Jump to content

harvy

Users
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About harvy

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Ja mam taki problem że przedłużyłam telefonicznie umowę 31.12.2019 r. Przyszedł aneks mailem i okazało się że w aneksie jest zły numer dekodera i karty CP a nie wymieniałam sprzętu. Od razu napisałam reklamację ale na rozpatrzenie mają 30 dni i tego nadal nie zrobili a ja na odstąpienie od umowy mam 14 dni. Miał ktoś podobną sytuację? Boję się że aktywują od nowego okresu moją nową umowę na inny sprzęt i kartę więc moja przestanie działać a do tego na koniec umowy nie zgadza się numer sprzętu z tym jaki mam fizycznie co może być problemem przy zdawaniu sprzętu...
  2. 31.12.2019 r. przedłużyłam umowę z Cyfrowym Polsatem drogą telefoniczną nie wymieniając sprzętu. Potwierdzenie przyszło mailem i w załączonej umowie okazało się że jest błędny numer karty oraz dekodera. Od razu złożyłam reklamację. Niestety właśnie się okazało że nadal nie jest rozpatrzona bo mają na to 30 dni. Boję się że 23.01 jak wejdą w życie nowe warunki to aktywują je na złym sprzęcie/karcie a mój dekoder przestanie odbierać CP. Dodatkowo w razie zwrotu sprzętu będzie problem bo mimo że go nie wymieniałam to na umowie jest ewidentnie zły sprzęt i pisze w niej że potwierdzam jego odbiór.
×
×
  • Create New...