Rasheed Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Czytaj uważnie, Ircios pisał o zamówieniu HBO. Ja też się tak kiedyś zmyliłem ale przy zamawianiu przez telefon i włączyli mi samo HBO, na szczęscie jest 14 dni na odstąpienie od umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 A to da się samo HBO zamówić bez opcji GO, bo w moje nc+ nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) Dają. Wystarczy zadzwonić. Specjalnie nie ma w ICA samego HBO, aby na większą kasę naciągnąć. Po co ktoś ma brać z HBO Go, jak już ma dostęp np.od innego operatora. Dodatkowo wziąłem sobie paczkę Fbox za 5 zeta do końca umowy Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Czy wy też macie włączone H i H2 ? nie mam wykupionego kanału a są aktywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Proponuję wziąć się za czytanie. Od wczoraj jest tu pisane o tym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 20 godzin temu, mxv1 napisał: Czy wy też macie włączone H i H2 ? nie mam wykupionego kanału a są aktywne History HD oraz History2 HD odkodowane do 30.04.2019 ze względu na promocję "Złoto Bałtyku". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Wie ktoś może jak zostanie rozliczona opłata za opcję Mistrzowska Piłka jeśli dziś ją włączę, a za kilka(naście) dni odstąpię od umowy w tym zakresie? Jaka jest dokładnie polityka NC+ jeśli o rozliczanie opłat abonamentowych w przypadku gdy abonent korzysta z danej opcji, a następnie się z tego wycofuje w ramach czternastodniowego prawa do odstąpienia od takiej opcji? Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez musiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Teoretycznie zapłacisz za 14 dni 15 zł ale chyba nikt na forum tego jeszcze nie testował. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Ja dziś uruchomiłem wersję Mistrzowska Piłka za 30zł i jest tak że za kwiecień nie płacę a dopiero za maj doliczą do rachunku Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 No to chyba powszechna znana wiedza. Nic nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Pewnie że nie ale tylko odpowiedziałem koledze na zadane pytanie jak jest rozliczane Ja uruchomiłem ofertę przed upływem 14 dni i tu nie wiem jakie to ma znaczenia ale pewnie chodzi że nie mogę zrezygnować z ofert w ciągu 14 dni , tak mi się wydaję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Na poprzedniej stronie wyraziłem już wątpliwość, co do tego, czy mogą pobierać opłaty, za okres do odstąpienia. (Temat widziałem poruszony gdzieś na innym forum, niestety też bez konkretów, muszę poszukać gdzie to było) Chodzi o to, że (prawdopodobnie) musieliby najpierw uzyskać od abonenta "wyraźne żądanie" (a nie tylko zgodę, której to wymagali w formularzu na stronie, kiedy ostatnio go widziałem parę miesięcy temu (może coś już zmienili)) uruchomienia usług przed upływem terminu na odstąpienie. Zagadnienie na tyle ciekawe, że przy dalszych luźnych (tu powtórzę, że nie jestem prawnikiem, więc z mojej strony - TYLKO) rozważaniach możnaby uznać, że informowanie o 14-dniowym terminie na takie "odpłatne odstąpienie" nie jest informowaniem o terminie na odstąpienie na warunkach przewidzianych przez prawo, a brak informacji o tym ostatnim wydłuża go nawet do 12 miesięcy (i odstąpienie ciągle wiązałoby się ze zwrotem opłat) Nie mam teraz żadnej umowy, której taka sytuacja mogłaby dotyczyć. Inaczej tego typu wątpliwości próbowalbym rozwiać pisząc zapytanie do np. http://stowarzyszeniedlapowiatu.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Jak już wspomniał wcześniej@roberttosat, nc+, za odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni od włączenia opcji MP, pobierze opłatę 15zł. A czy jest to zgodne z prawem? Nie mnie to oceniać, ale nc+ prawnikami stoi i raczej skonsultowali ten ruch z nimi, poza tym regulamin opcji MP, wyraźnie informuje o tej dodatkowej opłacie aktywacyjnej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Z regulaminu i regulaminu opcji MP wynika, że ta opłata aktywacyjna pobierana jest zawsze. (No chyba, że masz jakiś regulamin promocyjny) Natomiast dodatkowa opłata uwarunkowana tylko i wyłącznie faktem odstąpienia w terminie 14 dni (i tutaj już specjalnych wątpliwości nie mam) zgodna z prawem nie jest Wracając jeszcze do tych wątpliwości zgoda/żądanie. Chciałem Ci wypisać decyzje UOKiKu dot. nc+ i jak to niby oni "prawnikami stoją" i przy okazji pobieżnie przejrzałem ostatnią, mocno związaną z tematem. Tam te pojęcia (dokładnie w tym kontekście) używane są praktycznie zamiennie. Tak więc pozostaje mi przyznać, że w tym zakresie język prawniczy jest niestety dla mnie zupełnie niezrozumiały... https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=20203 Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez radk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) To nie jest opłata za opcje przy odstąpieniu a jest to po prostu opłata aktywacyjna. A że jest pobierana tylko dla tych co odstąpią od tych opcji no to cóż, w nc+ teoretycznie też są pobierane opłaty uzupełniające za opcje dodatkowe a jak wszyscy wiedzą nc+ tych opłat nie pobiera. Dodatkowo w przypadku usług i odstąpienia jest jeszcze jedna ważna rzecz, można poczytać jak ktoś chce może poszukać lepszego linku prawo konsumenta Cytat Nie musi w tym celu podawać jakichkolwiek przyczyn swojej decyzji, jak też nie może być z tego tytułu obciążana żadnymi kosztami za wyjątkiem: - kosztów już spełnionej usługi, jeśli została częściowo wykonana przed odstąpieniem Biegły w odstąpieniach nie jestem bo na co dzień się tym nie zajmuję ale wydaje mi się, że ten zapis mógłby mieć tutaj zastosowanie. Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radk Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) 21 godzin temu, roberttosat napisał: A że jest pobierana tylko dla tych co odstąpią od tych opcji I tego właśnie nie mają prawa robić. Problem w tym, że (sądząc z Waszych doniesień) robią to nieoficjalnie (regulamin jasno mówi - płaci się zawsze) i jest to rzekome działanie na korzyść abonentów (tzn. w wybranych przypadkach płaci się mniej niż przewidują warunki, w pozostałych dokładnie tyle). Z perspektywy pojedynczego abonenta nie byłoby łatwo tego udowodnić - bo pani na czacie się mogła pomylić, tak samo jak osoba wystawiająca rachunek i wystarczy przy korekcie doliczyć te brakujące 15 zł. Edit: Jednak jest też regulamin promocyjny, a w nim - cena niepełnego miesiąca bez zmian (czyli zazwyczaj darmo) i darmowa aktywacja promocyjnie (jeśli dobrze pamiętam) tylko przy korzystaniu do końca tajemniczego "okresu świadczenia" (okresu gwarantowanego korzystania? zobowiązania? rozliczeniowego?) Czyli jednak wygląda to trochę inaczej, ale ciągle niejasno. Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez radk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekm Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Chcialbym wyłączyć Eleven Sport pod koniec maja.Kiedy mam zgłosić chęć wyłączenia?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Możesz już teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekm Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Dziękuję za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 5 godzin temu, ircios napisał: Możesz już teraz Jak teraz zgłosi to wyłączy się na koniec kwietnia. 8 godzin temu, leszekm napisał: Chcialbym wyłączyć Eleven Sport pod koniec maja.Kiedy mam zgłosić chęć wyłączenia?. W maju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Bez przesady. Wystarczy w zgłoszeniu podać datę kiedy mają wyłączyć. Ot, cała filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekm Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Podałem datę 31.05.2019 a mają wyłączyć od początku maja. Przez kilka dni maja prawdopodobnie będę mógł oglądać jeszcze Eleven. Większość meczów i tak będę mógł zobaczyć na niekodowanym CBC SportHD, 46E czy też na MATCH HD(mam moduł TricolorTV). Mając obrotnicę i dużą czaszę można zobaczyć wiele meczów. Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez leszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Nie wiem czy dobry dział, jak coś to przenieście. Dzisiaj konsultant mnie tak zdenerwował, że postanowiłem napisać na forum. Dla wprowadzenia, "odpowiadam" za trzy umowy z NC+, bo rodzina nie ma do tego głowy, więc ciągle dzwonią na mój telefon, a nigdy nie wiem o którą umowę zapytają Zasadniczo nie odbieram takich telefonów, bo nie chce mi się gadać, ale akurat jedna z moich umów się kończy w maju, wypowiedzenie już wysłane, a dziś telefon i akurat miałem trochę czasu to odebrałem. Okazało się, że jednak telefon dotyczy innej umowy, ale skoro już odebrałem, to myślę zobaczę co ma mi do zaoferowania. Nie wiem czy konsultanci z działu promocji sami wymyślili sobie, że klienci NC+ to idioci czy tak im wciskają do głowy na jakiś kursach, ale po dzisiejszej rozmowie przez moment miałem zawahanie czy z moją pamięcią wszystko ok. No bo, gość się przestawia, standardowa gadka, szmatka co tam lubię oglądać. Mówię, mu że w sumie w telewizji oglądam tylko sport, bo na nic innego nie mam czasu, no ale może żona czasem obejrzy jakiś film. No i gościu mi wyskakuje z ofertą na HBO, jak tylko wspomniał, to mówię mu, że jestem na bieżąco z ICA i widziałem tam kilka ofert na HBO, a nawet się nad nimi zastanawiałem, więc jeśli ma dla mnie ofertę IDENTYCZNĄ jak w ICA, to nie ma co zawracać mi głowy. Gość się oburzył, że on dzwoni z działu promocji, więc ma specjalne oferty, które są aktualne tylko dzisiaj. No i opowiada mi chyba z 3 minuty o tym jakie to za[beep]iste filmy będę mógł oglądać itp. a na końcu wyskakuje z ceną 25 złotych za HBO + HBO GO i pyta czy ma włączyć pakiet... Mówię mu, że przecież taka oferta co chwilę jest w ICA, to mówi mi że to niemożliwe, czy na pewno na trzy kanały. Mówię, że na pewno choć nie wiem jak biblioteka GO. No to mi mówi, że sama ta biblioteka kosztuje teraz 20 złotych, więc i tak super oferta. Oczywiście mu podziękowałem, ale zacząłem się zastanawiać czy może to na tych pozostałych umowach, mam takie oferty, a ta o której dziś rozmawialiśmy nie ma czegoś takiego. Przed chwilą odpadalam ICA i mam jak byk HBO + HBO GO za 20 złotych miesięcznie przez 6 miesięcy. Więc konsultant chciał mi wcisnąć coś drożej niż mogę mieć w każdej chwili i jeszcze mówił że to super oferta. Poważnie oni myślą, że ludzie nie umieją czytać? Wybaczcie, ale musiałem się wygadać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 (edytowane) Taka prawda. Ludzie nie czytają i wiecznie liczą na gotowca. Oczywiscie nie wszyscy. Do ICA też pewnie niewielu zagląda, a jak już to pewnie nie wiedzą o co tam chodzi. Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 @kleyoSkoro konsul rozmawia z tobą na tematy, które Cię nie interesują to po prostu rozlaczasz rozmowę - proste. Jeśli wdajesz się w dyskusję to konsul Cię wyczuje i będzie nawijał. Szkoda czasu, albo konkrety albo na drzewo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.