Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, Rozi5213 napisał(a):

Witam. 8 marca 2024 r. kończy mi się umowa. Zaczynają do mnie wydzwaniać z salonu gdzie podpisałem umowę i chcą mi wcisnąć kolejne 24 miesiące za więcej niż teraz. 

W sprawie oferty zapraszamy do wiadomości prywatnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mietekzuqwertyl napisał(a):

 Wypowiedzenie składasz 6 mcy przed końcem umowy.

Bzdura wypowiedzenie składa sie kiedy ma sie na to ochotę. Najlepsze oferty sie uwalniaja 6 miesięcy przed końcem umowy. Choć też nie do końca bo jak ktoś zmniejsza zobowiązanie to jest to 4 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam jeszcze stary pakiet familijny, ale chciałam zmienić dekoder na 4k co wiąże się ze zmianą pakietu na aktualne. Pakiet familijny odpowiada pakietowi L, obecnie place 50zl. Jednak mam zamiar wziąć M plus Eleven Sport plus Filmy i seriale co wychodzi lacznie 60zl. Czy za dekoder też coś się płaci?czy poprzez infolinie mogę coś cenowo ugrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Max Taadjen napisał(a):

 

 No fakt, ale jeśli ktoś nie zachowa umownych terminów wypowiedzenia, to może się mocno zdziwić karą, jaką przyjdzie mu płacić.

😜

Ja pisałem o osobach normalnych które potrafią prawidłowo napisać wypowiedzenie😂 A ty wypaliłeś nie wiadomo o czym cytując moja wypowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przed chwilą złożyłem wypowiedzenie. Koniec umowy w marcu 2024. Teraz mam L Pakiet HBO HD HBO Max, Pakiet Polsat Sport Premium, Canal+ Sport3 i 4, Usługa Multiroom HD, Pakiet Eleven Sports HD z opłatą za dekoder z dyskiem place 120. Na co mogę teraz liczyć? Zostawiłbym to co mam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2023 o 15:03, czerstwy napisał(a):

Wypowiedzenie to może i wysłać 10 miesięcy  wcześniej😂 A czego niby 6 miesięcy wcześniej?

Wprowadzacie ludzi w błąd. Zrozumienie tekstu dość prostego przerasta?

 

Klient podpisuje z operatorem umowę terminową np. 2 lata. Rzecz byłaby prosta jak z każdym kontraktem gdyby nie myk umowny, że po zakończeniu umowy terminowej przechodzi ona w tryb czasu nieokreślonego (czytaj na wieki).

Nawet w dniu podpisania klient ma prawo złozyć oświadczenie , że nie chce kontynuować umowy po czasie z kontraktu. Tym samym niweluje [beep] punk umowy, który przewiduje, ze umowa samoczynnie bedzie przedłuzona.

 

Proste ale dla niektórych za skomplikowane.

Wypowiedzenie umowy to inny tryb opisany w Regulaminie.

 

Warto rozróżnić i w wypadku , o którym wiele tu mowa stosuje się formułę:

oświadczam, że nie będę kontynuować umowy po zakończeniu okresu minimalnego/podstawowego/umownego. Jak zwał.

 

 

 

Edytowane przez tadzik
uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tadzik chyba ciebie takie czytanie przerasta😂 Każdy kto chce lepsze warunki lub rezygnuje z usług musi wypowiedzenie napisać ale to dla ciebie za bardzo skomplikowane o czym piszemy. I po okresie podstawowym umowa sie nie przedłuża geniuszu tylko przechodzi na czas nieokreślony. Tylko to oznaczna od jakiegoś czasu że abonament wzrasta. Akurat W PB nieznacznie u innych operatorów podwyżka bywa znaczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...