Nowy 123 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 @ARTIPAPK nie działa to tak jak opisałeś. Nie da się zrezygnować z MR w trakcie umowy. @mariusz5891 jeśli chcesz zrezygnować z MR to złóż wypowiedzenie, w międzyczasie odeślij dekoder MR do siedziby CP z informacją, że rezygnujesz z usługi MR i dopiero po zarejestrowanym zwrocie można przedłużyć umowę na jeden dekoder. Dopóki dwa dekodery będą u Ciebie system nie pokaże ofert z jednym dekoderem. A w APS nie przyjmą zwrotu dekodera w trakcie umowy. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JSB Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Czy istnieje możliwość zawarcia nowej umowy (obecnie mam na czas nieokreślony) w ramach, której miałbym tak jak do tej pory swój moduł CAM CI (nie CI+) i dodatkowo dekoder CP w multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Niestety, nie można dobrać MR do modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Dział utrzymania klienta w jakie dni i w jakich godzinach jest czynne? Wie może ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Pisz do kolegi wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 21 godzin temu, ARTIPAPK napisał: Dział utrzymania klienta w jakie dni i w jakich godzinach jest czynne? Wie może ktoś? pn-pt 9-21, sobota 9-17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Dziękuję za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idav Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Witam. Aktualnie posiadam w CP w ofercie SmartDom dwa produkty tj. TV jako główny plus internet jako rabatowany. W pakiecie TV mam: Pakiet Familijny Max HD jako podstawowy i do tego Pakiet Polsat Sport Premium Opcja ON THE GO Pakiet Film HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Sport HD Pakiet Eleven Sports HD Katalog treści online (za całość płacę 80 zł miesięcznie) a Internet 60GB (opłata 52zł miesięcznie). Mam do tego dwa pytania: 1. czy mogę wypowiedzieć tylko umowę internetu ? 2. czy wtedy przy zostaniu z sama oferta TV będę mógł zostać z tym co mam w tych 80zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Witam. Tak, jest możliwość rezygnacji tylko z oferty Internetu. Jeśli chodzi o TV, pozostanie przy tych samych warunkach (pakiet i cena). Czym jest spowodowana taka decyzja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Czy jest możliwość przejścia z pakietu rodzinnego ( 20 zł) na pakiet familijny? W jakiej cenie byłoby to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Chyba tylko aneks. A ile Ci zostało do końca umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 19 minut temu, lukimann napisał: Czy jest możliwość przejścia z pakietu rodzinnego ( 20 zł) na pakiet familijny? W jakiej cenie byłoby to możliwe? Rodzinny trzeba wypowiedzieć, potem Familijny możesz dostać za 40 zł w umowie 24/6, 12/3, 15/1, lub za 20 zł w umowie 24/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 36 minut temu, lukimann napisał: Czy jest możliwość przejścia z pakietu rodzinnego ( 20 zł) na pakiet familijny? W jakiej cenie byłoby to możliwe? Witam. Jest możliwość zmiany przy przedłużeniu kontraktu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Do końca umowy jeszcze sporo czasu. Poczekać bliżej umowy? Za 20- 30 zł , przy aneksie do obecnej umowy jest możliwe przejście na familijny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Kiedyś podwyższałem sobie pakiet w Polsacie. Było to możliwe w trakcie trwania umowy, jednak wiązało się to z przedłużeniem umowy o dodatkowe 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) Pewnie tak..Osobiście z tego nie korzystam a podobno ,że w familijnym więcej sportowych? @Specjalista Cyfrowy Polsat nie mogę wysłać wiadomości.Informacja,ze nie przyjmujesz wiadomości. Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) Proszę, zweryfikuj, czy nadal pojawia się taka informacja przy próbie wysłania wiadomości. Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 @KiderzynaMadiska655 nie tutaj o o pytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pan MarSag Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 a gdzie? jest jakiś do tego temat? można dać linka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) @KiderzynaMadiska655 Na tej stronie nie ma bo to kwestia internetu. Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pan MarSag Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) dobra Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez KiderzynaMadiska655 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idav Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) 3 hours ago, Specjalista Cyfrowy Polsat said: Witam. Tak, jest możliwość rezygnacji tylko z oferty Internetu. Jeśli chodzi o TV, pozostanie przy tych samych warunkach (pakiet i cena). Czym jest spowodowana taka decyzja? Dziękuję za odpowiedź. Czy da się takie wypowiedzenie złożyć przez ICOK (nie widzę tam takiej opcji, ale może coś robię źle :)) ? A co do powodów to patrząc na użycie internetu potrzebuje pakietu ok 200GB/miesiąc. W CP takiego nie ma. Edit: I jeszcze jedno. Rozumiem, że tu nie muszę podpisywać jakiegoś aneksu do umowy TV bo ta obecna przejdzie na czas nieokreślony. Ale jak wtedy wygląda wypowiedzenie umowy ? Mogę to zrobić każdego miesiąca zachowując ten 1 miesięczny okres wspomniany w umowie ? Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez idav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Po okresie promocyjnym umowa przejdzie automatycznie na czas nieokreślony. Jest możliwość złożenia rezygnacji w ICOK, wysyłając wiadomość w zakładce ,,Napisz do nas''. W przypadku chęci rozwiązania kontraktu obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego. Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, napisz do mnie wiadomość prywatną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieniek3 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Witam, do końca umowy 24/6 zostało mi jeszcze 6 miesięcy. Okres rozliczeniowy 15.08 - 15.09. Aktualnie w jej skład wchodzi: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Film HD + Pakiet Sport HD + Pakiet Eleven Sports HD + Pakiet Polsat Sport Premium + Usługa Multiroom HD - x1 + Dekoder Evobox HD + Evobox Lite Za kwotę 85,00 zł Z tego co zauważyłem to jeśli zostawię takie same zestawienie to jedyne na co mogę liczyć to 6 darmowych miesięcy w przypadku umowy na 24mc. Czy coś przeoczyłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.