Skocz do zawartości

CANAL+ online - pytania, problemy, komentarze


Sentence
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, escapers napisał(a):

Podaj na jakim sprzęcie masz te problemy (jakie TV, przystawka, komp), jaki masz net, etc Pytałeś może w C+ dlaczego masz takie kiepskie warunki? 

Sprawdź sobie czy spełniasz te wymagania: https://pl.canalplus.com/pomoc/wymagania-techniczne

 

Nie no tablet jest Androidem 13 i interentem 5G. Np. na Canal+Kuchnia mam full HD i działa świetnie, na Canal+ sport jest 540p czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale oceniłeś to jedynie organoleptycznie czy sprawdziłeś w ustawieniach w trakcie oglądania kanału?

co ciekawe na telefonie również jest podobnie, chociaż telefon obsługuje DRM Widevine L1, jednak tam obraz jest naprawdę niezły i nie ma większej różnicy pomiędzy kanałem Full HD a tym w niższej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, pablo2 napisał(a):

@p_gruszka ją kiedyś testowałem kilka przystawek pod c+ 4k i ostatecznie zostawiłem Fire Cube 2, bo oprócz Cube 3 była to jedyna przystawka, na której ten kanał działał i działa w 100% tak jak powinien. Na sticku fire 4k max co z tego, że był dostępny najwyższy profil 4k 17/Mb, skoro co chwilę mroziło obraz i nie dało się tego oglądać. Podejrzewam, że to wina połączenia po WiFi sticka, bo na fire Cube po kablu wszystko działa perfekcyjnie. Na NVidia Shield nie ma wsparcia dla HDR HLG, więc ta przystawka odpadła (profil 17/Mb dostępny).

Chromecast 4k wtedy, kiedy go testowałem dawał tylko profil Full HD, bo coś Google spartoliło w nowym antku, więc też poszedł do zwrotu. Być może teraz coś się zmieniło. Inne wszelkiej maści przystawki na Amlogic S905X4 

też tylko jadą na profilu max Full HD, więc już wiesz co na dzisiaj rynek oferuje pod ten kanał 😥

Chyba, że coś się między czasie zmieniło to chętnie bym się o tym dowiedział 😉

Dzięki za info :) Zamówiłem Amazon Fire TV Stick 4K 2023 - dam znać, jak przetestuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować swojego powyższego posta, więc piszę nowy.

 

Amazon Fire TV Stick 4K 2023 działa z aplikacją Canal+ dość dobrze - potwierdzam, że treści 4K są dostępne w jakości 25 Mb/s (25 fps), kanały 4K na żywo (Eleven, Canal+) zaś w 17 Mb/s (50 fps).

 

Potwierdzam też problem z kanałem CANAL+ 4K Ultra HD - potrafi się zaciąć po kilku minutach. Wydaje mi się jednak, że rozwiązaniem jest zmiana jakości wideo z "automatycznej" na "1080p-4K, 17 Mb/s" na stałe (niestety trzeba to robić za każdym razem włączając kanał). Być może pomoże to kilku osobom, które opisywały podobny problem z tym kanałem na różnych urządzeniach.

 

Mam 2 pytania:

  1. Czy ktoś zaobserwował, na co wpływ ma opcja "HD (wysoka rozdzielczość) na niektórych kanałach"? Jest to opcja, której nie mam w apce na TV, jest dostępna na urządzeniu Amazona. Nie zaobserwowałem, żeby coś faktycznie zmieniała (oprócz zmiany viewport w profilu debug z [SDR] na [DOLBY_VISION] - kanał Canal+ 4K niezależnie od tej opcji nadaje w HDR).
  2. @pablo2, @Splawik jako, że używacie urządzeń Amazona, ktoś z Was jest w stanie ustawić aplikację Canal+ tak, żeby uruchomiała się automatycznie przy włączaniu urządzenia? Chodzi mi o opcję "uruchom automatycznie" - na TV faktycznie to działa i gdy włączam TV apka Canal+ się odpala, na Fire TV Stick tak się nie dzieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@p_gruszka - moim zdaniem opcja "uruchom automatycznie" nie zadziała, Amazon generalnie opiera całą swoję politykę i monetyzację na własnym launcherze, w nowych wersjach softu zablokowali też możliwość korzystania z alternatywnych launcherów. Mogę oczywiście sprawdzić jak wrócę z pracy, ale spodziewałbym się, że ta funkcja nie będzie działać, gdyby było inaczej to miło się zaskoczę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj zmieniałem pakiet w c+  po rozmowie z panem konsultantem ustaliłem że uruchomią mi canal +4K online dziś sprawdzałem czy wyżej wymieniony kanał gra mi w aplikacji i na żadnym z posiadanych uradzeń  nie działa on poprawnie np tv lg LG B8 uruchamia się na chwilę i potem zwie cha na android box  4K XIAOMI MI Stick działa poprawnie ale tylko w wersji 1080 na android box z vectry tylko 1080  czy reklamować usługę ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, slawekserb napisał(a):

Witam wczoraj zmieniałem pakiet w c+  po rozmowie z panem konsultantem ustaliłem że uruchomią mi canal +4K online dziś sprawdzałem czy wyżej wymieniony kanał gra mi w aplikacji i na żadnym z posiadanych uradzeń  nie działa on poprawnie np tv lg LG B8 uruchamia się na chwilę i potem zwie cha na android box  4K XIAOMI MI Stick działa poprawnie ale tylko w wersji 1080 na android box z vectry tylko 1080  czy reklamować usługę ? 

Żadnego z tych urządzeń nie ma w ich rozpisce.

Kanały i treści w 4K są dostępne na telewizorach Sony (Android TV 2017 – 2023), Samsung (Tizen 2018 i nowsze), LG (2019 i nowsze), dekoderze CANAL+ BOX 4K, Amazon Fire TV Cube, Amazon Fire TV 4K Stick i NvidiaShield.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na LG B8 C+ 4k na bank nie będzie Ci działał. Kilka sek po uruchomieniu następuje zamrożenie obrazu i koniec oglądania. Jak chcesz max rozdzielczość dla tego kanału to niestety nowszy tv lub odpowiednia przystawka, jak z kilku postów wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2024 o 19:19, p_gruszka napisał(a):

Wydaje mi się jednak, że rozwiązaniem jest zmiana jakości wideo z "automatycznej" na "1080p-4K, 17 Mb/s" na stałe (niestety trzeba to robić za każdym razem włączając kanał).

@slawekserb Możesz spróbować tego, co do zacinania się kanału CANAL+ 4K Ultra HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie odtwarzania programów w Canal+ Online po e-misji. Bardzo często oglądam mecze piłkarskie po emisji (np. w nocy) albo w trakcie gdy spotkanie już trwa (uruchamiam oglądanie od początku). Na Eleven albo na Horizon w UPC działa to bezbłędnie. Pytanie jak jest na Canal+ Online? 2 lata temu testowałem Canal+ Online i wtedy nie wszystkie wydarzania Canal+ Sport byly dostępne do odtworzenia a po drugie nagrania były udostępniane z dużym opóźnieniem np. po 3h od zakończenia spotkania. Coś się zmieniło w tej kwestii? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, kojarzy mi się, że było to 7 dni. To w takim razie ile?

 

Edycja:

 

Było jeszcze więcej. Nie 7, a 14!

 

Cytat

Użytkownicy mogą cofać wybrane programy wyemitowane w telewizji nawet do 14 dni wstecz, cofać i pauzować ulubione programy na żywo, kontynuować odtwarzanie na innym urządzeniu czy pobierać wybrane treści na żądanie do pamięci urządzenia mobilnego.

 

Żrodło: [KLIK]

 

Coś musiało bardzo pójść nie tak skoro ukrócili to z 14 dni do zaledwie 8 godzin.

Edytowane przez shevchenko1987
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteście pewni, że można sobie dowolny program w Canal+ Online przewinąć do 8h wstecz? Przykładowo dzisiejszy mecz Liverpool-Everton bez problemu odtworzę o godzinie 24:00 (1h po zakończeniu meczu) i przewinę sobie np. do 30 minuty spotkania? 

Edytowane przez sirnowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, shevchenko1987 napisał(a):

 a w praktyce bywa różnie ;)

No właśnie potwierdzasz to co obserwowałem 2 lata temu - wtedy spotkanie, które mnie interesowało, pojawiło się w nagraniach dzień później. Na takim Eleven Sport działa to idealnie, ale w Canal+ widzę, że ciągle huk wie jak i kiedy jest dostęp do tych nagrań :/

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...