ircios Opublikowano 26 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2022 (edytowane) @arpoWystarczy napisać wiadomość ze SC+ . Nie trzeba nigdzie dzwonić 5 godzin temu, arpo napisał: Czy coś się zmieniło czy tylko u mnie po zalogowaniu do strefy C+ nie ma opcji samodzielnego zarządzania posiadaną ofertą i wyłączenia danego pakietu? Obojętne, czy jest to pakiet w okresie obowiązywania określonego czasu umowy czy też dokupiony bez promocji. Po prostu nie ma przycisku "zarządzaj", jak to opisują na www https://pl.canalplus.com/pomoc/jak-wylaczyc-niektore-kanaly-i-opcje https://pl.canalplus.com/pomoc/jak-moge-wylaczyc-dostep-do-wybranych-pakietow Nigdy czegoś takiego nie widziałem w SC+ czy wcześniej w ICA Edytowane 26 Maja 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arpo Opublikowano 27 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2022 (edytowane) W dniu 26.05.2022 o 09:57, ircios napisał: czy wcześniej w ICA W ICA takie możliwości były na pewno. Włączałem i wyłączałem w ten sposób Eleven i coś jeszcze. Edytowane 28 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 28 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2022 Ale wystarczy krótka notatka że się rezygnuje z końcem miesiąca za dany pakiet wysyłają potwierdzenie i po sprawie minuta zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arpo Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 Dzięki za wszystkie wskazówki. Oczywiście, wszędzie można próbować napisać czy zadzwonić, tylko w takim razie nie rozumiem wtedy idei systemów online powstających w celu samodzielnej obsługi konta przez użytkownika usługi. Najpierw każą Ci zakładać konto, uzupełniać dane do drugiego pokolenia wstecz, generować kolejne bezpieczne hasło, weryfikować, aktywować, a później jak chcesz tego użyć, to tylko przechodzisz procedurę resetowania hasła, które zdążyłeś już zapomnieć, tylko po to, aby dowiedzieć się, że o nie nie, tego to nie możesz zrobić, musisz do nas napisać, ale nie tak na czacie, tylko ładnie, w formie listu, a najlepiej zadzwonić, a że jesteśmy bardzo zajęci, to musisz trochę poczekać na odpowiedź albo połączenie z konsultantem... No cud miód. Na marginesie: przez czat z konsultantem po zalogowaniu do SC+ nie da się wyłączyć usługi, konsultant prosi o napisanie wiadomości lub telefon. Ostatecznie nie pisałem, bo nie byłem pewien, kiedy mi odpowiedzą i czy nie przeskoczę na kolejny okres rozliczeniowy i/lub czy nie każą mi się jakoś dodatkowo autoryzować, żeby wiedzieć że ja to na pewno ja. Zdecydowałem się zadzwonić i najpierw przejść przez rozmowę z inteligentnym automatem, który koniecznie chciał zrozumieć moje potrzeby i podsunąć rozwiązanie nie łącząc z konsultantem, bo jest długa kolejka i mogę sam wszystko załatwić online. W końcu jednak udało się połączyć z konsultantem, choć do końca nie byłem pewien, czy znów nie rozmawiam z automatem. Po załatwieniu tematu dowiedziałem się, że powinienem jeszcze chwilę zaczekać na linii, bo jakiś inny dział C+ ma do mnie sprawę i Pan mnie do nich przełączy. Po przełączeniu, odczekaniu i wysłuchaniu melodyjki usłyszałem coś w stylu: dzień dobry, w czym mogę pomóc? To już było ponad moje siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 Skoro masz obawy w minutę napisać wiadomość, to niestety....czas tracisz i siwiejesz. Nigdy nie miałem problemu z odłączeniem opcji dodatkowej. Wszystko załatwione było tego samego dnia. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 Wyłączałem opcje dodatkowe i przez chata i przez napisz do nas. Nigdy nie było żadnych problemów a odpowiedź była tego samego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 (edytowane) @arpo trochę odleciałeś. Wystarczy przez "napisz do nas" napisać że zlecasz wyłączenie opcji z końcem miesiąca i po temacie. Całość to minuta roboty. Ty wymyślsz kwadratowe jaja. Dla takich jak ty zawsze coś będzie nie tak, to typ roszczeniowców, wiecznych problemowców, z wyłączenia pakietu zrobiłeś elaborat. Edytowane 31 Maja 2022 przez PawelTSW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arpo Opublikowano 1 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2022 Oczywiście, że odleciałem i dobrze się przy tym bawiłem. Najważniejsze, że przy okazji moje problematyczne roszczenia zostały załatwione Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacik Opublikowano 7 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 Czy korzystając z Ultraboxa mogę na nim uruchomić Netflix ze swoim kontem, nie od Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 Możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 11 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2022 Wygląda na to, że nie będzie dokładnie jak we Francji, gdzie jest ścisła współpraca Disney+ z Canal+. W sumie różnice nie zawsze są złe, u nich poza Netflixem jest Disney u nas poza Netflixem jest HBO Max - też nie źle. U nich wyłączyli już kilka lat temu Kuchnię+ i Domo+ u nas kanały Canal+ Kuchnia i Domo są całkiem popularne. Mimo wszystko szkoda, że nie zanosi się na Disney+ w Canal+. W Polsacie wyjdzie nawet taniej niż w promocji na stronie Disneya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2022 Nie to, że nie zanosi się. Nie będzie w C+ bo będzie na wyłączność w Polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ihmot Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Witam, mam pakiet entry z canal plus hbo i netflix czy jest opcja dopełnienia entry do np relax? Jaka cena może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Coś się zmieniło w zakresie włączenia pakietów dodatkowych w środku miesiąca? Dzwonię dziś do C+ a konsultant twierdzi, że może pojawić się opłata uzupełniająca. Nie wspominając o tym, że nie ma żadnego pakietu do włączenia za free na okres 1 miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Może się pojawić, ale nie musi. Właśnie sprawdziłem i włączając dziś np. HBO, to opłata w tabeli jest uwzględniona od 01.07.2022 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Za ile włączyłeś HBO? Wg Strefy to koszt 35 zł. Taniej jest o dziwo w prepadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) Nie włączyłem, klikając zamów zapoznałem się tylko z warunkami promocji i anulowałem włączenie opcji. HBO mogę zamówić w 3 wariantach: 20 zł/m do końca Umowy, 25 zł/m na 6 miesięcy, 35 zł/m bez zobowiązań. Edytowane 15 Czerwca 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 3 godziny temu, markar napisał: Za ile włączyłeś HBO? Wg Strefy to koszt 35 35 z możliwością rezygnacji, za 20 do końca umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Czy jest możliwość włączenia samego Canal+4K (i pozostałych kanałów 4K z oferty) bez paczki Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Nie da się włączyć C+ 4K bez paczki C+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 3 godziny temu, sztywniak napisał: Czy jest możliwość włączenia samego Canal+4K (i pozostałych kanałów 4K z oferty) bez paczki Canal+? C+4K to opcja dostępna do paczki C+,Museum 4k to któryś z najniższych pakietów natomiast Eleven4K jest w paczce Eleven.By odbierać w C+ karta Cayman lub Crokodil. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 1 godzinę temu, czerstwy napisał: By odbierać w C+ karta Cayman Jeżeli piszesz o paczce C+ bez C+4k to wystarczy, a jeżeli o C+4k to nie w każdym przypadku, bo Cayman z niebieskim modułem nie daje dostępu do C+4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 No tak ale tego modułu już praktycznie nie ma przynajmniej u operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 (edytowane) To prawda nie dają go nowym ale Ci co mają i wiedzą o co chodzi, to się go "trzymają". Edytowane 16 Czerwca 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, czerstwy napisał: C+4K to opcja dostępna do paczki C+,Museum 4k to któryś z najniższych pakietów natomiast Eleven4K jest w paczce Eleven.By odbierać w C+ karta Cayman lub Crokodil. Czyli aby mieć dostęp do Eleven1 4K (wykupiona paczka), Nasa UHD, Museum 4K wystarczy posiadać Ultraboxa 4K? Edytowane 16 Czerwca 2022 przez sztywniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.