ircios Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 MR od ITI jest płatny. Przy wypowiedzeniu można ugrać kilka m. za free. Będzie działać do zakończenia umowy. Tak czy owak przy zmianie z Premium na SD będzie wymiana deka i aktywacja też prawdopodobnie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Czy do was też kilka razy dziennie dzwonią z ofertą drugiego dekodera do multiroom z numeru 224612403 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zła jestem, bo 4 lata temu zmusili mnie do kupienia deka na własność za 149 zł i MR Premium. Wtedy SD był niedostępny. Teraz jeśli chcę przejść na SD, to muszę zapłacić 49 zł aktywacji za nowy dekoder, a ten stary wyrzucić, bo nawet do telewizji na kartę się nie przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Czy do was też kilka razy dziennie dzwonią z ofertą drugiego dekodera do multiroom z numeru 224612403 ? Do tej pory nie miałem ani jednego telefonu w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 @malin. No właśnie o to chodzi. Operator tylko żeruje na takich abonentach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buniaku Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dalej nikomu nie udało się przy przedłużeniu umowy, wymienić posiadany dekoder na wifi Premiumbox+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ile się czeka na maila reklamacyjnego? Napisałem go 3 dni temu przez stronę. Naliczyli mi opłatę za jakiś kanał który miałem mieć za darmo.. Nie chce mi się kłócić z nimi o głupie 2 zł, ale inaczej się umawialiśmy @Tomkowic zajrzyj do ica "promocje dla ciebie" zapewne 20 pln na 6 miesięcy .... ale czy warto "Redlighthd" + "Hustlerhd" w zupełności wystarczają są to kanały całodobowe i w jakość "hd" zresztą też je masz więc .... "pakiet noc" w naszym wypadku jest bezsensu Mój znajomy ma jakiś pakiet z 1 dekoderem, płaci 216 zł (i nie ma wszystkich kanałów Adventure, H2). Nie wierzył jak mu mówiłem, co i za ile mam dopóki tego nie zobaczył. Tłumaczyłem "baranowi", że się wysyła wypowiedzenie, no ale z głupotą ludzką nie ma granic, i odpowiedział mi wtedy ,,a tam pier..." Jego jedyny argument to był taki, że on za to ma jeszcze pakiet NOC... Stąd było moje pytanie co on w ogóle jest wart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja00 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak zawsze w przypadku reklamacji - 14 dni roboczych. Jeśli w tym czasie nie odpowiedzą to reklamacja automatyczne zostaje uznana na Twoją korzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak minie 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dalej nikomu nie udało się przy przedłużeniu umowy, wymienić posiadany dekoder na wifi Premiumbox+? Ja o taki dekoder się staram ale z mizernym skutkiem.Ale jakieś tam postępy są bo Mediaboxa zaoferowali więc może zmiękną i odnośnie tego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexus26 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 MR od ITI jest płatny. Przy wypowiedzeniu można ugrać kilka m. za free. Będzie działać do zakończenia umowy. Tak czy owak przy zmianie z Premium na SD będzie wymiana deka i aktywacja też prawdopodobnie będzie. Mnie poinformowano, że mając umowę do końca stycznia 2015 r. najlepiej jakbym zrezygnował z MR Premium w grudniu 2014 i dobrał w styczniu 2015 MR Std i wtedy podchodząc do negocjacji dostałbym wybrane pakiety plus MR Std za 0zl /6m i 10 zl /9 m czego nie zrobiłem, teraz jestem już po przedłużeniu umowy i mam zrezygnować z MR Premium w ostatnim dniu stycznia 2015 a pierwszego dnia lutego udać się po MR Std aktywacja 49 zł oraz 10 zł/m-c. Najlepsze jest to, że wczoraj w punkcie chciałem złożyć rezygnację z MR ale okazało się , że juz tym momencie musiałbym zdać kartę do dekodera wiec się wstrzymałem natomiast Pani stwierdziła, że mam stara wersja MR i będę musiał zdać też dekoder Turbo i wziąść oba nowe dekodery i zapłacić dwie opłaty aktywacyjne i 2x10zł/m-c. Czy ją pogięło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEZERTER0121 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Mam umowę do połowy kwietnia pakiet SILVER,6C+ za 64 zł.Najpierw dzwonił konsultant zaproponował mi umowę na 24 miesiące na takich samych warunkach za 72 zł.Nie zgodziłem się więc pan mi powiedział że człowiek z ulicy za to samo zapłacił by 179 zł.Na drugi dzień już z komputerem otwartym na stronie nc+ zadzwoniłem osobiście,odebrała pani,która zaproponowała mi ten sam pakiet za 79 zł,więc się ni zgodziłem ,pani kazała poczekać po dłuższej chwili znalazła mi nową cenę 74 zł z tym ,że tylko trzy C+ w ofercie.Jutro wysyłam wypowiedzenie,bo po poczytaniu tego forum stwierdzam iż nc+ chce i robi mnie w ch.ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tak samo NC+ chce i robi Cię w .... Jak Ty próbujesz zrobić nas pisząc że umowę masz do połowy kwietnia.Ale skoro nawet nie wiesz do kiedy masz umowę to skąd masz wiedzieć że wypowiedzenie to podstawa do negocjacji.A negocjowanie nowej umowy już kilka miesięcy przed końcem starej nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja00 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak minie 30 dni. Nie. Polskie prawo konsumenckie przewiduje tylko termin 14 dniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkoss Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dostałem oferte (już po zniżkach) czyli 39.90zł na 24m. Dekoder Pace moge wymienic na TurboBox za 1 razową opłatą 99zł. Comfort+ 29,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Extra+ 10 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Wcześniej płaciłem za to samo 39zł. Wstępnie byłem za miałem już klikać na "AKCEPTUJ" ale teraz sobie tak myśle, że tak na prawde nic nie dostałem gratis a jeszcze dopłacam 90gr + koszt dekodera 99zł czyli jakoś miesiecznie 4,125zl co wyjdzie jakieś 44zł. Zastanawiam się czy akceptować to czy może raz jeszcze wysłać wypowiedzenie (umowa w sumie do końca lutego to chyba zdąże) i powalczyć o dodatkowy pakiet (Hustler HD lub Premium Film) czy może zbić te przynajmniej 4zł do 35zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Skoro drogo jak za taki pakiet wybierz DVB i masz ponad 40 zł miesięcznie w kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie. Polskie prawo konsumenckie przewiduje tylko termin 14 dniowy. 14 dni jest chyba na naprawę gwarancyjną a i tak może być wydłużone. Nie czytałem tych przepisów, ale jeśli masz rację to większość firm w Polsce ignoruje te przepisy. Moim zdaniem patrzysz jednak nie na to na co powinieneś. Mam potwierdzenie, w ustawie o prawie telekomunikacyjnym jest 30 dni: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... macja.html 14 dni jest zdaje się na towary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toja00 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 14 dni jest na decyzję w sprawie naprawy gwarancyjnej. W tym czasie gwarant musi udzielić odpowiedzi, czy naprawi na swój koszt czy nie. Sama naprawa, niestety, może potem potrwać i kilka miesięcy. Jeśli w ciągu 14 dni gwarant nie udzieli odpowiedzi, to znaczy, że uznaje roszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Taka mała ciekawostka dla tych którzy uważają że teraz jest drogo Ceny i zawartość pakietów w cyfrze+ około 15 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Operator ma 30 dni na odpowiedź (ustosunkowanie się) na złożoną reklamację przez abonenta usługi telekomunikacyjnej. W ciągu 14 dni musi potwierdzić przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego. To są dwie różne sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkoss Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Skoro drogo jak za taki pakiet wybierz DVB i masz ponad 40 zł miesięcznie w kieszeni. Nie chodzi mi że drogo. Cena jest bardzo dobra tylko w sumie moglem cos dobrac drobny pakiet lub kanał dodatkowo. Cena moze pozostac 39.90 ale czy dało by ugrać Hustler Hd albo pakiet Premium Film na cały okres umowy. Skoro się pytają co bym chciał dostać żeby zostać dalej. Wcześniej byłem bardzo zadowolony bo uczymałem cene 39zł i moge wymienic wkońcu dekoder Pace na TurboBox na którym najbardziej mi zależało ale pozostaje dodatkowa aktywacja 99zł. Tak wiec reasumując dopłacam te 4zł miesięcznie praktycznie za to samo a nic dodatkowo gratis nie dostaje (no w sumie nie musze ale korci aby o cos dodatkowo zawalczyć Stąd moje pytanie czy warto składać 2 wypowiedzenie i zawalczyć o Hustler Hd albo Premium Film w tej samej cenie 39.90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 @swojadroga o czym jest mowa w regulaminie świadczeniu usług NC+.Ale po co czytać jak się wie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 14 dni jest na decyzję w sprawie naprawy gwarancyjnej. W tym czasie gwarant musi udzielić odpowiedzi, czy naprawi na swój koszt czy nie. Sama naprawa, niestety, może potem potrwać i kilka miesięcy. Jeśli w ciągu 14 dni gwarant nie udzieli odpowiedzi, to znaczy, że uznaje roszczenia. Ale czy Ty reklamujesz dekoder czy usługę telewizji? Pytanie retoryczne, nie odpowiadaj, koledzy już wyjaśnili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes07 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tak naprawde mnie interesuje ile jest tak naprawde prawdy a ile banialukow pisanych przez gimbusow, ja osobiscie nie wierze ze ktos otrzyma wszystko za sume 60 lub 70 zl./m-c, tak fajnie to tylko w erze drogie dzieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 A kto i gdzie otrzymał wszystko za 60-70 zł?Bo tu na forum jeszcze nie było takiego.Chyba pora zapoznać się z ofertą operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.