Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

będzie ciężko ale zawsze można złożyć wypowiedzenie i czekać co dają, a jak nic nie otrzymasz w gratisie to zawsze istnieje możliwość oddania dekodera po wyłączaniu sygnału i wziąć nową umowę dla nowego klienta z promocyjnymi miesiącami i dodatkowymi pakietami w pierwszych miesiącach (tak więc zawsze się opłaca)

A czy wogóle jest możliwość w moim przypadku po złożeniu wypowiedzenia zejścia do familijnego max hd czy będą robić problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich. :) Od dawna śledzę forum ale dzisiaj CP mnie zmotywował żeby utworzyć konto :mrgreen:

 

Wysłałem wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów Sundance SD i Cinemax, Cinemax 2 SD. Dzisiaj miałem telefon z nr: 22 2127128 i pani konsultantka z pretensjami pytała się czemu wysłałem wypowiedzenie jak odbieram kanały HD. Wytłumaczyłem pani że nie mam możliwości dokładnie ustawić anteny ponieważ przeszkadzają inne zabudowania i często zacina mi się obraz w HD. Pani stwierdziła że nie ma dla mnie żadnej oferty, ewentualnie może mi dać pakiet premium na 29 miesięcy za 89.9zł w tym pierwsze 6 lub 8 miesięcy (nie zrozumiałem) za 69.9zł :censored: Kategorycznie odmówiłem i stwierdziłem że nowi klienci mają lepsze oferty. Pani odpowiedziała mi że jeżeli nie akceptuje jej propozycji to w ciągu 2 tyg przyjdzie informacja o rozwiązaniu umowy i mam 30 dni od 2 maja (wtedy kończy mi się okres rozliczeniowy) na oddanie sprzętu. Rozmowa trwała ok 1min. Jak myślicie straszyła tylko czy jest szansa że jeszcze zadzwonią?

 

Dodam że nigdy nie wysyłałem wypowiedzenia. Obecnie mam Fam max HD + sport + film + cinemax + multiroom w cenie: 4 miesiące za 49zł a 11miesięcy za 79,9zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że macie sporo czasu na kolejne oferty. Umowa ulega rozwiązaniu dopiero z końcem waszego okresu rozliczeniowego, a potem macie jeszcze 1 miesiąc na oddanie sprzętu. Dopóki sprzętu nie oddacie będą się z wami kontaktować z nową ofertę. Zatem spokojnie czekać na lepsze oferty. W każdym razie niechęć do dawania 12/5 wynika pewnie z tego, że w ciągu najbliższych dwóch lat kanały SD będą systematycznie wyłączane i okazji do rozwiązania umowy będzie więcej. Chyba, że już teraz zabezpieczą się na tę ewentualność, ale jest to raczej mało prawdopodobne znając ich korporacyjną opieszałość.

 

Zresztą, nawet cieszę się, że pozbędę się umowy z CP. Ustawię DVB-T, żeby jakaś TV w domu była i ewentualnie opłacę SmartHD+ jak mi będzie ciężko bez codziennej propagandy z TVN24.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem właśnie telefon z DUK. Miało być po niedzieli było po 30 minutach. :D

 

Pakiet full - Premium. Umowa 12/5 z multirum. Od 6 miesiąca opłata 89,90 zł + 5 zł opłata za dekoder = 94,90 zł. Trzeba w 5 miesiącu wyłączyć tylko VOD bo to dodatkowo od 6 miesiąca 10 zł.

 

Średnio wychodzi 55 zł miesięcznie.

Bardzo rzeczowa i konstruktywna rozmowa. Przedstawienie oczekiwań i propozycje DUK. Była jeszcze oferta 15/5 z mniejszym pakietem. Ale ta była korzystniejsza bo za 60 zł więcej mam więcej kanałów i krótszą umowa.

 

Jestem zadowolony. :brawo:

 

A jaka przemiła Pani. Życzę sobie więcej tak miłych konsultantów. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przedłuzeniu dostałem następujące warunki:

Czas trwania: 15 m-cy

Okres wypowiedzenia: 2 m-ce

Oferta: 5 miesięcy full za 59,90 zł + 5 zł dekoder, kolejne 10 miesięcy albo 99,90 zł + 5 zł dekoder (full opcja) lub minimum Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD za 59,90 zł + 5 zł dekoder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz. W związku z usunięciem kanałów SD.

 

Posiadałem pakiet Premium z 2013r. umowa 29/6 Multirum + Dekoder S88 i mini 2000. Zostałoby do spłaty 17 miesięcy po 94,90. Umowa była bez HBO GO i bez Ipli oraz bez VoD.

 

Otrzymałem to co powyżej w poprzednim poście. Dość że umowa krócej o 5 miesięcy to dodatkowo mniej o 5 miesięcy płacę. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paco24 podpisałeś NOWĄ umowę czy przedłużyłeś 2 miesiące temu?

 

Jeśli nową, to jestem w podobnej sytuacji, umowa od stycznia na 24 miesiące Fam Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD(w tym 6 miesięcy wszystko za 0), potem 59,90.

Myślicie, że w da się zejść z 24/6 do 12/5 albo 15/5, jeśli mam nową umowę dopiero kilka miesięcy(nie przedłużona, tylko nowa)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, bo widzę, że teraz są problemy z umowami 12/5 i nie jest to już taki pewniak jak ostatnio, ale to może dlatego, że niektórzy mają jeszcze sporo dni do końca okresu rozliczeniowego, stąd takie słabe propozycje.

Najważniejsze żeby udało się zejść chociaż do tych 12 miesięcy jako podstawowy okres umowy, a co do gratisowych miesięcy jak będą to super, a jak nie - to też nie przesadzajmy, żeby cały czas mieć tv za darmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaś dotychczas było:pakiet Familijny max HD+PVR7000=44.90.Umowa miała być do grudnia tego roku,lecz zadzwoniłem do nich,potem oni do mnie z DUK i dali:pakiet premium na 9msc w cenie 44.90,potem 63.90 przy czym zostanie pakiet F.MAX HD,CINEMAX I FILM HD z umową łączną 24msc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wysłałem wypowiedzenie w związku z usunięciem kanałów. Okres rozliczeniowy mam do 16 kwietnia, więc rozwiązanie umowy nastąpi zapewne 17 maja. Dotychczas miałem standardową umowę Premium 29mc (6 gratis), stare dekodery (Echostar) i multiroom SD. - koszt 89,90. Umowa kończyłaby się za 7 miesięcy. Mam w związku tym dwa pytania:

 

1. Teraz chciałbym uzyskać ofertę 5 mc gratis a 10mc po 89,90 za ofertę premium, wymianę dekoderów na HD7000 i HD3000 oraz MULTIROOM HD i jak się da to na 5mc IPLA oraz VOD. Czy jest to możliwe?

 

2. Mam również INTERNET LTE - 6GB za 39,90 - zobowiązanie wynosi jeszcze 14 miesięcy. Mam pytanie czy są w stanie zaproponować jakiś wspólny pakiet i anulować tą umowę? Nowi klienci w pakiecie Smart Dom otrzymują w ramach opłaty, którą płacę: Telewizję bez HBO i internet 30GB lub Premium i internet 17GB. Czy mogę liczyć na lepszą ofertę pakietu czy pozostaje tylko negocjacja abonamentu tv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wysłałem wypowiedzenie w związku z usunięciem kanałów. Okres rozliczeniowy mam do 16 kwietnia, więc rozwiązanie umowy nastąpi zapewne 17 maja

Kiedy wysłałeś wypowiedzenie? Jeśli dotrze do nich Np.dzisiaj to umowa zakończy się w kwietniu. Duk może nie zdążyć zadzwonić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam pakiet Familijny Max HD+Sport HD z dekoderem essi88 za 59.90zł+5zł czynsz za dekoder(ten sam egzemplarz przez trzy lata).Oglądam wyłącznie programy sportowe.Do jakiego najtańszego pakietu podstawowego mogę dodać pakiet SportHD.Czy da się zlikwidować czynsz za dekoder,który już chyba czynszem kupiłem na własność?Z pakietu SportHD obecnie korzystam tylko z Eurospotu2,bo reszta kanałow sportowych mam w pakiecie podstawowym F.M.HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...