Gość jaszek Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) Chodzi o zasadę. Albo umów się przestrzega, albo nie. Nie może być tak, że klient musi przestrzegać warunki umowy, a operator niekoniecznie. Inaczej powstanie niebezpieczny precedens. W skanie stoi jak wół konwerter za 69 zł. Chyba wszyscy to widzą? W dniu 12.12.2018 o 05:47, swojadroga napisał: Jeśli będą stawiać opór, dzwonisz na infolinię CP z punktu i zgłaszasz, że pracownik konkretnego APS-u odmawia Ci sprzedaży takiego konwertera. Dzwoniłeś kiedyś na infolinię? Myślisz, że to Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, że w czasie rzeczywistym konsultant zadzwoni do APS-u i załatwi grożąc palcem? Jeśli nie otrzyma na piśmie informacji, że mu nie dali i nie zamierzają, to nic nie udowodni, a każdą reklamację odrzucą. Zresztą już odrzucili W dniu 18.12.2018 o 16:54, Balzak311 napisał: Odpowiedź na reklamację odnośnie konwertera: To nie jest odpowiedź na reklamację. Jeśli byłą to reklamacja, to w odpowiedzi musi być informacja, czy uznają, czy odrzucają. Jeśli nic innego nie ma jest to bełkot, nie odpowiedź na reklamację. Odczekaj 30 dni i zażądaj wykonania reklamacji jako uznanej. Nie wdawaj się w tego typu jałowe dyskusje. Przechodziłem to samo, bez sensu. Stracisz tylko czas. Tak w ogóle to oni w ogóle tego nie rozróżniają. Reklamacje, zgłoszenia techniczne, zlecenia, to dla nich "zgłoszenia" :)Uważają więc, że po złożeniu przez klienta reklamacji można z nim bezproduktywnie dyskutować. Przykład mój - reklamuję, że w MUX-4 szumi od 3 miesięcy Radio Bajka, Ci mi odpisują już następnego dnia, żeby sprawdzić ustawienie anteny... Edytowane 19 Grudnia 2018 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 To jest tak zagmatwane, że w moim przypadku tak naprawdę nie wiem co jeszcze mogę dokupić Przy podpisywaniu umowy kupiłem moduł wifi więc teoretycznie mógłbym dokupić zestaw z punktu 5.Ale z 6 już chyba nie mogę kupić samego konwertera ?To jest ten sam konwerter który jest w zestawie antenowym w punkcie 5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Miesiąc temu przedłużałem umowę, i u mnie ta tabelka znaczącą się różni od Twojej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Witam, obecna oferta to Familijny HD 15/3 + czynsz za Evoboxa i MR, razem 60PLN. Aneks obowiązuje od 25.04.2018 - wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować? A jeśli tak, to czego mogę oczekiwać? Nie potrzebuję Smart Domu, Internetu, On the Go ani LM. Ewentualnie jakieś kanały dla dzieciaków, film lub ogólnie sportowe... Najchętniej zostałbym przy 12/3 ale jeśli korzystniej (średnio) wypadnie umowa dłuższa, to nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) Tych dodatków to nie musisz brać typu smartdom itp.jeśli już, to darmowe miesiące. Kwestia tylko tego ile miesięcy dasz radę ugrać po wysłaniu wypowiedzenia. Edytowane 19 Grudnia 2018 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 12 godzin temu, Maciej Loret napisał: wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować? Mogłeś już dawno złożyć- moja umowa nominalnie kończyła się pod koniec maja a po świętach już ruszę z nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 16 godzin temu, Maciej Loret napisał: Witam, obecna oferta to Familijny HD 15/3 + czynsz za Evoboxa i MR, razem 60PLN. Aneks obowiązuje od 25.04.2018 - wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować? A jeśli tak, to czego mogę oczekiwać? Nie potrzebuję Smart Domu, Internetu, On the Go ani LM. Ewentualnie jakieś kanały dla dzieciaków, film lub ogólnie sportowe... Najchętniej zostałbym przy 12/3 ale jeśli korzystniej (średnio) wypadnie umowa dłuższa, to nie ma problemu Możesz zapytać o pakiet Familijny HD umowa na 24 miesiące, 3 gratis,płatne 20 zł miesięcznie. Do tego dojdzie opłata za MR i Evoboxa.Przygotuj kartkę, długopis i w czasie rozmowy można przekalkulować co się lepiej opłaca.Tym bardziej ,że wiesz ile teraz płacisz za pakiet, ile za Evo i MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagoda3 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Przepraszam za być może banalne pytania ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem ofertę Czy biorąc umowę na 24 miesiące np. dzisiaj i mając 6 darmowych miesięcy można przedłużać tę umowę na 6 miesięcy przed jej końcem i podpisać nową z kolejnymi darmowymi miesiącami? Czyli de facto umowa jest z 12 miesiącami gratis? Przykład: podpisując umowę powiedzmy 20 grudnia 2018 pierwsze 6 miesięcy mam gratis i możliwość przedłużenia od 20 czerwca 2020 roku z ponownymi 6 miesiącami gratis jeżeli będą wtedy takie umowy 6/24 ? Czy stara umowa ulega skróceniu na rzecz tej nowej czy też ich okresy się kumulują i trwają łącznie 48 miesięcy razem z nową 24 miesięczną? Jak wygląda w praktyce zejście z opłatą za dekoder jeżeli ona występuje przy pierwszej umowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Jest dokładnie jak piszesz.Sam zamierzam tak zrobić ze swoją umową podpisaną w końcówce listopada.Po 12 miesiącach opłacania (czyli pół roku przed końcem umowy) można złożyć wypowiedzenie i negocjować nowe warunki.Stara umowa się skraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) 9 godzin temu, OlafS napisał: Mogłeś już dawno złożyć- moja umowa nominalnie kończyła się pod koniec maja a po świętach już ruszę z nową Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019? 5 godzin temu, wuzel napisał: Możesz zapytać o pakiet Familijny HD umowa na 24 miesiące, 3 gratis,płatne 20 zł miesięcznie. Do tego dojdzie opłata za MR i Evoboxa.Przygotuj kartkę, długopis i w czasie rozmowy można przekalkulować co się lepiej opłaca.Tym bardziej ,że wiesz ile teraz płacisz za pakiet, ile za Evo i MR. OK, dziękuję. Czyli przy Familijnym HD na 24 mies. mam niecałe 31zł/mies. A gdybym jednak chciał mieć Familiny MaxHD albo jakieś dodatkowe kanały dziecięce/filmowe/sportowe ? Edytowane 20 Grudnia 2018 przez Maciej Loret Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 7 minut temu, Maciej Loret napisał: Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019? Sory, namąciłem, nie spojrzałem że to 15-to miesięczna i pomyślałem jak o mojej dwunastce, dobrze datę podałeś- wypowiedzenie po 25.01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) U mnie umowa do lutego, jeszcze nie złożone wypowiedzenie.Do tej pory: Familijny Max HD, Sport, Film, Cinemax, Eleven, Evobox i multi x1 za 80 zł. Aktualna umowa 15/3. Kilka telefonów już było. To, co miałem + Polsat Sport Premium za 90 zł, ale umowa na 29 albo 36 miesięcy, w tym 6 gratis. Niestety nie chcą się zgodzić na 24/6 za 90 zł + On the go + HBO na 1 miesiąc. Rozumiem, że z wypowiedzeniem da radę 24/6 z Polsat Sport Premium? Edytowane 20 Grudnia 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) Tak da radę, ja mam tak teraz.Pakiet za 80 zł plus multirom 5 zł. Rabat 25 zł czyli miesięcznie wychodzi 60 zł, ja place od pierwszego miesiąca i abonament wychodzi mi teraz 45 zł. Edytowane 20 Grudnia 2018 przez kapusta7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 17 godzin temu, Maciej Loret napisał: Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019? OK, dziękuję. Czyli przy Familijnym HD na 24 mies. mam niecałe 31zł/mies. A gdybym jednak chciał mieć Familiny MaxHD albo jakieś dodatkowe kanały dziecięce/filmowe/sportowe ? Przy pakiecie Familijny Max HD cena wynosi 30 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące ,darmowe również 3 miesiące.P To jest również pakiet promocyjny bo normalna cena to 50 zł. I taką cenę na początku oferują konsultanci. Filmu ,Sportu nie posiadam nie wypowiem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Witam, 7 godzin temu, wuzel napisał: Przy pakiecie Familijny Max HD cena wynosi 30 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące ,darmowe również 3 miesiące.P To jest również pakiet promocyjny bo normalna cena to 50 zł. I taką cenę na początku oferują konsultanci. Filmu ,Sportu nie posiadam nie wypowiem się. OK, czyli wyjdzie 26,25+8,75 Evobox + 8,75 MR = 43,75/mies. za Familijny MaxHD? Dobrze liczę ? W razie czego można jakieś kanały dokupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StraMoldas Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Aktualnie posiadam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD z Multiroomem i Elevenami za 84,99, Evobox. Dobrze rozumuję przy przeczytaniu wątku, że max przy przedłużeniu do ugrania przy umowie na 2 lata to za 79,99 to samo z Polsatami oraz Cyfrowym Polsatem GO z On The Go przy umowie na 24 miesiące? To działa tak samo, jak nc+ go, a ta nazwa "On the go" to po prostu dostęp na urządzenia mobilne? Byłyby jakieś darmowe miesiące do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitsurc Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Płace obecnie 35zł za : Rodzinny HD + Multiroom x1 + Eleven. Umowa kończy mi się w połowie maja 2019r. Czy dobrze rozumiem, że będę mógł mieć za taką samą cenę pakiet Familijny HD przy wypowiadaniu umowy i podpisaniu nowej? I ogólnie jak wypowiedzieć te umowę i podpisać po tym nową? PS Przepraszam za zapewne dla was banalne pytania ale pierwszy raz w życiu mam telewizje kablowa i za bardzo nie wiem jak się to robi Proszę o wytłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Promocyjnie pakiet Rodzinny HD , Familijny HD , Familijny Max HD możesz mieć w cenie odpowiednio 5 zł ,20 zł ,30 zł na miesiąc ,w umowie na 24 miesiące.Do tego dolicz koszt MR i Eleven. Wypowiedzenie możesz już teraz wysłać ,wzór był tutaj na forum , na poczcie listem priorytet za potwierdzeniem odbioru,to ważne lub zanieść do APS. I czekasz na telefon z DUK, negocjujesz nowe warunki.Jedna uwaga od bodajże połowy roku zmienił się regulamin i po zakończeniu umowy ceny wracają do normalnej stawki czyli np.Familijny HD -40 zł. @Maciej Loret do tych pakietów w promocyjnej cenie nie możesz dokupić innych pakietów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Mam pytanie. Mój kuzyn starsza osoba ma umowę na pakiet Familijny Max HD,vod i jeden multiroom.Oba dekodery HD 5500s.Kwota 74,99.Przeoczył to że skończyła mu się umowa jakiś czas temu i przeszła na czas nieokreślony. Planuje wysłać wypowiedzenie listem lub złożyć osobiście w punkcie CP .Nie planuje wymiany dekoderów i chce zostawić te pakiety co obecnie. Chce dobrać dodatkowy multiroom. Na co można liczyć w tej sytuacji? Edytowane 22 Grudnia 2018 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 48 minut temu, wuzel napisał: @Maciej Loret do tych pakietów w promocyjnej cenie nie możesz dokupić innych pakietów. OK, dziękuję bardzo za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Witam. Ostatnio punkt CP stwierdził że tylko na miesiąc przed końcem można złożyć u nich wypowiedzenie, czy coś zmieniło się w tym temacie? Obecnie 30,- Cinemax + Eleven + Rodzinny , oferta na moduł cam , zainteresowany PS i PSE, są szanse na sam Rodzinny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 10 minut temu, MZKS1929 napisał: Ostatnio punkt CP stwierdził że tylko na miesiąc przed końcem można złożyć u nich wypowiedzenie, czy coś zmieniło się w tym temacie? Ten APS Cyfrowego Polsatu banialuki opowiada! Mają obowiązek przyjąć i zarejestrować wypowiedzenie umowy w każdej chwili! Idź tam jeszcze raz i żądaj przyjęcia wypowiedzenia. W przeciwnym razie zadzwoń na infolinię Cyfrowego Polsatu (w salonie, w obecności jego pracownika) i złóż na ten punkt skargę. Być może nawet nie zdążysz wykręcić numeru na infolinię, jak pracownik się wystraszy i jednak się zgodzi przyjąć twoje wypowiedzenie umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Dzieki za info. Jutro bede kolo w/w punktu, wiec slowa sprzedawcy skonsultuje z infolinia CP. Edytowane 22 Grudnia 2018 przez Barti Poprawiono interpunkcję w poście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitsurc Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 Jeszcze takie jedno pytanie mam. Czy oni (Cyfrowy Polsat w rozmowie telefonicznej) sami mi zaproponują ten pakiet familijny HD za 20zł czy sam będę im musiał to mówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 To są negocjacje i na tę ofertę, aby ją dostać, musiałem długo marudzić. I zawsze tak jest ,że na początku dostajesz gorsza ofertę i prowadzisz tak rozmowę, aby Ci się to opłaciło. Konsultant nigdy od razu nie da Ci super oferty, przynajmniej w moim przypadku tak było. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.