Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, fekom8 napisał:

Czyli na boxie będę miał lepszą jakość niż np. w przeglądarce z ustawieniami 'najlepsza jakość 6.5Go/h'?

Tak, ale box od C+ też nie jest idealny, bo nie działają kanały event, a multi - live z czterech kanałów niemiłosiernie tnie ze względu na za słaby SoC. Jeśli jeszcze posiadasz owego chińczyka, to można go wykorzystać jako chromecast i w ten sposób zrzucać obraz na TV, nawet z przeglądarki internetowej na Windows. Wtedy masz full dostępnej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie funkcja Multi-Live średnio się sprawdza.

 

Przykład z soboty, gdy chciałem jednocześnie obejrzeć dwa mecze: Real Madryt - Villarreal (transmisja na Canal+ Premium) i Real Valladolid - Atletico Madryt (Eleven Sports 1). Była spora różnica w nagłośnieniu obu kanałów (dźwięk na Canal+ Premium był znacznie cichszy niż na Eleven Sports 1). Przeskakując z kanału na kanał, trzeba była korygować głośność (w górę lub dół) - spora niedogodność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Czy ktoś z Was użytkuje tego Boxa w podłączeniu do amplitunera wielokanałowego?

Ja mam problem z dźwiękiem Dolby Digital i nie mogę sobie z tym poradzić.


W większości przypadków, grają mi tylko 2 kolumny frontowe. Głośnik centralny oraz 2 satelity tylko dziwnie szumią. Wyjątek stanowi Netflix, gdzie przy ustawieniu ścieżki 5.1 faktycznie wszystko gra jak należy. Na amplitunerze (Harman Kardon 255) wyświetlana jest informacja o dźwięku cyfrowym Dolby Digital oraz ilości kanałów 3/2/.1 - więc teoretycznie wielokanałowy sygnał dociera do amplitunera.  

 

W formatach dźwięku cyfrowego w Boxie wybieram oczywiście passthrough, gdyż mój amplituner bez trudu radzi sobie z dekodowaniem cyfrowych formatów. Współpracował już z naprawdę wieloma urządzeniami i nigdy nie było problemu z wielokanałowym dźwiękiem.

W Boxie jest też opcja ustawienia dźwięku jako RF albo Line - nie wiem jaka jest różnica, sprawdzałem obie opcje, niestety gra tak samo. 
Aby wykluczyć problem z HDMI, dodatkowo podłączyłem sprzęt kablem optycznym, jednak znów bez sukcesu (Netflix gra OK, reszta tylko stereo).

Macie jakieś pomysły?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz użyty e-mail z umowy do canal + online w wersji dla abonentów to nie. Jeśli nie aktywowałeś na tym emailu wersji dla abonentów to możesz uruchomić pod wersja prepaid.

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Ponadto nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś już miał przypadek zniknięcia zakładki "telewizja na żywo" w panelu bocznym? Reset do ustawień początkowych nic nie daje.

Normalnie można skanować kanały dvbt i są wyszukiwane, natomiast nie można w nie wejść z powodu braku owej zakładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.05.2021 o 11:48, torre24 napisał:

Pojechałem do rodziców. MUX-5 nie złapałem ale MUX-a z kanałami TVN (w HD) odebrał bez problemu. Antena zbiorcza w bloku skierowana prawdopodobnie na Łódź. Ja mam antenę na domu wycelowaną w Częstochowę.

 

Nie potrzeba mi dekodera DVB-T - mam tam Darmowy HD w module i starcza. Tak jak pisałem, DVB-T2 byłoby miłym dodatkiem.

W Częstochowie na tym box mux-5 działa mi na antenie pokojowej. Także DVB-T2 działa na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Od paru dni pojawia się u mnie irytujący problem polegający na tym, że z 1-2 razy dziennie na ekranie wyskakuje plansza z informacją o konieczności ponownego parowania pilota. Nie wiem co może być tego powodem, ale jedyne co mi przychodzi do głowy, to właśnie w ostatnich dniach korzystałem do obsługi boxa z aplikacji "pilota" w telefonie (połączenie przez wifi) i z pilota od telewizora (połączenie przez hdmi-cec). Czy korzystanie z takich aplikacji, pilota od tv może powodować rozłączanie się oryginalnego pilota ? , bo np. "chodziłem" po menu boxa parę minut (3-4) przy użyciu aplikacji pilota i potem wyskoczył mi właśnie ten komunikat parowania i tak było już parę razy. Ktoś z Was się spotkał z podobnym problemem ?

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zawsze wyskakuje parowanie pilota jeśli się nie używa pilota od boxa ,kiedyś myślałem że będę używał tylko pilota od telewizora ale za każdym razem po włączeniu boxa innym pilotem po chwili wyskakuje ten komunikat i trzeba go wyłączać jest to trochę uciążliwe i denerwujące gdyby nie to schował bym oryginalny pilot do szuflady.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, amstat napisał:

Tak zawsze wyskakuje parowanie pilota jeśli się nie używa pilota od boxa ,kiedyś myślałem że będę używał tylko pilota od telewizora ale za każdym razem po włączeniu boxa innym pilotem po chwili wyskakuje ten komunikat i trzeba go wyłączać jest to trochę uciążliwe i denerwujące gdyby nie to schował bym oryginalny pilot do szuflady.

Dzięki za informacje. W pewnym momencie już myślałem, że coś się psuje. Niestety to jest cały "urok" tych tanich boxów androidowych (ten od Xiaomi, to jest dopiero porażka jeśli chodzi o różne problemy z oprogramowaniem). Teraz korzystałem z aplikacji "pilota" od Google i tutaj jeszcze nie spotkałem się z tym problemem rozłączenia pilota. No nic trzeba będzie wypracować najlepszy sposób, najmniej denerwujący w obsłudze tego boxa tym bardziej, że też jakimś wielkim zwolennikiem tego oryginalnego pilota z zestawu nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Pilot G10 Air Mouse Smart TV Box Mikrofon działa dobrze choć nim nie da się boxa włączyć no i co jakiś czas box i tak szyka oryginalnego pilota czyli wyskakuje ekran parowanie pilota przerywając mi oglądanie i w końcu musiałbym się posługiwać trzema pilotami bo 2 do boxa i 1 od tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość zmiany kolejności aplikacji na stronie głównej i w zakładce "moje aplikacje" ?. Chyba ten launcher od canal Plus nie daje takiej możliwości, a co najgorsze to blokuje taką możliwość. Zainstalowałem aplikacje "Nebula manager" i "side launcher". Żadna nie działa tak jak to jest w ich opisie. Nie pojawiają się aplikacje na stronie głównej.

Druga kwestia, to same aktualizacje oprogramowania. Czy ten sprzęt do tej pory dostał choć jedną taką aktualizacje ?. Przecież to nie jest jakiś "chiński noname",box jest sprzedawany przez Canal Plus chyba w paru krajach więc jakiejś w miarę sensowne wsparcie powinno być (patrząc choćby potym ile aktualizacji oprogramowania i androida dostaje box od Xiaomi). Jak tak patrzę, to chyba nie ma co marzyć o aktualizacji do androida 10 chociaż w instrukcji obsługi boxa jest informacja o możliwej aktualizacji w "przyszłości" do wyższej wersji.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, electro69 napisał:

Czy jest możliwość zmiany kolejności aplikacji na stronie głównej i w zakładce "moje aplikacje" ?. Chyba ten launcher od canal Plus nie daje takiej możliwości, a co najgorsze to blokuje taką możliwość. Zainstalowałem aplikacje "Nebula manager" i "side launcher". Żadna nie działa tak jak to jest w ich opisie. Nie pojawiają się aplikacje na stronie głównej.

Druga kwestia, to same aktualizacje oprogramowania. Czy ten sprzęt do tej pory dostał choć jedną taką aktualizacje ?. Przecież to nie jest jakiś "chiński noname",box jest sprzedawany przez Canal Plus chyba w paru krajach więc jakiejś w miarę sensowne wsparcie powinno być (patrząc choćby potym ile aktualizacji oprogramowania i androida dostaje box od Xiaomi). Jak tak patrzę, to chyba nie ma co marzyć o aktualizacji do androida 10 chociaż w instrukcji obsługi boxa jest informacja o możliwej aktualizacji w "przyszłości" do wyższej wersji.

Mam C+ Box od grudnia i od tego czasu dostał ze 3-4 aktualizacje. Ostatnia przebudowała całkowicie menu o nazwie WIĘCEJ. Niedługo prawdopodobnie będzie następna, gdyż aktualizacje dostała już aplikacja C+ na Android TV (doszła tam między innymi zmiana jakości w trakcie oglądania - charakterystyczny trybik). Wersja na BOXa przychodzi nieco później. Co do zmiany kolejności to chyba nie ma takiej możliwości póki co.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...