Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - oferta programowa


darius010
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Arkon napisał:

Też jestem fanem HBO Max, ale nie przesadzajmy. Na pewno jest wielu użytkowników, którzy znajdują więcej ciekawych treści w Disneyu.

Owszem na pewno tak jest, ale teksty tego całego Kocha cytowane wyżej jakie to Disney jest super a HBO do niczego są już trochę wkur...ace. Mam też Disneya i moje osobiste bezpośrednie porównanie jest takie że to Disney musi gonić HBO a nie odwrotnie. HBO codziennie dodaje nowe treści a Disney dobrze jak doda coś raz na tydzień i są to tytuly albo dla młodzieży albo bardzo wątpliwej jakości. Wiem że na świecie mają dużo więcej abonentów ale po pierwsze kłania się lepsza reklama a po drugie w Europie zachodniej ten serwis miażdży polski oddział oferta nowych filmowy kinowych które u nas nie wiadomo kiedy będą o ile w ogóle będą. Osoba postronna wchodząc na to forum może odnieść wrażenie że jest odwrotnie czytając jak tam usuwają wszystko na potęgę i w ogóle nic tam nie ma. A wystarczy spojrzeć na historie aktualizacji na wszystkich streamingach z ostatniego miesiąca.. dodaja najbardziej różnorodne treści od najnowszego Spidermana do kina Almodovara. 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kaz.699 napisał:

Owszem na pewno tak jest, ale teksty tego całego Kocha cytowane wyżej jakie to Disney jest super a HBO do niczego są już trochę wkur...ace.

 

Skoro zostałem wywołany do tablicy, to odpowiem.

Nie odpowiadam za to, który mój tweet jest tutaj cytowany, a który nie, ale jak się dokładnie przeanalizuje historię, to krytykuję za różne błędy różne platformy działające na rynku polskim.

Nie neguję też samej oferty HBO, ponieważ trzeba przyznać, że ofertę, szczególnie dla pewnych grup odbiorców, ma bardzo mocną, ale nie zmienia to faktu, że jest to platforma mająca milion wpadek i jakościowo stojąca daleko za Netflixem, Disneyem, Apple czy Amazonem.

Miałem ogromne nadzieje, że zmiana HBO GO na HBO Max spowoduje, że ta platforma przestanie być doczepką do pakietu telewizyjnego. Niestety tak się nie stało, co widać chociażby po tym jak są prezentowane nowości filmowe z Sony czy MGM. Nowy Bond, "Dom Gucci", "Venom 2" czy "Spider-Man", który pojawił się dziś są zaprezentowane w obciętym formacie 16:9. Tego typu zagrywki to dzisiaj są bardziej kojarzone z naziemnymi stacjami niż z tworami, które próbują udawać, że są platformą VOD premium. Może wam to nie przeszkadza, ale ja nie lubię, gdy np. postaci są dziwnie obcięte z boku ekranu.

A do tego doszły te dziwne zagrywki Warnera z kasowaniem losowych produkcji , często wrzuconych w ciągu ostatnich tygodni i bardzo dobrze ocenianych. Co podkreślam, jeżeli coś ma w kodzie datę usunięcia i w tym dniu znika z platformy, to nie robię afery, ale tutaj mamy zupełnie inny przypadek.

Niestety z takim podejściem to HBO Max nie stanie się nigdy porządną konkurencją dla Disneya, Netflixa czy Amazona, bo co prawda ma pewną liczbę odbiorców, którzy lubią ich produkcje i oglądają je, ale nie dotrze w ten sposób do szerokiego grona odbiorców. A co ludzi bardziej interesuje pokazywała chociażby faktyka PR-owa HBO przez ostatnie 2 lata - częściej promowali się tytułami Disneya, Marvela, SW czy chociażby HP niż produkcjami stricte HBO.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, radef napisał:

Nie neguję też samej oferty HBO, ponieważ trzeba przyznać, że ofertę, szczególnie dla pewnych grup odbiorców, ma bardzo mocną (..)

 

(..) co prawda ma pewną liczbę odbiorców, którzy lubią ich produkcje i oglądają je.

A możesz zdradzić co to za tajemnicza grupa odbiorców? Ludzie złaknieni najlepszych produkcji telewizyjnych, które systematycznie otrzymują od kilkudziesięciu już lat czy może nie-gimnazjaliści?? Tak zapytuję.
 

1 godzinę temu, radef napisał:

ale nie zmienia to faktu, że jest to platforma (..) jakościowo stojąca daleko za Netflixem, Disneyem, Apple czy Amazonem

Platforma posiada większość najbardziej zasłużonych i docenionych produkcji w dziejach całej telewizji, pokochanych przez widzów i krytyków, i dalej produkuje wspaniały jakościowo kontent. A technologicznie to czas pokaże.

 

1 godzinę temu, radef napisał:

w obciętym formacie 16:9

OK, jak ktoś kocha kino, to zwraca na to uwagę, ale ludzie nie odróżniają HD od 4K UHD albo cieszą się, bo „nie mają pasów na gorze i na dole”, a Ty spuszczasz się nad aspect ratio 😂

Edytowane przez Kazekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kaz.699 napisał:

 Mam też Disneya i moje osobiste bezpośrednie porównanie jest takie że to Disney musi gonić HBO a nie odwrotnie. HBO codziennie dodaje nowe treści a Disney dobrze jak doda coś raz na tydzień i są to tytuly albo dla młodzieży albo bardzo wątpliwej jakości.

Absolutnie się z tym zgadzam. Na Disney+ jest tyle premier w miesiącu co na HBO w tygodniu czy na Netflixie w kilka dni. Ostatnio nawet patrząc na ilość premier na HBO a przede wszystkim solidnych tytułów to HBO ma nawet więcej niż Netflix.

Sam chciałem zamienić Netflixa na D+ ale odpuściłem sobie. Po pierwsze na NF mam jeszcze listę do wyczyszczenia a po drugie na Disney+ nie mam co oglądać. Olewają polski rynek i dają premiery produkcji dla dorosłych tych z zakładki HULU z wielkim opóźnieniem. Wchodzi teraz serial Pod Sztandarem z Garfieldem z opóźnieniem chyba nawet 2 miesięcznym, co już każdy mógł sobie to obejrzeć z napisami oryginalnymi w polskiej wersji (swoją drogą serial dobry ale bez rewelacja i nie każdemu przypadnie do gustu). A na deser - piraty w sieci w 4K a na D+ w FHD

Może jak się coś sensownego nazbiera na D+ a skończę listę na NF to zamienię jedno na drugie. Albo nie.

Poza tym trzeba wziąć pod uwagę, że obecnie na FOX też jest popłoch, bo kończy się wewnętrzna "umowa" po przejęciu FOX przez DISNEY i FOX zaczyna nerwowe ruchy wykonywać, bo się boi decyzji DISNEYA.

Zresztą co Disney przejmuje, to zaczyna psuć - widać to np po SW

I moim zdaniem studio FOX obecnie jako 20th Century Studios też poleci jakościowo na łeb na szyje, ponieważ FOX był wytwórnią kreatywną a Disney jako nowy właściciel do nich nie należy. Disney gra bezpiecznie i wyciska soki ze znanych marek.

2 godziny temu, radef napisał:

Nie odpowiadam za to, który mój tweet jest tutaj cytowany, a który nie, ale jak się dokładnie przeanalizuje historię, to krytykuję za różne błędy różne platformy działające na rynku polskim.

Wybacz - to nie moje teksty i komentarze - ale w sieci wielu z Ciebie szydzi właśnie za zaślepienie Disneyem+. I za to, że cieszysz się każdą animacją, gdzie najważniejszy to dubbing.

2 godziny temu, radef napisał:

Nie neguję też samej oferty HBO, ponieważ trzeba przyznać, że ofertę, szczególnie dla pewnych grup odbiorców, ma bardzo mocną, ale nie zmienia to faktu, że jest to platforma mająca milion wpadek i jakościowo stojąca daleko za Netflixem, Disneyem, Apple czy Amazonem.

Każda platforma kieruje swoją ofertę do innego widza, do innego wieku itd. Netflix i Disney+ biją się praktycznie o widza w tej samej kategorii wiekowej i przede wszystkim o tą masówkę.

Zależy też co nazywamy jakością. Piękne opakowany baton nie oznacza, że jest smaczny i jakościowy. Nie od dzisiaj wiadomo, ze ludzie kupują oczami i patrzą na opakowanie a nie zawartość. Wielkie korporacje wiedzą jak to sprzedawać i "truć" ludzi. Podobnie zresztą nawet z właścicielami kotów i psów, którzy kupują te najbardziej rozreklamowane Royal czy HILLS a to karma zbożowa bardzo niskiej jakości. Ale to jako przykład.

Jasne, Disney+ czy Netflix (przede wszystkim ten drugi) są świetnie dopracowanymi platformami technicznie. Czytaj  - piękne opakowanie. Ale pod względem treści - no HBO daje więcej.

Ja też bym wolał lepszą jakość obrazu na HBO bez przycięć obrazu czy w 24klatkach itd. Ale dla mnie np liczy się głównie treść. Więc co mi po kolejnym paździerzu na Netflxie czy Disney+ w pięknej jakości obrazu i dźwięku, jak szkoda na to czasu?

2 godziny temu, radef napisał:

Miałem ogromne nadzieje, że zmiana HBO GO na HBO Max spowoduje, że ta platforma przestanie być doczepką do pakietu telewizyjnego. Niestety tak się nie stało, co widać chociażby po tym jak są prezentowane nowości filmowe z Sony czy MGM. Nowy Bond, "Dom Gucci", "Venom 2" czy "Spider-Man", który pojawił się dziś są zaprezentowane w obciętym formacie 16:9. Tego typu zagrywki to dzisiaj są bardziej kojarzone z naziemnymi stacjami niż z tworami, które próbują udawać, że są platformą VOD premium.

Ponieważ Netflix jak i Disney+ (Disney ma tendencja zazwyczaj wyłączać swoje kanały od razu lub po jakimś czasie w kablówce, gdzie sie ich platforma pojawia) stawiają głównie na sVOD. HBO - nadal obok sVOD również stawia na kanały linearne a to dwa standardy. I koszty. (nie wiem po co męczą te kanały i może nowy właściciel to zmieni). Zastrzegali że to zmienią ale to pewnie jeszcze potrwa. Bałagan w WB mają od lat i gdyby tak nie było, nie zmieniałby co chwile właściciela. Obecnie jest sprzątaczka, która sprząta. WB jednak to nie stodoła tylko wielka korporacja, więc sprzątanie jeszcze potrwa. I nie jeden numer się jeszcze na naszych oczach odj..ie. Taki jest efekt sprzątania. Czy to przyniesie zmiany na lepsze, to tego nie wiemy. Ale przynajmniej ktoś ma jakiś pomysł i zaczął w końcu ten wieczny bałagan sprzątać.

Całe szczęście bronią się treściami, co też widać w nominacjach.

2 godziny temu, radef napisał:

Niestety z takim podejściem to HBO Max nie stanie się nigdy porządną konkurencją dla Disneya, Netflixa czy Amazona, bo co prawda ma pewną liczbę odbiorców, którzy lubią ich produkcje i oglądają je, ale nie dotrze w ten sposób do szerokiego grona odbiorców. A co ludzi bardziej interesuje pokazywała chociażby faktyka PR-owa HBO przez ostatnie 2 lata - częściej promowali się tytułami Disneya, Marvela, SW czy chociażby HP niż produkcjami stricte HBO.

Raczej nie będzie konkurencją dla Disney czy Netflixa, ponieważ

1. Mają innych odbiorców i nie produkują na szeroką skalę papki do masowego widza jak Disney+ czy Netflix (Netflix tylko na tym się skupia przez algorytm)

2. Nie walczą o najmłodszego widza (o czym pisałem). Mają innych odbiorców i w innym wieku (pisałem w tym temacie i się powoływałem na badania Variety). Netflix tylko rzucił rękawice Disneyowi (ostatnio przejął studio animacji) bo ma taki sam wiek odbiorców jak Disney. Więc coraz więcej animacji na Netflixie się pojawia, nie tylko amerykańskie ale również oparte na anime z Japonii. Zresztą na NF też widać mnóstwo produkcji dla młodych opartych na grach, komiksach, powieściach i jest tego coraz więcej. Więc nawet ślepy zauważy, do jakiego widza się kierują. Zresztą NF właśnie najbardziej zawsze się bał Disneya

3. Patrz punkt 1 i 2. Jeśli to się zmieni, to wtedy HBO ma szansę. Oczywiście jeśli. Bo nadal ich kierunek jest jakość i widz dorosły.

4. Trwa obecnie chaos w WBD ("na początku był chaos"). Później porządek. A później się zobaczy gdzie zajadą.

 

Sorry - Westworld, Mare z Eastown, Sukcesja, Euphoria, Peacemaker, Ród Smoka itd to nie ma/nie było reklam? Innych produkcji nie reklamowali nigdy HBO Originals? Różnica jest tylko taka, że Disney+ czy Netflix reklamują się w ogromnej skali, czego HBO nie robi (nie wiem dlaczego - pewnie siano). Po drugie - skoro HBO jako sVOD ma pierwsze okno do wielu wytwórni w Polsce i są u nich premiery głośnych tytułów, to nie mają się reklamować? 🧐 Disney+ praktycznie nie ma czym się reklamować, poza własnymi tytułami.

Amazon podaje ponad 200mln userów a ile z tego korzysta regularnie a nie tylko od święta? Przecież on nie ma nawet 50% oglądalności Netflix, pomimo, że ma tylko ok 20mln mniej userów niż Netflix.

 

BTW Dziwne, gdyby się nie reklamował HBO HP, skoro to WB. To tak jakby teraz Disney+ nie reklamował serialu na STAR, bo to HULU......

Edytowane przez spotify
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@spotify oczywiście masz rację w przypadku HBO oraz Netflixa, ale niestety błądzisz, jeżeli chodzi o Disney’a. Kompletnie nie doceniasz siły bibliotek absolutnie kultowych marek typu Obcy, Predator, itp., które wreszcie można zobaczyć w dobrym „telewizyjnym” 4K (mowa o starych filmach, a nie obecnie klepanej papce powiązanej z franczyzą; zobaczymy jak wykorzystają Avatara) oraz, a może przede wszystkim, starych (lata 40, 50, 60, …) i nowych animacjach Disney-Pixar. Studio, jak nikt tutaj inny, ma wypracowaną spuściznę i kulturę w tworzeniu postaci i kreowaniu światów oraz opowiadaniu historii.

Edytowane przez Kazekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwietniu było mnóstwo plakatów w moim mieście reklamujących serial "Odwilż", więc HBO Max nie odpuszcza reklam swoich flagowych produkcji. Już widzę coraz więcej działań promocyjnych "Rodu Smoka", więc nie zdziwię się jeżeli w najbliższych tygodniach logo tego serialu będę widział wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swój sposób na marketing. D+ codziennie się reklamuje i w tv i w radiu, co raz więcej widać APV w tv, N namalował ogromny mural z Wiedzminem. C+ widać wszędzie na bilbordach tam gdzie jest kopana albo żużel. Widać że wszyscy na swój sposób walczą o klienta. Jednak HBO chyba najsłabiej w tym segmencie wygląda. Przynajmniej w mojej okolicy i w mediach które śledzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy co rozumieć jako braki. Dla mnie brakiem w tłumaczeniach jest również sytuacja, gdzie jest polski dubbing, a nie ma lektora, w przypadku filmów fabularnych. A na HBO Max jest trochę takich kwiatków (chociażby Pogromcy duchów, których oglądałem ostatnio). Na szczęście ja nie widzę problemu w tym, żeby obejrzeć z napisami, więc aż tak bardzo mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The Affair to kolejny serial który zacząłem oglądać z polecenia i właśnie wyleciał. Nie rozumiem porządków w takiej skali. Przez to wszystko ta platforma powoli traci dla mnie rację bytu. Co nie zacznę oglądać, trochę się wciągnę, to wypada. Wrr. Co ciekawe serial jest NA RAZIE dostępny w playerze i c+ online w pakietach HBO.

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bezpośrednią subskrypcję ?

Dziwne, że taka praktyka jest od pewnego czasu i na pewno poszło trochę skarg, zażaleń, zostały poruszone media społecznościowe i HBO nic sobie z tego nie robi.

Powinni z odpowiednim  wyprzedzeniem podawac tytuły. które mają wylecieć.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Kazekk napisał:

Platforma posiada większość najbardziej zasłużonych i docenionych produkcji w dziejach całej telewizji, pokochanych przez widzów i krytyków, i dalej produkuje wspaniały jakościowo kontent. A technologicznie to czas pokaże.

Przecież sam to napisałem zdanie wcześniej. Jakościowo dotyczyło samej platformy, a nie kontentu na niej

 

15 godzin temu, Kazekk napisał:

OK, jak ktoś kocha kino, to zwraca na to uwagę, ale ludzie nie odróżniają HD od 4K UHD albo cieszą się, bo „nie mają pasów na gorze i na dole”, a Ty spuszczasz się nad aspect ratio 😂

Tak HBO mogło się zachowywać, gdy praktycznie nie było konkurencji. Teraz natomiast i Netflix, i Disney, i Amazon dają wszystko w oryginalnych formatach (wiem, są pojedyncze wyjątki w przypadku starszych produkcji), a HBO zostało w tyle. Tylko że problemem nie jest de facto to, że na HBO Max są filmy obcięte do 16:9, ale to, że nie ma żadnej konsekwencji. Na HBO znajdziesz zarówno Harry Pottery w formacie kinowym, jak i obcięte do 16:9 (różne części), tak samo ze Spider-Manami. Więc i tak na końcu spora część widzów będzie wkurzona.

 

15 godzin temu, spotify napisał:

Olewają polski rynek i dają premiery produkcji dla dorosłych tych z zakładki HULU z wielkim opóźnieniem. Wchodzi teraz serial Pod Sztandarem z Garfieldem z opóźnieniem chyba nawet 2 miesięcznym, co już każdy mógł sobie to obejrzeć z napisami oryginalnymi w polskiej wersji (swoją drogą serial dobry ale bez rewelacja i nie każdemu przypadnie do gustu). A na deser - piraty w sieci w 4K a na D+ w FHD

I Disney zachowuje się pod tym względem fatalnie - co też wszędzie podkreślałem. Tylko że przyczyny opóźnień są tam dwojakie, bo nie zawsze premiera jest opóźniona tylko w Polsce, ale czasem po prostu Disney podjął decyzję, żeby w całej Europie opóźnić premierę, łącznie z anglojęzyczną Wielką Brytanią (jak np. ze "Starym człowiekiem"). Dlaczego nie ma 4K? Nie wiem, ale mam wrażenie, że choć my tego nie widzimy tak jak w Warnerze, gdzie jednak starcia na linii Warner-HBO-Turner są od lat i z tego prawdopodobnie wynika usuwanie części tytułów z biblioteki HBO Max, to w tym wypadku też jest taki problem, tylko z ledwie co dołączonymi do Disneya FX i Hulu. Ale mam nadzieję, że zostanie on rozwiązany.

 

15 godzin temu, spotify napisał:

Wybacz - to nie moje teksty i komentarze - ale w sieci wielu z Ciebie szydzi właśnie za zaślepienie Disneyem+. I za to, że cieszysz się każdą animacją, gdzie najważniejszy to dubbing.

Jednego dnia szydzą, że jestem zaślepiony Disneyem, a drugiego dnia narzekają, że narzekam na Disneya. Ale taki jest internet. Łącząc dwa tematy w jeden, tak samo szydzono jak zwracałem uwagę na problem z dubbingami w anime na Netflixie (nieobejmujący tylko Polski). Jak się okazało - Netflix w tym roku zrobił dokładnie to, o czym mówiłem. Pewnie to zbieg okoliczności, ale jednak pokazujący, że trochę racji mam.

 

15 godzin temu, spotify napisał:

2. Nie walczą o najmłodszego widza (o czym pisałem). Mają innych odbiorców i w innym wieku (pisałem w tym temacie i się powoływałem na badania Variety). Netflix tylko rzucił rękawice Disneyowi (ostatnio przejął studio animacji) bo ma taki sam wiek odbiorców jak Disney. Więc coraz więcej animacji na Netflixie się pojawia, nie tylko amerykańskie ale również oparte na anime z Japonii. Zresztą na NF też widać mnóstwo produkcji dla młodych opartych na grach, komiksach, powieściach i jest tego coraz więcej. Więc nawet ślepy zauważy, do jakiego widza się kierują. Zresztą NF właśnie najbardziej zawsze się bał Disneya

Tylko wiesz jest problem - HBO podczas zmiany HBO Go w HBO Max próbowało sprzedać ludziom w kampaniach marketingowych, że teraz nie będą już tylko HBO, lecz będą zawierać sporą liczbę produkcji z całej biblioteki Warnera, w tym Cartoon Network. A zaledwie 3-4 miesiące po starcie okazało się, że są prowadzone działania, które de facto są rozbieraniem po kawałku HBO Max i powrót do HBO. Najpewniej jest to tylko pewien etap drogi do jednej wielkiej platformy Warnera i Discovery (choć być może podzielonej na pakiety), ale nie zmienia faktu, że HBO coś obiecało, a szybko się z tego wycofało. I jeżeli ciebie nie interesują jakościowe animacje, które dostarcza Cartoon Network (jak chociażby "Pociąg do nieskończoności"), to okej. Ale jednak jakąś część klientów to interesuje i może być niezadowolona z takich działań HBO. I według mnie, ale to jest osobista opinia, platforma taka jak HBO skupiająca się głównie na kontencie HBO, bez sporej biblioteki tytułów dla szerokiej widowni, wcześniej lub później zostanie na marginesie walki pomiędzy VOD. A trzeba w ogóle pamiętać, że HBO jako marka sama w sobie jest znana w USA, w naszej części Europy i w Ameryce Łacińskiej, ale dla przeciętnego widza z Europy Zachodniej HBO to jest brand niczym FX. Widział go w czołówkach, ale za bardzo nie wie o co chodzi.

 

15 godzin temu, spotify napisał:

 

 

Sorry - Westworld, Mare z Eastown, Sukcesja, Euphoria, Peacemaker, Ród Smoka itd to nie ma/nie było reklam? Innych produkcji nie reklamowali nigdy HBO Originals? Różnica jest tylko taka, że Disney+ czy Netflix reklamują się w ogromnej skali, czego HBO nie robi (nie wiem dlaczego - pewnie siano). Po drugie - skoro HBO jako sVOD ma pierwsze okno do wielu wytwórni w Polsce i są u nich premiery głośnych tytułów, to nie mają się reklamować? 🧐 Disney+ praktycznie nie ma czym się reklamować, poza własnymi tytułami.

Amazon podaje ponad 200mln userów a ile z tego korzysta regularnie a nie tylko od święta? Przecież on nie ma nawet 50% oglądalności Netflix, pomimo, że ma tylko ok 20mln mniej userów niż Netflix.

BTW Dziwne, gdyby się nie reklamował HBO HP, skoro to WB. To tak jakby teraz Disney+ nie reklamował serialu na STAR, bo to HULU......

Przecież nie napisałem, że nie było reklam, ale z tego co widziałem - to bardziej reklamowano tym niż serialami własnymi HBO. A "Harry Potter" został wymieniony, ponieważ patrząc na twoje wypowiedzi, to do końca nie wiem, czy on pasuje do twojej wizji HBO. Przecież to produkcja familijna. I według mnie to jak reklamowano HP pokazuje, że tego typu tytułów dla całej rodziny HBO po prostu potrzebuje, niezależnie co ty sądzisz.

 

3 godziny temu, Tomo21 napisał:

 Dla mnie brakiem w tłumaczeniach jest również sytuacja, gdzie jest polski dubbing, a nie ma lektora, w przypadku filmów fabularnych. A na HBO Max jest trochę takich kwiatków (chociażby Pogromcy duchów, których oglądałem ostatnio). Na szczęście ja nie widzę problemu w tym, żeby obejrzeć z napisami, więc aż tak bardzo mi to nie przeszkadza.

HBO od paru miesięcy nie robi własnych tłumaczeń filmów, które posiadają dubbing/lektora od dystrybutora. Zresztą lektory HBO są cały czas w stereo, co w obecnych czasach jest równie archaiczne co obcięte wersje do 16:9.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć już jest koniec z nieplanowanym usunięciami poszczególnych tytułów.

Miało to związek z fuzją z discovery. Były problemy licencyjne i to była ponoć jedyna ścieżka. 

Na jesieni ma być nowa platforma.

Bedzie dużo więcej pozycji w 4k.

Starsze produkcje dostaną lifting jak Gra o tron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogły być problemy licencyjne z tytułami, które same wyprodukowali?

Były oszczędności i zostało to już dość gruntownie opisane i wyjaśnione.

I one się nie kończą, a rozszerzają - wystarczy spojrzeć na wrzesień w kanałach linearnych HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, all999 napisał:

Gra o Tron już w 4K z DV i Atmosem.

 

Te 4K w przypadku Gry o Tron to trochę naciągnięte (dosłownie) - pierwsze sezony były kręcone kamerami 1080p/2K, kolejne 3.2K, a dopiero ostatnie 4K.

Niemniej dobrze, że podciągnęli jakość do mastera z Blu-Ray'a 4K, chociażby z uwagi na HDR, Atmosa i oryginalny klatkaż :)

 

Swoją drogą zabawne, że dodanie jednego tytułu w 4K do HBO MAX budzi pewne emocje, podczas gdy u konkurencji nie trzeba nawet się nad tym za bardzo zastanawiać.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć już jest koniec z nieplanowanym usunięciami poszczególnych tytułów.
Miało to związek z fuzją z discovery. Były problemy licencyjne i to była ponoć jedyna ścieżka. 
Na jesieni ma być nowa platforma.
Bedzie dużo więcej pozycji w 4k.
Starsze produkcje dostaną lifting jak Gra o tron.
Skąd info?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, domin107 napisał:

Ponoć już jest koniec z nieplanowanym usunięciami poszczególnych tytułów.

Miało to związek z fuzją z discovery. Były problemy licencyjne i to była ponoć jedyna ścieżka. 

Na jesieni ma być nowa platforma.

Bedzie dużo więcej pozycji w 4k.

Starsze produkcje dostaną lifting jak Gra o tron.

Pożyjemy zobaczymy. Jak dla mnie to zaliczają wtopę za wtopą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...