ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) @lolitaxundro16 Czy ja gdzieś wspomniałem o umowie? Raczej nie. Wspomniałem o meilu z ofertą do akceptacji gdzie takie informacje są zawarte. Powinno być "Najem dekodera Ultrabox 4k 5 zł miesiecznie" itp. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 13 minut temu, ircios napisał: @cavalier Całą ofertę powinieneś dostać na meila do akceptacji. Powinno tam być jakie pakiety i ceny. Powinno też być o dekoderze. Jaki dekoder i jaką opłata. Są tu wklejanie oferty z meila i to wszystko się znajduje. @o-af A czy Twoja piękniejsza połówka dostała od Ciebie predyspozycje do zażądzania Twoją umową, którą musiałeś złożyć w APS? Jeśli nie to nie ma żadnej przedłużonej umowy. No niestety to ona formalnie jest abonentem. Do tej pory robiliśmy tak że ja uzgadniałem z konsultantem warunki, dołączałem konferencyjnie swoją żonę i Ona ostatecznie potwierdzała że przedłużamy. Niestety teraz coś ją natchnęło żeby wyjść przed szereg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Nie od dziś wiadomo, że kobiety mają inne mózgi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolitaxundro16 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) 26 minut temu, cavalier napisał: @ircios: no wlasnie tez tak myslalem, i byloby to logiczne. @lolitaxundro16: w tym momencie tez nie mam C+ 4K, a na ofercie, ktora przychodzi w mailu, taka pozycja widnieje... Canal+ 4K w mailu widnieje bo to kanał i wchodzi w życie w momencie akceptacji oferty. Dekoder tak jak pisałem to oferta sugerowana. Jeżeli go nie wymienisz to nic się nie dzieje i nie ponosisz za to opłat. 25 minut temu, ircios napisał: @lolitaxundro16 Czy ja gdzieś wspomniałem o umowie? Raczej nie. Wspomniałem o meilu z ofertą do akceptacji gdzie takie informacje są zawarte. Powinno być "Najem dekodera Ultrabox 4k 5 zł miesiecznie" itp. Masz rację rozmawiamy o mailu. Zwróć uwagę na to, że np: "Najem dekodera Ultrabox 4k 5 zł miesiecznie" w mailu widnieje w momencie gdy ten dekoder posiadasz. Przy wymianie dekodera zawsze masz tam cenę i opcję najmu starego dekodera. O nowym dekoderze zawsze 0 śladu. Jeśli się mylę to wyprowadź mnie z błędu. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez lolitaxundro16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Dziwne, że takie meile dostawali abonenci posiadający jeszcze w domu na pólce pod tv np Pejsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolitaxundro16 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 @cavalier zadzwoń na infolinię techniczną i zapytaj czy widnieje w systemie opcja na wymianę dekodera. Rozwikłasz swoje wątpliwości przed pójściem do punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) @ircios Mają takie same, ale używają je w trochę inny sposób Jednak w dalszym ciągu nie wiem czy można to jeszcze odkręcić i czy w tej cenie mogę coś ugrać u operatora. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez o-af Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Czy z pakietem Comfort mozna dostac dekoder 4K za mniej niż 10/msc? Zastanawiam sie czy Comfort, C+ i 4K za 57.50 to dobra cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor1111 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Czy jest możliwość złożenia wypowiedzenia poprzez poprzez zalogowanie się na swoje konto w strefie Canal+ i dołączenie podpisanej rezygnacji i zeskanowanej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Nie. Tylko listownie lub w salonie CANAL+, gdzie wydrukuja gotowe pismo do podpisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) @cavalier Wszystko jest dobrze i konsultant prawdę mówił i zawsze tak było, że przy wymianie dekodera nie ma widocznej tej oferty wymiany w mailu z nową ofertą na przedłużenie umowy. Jak zaakceptujesz ofertę to idziesz do punktu i wymienią Ci dekoder na takich warunkach jakie były uzgodnione. Zawsze po akceptacji oferty możesz przedzwonić do punktu do którego się wybierasz i spytać, czy pojawiła Ci si już oferta na wymianę dekodera na ustalonych warunkach. Lista punktów pod tym linkiem: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow Edytowane 10 Grudnia 2019 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raver Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Jako że nie doczekałem się odpowiedzi od nikogo ponawiam pytanie do lepiej wiedzących. Dodam że warunki zaproponowane mam aktywne do piątku i waham się czy to zaakceptować. @lukx95 czy w moim przypadku to co piszesz nad moim postem odnośnie dekodera ma miejsce? W dniu 6.12.2019 o 22:02, Raver napisał: Do tej pory co miałem to umowa na 15 miesięcy która zakończyła się z dniem 30 listopada 2019 r. wycofałem wypowiedzenie i jestem teraz na czacie nieokreślonym: Comfort+ - 27,50 Dopełnienie do Extra+ - 10 zł Canal+ - 25 zł + teraz 4 zl za umowę na czas nieokreślony W dniu dzisiejszym 6 grudnia 2019 r. wynegocjowałem takie warunki umowy. Mam wątpliwości w jednej kwestii otóż zastanawia mnie tylko jeden fakt bo wcześniej tu widziałem oferty podobne do tej mojej gdzie było wyszczególnione w tych warunkach proponowanych najem ultrabox 4k 0 zł a mnie konsultantka zapewniała że będę miał za 0 zł najem bo tak wynegocjowałem ale za aktywację muszę zapłacić 49 zł ale tego nie widać w warunkach proponowanych tylko jeśli pójdę na następny dzień do APS po zatwierdzeniu tej oferty to tam mam wpłacić 49 zł za aktywację a najem będę miał 0 zł? Jak myślicie to prawda czy wprowadza mnie w błąd. A tak ogólnie czy to dobra oferta cenowo? Czy można coś tu zbić jeszcze cenowo lub coś dodatkowo uzyskać? Pytałem o HBO na 5 miesięcy twierdziła że nie ma teraz bo się skończyło z końcem listopada a teraz tylko 2 miesiące. Taką samą ofertę miałem zaproponowaną z ostatnim dniem listopada tylko wtedy konsultant oferował aktywację 0 zł ale nie chciał zdjąć tej opłaty za dzierżawę ultrabox 4k 5 zł, natomiast wtedy proponował mi HBO na 5 miesięcy. Jeśli zaś chodzi oferty przedłużeniowe dotyczące pakietu wraz z netflixem są one kompletnie nie opłacalne bo są takie same oferowane jak dla nowego abonenta i kompletnie nie ma żadnego manewru lub jakichkolwiek negocjacji. Drogi Abonencie, dziękujemy za ponowne wybranie oferty Platformy CANAL+. Poniżej przedstawiamy szczegóły uzgodnionej telefonicznie oferty. WYBRANE USŁUGI: Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, FOX Play, Filmbox Pack, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA, MULTIROOM STANDARD, Multi Man Pack, Nat Geo Play, Paramount Play 10 zł Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (10/19) L, HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 2 m i 25 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Play 0 z ł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), Multiroom Standard 49 0zł/m 10złm dla Abonentów, Paramount Play za 0 zł/m dla Abonentów (11/19), Multi Man Pack 0 zł 1 m dla Abonentów Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy) od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +24 mies. KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 79,99 zł Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl Edytowane 10 Grudnia 2019 przez Raver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P_Canal+ Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 2 godziny temu, ircios napisał: @lolitaxundro16 Czy ja gdzieś wspomniałem o umowie? Raczej nie. Wspomniałem o meilu z ofertą do akceptacji gdzie takie informacje są zawarte. Powinno być "Najem dekodera Ultrabox 4k 5 zł miesiecznie" itp. @irciosnie wprowadzaj w blad kolegi. "najem dekoder ultrabox 4k za 5zl miesiecznie " widnieje w ofertach wyslanych do akceptacji tylko jak klient ma juz ten dekoder. Konsultanci infolinii moga wyslac "propozycje oferty" gdzie jest wypisana lista kanalow oraz ewentualnie zaznaczona opcja,ze mozna wymienic dekoder "wymiana na dekoder ultrabox 4k za 5zl miesiecznie".Inna sprawa jest,ze ktos w firmie powinien pojsc po rozum do glowy i w ofertach do akceptacji tez powinna byc wzmianka o warubkach wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavalier Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 39 minut temu, P_Canal+ napisał: @ircios(...) oraz ewentualnie zaznaczona opcja,ze mozna wymienic dekoder "wymiana na dekoder ultrabox 4k za 5zl miesiecznie".Inna sprawa jest,ze ktos w firmie powinien pojsc po rozum do glowy i w ofertach do akceptacji tez powinna byc wzmianka o warubkach wymiany No i wlasnie gdyby mi powiedzial, ze moze mi wyslac "zaznaczona opcje ze mozna wymienic dekoder" to by bylo wszystko w porządku. Zatem konsultant ma taką możliwość czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlonlo Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 jawor1111 oczywiście że możesz wysłać skan poprzez formularz kontaktowy w strefie abonenta. piotr76sat nie wprowadzaj w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolitaxundro16 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 45 minut temu, cavalier napisał: No i wlasnie gdyby mi powiedzial, ze moze mi wyslac "zaznaczona opcje ze mozna wymienic dekoder" to by bylo wszystko w porządku. Zatem konsultant ma taką możliwość czy nie? Konsultant nie ma takiej możliwości. Zaakceptuj ofertę, idź do punktu a potwierdzi się moja odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) @cavalier. Idź i koniec tematu, bo oferta dobra Pamiętaj, że możesz jeszcze obniżyć abonament o 30 zł zakładając konto w CA. Promocja trwa do końca roku. Jak coś to na priv zapraszam Edytowane 10 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ci konsultanci to nic nie mogą, aby mi wyliczyć ofertę wymiany na Ultrabox 4k i 3 wifiboxy do MR to chcą abym najpierw stary MR oddał a potem nie wiadomo czy będę 5 czy 10 zł/m-ce . Mam obecnie Extra+ 6C , 2xcamele, pace pvr i 1 wifiboxna wypowiedzeniu.. Oferta przez telefon taka sama jak w panelu abonenta. Brak słów, nic nie daje tłumaczenie że nowi w extra+ bez c+ maja za 0... Ktoś wie ile kosztuje potem ewentalne dobranie paczki C+ do czystego extra+ jaki teraz dla nowych jest za 49,99 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Paczkę Canal+ dobierzesz za 25 zł w zobowiązaniu na 6 miesięcy, ewentualnie do końca okresu oznaczonego umowy. @Raver najprościej będzie zaakceptować warunki i zobaczyć na jakich faktycznie warunkach będziesz mógł korzystać ze sprzętu. Zawsze masz możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od akceptacji warunków. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez Marcin_M uzupełnienie treści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Zastanawiam się właśnie czy przestać negocjować i po prostu całkowicie nową umowę wziąść, ale to zobacze może zadzwoni ktoś bardziej kompetenty. Bo na razie to tylko tzw bieda oferta ze strefy nic gratisów itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolitaxundro16 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) 45 minut temu, tompatrz napisał: Ci konsultanci to nic nie mogą, aby mi wyliczyć ofertę wymiany na Ultrabox 4k i 3 wifiboxy do MR to chcą abym najpierw stary MR oddał a potem nie wiadomo czy będę 5 czy 10 zł/m-ce . Mam obecnie Extra+ 6C , 2xcamele, pace pvr i 1 wifiboxna wypowiedzeniu.. Oferta przez telefon taka sama jak w panelu abonenta. Brak słów, nic nie daje tłumaczenie że nowi w extra+ bez c+ maja za 0... Ktoś wie ile kosztuje potem ewentalne dobranie paczki C+ do czystego extra+ jaki teraz dla nowych jest za 49,99 ? Za MR z wifiboxami policzą Cię 99zł aktywacji + 10zł miesięcznie za jeden multiroom. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez lolitaxundro16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Przy aneksowaniu aktywacja MR jest przeważnie za 0. Moze też dostać jeden MR za 0 i 2 po 10 zł. W dodatku tu jest trochę inna sytuacja, bo jest MR po Cyfrze z 0. Skoro ITI dąży aby MR po C+ był zmieniony na MR w sieci, to lepiej czekać aż zrobią przymus, bo będą musieli dać dobre warunki. Czyli jak ktoś ma za 0 to raczej tak musi pozostać. Do 2 czy 3 niech sobie doliczają 10. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolitaxundro16 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) 11 minut temu, ircios napisał: Przy aneksowaniu aktywacja MR jest przeważnie za 0. Moze też dostać jeden MR za 0 i 2 po 10 zł. W dodatku tu jest trochę inna sytuacja, bo jest MR po Cyfrze z 0. Skoro ITI dąży aby MR po C+ był zmieniony na MR w sieci, to lepiej czekać aż zrobią przymus, bo będą musieli dać dobre warunki. Czyli jak ktoś ma za 0 to raczej tak musi pozostać. Do 2 czy 3 niech sobie doliczają 10. Moim zdaniem też warto poczekać aż zaczną zmieniać MR na sparowane ze sobą. W trakcie umowy nie mogą zmienić Ci warunków a jak zmienią to można zrezygnować więc ja bym przedłużył ze starym MR. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez lolitaxundro16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Wiem że za 2 dodatkowe MR musałbym płacic aktywacje 49zł/szt. Ale nie gwarantują mi póki co ultrabox 4k za 0 , tak jak to ma przy nowych umowach... PS. Póki co jestem na wypowiedzeniu już z czasu nieokreślonego, obecnie płaciłem 74,99 ca extra+6c , 2 mr camele pace pvr i wifibox. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez tompatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 4 godziny temu, przemm82 napisał: Czy z pakietem Comfort mozna dostac dekoder 4K za mniej niż 10/msc? Zastanawiam sie czy Comfort, C+ i 4K za 57.50 to dobra cena. Dobra.Przy tej wysokości abo marne szanse jak mówią Francuzi na obniżkę W sumie to jest kwestia rozpisania warunków.Może być Comfort 22,50,C+ 25 zł i C+4K 10 zł i dekoder 0 zł.Może tez być Comfort 22,50,C+ 25 zł,C=4K 0 zł i dekoder za dychę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.