Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie przedłużyłem umowę. Obecna trwała do końca miesiąca marca 2015 roku. Zadzwoniłem sam i przeczytałem ta ofertę i powiedziałem, że ją chcę otrzymać:

Comfort+ 29,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 20 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multiroom Standard 0 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Najem ultraBox+ 0 zł przez 24 m dla Abonentów

Konsul powiedział, że mogę to dostać, ale bez HBO. Może później pod koniec umowy coś się zmieni. Mówię, że wiem, że takie oferty są i jak taka, to przedłużam. Stwierdził, że musi zapytać kierownika ;) Po około 2 minutach powrócił i zgodził się na powyższe warunki. Jestem zadowolony. Do tej pory płaciłem 59,90 (czyli to samo) i nie miałem HBO. Teraz w tej samej cenie dorzucili HBO.

Pozdrawiam i do zobaczenia za 24 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ACpiorunDC

 

W twoim przypadku można spokojnie walczyć o Comfort+Multi+ poniżej 20 zł - stała cena 19,9 albo łamaniec ze średnią ok 15 zł. Przy umowie 24 miesięcznej multiroom 12 miesięcy 0 zł, 12 kolejnych 10 zł [czyli średnio 5 zł miesięcznie]. Generalnie za kanały+multiroom może ci wyjść średnio 20/25 zł miesięcznie więc nawet przy opłacie aktywacyjnej za wymianę głównego deka wyjdzie ci taniej niż obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem umowę do końca stycznia na Comfort+6xCanal+najem Pace za 54,90 zł

 

Wczoraj przedłużyłem na takich warunkach:

Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 10 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Najem ultraBox+ 0 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

+HBO na 6 miesięcy za 0 zł.

 

Razem 49,9 zł. Jestem zadowolony bo za mniej kasy mam więcej kanałów.

Była to pierwsza ich propozycja, zgodna z moimi oczekiwaniami. Poprosiłem tylko dodatkowo o HBO i bez problemu dołożyli na pół roku.

Musiałem tylko dwa razy interweniować bo nie włączyli mi pakietu HBO na początku. Teraz jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ja dostałem poniższą ofertę:

 

Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 10 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 10 zl dlaAbonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Cinemax 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Filmbox 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

History HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multiroom Standard 0 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Najem ultraBox+ 0 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

Do tej pory płaciłem bez Cinemax'ów i Filmbox'ów i History - 69 zł. Chcieli mi obniżyć na 59 zł, albo dołożyć właśnie te dodatkowe kanały za prawie tą samą cenę 69,90zł.

Do wyboru była opcja na 24 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chciałbym się poradzić was w sprawie, która zaistniała odnośnie końca umowy z NC+.

 

Sprawa wygląda następująco. Obecną umowę podpisałem w lipcu 2013 "All inclusive z multiroomem za 179zł + 10zł za najem dekodera" na 18 msc + 1 aktywacji była to migracja z Cyfry+. Ostatnio w grudniu (nie pamiętam jakim dniu) zadzwoniła pani z ofertą przedłużeniową. Po krótkiej rozmowie z Panią o ofercie jaką mi przedstawiła nie byłem zainteresowany tą ofertą ponieważ chciałem zmniejszyć pakiet (cenę abonamentu) na niższy dlatego iż nie używam tylu kanałów a po co mam płacić za to czego nie oglądam a niższy pakiet byłby wystarczający. Pakiet jaki mi pani oferowała był w takiej samej cenie jaką płacę teraz więc i tak jak bym chciał przedłużyć ten pakiet co mam to i tak nie jest to według mnie zachęcająca oferta. Informując o chęci obniżenia pakietu Pani powiedziała że dzwoni z działu utrzymania klienta i że tylko taka oferta jej się wyświetla. Zapytałem się co mam zrobić gdy chciałbym niższy pakiet niż mam. Zapytałem się czy mam czekać na kolejny telefon lub wypowiedzieć umowę i czy jest jakaś inna opcja obniżenia abonamentu. Pani powiedziała " Niech Pan czeka ktoś się skontaktuje z Panem". Więc poczekałem. Kilka dni temu zadzwonił (ale nie ja odebrałem )Pan i przedstawił ofertę ale osoba odbierająca nie mogła zadecydować więc Pan powiedział że później zadzwoni, w tym dniu już nie zadzwonił. Ja w tym dniu zadzwoniłem jeszcze na infolinię w celu dowiedzenia się o oferty. Pani która odebrała zaproponowała ten sam pakiet co mam. Jednakże ja poinformowałem że chciałbym niższy pakiet na co Pani powiedziała że "system" nie pokazuje innej oferty niż ta. Więc ja się zapytałem jak mogę uzyskać mniejszy pakiet. Pani powiedziała że powinienem 30 dni przed końcem umowy a teraz jest za późno i że jak wypowiem umowę to przez 3 miesiące będę płacił po 300zł bo jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia po końcu okresu minimalnego tej umowy. Byłem zdziwiony ponieważ w starej umowie z Cyfry można było wypowiedzieć w ostatnim miesiącu umowy a z tego co wyczytałem z regulaminu w internecie( bo w umowie nic nie pisze prawie, tylko dane i oświadczenia żadnych ważnych informacji) że właśnie 30 dni przed końcem trzeba wypowiedzieć a ja o tym nie wiedziałem, ponieważ w umowie nie pisało tylko ze to jest w regulaminie, a oczywiście przy podpisywaniu nikt nie powie wszystkiego co ważne.

 

I teraz jest problem bo pakiet jaki mam jest za wysoki i chciałbym mniejszy a wspaniały"system" nie ma dla mnie niższych ofert, albo wypowiedzieć i może zadzwonią z niższą ofertą ( ale pani powiedziała że ciężko jest przejść na niższy pakiet)a jak nie zadzwonią to płacić 3x 300zł.

 

Dziwi mnie to że JA klient nie mogę zadecydować jaki mam mieć pakiet bo system nie pozwala mi wybrać innego jedynie pakiet który obecnie mam. Nc+ reklamuje się że "Wkrótce kończy się Twoja promocja.Najlepsza oferta tylko telefonicznie! " i że każdy pakiet indywidualnie konfigurują do klienta a klient skazany jest na to co system mu podyktuje.

 

Przez 3 dni miałem 3 różne oferty mojego pakietu tzn cenowo (2 x telefonicznie i 1 raz w punkcie). Zapytałem się Pani przez telefon dlaczego co dzień dostaje inną ofertę i ta coraz gorszą A Pani powiedziała " Nasze oferty często się zmieniają". Po prostu super. Chyba będę musiał przedłużyć ten pakiet co mam (a nie jest mały) bo nie mam innego wyjścia bo przejść na wyższy pakiet to natychmiast można a jak chcesz niższy musisz wypowiedzieć i na nowo podpisać umowe. I to jest postawa firmy do klienta byle kasę brać a jak trzeba coś zmieni c nie da się bo system nie daje i koniec .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie .Posiadam nc+ pakiet Universe + .Za dekoder nie płacimy i nie chcemy go zmieniać,możemy nagrać 80 godz.Wydzwaniali do mnie w grudniu ,ale nie zaproponowali nic taniej ,a zależy nam przede wszystkim ,aby obniżyć koszty ,złożyłam w autoryzowanym punkcie wypowiedzenie ,ale oni "milczą".Nie zależy mi na rezygnacji ,ale na mniejszym abonamencie.Co powinnam zrobić ?Dzwonić do nich? Pod jaki numer?

Dodam jeszcze ,że męża kolega złożył rezygnację -wydzwaniali do niego tak namiętnie ,że w ostateczności proponowali mu abonament za 15 zł.

Jeszcze czekam ,ale umowa obowiązuje do końca stycznia.Co ewentualnie powinni mi zaproponować ?Pozdrawiam.Beata

 

Płacimy 59 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby jestem po przedłużeniu umowy. Sytuacja wygląda tak:

Umowa kończy się w styczniu, zadzwoniłem w ubiegły piątek 22 462 71 46 no i pytam. Obecna oferta to Canal+Silver; pozostałe C+, HBO, MR, 2xPace. Cena: 64 zł.

 

Przebieg rozmowy w ogromnym skrócie: bardzo miła pani było okropnie zakręcona, ale generalnie zaproponowała 59,90 za to co mam i "niestety, ale musi być 20 zł za drugi Pace" itd.

Więc ja mówię Pani że jak mi da 44,90 zł za pakiet i +te 20 zł to ja to wezmę.

Znów chwila muzyczki, czekania (generalnie w międzyczasie coś się rozłączyło, chyba wracając zamiast kliknąć ponowienie rozmowy to się rozłączyła, ale oddzwoniła).

No i mówi mi że kręci kierownika nosem, oferta indywidualna i te inne bzdurne bajery i że 49,90+20, więc w sumie ma wyjść 69,90 zł. Zgodziłem się, niech mają te 6 zeta więcej.

Te 2 dychy to miały być za drugi PVR, MR miał być bezpłatnie i kiedy dostałem maila z ofertą to wyszła pupa:

 

dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

Premium Film 49zł

Najem PVR (Multiroom) 20zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

MULTIROOM STANDARD 20zł

NAJEM PVR 20zł

Premium Sport 49zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 29,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 10 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

No i cena wychodzi 49,90 zł- tak jak miało być, tylko że do tego powinno dojść 20 zł za drugi Pace, a z tego co tu jest napisane dojdzie też 20 zł za sam Multiroom, więc się szykuje reklamacyjka. A tak w ogóle to mail z aktywacją oferta dochodził ponad 27 godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@Tomkowic zajrzyj do ica "promocje dla ciebie" zapewne 20 pln na 6 miesięcy 8) .... ale czy warto :?:

"Redlighthd" + "Hustlerhd" w zupełności wystarczają są to kanały całodobowe i w jakość "hd" zresztą też je masz więc .... "pakiet noc" w naszym wypadku jest bezsensu 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na samym Comfort+ dają MR?

Teraz mam Universe z HBO z MR Premium, ale chcę zejść jak najniżej z ceną i zmienić MR Premium na Standard przy okazji ograniczając kanały. Nawet już byłam zdecydowana na comfort+, który zaproponowali mi za 14,90 zł, a na drugim telewizorze zrobić tylko naziemną. Co prawda konsultant w czasie rozmowy twierdził, że na Comfort+ nie da się zrobić MR, ale jestem ciekawa czy mnie nie oszukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...