Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o zasadę. Albo umów się przestrzega, albo nie. Nie może być tak, że klient musi przestrzegać warunki umowy, a operator niekoniecznie. Inaczej powstanie niebezpieczny precedens. W skanie stoi jak wół konwerter za 69 zł. Chyba wszyscy to widzą?

 

W dniu 12.12.2018 o 05:47, swojadroga napisał:

Jeśli będą stawiać opór, dzwonisz na infolinię CP z punktu i zgłaszasz, że pracownik konkretnego APS-u odmawia Ci sprzedaży takiego konwertera.

Dzwoniłeś kiedyś na infolinię? :lol2: :blink:Myślisz, że to Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, że w czasie rzeczywistym konsultant zadzwoni do APS-u i załatwi grożąc palcem? Jeśli nie otrzyma na piśmie informacji, że mu nie dali i nie zamierzają, to nic nie udowodni, a każdą reklamację odrzucą. Zresztą już odrzucili ;)

 

W dniu 18.12.2018 o 16:54, Balzak311 napisał:

Odpowiedź na reklamację odnośnie konwertera:

To nie jest odpowiedź na reklamację. Jeśli byłą to reklamacja, to w odpowiedzi musi być informacja, czy uznają, czy odrzucają. Jeśli nic innego nie ma jest to bełkot, nie odpowiedź na reklamację. Odczekaj 30 dni i zażądaj wykonania reklamacji jako uznanej. Nie wdawaj się w tego typu jałowe dyskusje. Przechodziłem to samo, bez sensu. Stracisz tylko czas.

 

 

Tak w ogóle to oni w ogóle tego nie rozróżniają. Reklamacje, zgłoszenia techniczne, zlecenia, to dla nich "zgłoszenia" :)Uważają więc, że po złożeniu przez klienta reklamacji można z nim bezproduktywnie dyskutować. Przykład mój - reklamuję, że w MUX-4 szumi od 3 miesięcy Radio Bajka, Ci mi odpisują już następnego dnia, żeby sprawdzić ustawienie anteny...

 

 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulamin.jpg

To jest tak zagmatwane, że w moim przypadku tak naprawdę nie wiem co jeszcze mogę dokupić :D

Przy podpisywaniu umowy kupiłem moduł wifi więc teoretycznie mógłbym dokupić zestaw z punktu 5.Ale z 6 już chyba nie mogę kupić samego konwertera ?To jest ten sam konwerter który jest w zestawie antenowym w punkcie 5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

obecna oferta to Familijny HD 15/3 + czynsz za Evoboxa i MR, razem 60PLN. Aneks obowiązuje od 25.04.2018 - wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować?

 

A jeśli tak, to czego mogę oczekiwać? Nie potrzebuję Smart Domu, Internetu, On the Go ani LM. Ewentualnie jakieś kanały dla dzieciaków, film lub ogólnie sportowe... Najchętniej zostałbym przy 12/3 ale jeśli korzystniej (średnio) wypadnie umowa dłuższa, to nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Maciej Loret napisał:

Witam,

 

obecna oferta to Familijny HD 15/3 + czynsz za Evoboxa i MR, razem 60PLN. Aneks obowiązuje od 25.04.2018 - wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować?

 

A jeśli tak, to czego mogę oczekiwać? Nie potrzebuję Smart Domu, Internetu, On the Go ani LM. Ewentualnie jakieś kanały dla dzieciaków, film lub ogólnie sportowe... Najchętniej zostałbym przy 12/3 ale jeśli korzystniej (średnio) wypadnie umowa dłuższa, to nie ma problemu

Możesz zapytać o pakiet Familijny HD umowa na 24 miesiące, 3 gratis,płatne 20 zł miesięcznie. Do tego dojdzie opłata za MR i Evoboxa.Przygotuj kartkę,  długopis i w czasie rozmowy można  przekalkulować co się lepiej opłaca.Tym bardziej ,że wiesz ile teraz płacisz za pakiet, ile za Evo i MR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za być może banalne pytania ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem ofertę :-)

Czy biorąc umowę na 24 miesiące np. dzisiaj i mając 6 darmowych miesięcy można przedłużać tę umowę na 6 miesięcy przed jej końcem i podpisać nową z kolejnymi darmowymi miesiącami? Czyli de facto umowa jest z 12 miesiącami gratis? Przykład: podpisując umowę powiedzmy 20 grudnia 2018 pierwsze 6 miesięcy mam gratis i możliwość przedłużenia od 20 czerwca 2020 roku z ponownymi 6 miesiącami gratis jeżeli będą wtedy takie umowy 6/24 ? Czy stara umowa ulega skróceniu na rzecz tej nowej czy też ich okresy się kumulują i trwają łącznie 48 miesięcy razem z nową 24 miesięczną?

Jak wygląda w praktyce zejście z opłatą za dekoder jeżeli ona występuje przy pierwszej umowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, OlafS napisał:

Mogłeś już dawno złożyć- moja umowa nominalnie kończyła się pod koniec maja a po świętach już ruszę z nową?

 

Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019?

 

5 godzin temu, wuzel napisał:

Możesz zapytać o pakiet Familijny HD umowa na 24 miesiące, 3 gratis,płatne 20 zł miesięcznie. Do tego dojdzie opłata za MR i Evoboxa.Przygotuj kartkę,  długopis i w czasie rozmowy można  przekalkulować co się lepiej opłaca.Tym bardziej ,że wiesz ile teraz płacisz za pakiet, ile za Evo i MR.

 

OK, dziękuję. Czyli przy Familijnym HD na 24 mies. mam niecałe 31zł/mies.

A gdybym jednak chciał mieć Familiny MaxHD albo jakieś dodatkowe kanały dziecięce/filmowe/sportowe ?

Edytowane przez Maciej Loret
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie umowa do lutego, jeszcze nie złożone wypowiedzenie.Do tej pory: Familijny Max HD, Sport, Film, Cinemax, Eleven, Evobox i multi x1 za 80 zł. Aktualna umowa 15/3. Kilka telefonów już było. To, co miałem + Polsat Sport Premium za 90 zł, ale umowa na 29 albo 36 miesięcy,  w tym 6 gratis. Niestety nie chcą się zgodzić na 24/6 za 90 zł + On the go + HBO na 1 miesiąc. Rozumiem, że z wypowiedzeniem da radę 24/6 z Polsat Sport Premium?

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Maciej Loret napisał:

 

Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019?

 

 

OK, dziękuję. Czyli przy Familijnym HD na 24 mies. mam niecałe 31zł/mies.

A gdybym jednak chciał mieć Familiny MaxHD albo jakieś dodatkowe kanały dziecięce/filmowe/sportowe ?

Przy pakiecie Familijny Max HD cena wynosi 30 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące ,darmowe również 3 miesiące.P To jest również pakiet promocyjny bo normalna cena to 50 zł. I taką cenę na początku oferują  konsultanci. Filmu ,Sportu nie posiadam nie wypowiem się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

7 godzin temu, wuzel napisał:

Przy pakiecie Familijny Max HD cena wynosi 30 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące ,darmowe również 3 miesiące.P To jest również pakiet promocyjny bo normalna cena to 50 zł. I taką cenę na początku oferują  konsultanci. Filmu ,Sportu nie posiadam nie wypowiem się.

 

OK, czyli wyjdzie 26,25+8,75 Evobox + 8,75 MR = 43,75/mies. za Familijny MaxHD? Dobrze liczę ?

W razie czego można jakieś kanały dokupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie posiadam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD z Multiroomem i Elevenami za 84,99, Evobox. Dobrze rozumuję przy przeczytaniu wątku, że max przy przedłużeniu do ugrania przy umowie na 2 lata to za 79,99 to samo z Polsatami oraz Cyfrowym Polsatem GO z On The Go przy umowie na 24 miesiące? To działa tak samo, jak nc+ go, a ta nazwa "On the go" to po prostu dostęp na urządzenia mobilne? Byłyby jakieś darmowe miesiące do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płace obecnie 35zł za : Rodzinny HD + Multiroom x1 + Eleven. Umowa kończy mi się w połowie maja 2019r. Czy dobrze rozumiem, że będę mógł mieć za taką samą cenę pakiet Familijny HD przy wypowiadaniu umowy i podpisaniu nowej? I ogólnie jak wypowiedzieć te umowę i podpisać po tym nową? PS Przepraszam za zapewne dla was banalne pytania ale pierwszy raz w życiu mam telewizje kablowa i za bardzo nie wiem jak się to robi ;) Proszę o wytłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocyjnie  pakiet Rodzinny HD , Familijny HD , Familijny Max HD możesz mieć w cenie odpowiednio 5 zł ,20 zł ,30 zł na miesiąc  ,w umowie na 24 miesiące.Do tego dolicz koszt MR i Eleven. Wypowiedzenie możesz już teraz wysłać ,wzór był tutaj na forum , na  poczcie listem priorytet za potwierdzeniem odbioru,to ważne lub zanieść do APS.  I czekasz na telefon z DUK, negocjujesz nowe warunki.Jedna uwaga od bodajże połowy roku zmienił się regulamin i po zakończeniu umowy ceny wracają do normalnej stawki czyli np.Familijny HD -40 zł.

@Maciej Loret do tych pakietów w promocyjnej cenie nie możesz dokupić innych pakietów.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Mój kuzyn starsza osoba ma umowę na pakiet Familijny Max HD,vod i jeden multiroom.Oba dekodery HD 5500s.Kwota 74,99.Przeoczył to że skończyła mu się umowa jakiś czas temu i przeszła na czas nieokreślony. Planuje wysłać wypowiedzenie listem lub złożyć osobiście w punkcie CP .Nie planuje wymiany dekoderów i chce zostawić te pakiety co obecnie. Chce dobrać dodatkowy multiroom. Na co można liczyć w tej sytuacji? 

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ostatnio punkt CP stwierdził że tylko na miesiąc przed końcem można złożyć u nich wypowiedzenie, czy coś zmieniło się w tym temacie?

Obecnie 30,- Cinemax + Eleven + Rodzinny , oferta na moduł cam , zainteresowany PS i PSE, są szanse na sam Rodzinny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MZKS1929 napisał:

Ostatnio punkt CP stwierdził że tylko na miesiąc przed końcem można złożyć u nich wypowiedzenie, czy coś zmieniło się w tym temacie?

 

Ten APS Cyfrowego Polsatu banialuki opowiada! Mają obowiązek przyjąć i zarejestrować wypowiedzenie umowy w każdej chwili!

Idź tam jeszcze raz i żądaj przyjęcia wypowiedzenia. W przeciwnym razie zadzwoń na infolinię Cyfrowego Polsatu (w salonie, w obecności jego pracownika) i złóż na ten punkt skargę. Być może nawet nie zdążysz wykręcić numeru na infolinię, jak pracownik się wystraszy i jednak się zgodzi przyjąć twoje wypowiedzenie umowy. :>  ;)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...