Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Davvvi:

Odpowiadając na czyiś post należy użyć edytora znajdującego się na dole forum lub przycisku "Odpowiedz" przy poście, na który odpowiadasz.

Nie odpowiada się na posty poprzez edycję swojego poprzedniego postu i zamieszczanie w nim odpowiedzi na post znajdujący się niżej :!:

 

Uwaga ta tyczy się Twojego postu: :arrow:https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-658?do=findComment&comment=1342670

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie też zawyża, sprawdziłem. Wystarczy wejść w modyfikację posiadanego pakietu, nic nie zmieniać a w podsumowaniu na dole od razu pojawia się kwota większa - u mnie o 15 zł. Ciekawe dlaczego?

 

 

Prosimy, zgłoś tę sprawę, tak jak wyżej pisaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli prawie wszyscy muszą to zgłaszać, bo u mnie ten sam błąd i kwota jest podbijana o 15 zł. Polsat niech się lepiej przyjrzy temu bo wychodzi, że błąd jest na szeroką skalę.

Przepraszamy za niedogodności. Również prosimy o zapisanie powyższego zgłoszenia. Pomoże to w dokładnej weryfikacji tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Telefon z DUK i propozycja przedłużeniowa: Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax + Eleven + Evobox (będzie głównym dekoderem) + MR, umowa na 24 m (4x0), od 5 miesiąca 79.90. Warto, czy jest szansa taniej?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Familijny Max HD za 49,99 zł umowa do końca maja, wysłane wypowiedzenie, wczoraj przedłużona umowa na 24 miesiące w tym 3 gratis, abonament miesięcznie  29.99 zł - po zgodzie kierownika..... :):) :)

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 września 2017 przedłużyłem umowę z pakietem Premium Max + 2 multiro0m za 109,99 zł/mc w opcji 12/3 korzystając z porady tutaj uzyskanej. Pamiętam, że powinienem wypowiedzieć tę umowę (kończy się za 7 miesięcy), ażeby móc skorzystać ponownie z darmowych miesięcy.

Mam więc pytania:

1. Kiedy powinienem ją wypowiedzieć ze skutkiem na koniec okresu umowy terminowej, żeby uzyskać jak najwięcej korzyści?

2. Chciałbym utrzymać obecny pakiet. Na jaką mogę liczyć ofertę cenową i okresową w wersji bez wymiany dekodera głównego ( posiadam Sagem) lub z jego wymianą?

Będę wdzięczny za pomoc :curious:

Edytowane przez bartek2017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy w Polsacie istnieje coś takiego jak " lojalny klient " ?
Mianowicie chodzi o przedłużanie umowy i negocjacja lepszych warunków niż ogólnie dostępne w danym czasie.
Więc parę dni temu przedłużyłem umowę i jako że mam telewizję Polsat od ponad 5 lat liczyłem na jakiś rabat lub lepszą ofertę.
Ku mojemu zdziwieniu zostałem poinformowany że jak chcę np taniej to umowa na 29 miesięcy z czego 6 miesięcy o 30 zł taniej . Dalej usłyszałem że muszę zapłacić prawie 50zł za dekoder Evobox i kilkanaście zł za dodatkowy dekoder multiroom ... i za przesyłkę kurierską też poważnie? Mamy 21 wiek i pewne rzeczy się zmieniają , zwłaszcza przesyłka która powinna być darmowa . To firmie Polsat powinno zależeć na kliencie a nie dobijać go kolejnymi złotówkami.

Natomiast nowi abonenci mają zgoła lepsze warunki!
Umowa tylko na 24 miesiące, z czego 6 jest za darmo i nie ma opłaty za Evoboxa , no może 1zł.
To w ogóle nie ma sensu!

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tak jest, że nowi mają lepiej.

CP nie zna jak na razie słowa "lojalny klient", ale dają upusty.

Jak widać konsultant stwierdził że pewnie mam za dużo kasy!

Po zapytaniu się czy mogę uzyskac jakąkolwiek zniżkę , padła odpowiedź raczej wymijająca "już przedstawiam najlepszą ofertę którą specjalnie przygotowaliśmy dla pana..." czyli to co wspomniałem powyżej . Raczej dobry żart niż oferta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Czy w Polsacie istnieje coś takiego jak " lojalny klient " ?

Mianowicie chodzi o przedłużanie umowy i negocjacja lepszych warunków niż ogólnie dostępne w danym czasie.

Więc parę dni temu przedłużyłem umowę i jako że mam telewizję Polsat od ponad 5 lat liczyłem na jakiś rabat lub lepszą ofertę.

Ku mojemu zdziwieniu zostałem poinformowany że jak chcę np taniej to umowa na 29 miesięcy z czego 6 miesięcy o 30 zł taniej . Dalej usłyszałem że muszę zapłacić prawie 50zł za dekoder Evobox i kilkanaście zł za dodatkowy dekoder multiroom ... i za przesyłkę kurierską też poważnie? Mamy 21 wiek i pewne rzeczy się zmieniają , zwłaszcza przesyłka która powinna być darmowa . To firmie Polsat powinno zależeć na kliencie a nie dobijać go kolejnymi złotówkami.

 

Natomiast nowi abonenci mają zgoła lepsze warunki!

Umowa tylko na 24 miesiące, z czego 6 jest za darmo i nie ma opłaty za Evoboxa , no może 1zł.

To w ogóle nie ma sensu!

Witaj, przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Nasz konsultant na pewno nie miał złych intencji. Jeśli napiszesz w tej sprawie maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl i podasz w nim swoje: imię, nazwisko, numer telefonu do kontaktu oraz oczekiwania w stosunku do oferty, to będziemy mogli zlecić, aby nasz konsultant zadzwonił do Ciebie o określonej porze. Postara się on jak najlepiej dopasować ofertę do Twoich potrzeb i odpowie na wszystkie zadane pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@Marantz,

Po 5 latach z CP i obecności na tym forum powinieneś wiedzieć, że gdy kończy się umowa składa się wypowiedzenie i nagle pojawiają się korzystne oferty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Posiadam pakiet Familijny Max HD,Pakiet Film HD,Pakiet Sport HD,Pakiet Cinemax HD,Multirumx1 i dwa dekodery hd5500 s .Potrzebuję ten sam pakiet ewentualnie + pakiet eleven z wymianą dekodera na Evaboxa .Jakie są możliwośći czy wymiana będzie dodatkowo płatna umowa może być 24 miesiące.

 

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Najlepiej będzie, jeśli w sprawie oferty wyślesz formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Podaj w nim imię i nazwisko właściciela usługi oraz numer karty z dekodera. Pomocna będzie również informacja z powyższego wpisu o ofercie, która Cię zadowala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...