Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@catnip

Zanika sam obraz (menu jest). Sytuacja występuje tylko na dvbt. W każdej innej sytuacji np. YouTube, Chromecast itp. nie ma tych zaników obrazu. Wcześniej już napisał jeden z użytkowników, że zmienił kabel HDMI, wejście HDMI i nic to nie dało. U siebie zmieniałem w boxie ustawienia i 50hz i 60 Hz nic to nie dało. Spróbuję jeszcze kupić ten kabel z filtrem ferrytowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@awakeman

 

Bardzo dobry wybór. W porównaniu do konkurencji z Xiaomi, która dziwnym trafem też staniała do kwoty podobnej co ten box sprzęt od canal Plus ma przewagę w postaci dvbt, 16 GB pamięci, wejściem na kablowy internet. Działa stabilnie, nie wiesza się, nie musiałem go jeszcze resetować, wyciągać wtyczki z gniazdka (użytkuję go prawie miesiąc, działa codziennie po kilka godzin). Co do minusów, to wsparcie w postaci aktualizacji oprogramowania jest przynajmniej na razie kiepskie. Raczej nie ma co liczyć na androida 10, natomiast wolę mniej aktualizacji i stabilne działanie niż dość częste aktualizacje i częste problemy z działaniem boxa jak to jest w przypadku Xiaomi. Minusem może być jeszcze ten launcher od canal Plus, który nie pozwala zmieniać według własnym upodobań kolejności zainstalowanych aplikacji i nie można np. usuwać plików zapisanych na pendrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, awakeman napisał:

Witam, kupiłem nowy TV 4K i nadszedł też i czas na zmiane dekodera. Czy ten BOX 4K to najlepszy wybór?

A jaki dekoder posiadasz?

 

EDiT

Wyczytałem po wpisach, że masz Pejsa. Więc jeśli chcesz 4k to wymiana na Ultrabox 4k.

Box 4k nie jest sprzętem satelitarnym.

Skoro masz nowy tv, to zapewne ma wbudowany tuner sat. W takim przypadku możesz też wymienić Pejsa na moduł CI+ ECP. 

 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za odpowiedź.

 

4 godziny temu, ircios napisał:

A jaki dekoder posiadasz?

 

EDiT

Wyczytałem po wpisach, że masz Pejsa. Więc jeśli chcesz 4k to wymiana na Ultrabox 4k.

Box 4k nie jest sprzętem satelitarnym.

Skoro masz nowy tv, to zapewne ma wbudowany tuner sat. W takim przypadku możesz też wymienić Pejsa na moduł CI+ ECP. 

 

Ten moduł brzmi nieźle, czy będę mógł go używać w MR z Pacem na drugim TV?

 

Rozumiem też, że kabel od anteny satelitarnej podłączam bezpośrednio do TV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, awakeman napisał:

Dzięki panowie za odpowiedź.

 

Ten moduł brzmi nieźle, czy będę mógł go używać w MR z Pacem na drugim TV?

 

Rozumiem też, że kabel od anteny satelitarnej podłączam bezpośrednio do TV?

Wymień kartę Cameleona na moduł,  a Pejsa na dekoder 4k. MR dalej będziesz miał niezależny. Ja miałem 2×Pejs. Teraz mam moduł i dekoder 4k z dyskiem

Co do podłączenia,  to jak kolega @mikoko wspomniał.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy któryś z użytkowników ma optykiem podpięty ten dekoder do głośników?

Chodzi mi o to czy zdekoduje on DDplus 5.1 z netfliksa do AC3 lub DTS i wyśle sygnał 5.1 po optyku do głośników. Mój sprzęt niestety nie obsługuje DDplus 5.1 i mam wtedy ciszę. 

Stereo mnie też nie zadowala. 

Chętnie bym po prostu wymienił mojego miboksa, który działa super, ale nie ma obsługi TV naziemnej co czasem się przydaje. 

Gdy miałem Turbo to dokupiłem pendrive T100 do naziemnej i działało a ultrabox4k już tego nie wspiera niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jojoro Nie wiem jak jest w MiBoxie, ale w C+ Box wszystko leci w DD+ 5.1 i nie da się tego zmienić. Czyli tak naprawdę nie ma bitstreamu, tylko box sobie wszystko dekoduje i na nowo koduje w DD+ 5.1. Tylko przy NTC działa poprawnie.

 

Może lepszym pomysłem byłby zakup dongle DVB-T2 na USB? Tylko musiałaby być pewność, że współpracuje z MiBoxem i Android TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś z Was przerabiał temat reklamacji (ze skutecznym zwrotem pieniędzy NIE wymianą) na ten box? Próbował ktoś bezpośrednio przez C+?

 

Dla mnie wada opisana tu wcześniej dyskwalifikuje ten produkt: przy wyświetlaniu kanału z dvb-t2 TVP 4K w hdr sygnał w nieregularnych momentach przerywa - niezależnie od ustawienia hdr w boxie (adaptive/always) oraz niezależnie od rozdzielczości 4k@60 czy 4k@50. Testowane na kilku odbiornikach - wszędzie tak samo. Jakość sygnału OK - na innych odbiornikach TVP 4k działa bez problemów. Mam wrażenie, że problem wynika z zepsutej implementacji hdr w boxie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, MarianKa napisał:

czy ktoś z Was przerabiał temat reklamacji (ze skutecznym zwrotem pieniędzy NIE wymianą) na ten box? Próbował ktoś bezpośrednio przez C+?

 

Dla mnie wada opisana tu wcześniej dyskwalifikuje ten produkt: przy wyświetlaniu kanału z dvb-t2 TVP 4K w hdr sygnał w nieregularnych momentach przerywa - niezależnie od ustawienia hdr w boxie (adaptive/always) oraz niezależnie od rozdzielczości 4k@60 czy 4k@50. Testowane na kilku odbiornikach - wszędzie tak samo. Jakość sygnału OK - na innych odbiornikach TVP 4k działa bez problemów. Mam wrażenie, że problem wynika z zepsutej implementacji hdr w boxie.

No ja już kable zmieniałem, telewizor, listwę, kilka godzin zmian w ustawieniach i nic, a na supporcie spychologia i odpowiedź żeby czekać na aktualizacje (hahaha)-podejrzewam że ten box już żadnej takowej nie dostanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 hours ago, Dr.STech said:

A jaki masz TV?

U mnie na samsung 55q70 jest OK ale może za krótko oglądałem na boxie, bo teraz w TV mam bezpośrednio podłączone i też jest OK.

 

Mam projektor, przewody puszczają 4K@60 HDR z innych źródeł, dodatkowo sygnał puszczony w 4K@60 HDR capture cardy zachowuje się identycznie jak na projektorze - rozłączenie w regularnych odstępach czasu dla TVP 4K HDR w rozdzielczości 4K@50/60 HDR.

 

Zauważyłem za to, że na tym boxie TVP 4K działa bez takich problemów dla rozdzielczości ustawionej w boxie na Full HD - to daje mi do myślenia czy to czasem procesor tego boxa nie wyrabia przy 4K... czy Ci z działającymi streamingami, np netflix mogą potwierdzić, że u nich działa bez problemu 4K@60 HDR w analogicznym bitrate i kodeku np. w netflixie (choć obawiam się, że tam pewnie bitrate będzie zdecydowanie niższy niż w przypadku TVP 4K)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MarianKa napisał:

 

Mam projektor, przewody puszczają 4K@60 HDR z innych źródeł, dodatkowo sygnał puszczony w 4K@60 HDR capture cardy zachowuje się identycznie jak na projektorze - rozłączenie w regularnych odstępach czasu dla TVP 4K HDR w rozdzielczości 4K@50/60 HDR.

 

Zauważyłem za to, że na tym boxie TVP 4K działa bez takich problemów dla rozdzielczości ustawionej w boxie na Full HD - to daje mi do myślenia czy to czasem procesor tego boxa nie wyrabia przy 4K... czy Ci z działającymi streamingami, np netflix mogą potwierdzić, że u nich działa bez problemu 4K@60 HDR w analogicznym bitrate i kodeku np. w netflixie (choć obawiam się, że tam pewnie bitrate będzie zdecydowanie niższy niż w przypadku TVP 4K)?

Jeśli byłaby to wina procesora, to każdy materiał puszczony w 4k powodowałby klatkowanie, szarpanie obrazu. Tymczasem yt śmiga elegancko w 4k. Netflixa nie mam, ale skoro mają certyfikat to zakładam że też tak jest. Czy problem występuje tylko na tvp 4k, czy na innych kanałach z dvbt również?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...