godzin temu, arpo napisał:

Czy coś się zmieniło czy tylko u mnie po zalogowaniu do strefy C+ nie ma opcji samodzielnego zarządzania posiadaną ofertą i wyłączenia danego pakietu? Obojętne, czy jest to pakiet w okresie obowiązywania określonego czasu umowy czy też dokupiony bez promocji. Po prostu nie ma przycisku "zarządzaj", jak to opisują na www

https://pl.canalplus.com/pomoc/jak-wylaczyc-niektore-kanaly-i-opcje

https://pl.canalplus.com/pomoc/jak-moge-wylaczyc-dostep-do-wybranych-pakietow

Nigdy czegoś takiego nie widziałem w SC+ czy wcześniej w ICA

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.05.2022 o 09:57, ircios napisał:

czy wcześniej w ICA

W ICA takie możliwości były na pewno. Włączałem i wyłączałem w ten sposób Eleven i coś jeszcze.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie wskazówki. Oczywiście, wszędzie można próbować napisać czy zadzwonić, tylko w takim razie nie rozumiem wtedy idei systemów online powstających w celu samodzielnej obsługi konta przez użytkownika usługi. Najpierw każą Ci zakładać konto, uzupełniać dane do drugiego pokolenia wstecz, generować kolejne bezpieczne hasło, weryfikować, aktywować, a później jak chcesz tego użyć, to tylko przechodzisz procedurę resetowania hasła, które zdążyłeś już zapomnieć, tylko po to, aby dowiedzieć się, że o nie nie, tego to nie możesz zrobić, musisz do nas napisać, ale nie tak na czacie, tylko ładnie, w formie listu, a najlepiej zadzwonić, a że jesteśmy bardzo zajęci, to musisz trochę poczekać na odpowiedź albo połączenie z konsultantem... No cud miód.

 

Na marginesie: przez czat z konsultantem po zalogowaniu do SC+ nie da się wyłączyć usługi, konsultant prosi o napisanie wiadomości lub telefon. Ostatecznie nie pisałem, bo nie byłem pewien, kiedy mi odpowiedzą i czy nie przeskoczę na kolejny okres rozliczeniowy i/lub czy nie każą mi się jakoś dodatkowo autoryzować, żeby wiedzieć że ja to na pewno ja. Zdecydowałem się zadzwonić i najpierw przejść przez rozmowę z inteligentnym automatem, który koniecznie chciał zrozumieć moje potrzeby i podsunąć rozwiązanie nie łącząc z konsultantem, bo jest długa kolejka i mogę sam wszystko załatwić online. W końcu jednak udało się połączyć z konsultantem, choć do końca nie byłem pewien, czy znów nie rozmawiam z automatem. Po załatwieniu tematu dowiedziałem się, że powinienem jeszcze chwilę zaczekać na linii, bo jakiś inny dział C+ ma do mnie sprawę i Pan mnie do nich przełączy. Po przełączeniu, odczekaniu i wysłuchaniu melodyjki usłyszałem coś w stylu: dzień dobry, w czym mogę pomóc? To już było ponad moje siły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arpo trochę odleciałeś.

Wystarczy przez "napisz do nas" napisać że zlecasz wyłączenie opcji z końcem miesiąca i po temacie. 

Całość to minuta roboty.

Ty wymyślsz kwadratowe jaja. Dla takich jak ty zawsze coś będzie nie tak, to typ roszczeniowców, wiecznych problemowców, z wyłączenia pakietu zrobiłeś elaborat. 

Edytowane przez PawelTSW
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że nie będzie dokładnie jak we Francji, gdzie jest ścisła współpraca Disney+ z Canal+. W sumie różnice nie zawsze są złe, u nich poza Netflixem jest Disney u nas poza Netflixem jest HBO Max - też nie źle. U nich wyłączyli już kilka lat temu Kuchnię+ i Domo+ u nas kanały Canal+ Kuchnia i Domo są całkiem popularne. Mimo wszystko szkoda, że nie zanosi się na Disney+ w Canal+. W Polsacie wyjdzie nawet taniej niż w promocji na stronie Disneya

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Nie włączyłem, klikając zamów zapoznałem się tylko z warunkami promocji i anulowałem włączenie opcji. HBO mogę zamówić w 3 wariantach: 20 zł/m do końca Umowy, 25 zł/m na 6 miesięcy, 35 zł/m bez zobowiązań. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sztywniak napisał:

Czy jest możliwość włączenia samego Canal+4K (i pozostałych kanałów 4K z oferty) bez paczki Canal+?

C+4K to opcja dostępna do paczki C+,Museum 4k to któryś z najniższych pakietów natomiast Eleven4K jest w paczce Eleven.By odbierać w C+ karta Cayman lub Crokodil.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czerstwy napisał:

C+4K to opcja dostępna do paczki C+,Museum 4k to któryś z najniższych pakietów natomiast Eleven4K jest w paczce Eleven.By odbierać w C+ karta Cayman lub Crokodil.

Czyli aby mieć dostęp do Eleven1 4K (wykupiona paczka), Nasa UHD, Museum 4K wystarczy posiadać Ultraboxa 4K?

Edytowane przez sztywniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...