Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja trochę się zmieniała jeśli klient miał np sam stary pakiet start za 9,90 i chciał coś z nim zrobić, wtedy dorzucałem mu to co mogłem, płacił 20 zł i miał jednak dużo więcej - klient zadowolony to i ja zadowolony :)

 

@pio221 więc teraz by mu wymienili zapewne na mediaboxa+ 500gb który wg nc+ jest najlepszy w galaktyce ale klienci na niego się czasem skarżyli, trzeba poczytać,doczytać który jest najlepszy wg klientów a nie wg reklamy i dopytać się w salonie jakby było z kosztami wymiany albo wymianą za darmo.

 

Nie powiem konkretnie co można negocjować nie znam ofert salonowych tylko telefoniczne, to co miał dostałby za 69,90 do tego canal+ vod i zapewne ten dekoder. Wiem z doświadczenia że klienci którzy się najszybciej decydowali mniej dostawali niż Ci którzy coś tam jeszcze chcieli więc powołując się np na ofertę dla nowych można negocjować o filmboxa(5 kanałów filmowych) albo hbo na jakieś kilka miesięcy tylko potem trzeba pamiętać o odłączeniu tego żeby nie wpadły dodatkowe koszta do rachunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest to samo bo kanały Canal+ można teraz dostać tylko w pakietach Premium Film, Sport albo Sport&Film i nie mozna odddzielnie ich kupic. A HBO standardowo kosztuje 25zł i niby mozna je dokupić ale bardziej się już chyba opłaca kupić Superfilm czyli 3 kanały filmowe Canal+ i HBO albo Superpremium czyli wszystkie Canal+, HBO i Cinemaxy, ew HBO mozna dostać na jakiś czas za darmo a potem albo odłączyć albo płacić standardowo 25 zł.

 

@wacek2000 Hans Christian? Pracowałem tam jakiś czas i wiem jakie praktyki się tam stosuje, zupełnie mi się to nie podobało, nie jestem z konkurencji ani z nc+, nie reklamuje, nie odradzam, po prostu radzę co robić żeby nie złapać się na sztuczki których mnie uczyli, zdażali się klienci którzy ciągle chcieli i lubili z Tobą gadać i oddzwaniać albo staruszki którym masz powiedzieć że nie mogą zachować tego co mają teraz tylko drożej bo takie było polecenie przełożonego chociaż w systemie rzeczywiście mogliśmy dać im w tej samej cenie, albo oszukujesz albo wylatujesz. Żadna praca nie hańbi ale nie podobało mi się zupełnie takie podejście do stałego klienta,nauczyło tego żeby czytać wszystkie umowy i nie wierzyć nikomu że nie może być lepiej albo taniej. Masz problem z tym co opisuję? Nie musisz czytać. Może komuś pomogę,doradzę to czemu tego nie robić? Czy ludzka życzliwość musi być od razu podejrzana?

 

Co do dekoderów, nie mam encyklopedii nc+ w głowie, nie ma teraz takich dekoderów jak MonsterBox ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu pracował na hali jako student wciskając kity ludziom. Dobre umowy dostaje się w DUK (jak wiesz co to jest). Wskaż mi APS gdzie dostanę to co mam ,a za rok tam pojadę.

 

Comfort,Multi,Extra, 6xC+, HBO,Multiroom. Pace,Sagem C+ Vod za 53,z groszami.

 

Po złożeniu wypowiedzenia gostek zerknął w kompa zamilkł,zbladł,odprowadził mnie na parking i popchnął mojego Trabanta. Z roboty by Go wykopali pewnie jak by takie coś w ASP opylił. A są lepsze jeszcze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcówce roku 2012 i na początku 2013 zawitała do DUK promocja Ful extra. Kolega którego odwiedziłem w APS ( bardzo bliski kolega) nawet nie słyszał o takim pakiecie. kazał mi sobie wybić z głowy że taki zestaw dostane w tej cenie. Jakież było jego zdziwienie kiedy wszedł na moje konto i zobaczył tego przesławnego fula.Podobnych przykładów mógłbym jeszcze parę przytoczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wczoraj dzięki podpowiedzi z tutejszego forum i oczywiście po wcześniejszym wysłaniu wypowiedzenia przedłużyłem umowę obowiązującą do końca listopada. Bardzo miła Pani z warszawskiego numeru zaproponowała comfort+, exta+,multi+,6 canal+, HBO, multiroom, pace 500, sagem w cenie 5x0 i 10 x 79,90. Dla mnie super więc się zgodziłem. Pozdrawiam i dzięki forumowiczom za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił do mnie przed chwilą taki śmiesznie gadający pan z kolejną propozycją przedłużenia umowy. Obecnie mam Universe+, HBO za darmo, C+Sport za darmo i Mediaboxa za 64zł przez całą trwającą rok umowę. Wraz z końcem 2014 kończy mi się ta właśnie umowa. Tym razem dostałem propozycję: pierwszy rok za 65zł, drugi rok za 95zł i w tym Comfort+, Extra+, C+Sport & Film, C+VOD za free na całość, a HBO i Filmboxy na 9 miechów za free i multiroom standard pierwszy rok za free. Mam nadzieję, że nic nie przekręciłem, bo ten konsultant był nieźle zakręcony, nawijał mi prawie 15 minut i ze 3 razy sam się zamotał w tym co mówi :). Nie ukrywam, że wolałbym nie przekraczać 85zł i mieć HBO na całą umowę za free i jeszcze jakoś do tego dorzucić NC+GO. I tak wyślę wypowiedzenie, zobaczymy co wtedy ugram. Najlepsze jest to, że aktualnie przechodzę szkolenie w nc+ i jak dobrze pójdzie, to sam zostanę od grudnia konsultantem i zastanawiam się, czy mogę jakoś ten fakt wykorzystać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Aktualnie Universe+ (przez 5 msc miałem 3xC, HBO), umowa do końca roku, za 59zł

 

Dziś dzwonili do mamy i się zgodziła.

Mówiła że takie coś:

Multi+

EXTRA+

Filmbox (5msc)

HBO (5msc)

Premium Sport &Film

5x0, 10x79,90

 

 

Do tego za 3 dni ma iść z kartą do punktu i dostanie multiroom za 0zł.

 

Jest taka możliwość? Pierwsze konsultant pytał o zgodę kierownika czy może za tyle dać ten pakiet, a później mama zapytała o drugi dekoder i pytał się drugi raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem, że NC+ ma nowe pakiety.

Umowa kończy się chyba w lutym.

Tydzień temu dali znać że można przedłużyć.

Teraz było płacone 35zl/mies.

Za sportowe i stary comfort z MR

 

Za ile obecnie można mieć

- Sport+

- Sport+ , HBO, Cinemax

- Sport+ , HBO,

- Sport+, Cinemax ?

 

Te dodatki muszą być na całą umowę 15 mies.

Chodzi mi o uśredniony abonament miesięczny, bo czy będzie łamaniec to nieistotne.

Oczywiście nadal z MR, ale jeśli można taniej bez to ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu pracował na hali jako student wciskając kity ludziom. Dobre umowy dostaje się w DUK (jak wiesz co to jest). Wskaż mi APS gdzie dostanę to co mam ,a za rok tam pojadę.

 

Comfort,Multi,Extra, 6xC+, HBO,Multiroom. Pace,Sagem C+ Vod za 53,z groszami.

 

Dokładnie tak , w APS są "najlepsze" oferty.Byłem ostatnio dopytać czy aby napewno wypowiedzenie wklepane w system bo nikt nie dzwoni z nc+

i z głupa zapytałem o oferte dla mnie .Dostałem super pakiet C,M,Extra + 3X C sport za 12X59 i 12X79 + 24X10 za multiroom (opcja)

Byłem roztrzęsiony zaproponowaną "tak dobra oferta" że nie byłem w stanie utrzymać długopisu w celujej podpisania ;)

Dodam tylko że za to co wyżej + HBO płacę 59. Zdaża sie że są tam dobre oferty ale tylko w świeta i dla nowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych którzy wynegocjowali przedłużenie 5x0zł + 10x79,90zł, którzy mieli mieć tak jak ja HBO przez cały okres za 0zł (zamiast standardowego 0x 5mcy).

 

Proszę dokładnie sprawdzić regulaminy i warunki które przychodzą po jakimś czasie pocztą!!!

 

Pod koniec października, chwaliłem się tutaj że udało mi się osiągnąć comfort + multi + mr + 6xc+ + hbo, tak jak wyżej napisałem z HBO za 0 przez cały okres umowy.

Specjalnie podczas rozmowy 4x się o to pytałem. Nawet sama konsultantka po przeczytaniu tych wszystkich regułek potwierdzanych przeze mnie, powtórzyła ludzkim językiem wszystkie pakiety w tym to HBO za 0zł przez 15mcy.

 

Niestety po około 10 dniach, do mojej skrzynki pocztowej przyszedł list w którym promocja HBO nazywa się "HBO 0zł 5m dla Abonentów"..

 

Na drugi dzień dzwonię na infolinię.

Chcę zgłaszać reklamację, ktoś coś sprawdza i mówi że w umowie wszystko się zgadza i mam mieć HBO za 0 tylko przez 5 miesięcy, że tak pewnie było i tak mam mieć.

Dopiero po tłumaczeniach, że właśnie nie tak miało być, że specjalnie 4x się pytałem konsultantki z DUK o to HBO, przełączono mnie do działu reklamacji.

 

Tam kobieta także najpierw starała się mnie troszkę zbyć, dopiero jak zasugerowałem, że można przecież odsłuchać rozmowę, kazała zaczekać i po około 3 minutach w ciszy usłyszałem, że coś zaczęła wstukiwać w klawiaturę.... Po czym odpowiedziała że przekazała i zapisała moją reklamację i od teraz mają 30 dni na jej rozpatrzenie...

 

Pierwszy raz coś takiego mi się zdarza, tzn to w jaki sposób rozmawiali ze mną, tak jakby nikt nie chciał mi uwierzyć i przyjąć samej reklamacji.

 

Ostatnią reklamację składałem podczas migracji z cyfry do nc+, wtedy nie zgadzała się kwota na pierwszej fakturze. Wówczas reklamację przyjęto grzecznie, bez zbędnych pytań. Równie szybko została rozpatrzona - poinformowano mnie o decyzji telefonicznie po ok. tygodniu, a nieco później przyszło pisemne potwierdzenie z decyzją.

 

Teraz 2 tygodnie mijają i wciąż cisza, nie dzwonię bo jeszcze czas, ale trochę mnie to denerwuje..

Telefon z nc+ owszem był parę dni temu, ale w zupełnie innej sprawie - oferowali mi dekoder za 0zł - nie przyjąłem go, mówiąc że mam swój, po za tym poinformowałem, że jestem w trakcie reklamacji i sądziłem że w tej sprawie do mnie dzwonią i tym bardziej skoro reklamacja nie jest jeszcze rozpatrzona to nie mam zamiaru niczego od nich brać... Niezadowolona Pani rozłączyła się...

 

Także ostrzegam, sprawdzać umowy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondzio, ktoś już opisywał taką sytuację kilka miesięcy temu i mu odpisali, że nie ma takiego regulaminu na 15 miesięcy za 0 i przysłali mu po reklamacji osobne pismo potwierdzające HBO na 15 miesięcy. A co miała Ci pani z działu reklamacji odpowiedzieć? Muszą odsłuchać rozmowę, żeby to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pincet:

Dziękuję trochę mnie uspokoiłeś.

Natomiast co do Pani z działu reklamacji, to właśnie chodzi o to że Pani nie chciała przyjąć reklamacji od razu, dopiero po mojej sugestii że przecież można odsłuchać rozmowę i po około 2miutowej ciszy zaczęła wklepywać ją w komputer. Chodzi mi o jej podejście. Przecież od tego są ludzie z działu reklamacji od przyjmowania zgłoszeń właśnie, nie od wdawania się w dyskusje..

 

Inna sprawa, że jeśli to prawda (że nie mają innego druku niż HBO 5x0zł) to dawanie takiego pisma to wprowadzanie w błąd, po co w takim razie takie coś dawać, skoro mogli komuś potwierdzić pisemnie że HBO jest na cały okres umowy za 0 to czy nie można dołączać takiej "erraty" do pozostałych kartek z umową??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadrobiłem spore zaległości, przekopałem wiele stron

i naprawdę się dziwię, że każdy celuje w 6xC+.

Czy przy 3xC+ nie można liczyć na tańszy abo w stosunku do pełnego ?

Nikt nie brał 3x Sport bądź 3x Film ?

Chciałbym jeszcze się dowiedzieć czy godząc się na dłuższą umowę można dostać więcej/taniej,

czy dostajemy to co i tak by nam dali na 15 mies ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...