Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Tak jak wyżej pisaliśmy, zgłoś tę sprawę poprzez ICOK. Prawdopodobnie pojawił się błąd w aplikacji, który należy bezpośrednio zweryfikować z poziomu Twojego konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 @Davvvi: Odpowiadając na czyiś post należy użyć edytora znajdującego się na dole forum lub przycisku "Odpowiedz" przy poście, na który odpowiadasz. Nie odpowiada się na posty poprzez edycję swojego poprzedniego postu i zamieszczanie w nim odpowiedzi na post znajdujący się niżej Uwaga ta tyczy się Twojego postu: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-658?do=findComment&comment=1342670 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszzradomia Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 @Davvvi: Ty, ale mogłeś chociaż numer karty zamazać, bo zaraz możesz mieć kłopociki... Z ciekawości. Czym może grozić publiczne ujawnienie numeru karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Takie "cyrki" z zawyżonymi kwotami dzieją się w ICOK-u jak jesteś w "promocyjnym-bezpłatnym" okresie... Przynajmniej u siebie na 3 różnych umowach to zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 U mnie też zawyża, sprawdziłem. Wystarczy wejść w modyfikację posiadanego pakietu, nic nie zmieniać a w podsumowaniu na dole od razu pojawia się kwota większa - u mnie o 15 zł. Ciekawe dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamseller86 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Z ciekawości. Czym może grozić publiczne ujawnienie numeru karty? No właśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 U mnie też zawyża, sprawdziłem. Wystarczy wejść w modyfikację posiadanego pakietu, nic nie zmieniać a w podsumowaniu na dole od razu pojawia się kwota większa - u mnie o 15 zł. Ciekawe dlaczego? Prosimy, zgłoś tę sprawę, tak jak wyżej pisaliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Czyli prawie wszyscy muszą to zgłaszać, bo u mnie ten sam błąd i kwota jest podbijana o 15 zł. Polsat niech się lepiej przyjrzy temu bo wychodzi, że błąd jest na szeroką skalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Czyli prawie wszyscy muszą to zgłaszać, bo u mnie ten sam błąd i kwota jest podbijana o 15 zł. Polsat niech się lepiej przyjrzy temu bo wychodzi, że błąd jest na szeroką skalę. Przepraszamy za niedogodności. Również prosimy o zapisanie powyższego zgłoszenia. Pomoże to w dokładnej weryfikacji tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler37 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Telefon z DUK i propozycja przedłużeniowa: Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax + Eleven + Evobox (będzie głównym dekoderem) + MR, umowa na 24 m (4x0), od 5 miesiąca 79.90. Warto, czy jest szansa taniej? Edytowane 5 Lutego 2018 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Witam Familijny Max HD za 49,99 zł umowa do końca maja, wysłane wypowiedzenie, wczoraj przedłużona umowa na 24 miesiące w tym 3 gratis, abonament miesięcznie 29.99 zł - po zgodzie kierownika..... :) Edytowane 7 Lutego 2018 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2017 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) 25 września 2017 przedłużyłem umowę z pakietem Premium Max + 2 multiro0m za 109,99 zł/mc w opcji 12/3 korzystając z porady tutaj uzyskanej. Pamiętam, że powinienem wypowiedzieć tę umowę (kończy się za 7 miesięcy), ażeby móc skorzystać ponownie z darmowych miesięcy. Mam więc pytania: 1. Kiedy powinienem ją wypowiedzieć ze skutkiem na koniec okresu umowy terminowej, żeby uzyskać jak najwięcej korzyści? 2. Chciałbym utrzymać obecny pakiet. Na jaką mogę liczyć ofertę cenową i okresową w wersji bez wymiany dekodera głównego ( posiadam Sagem) lub z jego wymianą? Będę wdzięczny za pomoc Edytowane 7 Lutego 2018 przez bartek2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Ad.1. Już, w tym cyklu rozliczeniowym. Ad.2. 15/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marantz Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Witam.Czy w Polsacie istnieje coś takiego jak " lojalny klient " ?Mianowicie chodzi o przedłużanie umowy i negocjacja lepszych warunków niż ogólnie dostępne w danym czasie.Więc parę dni temu przedłużyłem umowę i jako że mam telewizję Polsat od ponad 5 lat liczyłem na jakiś rabat lub lepszą ofertę.Ku mojemu zdziwieniu zostałem poinformowany że jak chcę np taniej to umowa na 29 miesięcy z czego 6 miesięcy o 30 zł taniej . Dalej usłyszałem że muszę zapłacić prawie 50zł za dekoder Evobox i kilkanaście zł za dodatkowy dekoder multiroom ... i za przesyłkę kurierską też poważnie? Mamy 21 wiek i pewne rzeczy się zmieniają , zwłaszcza przesyłka która powinna być darmowa . To firmie Polsat powinno zależeć na kliencie a nie dobijać go kolejnymi złotówkami.Natomiast nowi abonenci mają zgoła lepsze warunki!Umowa tylko na 24 miesiące, z czego 6 jest za darmo i nie ma opłaty za Evoboxa , no może 1zł.To w ogóle nie ma sensu! Edytowane 8 Lutego 2018 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Już tak jest, że nowi mają lepiej. CP nie zna jak na razie słowa "lojalny klient", ale dają upusty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marantz Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Już tak jest, że nowi mają lepiej. CP nie zna jak na razie słowa "lojalny klient", ale dają upusty. Jak widać konsultant stwierdził że pewnie mam za dużo kasy! Po zapytaniu się czy mogę uzyskac jakąkolwiek zniżkę , padła odpowiedź raczej wymijająca "już przedstawiam najlepszą ofertę którą specjalnie przygotowaliśmy dla pana..." czyli to co wspomniałem powyżej . Raczej dobry żart niż oferta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam. Czy w Polsacie istnieje coś takiego jak " lojalny klient " ? Mianowicie chodzi o przedłużanie umowy i negocjacja lepszych warunków niż ogólnie dostępne w danym czasie. Więc parę dni temu przedłużyłem umowę i jako że mam telewizję Polsat od ponad 5 lat liczyłem na jakiś rabat lub lepszą ofertę. Ku mojemu zdziwieniu zostałem poinformowany że jak chcę np taniej to umowa na 29 miesięcy z czego 6 miesięcy o 30 zł taniej . Dalej usłyszałem że muszę zapłacić prawie 50zł za dekoder Evobox i kilkanaście zł za dodatkowy dekoder multiroom ... i za przesyłkę kurierską też poważnie? Mamy 21 wiek i pewne rzeczy się zmieniają , zwłaszcza przesyłka która powinna być darmowa . To firmie Polsat powinno zależeć na kliencie a nie dobijać go kolejnymi złotówkami. Natomiast nowi abonenci mają zgoła lepsze warunki! Umowa tylko na 24 miesiące, z czego 6 jest za darmo i nie ma opłaty za Evoboxa , no może 1zł. To w ogóle nie ma sensu! Witaj, przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Nasz konsultant na pewno nie miał złych intencji. Jeśli napiszesz w tej sprawie maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl i podasz w nim swoje: imię, nazwisko, numer telefonu do kontaktu oraz oczekiwania w stosunku do oferty, to będziemy mogli zlecić, aby nasz konsultant zadzwonił do Ciebie o określonej porze. Postara się on jak najlepiej dopasować ofertę do Twoich potrzeb i odpowie na wszystkie zadane pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 @Marantz, Po 5 latach z CP i obecności na tym forum powinieneś wiedzieć, że gdy kończy się umowa składa się wypowiedzenie i nagle pojawiają się korzystne oferty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2017 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Ad.1. Już, w tym cyklu rozliczeniowym. Ad.2. 15/3. Dziękuję bardzo za pomoc, Rozumiem, że opcja 15/3 jest przy pozostaniu przy dotychczasowym dekoderze Sagemcoma, a w przypadku wymiany na Evoboxa? Edytowane 8 Lutego 2018 przez bartek2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Z wymianą będzie 15/1, ale chyba korzystniej byłoby wybrać 24/6. Przekalkuluj to sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2017 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Bardzo dziękuję, teraz wezmę 15/3 a następnie 12/1 z wymianą dekodera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 a następnie 12/1 z wymianą dekodera . Przy wymianie dekodera na Evobox obligatoryjnie jest 15/1 więc jak masz zamiar zmienić to zrób to teraz a następną będziesz miał 12/3 bo jak teraz nie zmienisz to dwie pod rząd na 15 miesięcy dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam.Posiadam pakiet Familijny Max HD,Pakiet Film HD,Pakiet Sport HD,Pakiet Cinemax HD,Multirumx1 i dwa dekodery hd5500 s .Potrzebuję ten sam pakiet ewentualnie + pakiet eleven z wymianą dekodera na Evaboxa .Jakie są możliwośći czy wymiana będzie dodatkowo płatna umowa może być 24 miesiące. Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witaj. Najlepiej będzie, jeśli w sprawie oferty wyślesz formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta. Podaj w nim imię i nazwisko właściciela usługi oraz numer karty z dekodera. Pomocna będzie również informacja z powyższego wpisu o ofercie, która Cię zadowala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Wypowiedzenie wysłane , poprzednia umowa 12/3 , walczę o 15/3 z wymianą starego HD 7000 na Evoboxa. Wiem że czegoś takiego nie ma ale próbuję, a nóż się uda,w końcu jestem już trochę w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.