Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kumam czyli łamaniec za 53 z kawałkiem albo 2 tuner z dyskami za dodatkowe 20 zł i tyle. Jak dla mnie może być te 79 ale niech mi szrota Philipa zamienią na Pace . Tam sam program tv włacza się jakies 2 minuty jak nie dłużej. A czasami aby go uruchomić muszę mu reset prądem robić bo mieli 10 minut i [beep]ka zbita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam już 4 lata z multiroom premium -najpierw w N obecnie nc+-bez zastrzeżeń. 8) jak ktoś ma awersję do ITI się nie zna to wymyśla różne teorie... :wink:

To, że korzystasz z tego MR to nie znaczy ,że Ty się znasz tylko chwalisz nie mając pojecia. W tym nie ma żadnych teorii i zapewniam Cię, że się znam. Żaden z obecnych oferowanych MR przez operatorów nie sprawia tyle kłopotów zwykłym abonentom co MR od iti. I to kosztowny...

 

Rozmawiamy o ofertach dla stałych abonentów.

5 zł za miesiąc multiroom premium.Bez urazy ,ale chyba sobie"jaja" robisz nazywając to kosztownym wydatkiem? :lol2: :lol2: :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy

 

Umowa do końca listopada - wypowiedzenie wysłane na początku września. Do początku listopada zablokowałem w komórce ich numery bo wydzwaniali po 3-4 razy dziennie i co kilka dni dostawałem SMS żeby zadzwonić bo mają dla mnie "nowy dekoder za darmo", "specjalną ofertę wyłącznie dla mnie", "obniżkę abonamentu", itd. itp. Odblkowałem telefon jak zobaczyłem numer z DUK i pierwszy raz gadałem tydzień temu. Po śmiesznej ofercie z ich strony pwiedziałem, że nie mamy o czym gadać bo więcej jak 70 zł nie będę płacił jako stały klient za to samo (+ tekst o prawach do Ekstraklasy i ligach innych niż angielska, ofercie SmartDom CP) i proszę nie dzwonić. Kobieta powiedziała tylko, że po wygaśnięciu umowy mam 2 tygodnie na oddanie sprzętu i... do usłyszenia wkrótce. :lol: Wczoraj gość zadzwonił o 19, a ja powiedziałem, że nie mam czasu i jeśli chce to niech zadzwoni po 20 i tak też się stało. Na pytanie co mogą zrobić abym anulował wypowiedzenie odpowiedziałem, że nie ukrywam, że chciałbym zostać ale to oni muszą stałego klienta czymś skusić i nie chcę kolejny raz słyszeć "Co najczęsciej Pan ogląda? Jakie kanały najbardziej Pan lubi?". W odpowiedzi usłyszałem, że to samo co mam obecnie ale za 69,90, a nie 79 (czy 99 jak było przy pierwszym telefonie) + dobranie do Pace'a "obligatoryjnie" za free nowy dekoder na gwarancji, który muszę w ciągu tygodnia odebrać z ich punktu i którego nie muszę używać. Spytałem czy to stała cena, a nie żaden łamaniec i jak usłyszałem, że stała to pozostała kwestia długości umowy. Bez zająknięcia wybrałem opcję 24 i zaklepane. Gdyby nie to forum to nie wiem ile bym płacił. Dziękuje wszystkim stałym bywalcom za oświecenie. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze i ja sie pochwale i podpytam Was.Umowe z NC+mam do końca stycznia 2015.W ub.r jak migrowałe do NC+ dostalem taka ofertę ze nikt nie mogl w NC+w to uwierzyc ale na szczescie rozmowa z konsultantem była nagrywana i odsłuchiwalismy jescze raz.Ale do rzeczy.Za kwote 69zł. dostalem:Wszystkie pakiety tematyczne+3HBO+6xCanal+multirów na cameleonach+2x Pace.Sprawa rozchodziął sie o drugiego Pace na multiroom ale po dlugotrwalych negocjacjach dostałęm to co obiecali.Kończy mi sie umowa jak wspomniaęlm ,wypowiedzenie zlożeone 2tyg temu i czekam.Dostaęlm 2 telefony z DUK i standartowo mi wala ze to co mam to 79+20zł za multi wiec grzecznie im odpowiedziałem ze wyp.złożone i przechodze do konkurencji.mam jeszcze 2 m-ce wiec poczekam.1 Pace amm extra tzn.z nowszej jakies produkcji ,podswietlanie na zielono,lepszy,wygodniejszy pilot a drugi mam stary pace tzn.wymieniałem jego ostatnio na nowego ale dalej dostaęlm w starej wersji.BNie ukrywam że jak posiadalem nboxa to był raj a te pace to w [beep]e mpoga sobie wsadziś.Pytanie czy jest szansa wymiany chociaz 1 dekodera np.na mediaboxa?Uwazacie ze jest sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile wg. Was (ekspertów-znawców od nc+) mogę wywalczyć pakiety:

 

1. Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ HBO + NOC + MR (na dwóch cameleonach)+ mam pace (teraz za 0pln)

2. Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ NOC + MR (na dwóch cameleonach)+ mam pace (teraz za 0pln)

3. Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ HBO + CINEMAX+ NOC + MR (na dwóch cameleonach)+ mam pace (teraz za 0pln)

 

Przeglądałem kilkadziesiąt postów i nie znalazlem odpowiedzi. Dodam, że wysłałem wypowiedzenia i nie dzwonią... Długość umowy nie ma znaczenia. Pzdr.

 

1. 70-80+dzierżawa za Pejsa nr.2 2 dychy

2. 60-70 i tak samo jak wyżej

3. 70-99 i tak samo, z tym, że za 99 drugi Pejs mógłby być za free.

 

Witam umowy własnie przedłużone :lol: chyba ok?! (fajny konsultant, mam nadzieje ze obejdzie się bez reklamacji)

 

Umowy na 24 m-ce - stałe ceny

 

- w pierwszej umowie NOC(9) + History HD(9) na 9 m-cy reszta na 24 m-ce

- w drugiej wszytko na 24 m-ce

 

#1 Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ HBO + NOC(9) + History HD(9) MR + Pace + dodatkowy sagemcomm - 59,90

#2 Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ CINEMAX + REDLIGHT HD + SUNDANCE HD + MR + Pace dodatkowy sagemcomm - 59,90

 

Proszę o opinie...

Dzięki za wszystko. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile wg. Was (ekspertów-znawców od nc+) mogę wywalczyć pakiety:

 

1. Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ HBO + NOC + MR (na dwóch cameleonach)+ mam pace (teraz za 0pln)

2. Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ NOC + MR (na dwóch cameleonach)+ mam pace (teraz za 0pln)

3. Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ HBO + CINEMAX+ NOC + MR (na dwóch cameleonach)+ mam pace (teraz za 0pln)

 

Przeglądałem kilkadziesiąt postów i nie znalazlem odpowiedzi. Dodam, że wysłałem wypowiedzenia i nie dzwonią... Długość umowy nie ma znaczenia. Pzdr.

 

1. 70-80+dzierżawa za Pejsa nr.2 2 dychy

2. 60-70 i tak samo jak wyżej

3. 70-99 i tak samo, z tym, że za 99 drugi Pejs mógłby być za free.

 

Witam umowy własnie przedłużone :lol: chyba ok?! (fajny konsultant, mam nadzieje ze obejdzie się bez reklamacji)

 

Umowy na 24 m-ce - stałe ceny

 

- w pierwszej umowie NOC(9) + History HD(9) na 9 m-cy reszta na 24 m-ce

- w drugiej wszytko na 24 m-ce

 

#1 Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ HBO + NOC(9) + History HD(9) + MR + Pace + dodatkowy sagemcomm - 59,90

#2 Comfort+ Multi+ Extra+ 6xC+ CINEMAX + REDLIGHT HD + SUNDANCE HD + MR + Pace + dodatkowy sagemcomm - 59,90

 

Było to co w podpisie...

 

Proszę o opinie...

Dzięki za wszystko. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita Was. Wypowiedzenie złożone. Umowa wygasa 31 grudnia.

 

Obecnie płacę 94zł za:

Universe +

HBO

Premium Film

Multiroom

 

Zadzwoniłem do Krakowa i po rozmowie z konsultantem otrzymałem ofertę wiążącą na 15m w cenie 69,99zł/mc na cały okres umowy.

Słuchajcie czy to jest max. czy można zejść z tą ceną. Wielkie dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, umowa przedłużona o 24 miesiące na następujących warunkach:

 

Abonament miesięczny 59,90zł, w cenie:

Comfort+ Extra+ Multi+ Premium Sport Premium Film HBO Canal+ VOD tylko na główny tunerze (wszystko na 24 miesiące)

 

Multiroom 1 za 0zł aktywacja, 0zł za pierwszy rok, drugi rok 10zł/miesiąc

Multiroom 2 za 49zł aktywacja, 10zł na miesiąc przez całe dwa lata

 

Daje średnią: 74,90zł / miesiąc, jeszcze z czegoś konsultant urwał 5zł miesięcznie i stanęło na 69,90zł / miesięcznie

 

Co o tym myślicie? Chyba całkiem nieźle?

 

Przepraszam, że cytuje w całości, ale muszę was poinformować o tym aby zawsze podwójnie sprawdzać czy wszystko zostało wprowadzone do systemu zgodnie z ustaleniami jakie były między klientem a konsultantem.

 

Mianowicie dziś zarejestrowałem się do systemu ICA, wszystkie pakiety były wprowadzone, ale nie było żadnej wzmianki o dwóch multiroomach.

Zadzwoniłem pod nr 22 310 47 47 i konsultant poinformował mnie, że owszem umowę przedłużono, w systemie jest informacja o przeprowadzonej rozmowie, ale nagranie nie istnieje i że nigdzie nie ma info o tych multiroomach.

Chciał dopisać te multiroomy drożej, czyli aktywacja 1x0zł , 1x49zł i za każdy multiroom po 10zł miesięcznie przez 24 miesiące.

Jak się nie zgadzam to mogę zgłosić reklamację i mają na rozpatrzenie 30 dni. Pogadałem z nim trochę bardziej stanowczo i w końcu dał mi tego pierwszego multirooma za 0zł przez pierwszy rok.

Podobno wprowadził też wszystko do systemu.

 

Zapytałem się czy w związku z tymi problemami, brakiem nagrania, niewprowadzonymi danymi do systemu mogę jeszcze coś dostać za 0zł do umowy (np. filmbox, cinemax itd.)? Konsultant powiedział, że on nic zrobić nie może, ale mam zgłosić oficjalną reklamację i niewykluczone, że coś dostanę.

 

Tak czy inaczej, po przedłużeniu umowy sprawdzajcie w systemie czy wszystko jest, a jak czegoś brakuje to dzwońcie i wyjaśniajcie bo u mnie był błąd i brak nagrania mimo tego, że chyba 5 razy powtarzałem warunki przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z końcem września kończy mi się umowa, ale niestety nie zdążyłem złożyć wypowiedzenia, bo byłem przekonany, że trwa do końca października i się wkopałem...

Co w takiej sytuacji zrobić? Czy bez złożonego wypowiedzenia też potrafią dać jakąś sensowną propozycję czy to raczej nierealne?

 

Pakiet miałem koszmarnie drogi - 99 zł za Canal+ Platinum czyli chyba odpowiednik dzisiejszego sport&film z extra+, sprzęt mam własny.

Z rozmowy z konsultantem wynikało, że skoro nie wypowiedziałem umowy w sierpniu, to teraz będzie mnie obowiązywał 3-miesięczny okres wypowiedzenia i będę przez te 3 miesiące płacił za to samo 150 zł...

 

Jest coś do ugrania? Jeśli im złożę teraz wypowiedzenie to z DUK mogą dzwonić z jakimiś propozycjami we wrześniu czy raczej dopiero w grudniu?

 

Pozwolę sobie zacytować własny post.

Wypowiedzenie złożyłem na początku września i próbowałem jeszcze przed końcem miesiąca coś ugrać (sam dzwoniłem), ale nic z tego. Same żałosne oferty i ani grosza taniej, proponowali mi to, co mam za tą samą cenę (drożej niż dla nowych!) albo same droższe pakiety.

Październik - pierwszy miesiąc za 151 zł, żadnego telefonu od nc+, dzwoniłem i mi proponowali to samo za 89 zł, znowu drożej, niż dla nowego abonenta...

Listopad - kolejny miesiąc za 151 zł, na początku miesiąca telefon z pytaniem "co możemy zrobić, żeby pan z nami został" itp., ale żadnej oferty, następnego dnia sms od nich i to by było na tyle. Dzisiaj sam zadzwoniłem i zaproponowano mi skorygowanie opłaty za te 2 opłacone miesiące do kwoty, którą miałem podczas trwania umowy (czyli 99 zł) i 15 miesięcy za stałą kwotę 79 zł, na co się zgodziłem.

 

Generalnie oferta szału nie robi, ale zszedłem 20 zł/mc na abonamencie i nie mam naliczonych tych chorych opłat 151 zł za Platinum... Następnym razem muszę po prostu pamiętać, żeby złożyć wypowiedzenie w terminie i pewnie uda się więcej zdziałać. Zapewne dałoby się jeszcze trochę zejść z abonamentu, ale podejrzewam, że nie miałbym skorygowanych tych 2 miesięcy (lub 3 jeśli w grudniu), więc różnica niewielka, bo za 53 zł raczej bym nie dostał (z 99 zł / 151 zł na wypowiedzeniu). Bez korekty bym się na tą kwotę nie zgodził.

 

Jakiekolwiek konkretne rozmowy udało mi się przeprowadzić pod nr 122947850, pod pozostałymi (Warszawa oraz ten drugi z Krakowa) ciągle tylko słyszałem "nie da się", "nie mamy dla pana takiej oferty" itp. Może to nie reguła, tylko akurat tak trafiłem, ale w przyszłości chyba od razu będę uderzał pod ten nr.

 

 

Oczywiście dostanę też dekoder (chociaż nie jest mi potrzebny, mam swój sprzęt), tylko nie spytałem jaki model. Orientuje się ktoś, który teraz rozdają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...