Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie bo kilku potyczkach z CP otrzymałem z DUK następującą ofertę:

- Familijny Max HD + Cinemax + Film + Sport za 59,90 zł

- Umowa na 15 m-cy  :jupi:

- 3 m-ce za 0 zł  :beer:

 - 3 m-ce za darmo VOD  :smile:

- Dekoder EvoBOX PVR za 49 zł, opłata czynszowa 5 zł/m-c

- Brak opłaty za kuriera

W sumie będę płacił tyle co teraz (64,90 zł)

 

Sorki, ale dalej nie rozumiem. Wyjdzie cię to wszystko 51,92 zl miesięcznie średnio liczone przez okres umowy bo (12*64,9zł)/15 a ludzie z ulicy bez stażu maja kontrakt na 24 miesiace z czego 6 za darmo czyli miesięcznie średnio 48,67 zł bo (18*64,9zł)/24. Więc ktoś mi może proszę wytłumaczyć dlaczego stały klient płaci więcej niż ten z ulicy? Jaka jest atrakcyjność takiej oferty utrzymaniowej?? Naprawdę nie można więcej ugrac niz te nędzne 3 miesiace gratis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie jaka jest obecnie możliwa najniższa opłata za pakiet z HBO, Eleven i Sport HD?

W pakiecie premium jest to wszystko za 99 zł, plus kilka darmowych miesięcy z tym że pozostałe kanały nie bardzo mi potrzebne , więc może uda się coś taniej :). Z góry dzięki za podpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy przy przedłużaniu umowy jest jakakolwiek możliwość zakupu TL-WR702n w promocyjnej cenie?
Wkrótce będę przedłużał umowę na  Familijny Max HD + Cinemax + Sport + Film, z jednym multiroomem. Być może dobiorę CP Go... Dekodera zmieniać nie będę...

Pozdrawiam

Hagi
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wymieniał dekoder i dlatego ma tylko 3 gratisowe miesiące

Gdyby tego nie robił miałby ich 5

Dzięki ale to akurat rozumiem. Tylko że moje porównanie do osoby z ulicy również uwzględniało Evoboxa także dla oferty dla ludzi z ulicy więc na to samo wychodzi, ale jednak drożej co jest wg mnie nie w porządku w stosunku do stałego abonenta żeby miał gorszą ofertę od nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W łamańcu 15/5 ~67 ZŁ :)

 

Ja jeszcze nie mam, ale jak błąd znajdujący się na moim koncie abonenckim zostanie naprawiony, to go biorę :)

A to przez ponad miesiąc jeszcze nie naprawili? :lol2:  :lol2:

 

@harvy chłopie o co ci chodzi?Dostał ofertę lepszą niż nowy którą wcześniej aneksuję  anulując kilka miesięcy z starej umowy i podpisze kolejna 12/5.Dalej twierdzisz że ma gorzej niż nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie jaka jest obecnie możliwa najniższa opłata za pakiet z HBO, Eleven i Sport HD?

W pakiecie premium jest to wszystko za 99 zł, plus kilka darmowych miesięcy z tym że pozostałe kanały nie bardzo mi potrzebne , więc może uda się coś taniej :). Z góry dzięki za podpowiedź :)

oferty sa sztywne takie jak na stronie www, nic nie ugrasz.

Witam,

 

czy przy przedłużaniu umowy jest jakakolwiek możliwość zakupu TL-WR702n w promocyjnej cenie?

Wkrótce będę przedłużał umowę na  Familijny Max HD + Cinemax + Sport + Film, z jednym multiroomem. Być może dobiorę CP Go... Dekodera zmieniać nie będę...

Pozdrawiam

Hagi

Nie wymieniasz dekodera, nie dokupisz modulu wifi, nie wysylaja bez zmiany dekodera modułów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy post na forum więc przede wszystkim WITAM! :)

 

Lada moment w CP kończy i się umowa (za 1 miesiąc). Z telewizji posiadam Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD oraz internet Pakiet Power LTE 30 GB. Za te usługi płacę niewiele bo 11 zł za tv oraz 34,95 zł za internet (router w cenie). Takie stawki dostałem gdy skorzystałem ze Smart Dom 2 lata temu (posiadam w Plusie telefon).

Z chęcią zostawiłbym sobie te usługi w obecnych cenach, a nawet jeśli by się dało to mógłbym zrezygnować ze wszystkich dodatkowych kanałów poza Familijnym Max HD żeby płacić mniej.

Co zrobić żeby takie warunki (bądź lepsze ;)) zachować? Złożyć wypowiedzenie? Czy może zostawić temat i liczyć na to że stawki mi nie wzrosną po zakończeniu okresu umownego (tj. 1 miesiąc)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim należy zacząć od złożenia wypowiedzenia umowy. Najlepiej zrobić to w APS-ie Cyfrowego Polsatu. Wówczas otrzymujemy potwierdzenie, a wypowiedzenie jest od razu rejestrowane w systemie. Bez wypowiedzenia umowy oferty przedłużeniowe są zazwyczaj marne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale to akurat rozumiem. Tylko że moje porównanie do osoby z ulicy również uwzględniało Evoboxa także dla oferty dla ludzi z ulicy więc na to samo wychodzi, ale jednak drożej co jest wg mnie nie w porządku w stosunku do stałego abonenta żeby miał gorszą ofertę od nowego.

Jako stały klient też możesz dostać ofertę 24/6 z wymianą deka lub 24/8 bez wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 3 miesiące przed końcem umowy 15/5 z zobowiązaniem na pakiet Familijny, nie wysyłając wypowiedzenia, postanowiłem zadzwonić do DUK, licząc na wynegocjowanie kolejnej umowy na ten pakiet, tym razem 12/5. Konsultant odpowiedział że jest w stanie przedłużyć mi umowę jedynie w opcji 15/5. Na pytanie dlaczego inni dostają umowy na rok, a ja nie mogę, przyznał, iż owszem, takie też są, ale możliwość ich podpisania mają osoby, które wcześniej złożyły wypowiedzenie. Zadeklarowałem więc, że złożę wypowiedzenie umowy w najbliższym czasie osobiście w lokalnym APS. Konsultant zapytał czy po złożeniu wypowiedzenia będę nadal zainteresowany przedłużeniem umowy, bo jeśli tak, on zajmie się moją sprawą i zadzwoni za jakiś czas. Zgodziłem się. 3 dni po złożeniu wypowiedzenia, jest już telefon z DUK, teraz już bez dłuższych negocjacji otrzymałem umowę na 12 miesięcy, 5 miesięcy za darmo, oraz wyższy pakiet w okresie promocyjnym - Familijny MAX HD, a nowa umowa wchodzi już od początku najbliższego okresu rozliczeniowego :-) Oczywiście dekoder zostaje ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W połowie maja wysłałem wypowiedzenie i do dzisiaj zero odzewu ze strony CP (do końca umowy jeszcze 3 m-ce). Wypowiedzenie zarejestrowane.

Obecnie DUK ma tyle spraw ze lepiej gdybys zadzwonil sam 222 127 128.

W zwiazku z Euro tyle ludzi zlozylo wypowiedzenia bo twierdza ze powinni miec to za darmo. Ja szczerze mowiac uwazam że nie powinni miec za darmo ale to już inna sprawa.

Także dzwoń sam.

Bo być może Twoj list sie zapodział?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...