Pawarotti69 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) Jeżeli do końca umowy mam 9 miesięcy ( pakiet MAX ) , a chciałbym oglądać LM - to co zrobić ??? Aneksujesz umowe na ten sam pakiet lub wyższy jeśli chcesz niższy to tylko cztery miesiące przed końcem . Edytowane 24 Lipca 2018 przez Pawarotti69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 @Pawarotti69, cena zostaje ta sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawarotti69 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) @Pawarotti69, cena zostaje ta sama? Taki znawca co wszedzie sie udziela a niewie ze nie ? tylko premium max plus ma w cene wliczone LM. Pozostale sa od 20-30 zl drozsze. Edytowane 24 Lipca 2018 przez Pawarotti69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Widziałem zestawienie dla nowych abonentów / umów, a tutaj nie chciało mi się przekopywać przez ścianę tekstu. Myślałem, że w cenie 99 zł LM będzie wliczona i wystarczy samo przedłużenie umowy, szkoda. Nie uważam się za znawcę. Po prostu człowiek uczy się całe życie i czasami prościej zapytać. W końcu od tego jest forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Co kilka stron jest link: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-698?do=findComment&comment=1387538 ale chyba zupełnie zbędny, tak jak ta rozpiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Już dawno to mówiłem, że brakuje FAQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Może dałoby się to wrzucić jako przypięty temat? I ograniczyć edycję, tak jak na przykład w temacie "Cyfrowy Polsat - wykaz kanałów, cennik, parametry"? Na topie najświeższa oferta, a historyczne - poniżej, jak to zwykle ze startymi postami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRider Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Witam. Za 4 miesiące kończy mi się umowa z CP podpisana na okres 24 miesięcy z czego 6 darmowych. Oferta elastyczna Premium ale po darmowych miesiącach korzystam z minimalnego zobowiązania czyli:Pakiet Familijny Max HD, HBO HD, HBO GO, Opcja ON THE GO, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD w cenie 80zł. Taki pakiet najbardziej mi odpowiada i nie potrzebuje nic więcej (chyba, że nie będzie drożej). Co mogę zyskać składając wypowiedzenie? Czy jest szansa na ten sam pakiet w niższej cenie i jakieś darmowe miesiące? Najchętniej wymieniłbym też dekodery bo mam główny HD5500S i dodatkowy HD3000, który jest marny. Teraz chciałbym główny EVOBOX, a dodatkowy HD5500S. No chyba, że taka wymiana przyniosła by dużo gorszą ofertę lub dodatkowe koszty to przebolałbym tą kwestię i zostawił te co mam. Proszę o odpowiedź bo w salonach polsatu/plusa ciężko uzyskać rzetelne odpowiedzi tylko mydlą oczy swoim na pamięć wykutym bełkotem jakby człowiek był jakiś ciemny. Serdecznie pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) Witam. Zachęcam do przesłania zgłoszenia na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl wraz z podaniem takich danych jak: imię, nazwisko, numer telefonu oraz dogodne godziny kontaktu. Nasz konsultant sprawdzi wszelkie dostępne dla Ciebie propozycje i skontaktuje się z Tobą w celu ich przedstawienia. Edytowane 25 Lipca 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Mam takie pytanie. Przedłużyłem umowę na tekewizje , pakiet familijny max HD, film HD,sport HD i cinemax w cenie 60 zł z wymianą dekodera na Evo box. Konsultant zarzekał się że do tego. Pakietu czynsz za wynajem dekodera wynosi 5 zł. Dla nowych abonentów Evo box jest w tym pakiecie bez miesięcznego czynszu. Czy mam składać reklamacje. Czuje się nabity w butelkę. Dekoder i nowa umowa jeszcze nie przyszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Wniosek reklamacyjny zawsze można złożyć i w 30 dniu uzyskasz odpowiedź jeżeli czujesz się rozczarowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Powiedzmy sobie szczerze 5 zł to niewiele, ale chodzi o sam fakt. Konsultant nie był w stanie wskazać mi gdzie ta opłata jest ujęta, ograniczając się do uników i ogólników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 A ile razy można tłumaczyć, że oferty na stronie www są dla nowych klientów i nie są tożsame z ofertami dla obecnych klientów? Pomijam fakt, że na stronie nie ma oferty Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Jest Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium za 60zł. A to są dwa zupełnie różne pakiety kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) Swojadroga kto jak kto ale ty powinieneś być precyzyjny. Co do opisanego pakietu odsyłam na stronę ofert CP( to z tej strony dokładnie przepisałem nazwę tego pakietu).Tak więc więcej pokory i empatii. Po drugie ja wiem i ty też wiesz, że oferty te nie są tożsame z ofertami dla stałych abonentów. Niepisane zasady obowiązujące jednak dotychczas w CP sankcjonowaly, że oferty utrzymaniowe były ciut korzystniejsze niż oferty dla nowych. Z poważaniem. Edytowane 25 Lipca 2018 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) I są lepsze. Przy 24 miesiącach dla nowych masz 2 miesiące gratis, a dla obecnych są 4 miesiące bez opłat. 2 x 60zł daje 120zł. 120zł podzielić przez 5zł daje 24 miesiące czynszu gratis w pewnym sensie. Masz różnicę 20zł na korzyść oferty dla obecnych abonentów. Przy porównaniu 1 do 1. Nie biorąc pod uwagę anulowania pozostałych miesięcy przedłużanej umowy i możliwości kolejnego przedłużenia 6 miesięcy przed końcem. Edytowane 25 Lipca 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Powiem więcej dostałbym 6 miesięcy gratis gdybym nie wymieniał dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Porównujemy dokładnie to samo. Ten sam pakiet i dekoder, na ten sam okres dla nowych i obecnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Powiedzmy sobie szczerze 5 zł to niewiele, ale chodzi o sam fakt. Konsultant nie był w stanie wskazać mi gdzie ta opłata jest ujęta, ograniczając się do uników i ogólników. Reklamacja może być rozpatrzona pozytywnie jeśli faktycznie w czasie rozmowy telefonicznej sprzedażowej konsultant nie poinformował cię o kosztach związanych dzierżawą Evoboxa. Jeśli nie jesteś zadowolony zawsze możesz również odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni i Podpisać umowę jako nowy klient CP skoro twierdzisz że "nowi mają lepiej". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Skoro zgadzamy się na warunki zaproponowane w czasie rozmowy to chyba świadomie? Mamy też 14 dni na odstąpienie. Jak nie pasuje można nie mówić "tak". Można odstąpić od umowy. Po co potem płakać na forum bo ktoś inny dostał lepiej... A jak konsul oszukał i coś się nie zgadza to inna bajka... Ja miałem mieć umowę z czynszem za dekoder ale w papierach jej nie wpisali pewnie przez pomyłkę i bez zbędnych emocji opłatę anulowali. Naście lat jestem z CP i jakoś razem żyjemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Mam takie pytanie. Przedłużyłem umowę na tekewizje , pakiet familijny max HD, film HD,sport HD i cinemax w cenie 60 zł z wymianą dekodera na Evo box. Konsultant zarzekał się że do tego. Pakietu czynsz za wynajem dekodera wynosi 5 zł. Dla nowych abonentów Evo box jest w tym pakiecie bez miesięcznego czynszu. Czy mam składać reklamacje. Czuje się nabity w butelkę. Dekoder i nowa umowa jeszcze nie przyszły.Ja podpisałem umowę jako nowy klient w punkcie na początku tego miesiąca, wybierając ten sam pakiet z evoboxem i również mam doliczoną kaucję- 5zł za dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Mam Premium Max i właśnie skończył mi się okres promocyjny 6 miesięcy za 0.00 i wyłączyłem VOD - będę płacił 99.99 PLN Propozycja na dodanie PSP to nowa umowa gdzie 12 miesięcy bym płacił 100 PLN (razem z VOD znowu) a potem 24 miesięcy 110 PLN. To chyba standard, prawda? Nic lepszego pewnie się nie utarguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebesz Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Witam mam pytanie w związku z różnymi informacjami. Jestem świeżo po rozmowie z konsultantem CP. Obecnie mam na 15 mies. wszystko oprócz pakietu rozrywka za 110 zł, umowa do maja 2019. Myślałem że skoro mam tak wysoki abo to PSP wskoczy "z marszu". Niestety miła Pani poinformowała mnie, że aby mieć PSP jedynym sposobem jest przedłużenie umowy na 36 (!) miesięcy: 12 mies. za 100 zł pozostałe 24 mies. za 130 zł. Jak to ma się do tego co tu piszecie? Bo nie bardzo rozumiem, że CP daje różne oferty. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Musisz mieć pakiet Premium Max Plus, żeby Ci wskoczyło "z marszu" PSP. Jeśli chcesz mieć dostęp do tych kanałów musisz przedłużyć umowę na 36 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebesz Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 No ok tylko czemu nowym proponują umowę na 24 mies. a mi zaraz na 36. Poza tym nowi mają 2 lub 3 mies. za darmo. Nie rozumiem tej polityki... powinno się szanować "starych" abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz123 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 (edytowane) Tylko dotychczasowi klienci, którym kończy się zaraz umowa mają szansę na 24 lub 29 miesięcy, pakiet Polsat Sport Premium i darmowe miesiące. Smutne to. Edytowane 26 Lipca 2018 przez Mariusz123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.