Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa kończy mi się we wrześniu, ale dzwonią do mnie prawie codziennie z ta samą ofertą:

Extra+, C+(6), mediabox+ - 74,9 zł.

 

Ewentualnie:

Extra+, HBO, HBO GO, NC+GO, mediabox+ - 69,9 zł, czyli tak jak mam obecnie.

 

Wkurza mnie, że codziennie mówię, że nie interesuje mnie taka oferta (pow. 70 zł), a oni codziennie dzwonią z ta sama ofertą. Proszę juz żeby nie dzwonili do mnie z ta sama oferta bo to strata czasu obu stron, ale nic z tego. Nie potrafią tego zaznaczyć w systemie. Jutro pewnie też zadzwonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca lipca i jak na razie dopiero jeden telefon w sprawie przedłużenia. Chyba mają bardzo dużo ludzi do obdzwonienia i niewielu przedłuża swoje umowy. Jak nie zmienią polityki to niedługo spadną do podobnej liczby abonentów ilu miała Cyfra + przed fuzją , czyli jakieś 1 200 000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dojenie za to co i tak jest za darmo w naziemnej (+ trzy kanały w HD i dwa extra: Polsat 2 i Polsat News 2). To już lepiej wziąć Start+ za 9,90.

 

Mając obecnie abo za 49.90 , po zakończeniu umowy można przejść na Start+ za 9.90?

Umowa do końca sierpnia łamaniec miałem dwa dni temu przedłużyłem start za 9,9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam:

pakiet

Comfort+

 

opcje dodatkowe:

MULTIROOM STANDARD

Najem ultraBOX+

Multi+

EXTRA+

HBO

Premium Sport &Film

Wypowiedzenie wysłane odpowiednio wcześnie, umowa do końca lipca teraz płace 79,90 przez pierwsze 5 (chyba to było 5 miesięcy) miesięcy 0 zł. Dopiero dzisiaj odebrałem bo wcześniej na wakacjach.... I otrzymałem niesamowicie dobrą i dobraną do mnie oferte czyli extra z 8 C+ i do tego na 6 miesięcy HBO. Kiedy stwierdziłem że to jest ch... nie oferta i droższa bo miałem wcześniej za zero złotych to miły Pan powiedział że sprawdzi w systemie.... I zaoferował to co wcześniej proponował za 69,90, jak zapytałem a co z multirumem to mówi że tu trzeba bedzie coś doliczyć ale już nie usłyszałem ile bo sie rozłączył....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiecie jaka obecnie jest polityka NC+ dla osób , które wypowiedziały umowę ?

 

Zadzwonił wczoraj do mnie facet z działu utrzymania klienta i powiedział mi ,że on właściwie nie rozumie czego klienci oczekują od nich. Oni przedstawiają znakomitą ofertę i powinienem całować po rączkach ,że takie coś mi oferują (w skrócie). Jeszcze lepszy numer dział podtrzymania klienta zaoferował mi gorsze warunki od tych ,które mogę sobie przyjąć w każdej chwili. Udają ,że robią przysługę. Olejcie ich i niczego nie przedłużajcie stracą klientów to może się nawrócą. Płacenie 120zł za taką ofertę gdzie są same reklamy wcale tanie nie jest mimo ,że przedstawiają to jako cud.

 

Tacy łaskawcy dla klienta ,którego mają od wielu lat ? Nie potrafią nawet dać 5zł rabatu albo gratisu ? To nie dostaną nawet złotówki. Będzie więcej dla nich tej wspaniałej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dariusz negocjacje to trwały od miesiąca i NC+ nie przedstawiało mi niczego godnego uwagi jak widać nawet wypowiedzenie nie zmieniło nic w temacie. Zatruwają mi życie dzwoniąc 2 razy dziennie oferując te same warunki albo gorsze. Jeśli nie zgadzam się na warunki przedstawiane przez miesiąc to po co dzwonią do mnie skoro nawet nie potrafią mi dać 5zł upustu na abonamencie za 120zł ? Czyli co formuła negocjacyjna wygląda teraz tak nie chcesz oferty X to dowalimy ci +20 % jak się nie podoba to może ewentualnie pierwotna oferta zostanie jak kierownik się zgodzi. Żałosne Panowie z NC+ Nie róbcie z ludzi idiotów.

 

ps. na moje argumenty na temat negocjowania ceny to powiedziano mi ,że to nie targowisko i ceny się nie negocjuje.

 

Wiecie co jest śmieszne w tym temacie. To ,że umowę bym przedłużył gdyby dorzucono mi cokolwiek do tego co mam w ramach gratisu albo zrabatowali umowę o 5zł miesięcznie na umowie za 110-120zł. Jak widać te 5zł dla NC+ jest ważniejsze od utrzymania 10 letniego klienta płacącego zawsze wysokie abo. No NC+ żenada takie podejście do klienta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon 5 minut temu:

Comfort+ - za niecałe 30 zł

 

Obecnie płacę 19,90 zł i nie zamierzam więcej.

Na moje pytanie gdzie oferta z 2 tygodni wcześniejszych za 24 zł - już nie istnieje.

Konsultant kompletnie niekompetentny i mający problemy z poprawnym wysławianiem się w języku polskim, brak szacunku i kultury do klienta - obstawiam łebka z łapanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam umowę do końca lipca. Złożyłem wypowiedzenie. Oferty beznadziejne. Chyba zmienili politykę bo nawet nie ma jak z nimi dyskutować. Kiedyś Cyfra+ to była tv a całe to nc to wielka kpina. To co posiadam pisałem kilka postów wcześniej (mam wszystkie kanały na których leci jakikolwiek sport, nie posiadam tylko HBO, Cinemaxów, paru Filmboxów i tych kanałów, które tam można dokupić pojedynczo) ale teraz raczej wiem że nic dobrego nie wywalczę. Zakładając c+ płaciłem 62 zł, potem w nc chyba x2 po 59 a teraz chcą żebym płacić 80 zł. Ja cały czas im mówiłem, że mogę jedynie po 60 (moja docelowa kwota) a oni do mnie że nie przewidują takiej oferty. Wiec im powiedziałem, że jak nie to się pożegnamy i na razie cisza, nikt nie zadzwonił a mam jeszcze 4 dni umowy. Mam nadzieję, że to jakoś załatwię bo pamiętam już różna "jaja" związane z przedłużaniem umowy u nich. A kto ma tam dłuższą umowę niż ja, niech się uzbroi w cierpliwość i walczy żeby tanio skóry nie sprzedać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon 5 minut temu:

Comfort+ - za niecałe 30 zł

 

Obecnie płacę 19,90 zł i nie zamierzam więcej.

Na moje pytanie gdzie oferta z 2 tygodni wcześniejszych za 24 zł - już nie istnieje.

Konsultant kompletnie niekompetentny i mający problemy z poprawnym wysławianiem się w języku polskim, brak szacunku i kultury do klienta - obstawiam łebka z łapanki.

3 dni temu Comfort było po 24,90, do tego Redlight dorzucali mi na 6 miechów. Wybrałem start za 9,90, zrobiłem rachunek i po za nSportem nie widzę różnicy pomiędzy Start a Comfort, bo dzieci okupują MiniMini i TeleToona a żona jak już coś zerka to Domo, Kuchnia, takze spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon 5 minut temu:

Comfort+ - za niecałe 30 zł

 

Obecnie płacę 19,90 zł i nie zamierzam więcej.

Na moje pytanie gdzie oferta z 2 tygodni wcześniejszych za 24 zł - już nie istnieje.

Konsultant kompletnie niekompetentny i mający problemy z poprawnym wysławianiem się w języku polskim, brak szacunku i kultury do klienta - obstawiam łebka z łapanki.

Na początku lipca wyrwałem Comfort+ , History HD za 19,90. Nie wiem co się teraz zmieniło, że nie ma takiej oferty.

 

Ps. Wcześniej w łamańcu 53,24 z HBO i 6C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 dni temu comfort było po 24,90 do tego redlight dorzucali mi na 6 miechów wybrałem start za 9,9, zł zrobiłem rachunek i poza nsportem nie widzę różnicy pomiędzy start a comfort bo dzieci okupuja mini mini i teletoona a żona jak już coś zerka to domo kuchnia takze spoko

 

Na pytanie o start łepek powiedział mi ze nie może dać niżej niż haracz za używanie odbiornika telewizyjnego, czyli opłata 19.90 jak dla nowych.

 

Na prawdę mają nas za idiotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...