Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czasem też jest tak, że nc+ pisemnie poinformuje, że w danym dniu wpłynęła do nich reklamacja. Oczywiście taki zabieg powoduje przeciąganie sprawy o następne kilka dni.

 

To akurat nie ma wpływu na sam termin rozpatrzenia reklamacji ;-)

Ma wpływ! Ponieważ tak mnie pouczono przez nc+ w przypadku mojej reklamacji. Przyjęcie reklamacji przez Konsula to jedno, a drugie, że musi to jeszcze trafić do odpowiedniego działu. Czyli jak napisałem wyżej.

 

Z całym szacunkiem, ale jeśli przyjmujesz opinię niedouczonego Konsultanta, która nie znajduje oparcia w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, to Twoja sprawa Kolego ;-) Ciebie jako klienta nie może obchodzić jak wygląda obieg informacji (dokumentów) w danej jednostce - to jest wewnętrzna sprawa nc+, ale na pewno Ty jako klient nie możesz ponosić konsekwencji tego, że np. Twoja reklamacja krąży pomiędzy poszczególnymi działami przez kilka dni. Jeśli Cię tak ktoś informował to znaczy, że próbował nieudolnie tłumaczyć się z zawałki terminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z końcem września kończy mi się umowa, ale niestety nie zdążyłem złożyć wypowiedzenia, bo byłem przekonany, że trwa do końca października i się wkopałem...

Co w takiej sytuacji zrobić? Czy bez złożonego wypowiedzenia też potrafią dać jakąś sensowną propozycję czy to raczej nierealne?

 

Pakiet miałem koszmarnie drogi - 99 zł za Canal+ Platinum czyli chyba odpowiednik dzisiejszego sport&film z extra+, sprzęt mam własny.

Z rozmowy z konsultantem wynikało, że skoro nie wypowiedziałem umowy w sierpniu, to teraz będzie mnie obowiązywał 3-miesięczny okres wypowiedzenia i będę przez te 3 miesiące płacił za to samo 150 zł...

 

Jest coś do ugrania? Jeśli im złożę teraz wypowiedzenie to z DUK mogą dzwonić z jakimiś propozycjami we wrześniu czy raczej dopiero w grudniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do 30 września, już po wypowiedzeniu. Aktualnie mam:

Universe+

 

opcje dodatkowe:

Najem PVR (Multiroom)/PHILIPS 250GB 20zł

Najem ultraBOX+/ PACE

MULTIROOM STANDARD

CANAL+ Platinum OP

To wszystko za 69zł.

 

Propozycja z Krakowa

Comfort+

Multi+

Extra+

6xCanal+

HBOx3/ na 5M

MultiRoom

Pace

Philips

CENA: 5Mx0 +10Mx79,90 = 53,26 ALE co miesiąc + 20zł dodatkowo za Philipsa

Trochę drogo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z końcem września kończy mi się umowa, ale niestety nie zdążyłem złożyć wypowiedzenia, bo byłem przekonany, że trwa do końca października i się wkopałem...

Co w takiej sytuacji zrobić? Czy bez złożonego wypowiedzenia też potrafią dać jakąś sensowną propozycję czy to raczej nierealne?

 

Pakiet miałem koszmarnie drogi - 99 zł za Canal+ Platinum czyli chyba odpowiednik dzisiejszego sport&film z extra+, sprzęt mam własny.

Z rozmowy z konsultantem wynikało, że skoro nie wypowiedziałem umowy w sierpniu, to teraz będzie mnie obowiązywał 3-miesięczny okres wypowiedzenia i będę przez te 3 miesiące płacił za to samo 150 zł...

 

Jest coś do ugrania? Jeśli im złożę teraz wypowiedzenie to z DUK mogą dzwonić z jakimiś propozycjami we wrześniu czy raczej dopiero w grudniu?

 

Konsul chyba sie mylił.Wydaje mi sie że jak złozysz do końca września w punkcie rezygnacje umowa bedzie dokońca pażdziernika.Miesiąc zapłacisz drożej ale umowa tylko o 30dni ulegnie przedłużeniu.3 miesiące są jeśli po WYGASNIĘCIU umowy złozysz rezygnację.Jeśli śie myle poprawcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z końcem września kończy mi się umowa, ale niestety nie zdążyłem złożyć wypowiedzenia, bo byłem przekonany, że trwa do końca października i się wkopałem...

Co w takiej sytuacji zrobić? Czy bez złożonego wypowiedzenia też potrafią dać jakąś sensowną propozycję czy to raczej nierealne?

 

Pakiet miałem koszmarnie drogi - 99 zł za Canal+ Platinum czyli chyba odpowiednik dzisiejszego sport&film z extra+, sprzęt mam własny.

Z rozmowy z konsultantem wynikało, że skoro nie wypowiedziałem umowy w sierpniu, to teraz będzie mnie obowiązywał 3-miesięczny okres wypowiedzenia i będę przez te 3 miesiące płacił za to samo 150 zł...

 

Jest coś do ugrania? Jeśli im złożę teraz wypowiedzenie to z DUK mogą dzwonić z jakimiś propozycjami we wrześniu czy raczej dopiero w grudniu?

 

Konsul chyba sie mylił.Wydaje mi sie że jak złozysz do końca września w punkcie rezygnacje umowa bedzie dokońca pażdziernika.Miesiąc zapłacisz drożej ale umowa tylko o 30dni ulegnie przedłużeniu.3 miesiące są jeśli po WYGASNIĘCIU umowy złozysz rezygnację.Jeśli śie myle poprawcie :D

 

Masz rację,tak to wygląda w praktyce i zgodnie z regulaminem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy ale forum dość często czytam. Dzisaj spotkała mnie nie miła niespodzianka umowę miałem do końca sierpnia zero telefonów (miałem tam 6 C+ i ten odpowiednik Comfort all za 59 zł). Wczoraj wróciłem z urlopu i sam zadzwoniłem na DUK KRK bo 1 września wyłączyli sygnał. Umowę dostałem z łamańcem 5 * 0 i 79,90 * 10 i tam powiedziano mi że mogę płacić tą średnią 53,26zł od 1 października bo wtedy wchodzi jakby umowa. Wrzesień miał być niby za darmo ... no ale dzisiaj patrze na ICA i tam saldo - 99 zł. Początkowo myślałem ze to jakaś kwota aktywacyjna za dekoder no ale ja dalej korzystam z starego sagecoma. Dzisiaj dzwonie tam i się dowiaduje że konsul wprowadził mi bieżący miesiąc za jedyne 99 zł więc zaraz poszła reklamacja. Przy następnym razie gdy będę znów przedłużał umowę chyba sobie nagram sam tą rozmowę. Teraz 30 dni czekania. Pierwszy dzień z nc po urlopie i już mnie wkurzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Umowa konczy mi się 31 września. Miałem pakiet full za 179zl z dwoma kartami Cameleona z Cyfry+. Przyznam, ze zależy mi na tych kartach. Do tej pory nie miałem zadnej oferty. Kliknelem w ICA z prosba o kontakt i zadzwonila taka panienka z DUKu i powiedziała mi, ze nie maja dla mnie innej oferty i musze placic dalej 179zl. Powiedzialem wiec, ze chce zrezygnować z erotyki a kobitka powiedziała, ze nie mogę! WTF!? Ale się wkur.. Dalej cisza. Co o tym sadzicie? Tu u góry czytam, ze nie chcą dzwonic! :) Jestem w stanie dac 149zl za full ale nie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DX MAn, ja mam pakiet za 199 zł umowa do końca września wypowiedzenie wysłane dawno, i powiem ci tak zaraz po wysłaniu telefon z ofertą dla mnie taki sam pakiet za 197 zł, mówię babie że nie chcę tyle płacić, że przedłuże ale pakiet do 100 zł bez erotyki i co że nie ma dla mnie takich ofert itp, itd, mówie że z Canal Plus od 1996, potem Cyfra najwyższe pakiety i co i nic, nie ma dla mnie ofert, podziękowałem, potem kilka telefonów które olałem , i na koniec dwa razy zadzwoniłem sam na koniec dla próby i co i słyszę że są dla mnie przygotowywane oferty za 180 zł. I to był mój ostatni telefon do nich niech się walą. mam jeszczę kablówkę analog, DVBT, w dobie internetu w buty niech wsadzą za tyle kasy wydanej . Wole coś sobie kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z końcem września kończy mi się umowa, ale niestety nie zdążyłem złożyć wypowiedzenia, bo byłem przekonany, że trwa do końca października i się wkopałem...

Co w takiej sytuacji zrobić? Czy bez złożonego wypowiedzenia też potrafią dać jakąś sensowną propozycję czy to raczej nierealne?

 

Pakiet miałem koszmarnie drogi - 99 zł za Canal+ Platinum czyli chyba odpowiednik dzisiejszego sport&film z extra+, sprzęt mam własny.

Z rozmowy z konsultantem wynikało, że skoro nie wypowiedziałem umowy w sierpniu, to teraz będzie mnie obowiązywał 3-miesięczny okres wypowiedzenia i będę przez te 3 miesiące płacił za to samo 150 zł...

 

Jest coś do ugrania? Jeśli im złożę teraz wypowiedzenie to z DUK mogą dzwonić z jakimiś propozycjami we wrześniu czy raczej dopiero w grudniu?

 

Konsul chyba sie mylił.Wydaje mi sie że jak złozysz do końca września w punkcie rezygnacje umowa bedzie dokońca pażdziernika.Miesiąc zapłacisz drożej ale umowa tylko o 30dni ulegnie przedłużeniu.3 miesiące są jeśli po WYGASNIĘCIU umowy złozysz rezygnację.Jeśli śie myle poprawcie :D

 

Masz rację,tak to wygląda w praktyce i zgodnie z regulaminem. :)

A możesz zacytować ten regulamin bo z niego wynika, że masz złożyć wypowiedzenie na 30 dni przed zakończeniem umowy a jeżeli tego nie zrobisz to umowa przechodzi na czas nieokreślony a taką umowę wypowiadasz z 3 m-cznym wypowiedzeniem. Nie obowiązuje ciebie zapis Rozdziału III. Zawarcie Umowy pkt 9 ppkt. 1 i 2 a obowiązuje już

Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana Umowy pkt 4 a ten punkt mówi kiedy zaczyna biec termin wypowiedzenia a tam jest napisane, że rozpoczyna się w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego,następującego po dniu złożenia.

Czyli zgodnie z tymi zapisem wypowiedzenie złożone we wrześniu rozpoczyna swój bieg od października, wtedy umowa jest już na czas nieokreślony i niestety ale okres wypowiedzenia to 3 m-ce po stawkach z cennika.

Rozwiązanie w tej sytuacji jest jedno jak najszybciej złożyć wypowiedzenie i dzwonić do DUK zmieniając umowę starać się wynegocjować najkorzystniejsze warunki dla siebie albo płacić przez 3 m-ce abonament z cennika i negocjować. Bez wypowiedzenia nie ma dobrych ofert więc wypowiedzenie trzeba złożyć.

Jest trzecia opcja zapłacić przez 3 m-ce abonament z cennika i odejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest trzecia opcja zapłacić przez 3 m-ce abonament z cennika i odejść.

I w tym kierunku trzeba pójść. Taki mały szantaż :wink: Negocjując nowe warunki przedłużenia umowy. Będzie łatwiej. Trzeba być stanowczym ale też niebezczelnym. Piszę o tym dla ludzi o słabych nerwach. Powinno się udać. Oczywiście, że trzeba się trochę potrudzić. Jedna rozmowa sprawy nie załatwia? I im bliżej końca, tym powinno być prościej. Choć nie jest to reguła.

Wszystko w rękach (w mowie) negocjującego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez wypowiedzenia nie ma dobrych ofert więc wypowiedzenie trzeba złożyć.

No i właśnie o to mi chodziło, dzięki :) W poniedziałek leci do nich wypowiedzenie i zobaczymy, co się uda zdziałać. Jeśli nie zaproponują mi nic konkretnego do końca września, to niech spadają. Jak już będę musiał im zapłacić 3 abonamenty po 150 zł za taki pakiet, to nie ma opcji żebym podpisał nową umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...