Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, ircios napisał:

@cavalier Całą ofertę powinieneś dostać na meila do akceptacji. Powinno tam być jakie pakiety i ceny. Powinno też być o dekoderze. Jaki dekoder i jaką opłata. Są tu wklejanie oferty z meila i to wszystko się znajduje.

 

@o-af A czy Twoja piękniejsza połówka dostała od Ciebie predyspozycje do zażądzania Twoją umową, którą musiałeś złożyć w APS? Jeśli nie to nie ma żadnej przedłużonej umowy. 

No niestety to ona formalnie jest abonentem. Do tej pory robiliśmy tak że ja uzgadniałem z konsultantem warunki,  dołączałem konferencyjnie  swoją żonę i Ona ostatecznie potwierdzała że przedłużamy. Niestety teraz coś ją natchnęło żeby wyjść przed szereg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, cavalier napisał:

@ircios: no wlasnie tez tak myslalem, i byloby to logiczne.

@lolitaxundro16: w tym momencie tez nie mam C+ 4K, a na ofercie, ktora przychodzi w mailu, taka pozycja widnieje...

 

Canal+ 4K w mailu widnieje bo to kanał i wchodzi w życie w momencie akceptacji oferty. Dekoder tak jak pisałem to oferta sugerowana. Jeżeli go nie wymienisz to nic się nie dzieje i nie ponosisz za to opłat.

 

25 minut temu, ircios napisał:

@lolitaxundro16

Czy ja gdzieś wspomniałem o umowie? Raczej nie. Wspomniałem o meilu z ofertą do akceptacji gdzie takie informacje są zawarte.

Powinno być "Najem dekodera Ultrabox 4k 5 zł miesiecznie" itp.

 

Masz rację rozmawiamy o mailu. Zwróć uwagę na to, że np: "Najem dekodera Ultrabox 4k 5 zł miesiecznie" w mailu widnieje w momencie gdy ten dekoder posiadasz. Przy wymianie dekodera zawsze masz tam cenę i opcję najmu starego dekodera. O nowym dekoderze zawsze 0 śladu. Jeśli się mylę to wyprowadź mnie z błędu.

Edytowane przez lolitaxundro16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cavalier Wszystko jest dobrze i konsultant prawdę mówił i zawsze tak było, że przy wymianie dekodera nie ma widocznej tej oferty wymiany w mailu z nową ofertą na przedłużenie umowy. Jak zaakceptujesz ofertę to idziesz do punktu i wymienią Ci dekoder na takich warunkach jakie były uzgodnione. Zawsze po akceptacji oferty możesz przedzwonić do punktu do którego się wybierasz i spytać, czy pojawiła Ci si już oferta na wymianę dekodera na ustalonych warunkach. Lista punktów pod tym linkiem: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że nie doczekałem się odpowiedzi od nikogo ponawiam pytanie do lepiej wiedzących.

Dodam że warunki zaproponowane mam aktywne do piątku i waham się czy to zaakceptować.

 

@lukx95 czy w moim przypadku to co piszesz nad moim postem odnośnie dekodera ma miejsce?

 

W dniu 6.12.2019 o 22:02, Raver napisał:

Do tej pory co miałem to umowa na 15 miesięcy która zakończyła się z dniem 30 listopada 2019 r. wycofałem wypowiedzenie i jestem teraz na czacie nieokreślonym:

Comfort+ - 27,50

Dopełnienie do Extra+ - 10 zł

Canal+ - 25 zł

+ teraz 4 zl za umowę na czas nieokreślony

 

W dniu dzisiejszym 6 grudnia 2019 r. wynegocjowałem takie warunki umowy. Mam wątpliwości w jednej kwestii otóż zastanawia mnie tylko jeden fakt bo wcześniej tu widziałem oferty podobne do tej mojej gdzie było wyszczególnione w tych warunkach proponowanych najem ultrabox 4k 0 zł a mnie konsultantka zapewniała że będę miał za 0 zł najem bo tak wynegocjowałem ale za aktywację muszę zapłacić 49 zł ale tego nie widać w warunkach proponowanych tylko jeśli pójdę na następny dzień do APS po zatwierdzeniu tej oferty to tam mam wpłacić 49 zł za aktywację a najem będę miał 0 zł?

 

Jak myślicie to prawda czy wprowadza mnie w błąd. A tak ogólnie czy to dobra oferta cenowo? Czy można coś tu zbić jeszcze cenowo lub coś dodatkowo uzyskać?

 

Pytałem o HBO na 5 miesięcy twierdziła że nie ma teraz bo się skończyło z końcem listopada a teraz tylko 2 miesiące.

 

Taką samą ofertę miałem zaproponowaną z ostatnim dniem listopada tylko wtedy konsultant oferował aktywację 0 zł ale nie chciał zdjąć tej opłaty za dzierżawę ultrabox 4k 5 zł, natomiast wtedy proponował mi HBO na 5 miesięcy.

 

Jeśli zaś chodzi oferty przedłużeniowe dotyczące pakietu wraz z netflixem są one kompletnie nie opłacalne bo są takie same oferowane jak dla nowego abonenta i kompletnie nie ma żadnego manewru lub jakichkolwiek negocjacji.

 


Drogi Abonencie,

dziękujemy za ponowne wybranie oferty Platformy CANAL+.
Poniżej przedstawiamy szczegóły uzgodnionej telefonicznie oferty.

 

WYBRANE USŁUGI:

Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, FOX Play, Filmbox Pack, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA, MULTIROOM STANDARD, Multi Man Pack, Nat Geo Play, Paramount Play 10 zł
Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (10/19) L, HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 2 m i 25 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Play 0 z ł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), Multiroom Standard 49 0zł/m 10złm dla Abonentów, Paramount Play za 0 zł/m dla Abonentów (11/19), Multi Man Pack 0 zł 1 m dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.

KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 79,99  zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ircios napisał:

@lolitaxundro16

Czy ja gdzieś wspomniałem o umowie? Raczej nie. Wspomniałem o meilu z ofertą do akceptacji gdzie takie informacje są zawarte.

Powinno być "Najem dekodera Ultrabox 4k 5 zł miesiecznie" itp.

 @irciosnie wprowadzaj w blad kolegi. "najem dekoder ultrabox 4k za 5zl miesiecznie " widnieje w ofertach wyslanych do akceptacji tylko jak klient ma juz ten dekoder. Konsultanci infolinii moga wyslac "propozycje oferty" gdzie jest wypisana lista kanalow oraz ewentualnie zaznaczona opcja,ze mozna wymienic dekoder "wymiana na dekoder ultrabox 4k za 5zl miesiecznie".Inna sprawa jest,ze ktos w firmie powinien pojsc po rozum do glowy i w ofertach do akceptacji tez powinna byc wzmianka o warubkach wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, P_Canal+ napisał:

 @ircios(...) oraz ewentualnie zaznaczona opcja,ze mozna wymienic dekoder "wymiana na dekoder ultrabox 4k za 5zl miesiecznie".Inna sprawa jest,ze ktos w firmie powinien pojsc po rozum do glowy i w ofertach do akceptacji tez powinna byc wzmianka o warubkach wymiany

 

No i wlasnie gdyby mi powiedzial, ze moze mi wyslac "zaznaczona opcje ze mozna wymienic dekoder" to by bylo wszystko w porządku.

Zatem konsultant ma taką możliwość czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, cavalier napisał:

 

No i wlasnie gdyby mi powiedzial, ze moze mi wyslac "zaznaczona opcje ze mozna wymienic dekoder" to by bylo wszystko w porządku.

Zatem konsultant ma taką możliwość czy nie?

 

Konsultant nie ma takiej możliwości. Zaakceptuj ofertę, idź do punktu a potwierdzi się moja odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci konsultanci to nic nie mogą, aby mi wyliczyć ofertę wymiany na Ultrabox 4k i 3 wifiboxy do MR to chcą abym najpierw stary MR oddał a potem nie wiadomo czy będę 5 czy 10 zł/m-ce . Mam obecnie Extra+ 6C , 2xcamele, pace pvr i 1 wifiboxna wypowiedzeniu.. Oferta przez telefon taka sama jak w panelu abonenta. Brak słów, nic nie daje tłumaczenie że nowi w extra+ bez c+ maja za 0... Ktoś wie ile kosztuje potem ewentalne dobranie paczki C+ do czystego extra+ jaki teraz dla nowych jest za 49,99 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczkę Canal+ dobierzesz za 25 zł w zobowiązaniu na 6 miesięcy, ewentualnie do końca okresu oznaczonego umowy. 

 @Raver najprościej będzie zaakceptować warunki i zobaczyć na jakich faktycznie warunkach będziesz mógł korzystać ze sprzętu. Zawsze masz możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od akceptacji warunków. 

Edytowane przez Marcin_M
uzupełnienie treści
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, tompatrz napisał:

Ci konsultanci to nic nie mogą, aby mi wyliczyć ofertę wymiany na Ultrabox 4k i 3 wifiboxy do MR to chcą abym najpierw stary MR oddał a potem nie wiadomo czy będę 5 czy 10 zł/m-ce . Mam obecnie Extra+ 6C , 2xcamele, pace pvr i 1 wifiboxna wypowiedzeniu.. Oferta przez telefon taka sama jak w panelu abonenta. Brak słów, nic nie daje tłumaczenie że nowi w extra+ bez c+ maja za 0... Ktoś wie ile kosztuje potem ewentalne dobranie paczki C+ do czystego extra+ jaki teraz dla nowych jest za 49,99 ?

 

Za MR z wifiboxami policzą Cię 99zł aktywacji + 10zł miesięcznie za jeden multiroom. 

Edytowane przez lolitaxundro16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy aneksowaniu aktywacja MR jest przeważnie za 0. Moze też dostać jeden MR za 0 i 2 po 10 zł.

W dodatku tu jest trochę inna sytuacja, bo jest MR po Cyfrze z 0. Skoro ITI dąży aby MR po C+ był zmieniony na MR w sieci, to lepiej czekać aż zrobią przymus, bo będą musieli dać dobre warunki. Czyli jak ktoś ma za 0 to raczej tak musi pozostać. Do 2 czy 3 niech sobie doliczają 10.

 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ircios napisał:

Przy aneksowaniu aktywacja MR jest przeważnie za 0. Moze też dostać jeden MR za 0 i 2 po 10 zł.

W dodatku tu jest trochę inna sytuacja, bo jest MR po Cyfrze z 0. Skoro ITI dąży aby MR po C+ był zmieniony na MR w sieci, to lepiej czekać aż zrobią przymus, bo będą musieli dać dobre warunki. Czyli jak ktoś ma za 0 to raczej tak musi pozostać. Do 2 czy 3 niech sobie doliczają 10.

 

Moim zdaniem też warto poczekać aż zaczną zmieniać MR na sparowane ze sobą. W trakcie umowy nie mogą zmienić Ci warunków a jak zmienią to można zrezygnować więc ja bym przedłużył ze starym MR.

Edytowane przez lolitaxundro16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że za 2 dodatkowe MR musałbym płacic aktywacje 49zł/szt. Ale nie gwarantują mi póki co ultrabox 4k za 0 , tak jak to ma przy nowych umowach...

 

PS. Póki co jestem na wypowiedzeniu już z czasu nieokreślonego, obecnie płaciłem 74,99 ca extra+6c , 2 mr camele pace pvr i wifibox. 

Edytowane przez tompatrz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przemm82 napisał:

Czy z pakietem Comfort mozna dostac dekoder 4K za mniej niż 10/msc?

 

Zastanawiam sie czy Comfort, C+ i 4K za 57.50 to dobra cena.

Dobra.Przy tej wysokości abo marne szanse jak mówią Francuzi na obniżkę ;)

W sumie to jest kwestia rozpisania warunków.Może być Comfort 22,50,C+ 25 zł i C+4K 10 zł i dekoder 0 zł.Może tez być Comfort 22,50,C+ 25 zł,C=4K 0 zł i dekoder za dychę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...