Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Konsultant sprawdził i były w umówionym punkcie trzy dekodery ale.........zepsute(tego to ja się dowiedziałem).Tłumaczył że nie mógł dodzwonić się do dystrybutora.A byliśmy umówieni że zaraz dzwoni i jak coś nie zagra to oddzwoni.Ale nie oddzwonił.Dopiero ja dwa dni póżniej dodzwoniłem sie do niego.I tu uwaga.Nie mam zbytnich pretensji do niego.Najbardziej jestem wk....ony na dział reklamacji.Wystarczyło pięć minut roboty i sprawa byłaby rozwiązana.Sprawdzenie gdzie są i rezerwacja pod klienta.Jeśli faktycznie by nie było to wziąłbym SD na wszelki wypadek i dokupił kolejną Arivke(chodzi o uprawnienia).Ale o tym nie ma z kim porozmawiać.Jak wspomniałem wcześniej nawet na infolini dziwią się że jest tak śmieszno.A nawiasem mówiąc jaki jest problem dla przedłużających wysłać dekoder kurierem na jego koszt.CP od dawna tak robi i jest to po prostu wygodne.

Jakim cudem Philips HD jest nadal na stronie internetowej skoro nie można go dostać.Przypomina mi to sytuacje z komuny.Wtedy też trzeba było się czaić na towar i go wystać.Widać się odzwyczaiłem :D Mam taką solidną nauczkę że już nawet jak zdecyduję się na następną umowę to nie telefonicznie.Jak na razie w jednym z salonów obiecano mi zostawić Phila o ile przyjdzie.Jak mówią popyt na niego jest ogromny ale co z tego jak nie mogą doprosić się dostawy.Po co proponować coś czego w praktyce nie ma.Teraz to ja się usztywniłem i czekam na zapis rozmowy.Dalej to do Rzecznika i prawnika.Odpowiednie pisemko z paragrafami to 150 pln. i brniemy dalej.Najbardziej mnie cieszy że kiedy dzwoniłem 04.01 to pytałem się o ceny dekoderów i powiedziałem wyrażnie że nie chcę przedłużać umowy telefonicznie.To wtedy konsultant zaproponował mi dostarczyć dekoder w zamian za zgodę na przedłużenie.

Cyfra+ otwórz oczy - mi się otworzyły bardzo szeroko.Hasło reklamowe jest prawdziwe. :brawo:

 

Pozdrawiam i proszę kolegów aby byli bardziej roztropni odemnie.

 

PS . Napiszę jaki był ciąg dalszy.Czuje po kościach że jeszcze długo będę zmuszony zajmować się tą sprawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra niezle pogrywa, zrobili sie [beep]i. Z tym multiroome to wgoole zaszaleli, 35zl na miesiac. Nic dziwnego ze tak chetnie dawali te dwie oddzielne karty. Ludzie na 25 miesięcznych umowach niezle sie przejada, pol roku moze i zlotke beda mieli, ale potem 19 miesiecy po 21zl(wspolczuje). Tym bardziej nie diziwe sie ze n-ka podniosla ceny, w tym swietle i tak jest znacznie tansza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

jakoś 20 grudnia przedłużyłem umowę na 18 miesięcy pakiet Kompakt HD z możliwością zmiany warunków do końca stycznia.

19 stycznia zadzwoniłem, zmieniłem na pakiet Optimum i umowa na 13 miesięcy. Do dziś nie mam zmienionego pakietu, w BOA nie maja stosownego info o tej zmianie i jadę na umowie z grudnia :evil:

 

Co myślicie, miał ktoś podobnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu zauwazylam ze mam wsyzskie programy (HBO, CInemax, TVP HD, wlasiciwie to chyba wszystkie) Pakie tmam wykupiony Optimu z opcja Canal+.

I tu pojawiaja sie pytania:

- Czy jest to jakies niedopatrzenie Cyfry i bede mogla sie tym cieszyc do konca abonamentu?

- Czy jest to jakies promocyjne wlaczenie tych programow na kilka dni (skapnelam sie okolo 25 stycznia myslalam ze w lutym juznie bedzie to dzialac ale dalej jest wszystko)

- Czy cyfra ma jakiekolwiek prawo obciazyc mnie pozniej za to?

- Od 1go lutego przy wlaczaniu dekodera pojawia sie monit o przeprogramowanie kanalow - szczerze mowiac to wole tego nie robic bo obawiam sie, ze te kanaly mi moga zniknac - co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest największa bujda jaką opowiada CTA :( Nikt do punktów nie dostarcza specjalnie dekoderów na zamówienie dla klientów :shock: Dystrybutor wydaje tylko sprzęt ze swojego stanu magazynowego :) Nie wiem kto im takich bajek naopowiadał :(

 

Ciekawe a skąd masz takie informacje? Jeżeli dystrybutor niema dekodera na stanie, a z umowy wynika że powinien dostać konkretny model, to może zgłosić do działu logistyki że go potrzebuje. Ab będzie musiał poczekać oczywiście aż go dostarczą. Problem jest w tym że zazwyczaj z umowy nie wynika jaki ma być konkretnie model, jeżeli było umówione z ab inaczej to reklamacyjnie można wysłać sztuke przyporządkowaną do konkretnego nr ab. ale to oczywiście trwa. Interpretacja zapisu mówiącego że ab może zakupić dekoder np. HD. Nie oznacza że ab może sobie go wybrać tylko oznacza że cyfra ma umożliwić ab zakup dekodera HD. Jeżeli nie odpowiada ab zakup proponowanego modelu u dystrybutora nie musi go kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Informacje mam z działu logistyki :D DL dostarcza na zamówienie sprzęt wyłącznie gdy w punkcie brakuje dekodera na wymianę gwarancyjną (na chwilę obecną jest to HD DSR 6201) w trym celu przesyłamy mailem specjalny formularz z numerem abonenta któremu należy się wymiana sprzętu na gwarancji. Nie ma tak, że dystrybutor potrzebuje coś sprzedać nowemy czy obecnemu abonentowi i logistyka mu wysyła jedną sztuke 8) Chodzi wyłącznie o zapewnienie praw gwarancyjnych klientów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, lub jeżeli zamówienie przechodzi przed DRZA. I tak jak wspomnialem wczesniej nie znajdzisz w zadnej umowie, ani aneksie zapisu że ab ma kupić kąkretny model dekodera. To może zweryfikować tylko DRZA po odsluchaniu rozmowy z przedłużenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W zeszłym tygodniu mieliśmy takie 3 sytuacje, że podobno dla klientów mieliśmy mieć jakieś dekodery, więc już tak proforma zadzwoniłem do DL i oczywiście potwierdzili, że nie ma takiej możliwości, tylko wymiana gwarancyjna i tylko PH 6201 HD :D A potem my musimy sie tłumaczyc klientom :-( Ale to już standard 8)

 

P.S. To nie jest odpowiedni temat :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wnioski są takie że APS są upośledzone.Operator utrudnia działanie swojej własanej sieci.Faktycznie przez telefon to cuda na kiju a w APS to niewiele mogą.Współczuję właścicielom i pracownikom APS.Cyfra cofa się do tyłu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciąg dalszy ze strony 29

 

Postanowiłem sam rozwiązać swoją reklamację bo okazało się że 30 dni wyliczyli od dnia mojego zażalenia.Tym dniem końcowym będzie 25.02 godz. 00.00.Tak więc znowu nie zdąże oddać dekodera.Wczoraj wykonałem siedem rozmów w celu zakupu dekodera SD.Rezygnacja z wiadomych celów z dekodera HD.W umowie mam zapis że muszę zdać PVR do końca miesiąca.Na infolini natomiast panie tłumaczyły że nie mogę zdać i mam płacić 20 pln :shock: Tak podobno mówi regulamin mojej umowy.Poprosiłem aby przeczytać mi ten punkt i panie się zacinają :mrgreen: Klient to [beep] wystarczy postraszyć go regulaminem.Trafiłem w końcu na właściwą osobę która załatwiła dekoder na darmowy wynajem (pomimo że chciałem kupić).Dzisiaj myślę lecę po Arivę a w razie kłopotów z uprawnieniami wyciągam z szafy dekoder cyfry.Zadowolony wymieniam PVR na SD i dzwonię jaki status mają moje płatności.Robię to za radą pana z APS (twierdzi że mogę się zdziwić).Jest godzina 11.30.Pan na infolini twierdzi że ma w systemie wymianę ale w płatnościach nadal 20 pln.Widzi zapis o darmowym tunerze SD ale też nie wie dlaczego nadal widnieje płatność.Dowiaduje się że zmiana potrwa do 5h.Dzwonię o 19.00.................a tam dalej do płacenia 20 pln w następnym miesiącu.Być może jutro się uda - taka informacja.

 

No to są jakieś jaja.Czy cokolwiek można tam załatwić.A jeśli być może do końca miesiąca nikt tego nie wklepie łopatą do systemu, to znowu 20 pln.

Na każdą prośbę jest odpowiedż w stylu - ja nie mogę tego zrealizować i nie mogę Pana połączyć z tą osobą która może.Proszę złożyć reklamację.Jestem w szoku że taka firma monstrum istnieje.

 

 

W życiu się nie spotkałem z tak irracjonalnym podejściem do klienta.Jeśli ktoś ukrywa się za taką fasadą to wiecie kim jest.Ale dałem się w bambuko zrobić przy przedłużeniu umowy.Jedno jest pewne klienta mają gdzieś.Są mili i obiecują cuda tylko przy podpisaniu umowy.Potem to całkowita zlewka.Ciekawe jak by to było gdybym to ja im powiedział że być może zapłace.Czekam na zapis rozmowy z przedłużenia gdzie termin mija 21.02.Ale pewnie go nie dostanę, już raz mi odmówili i nic się nie stało.Osiągają swoje, powoli mam dość.

 

PS Jak ich zmusić do przesłania zapisu rozmowy ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Niestety, należałoby złożyć reklamację reklamacji.

Czy przedłużałeś umowę przez CTA? To najgorsze, co możesz zrobić. Mam kontakt z masą klientów, którym przez CTA obiecywano niesamowite warunki (w tym np. kwiatek pod tytułem "terminal HD na własność za całkowitą opłatą 1zł, która zostanie doliczona do abonamentu"), w punkcie ludzie dowiadują się, że możliwości takiej nie ma. I do kogo pretensje? Do dystrybutora...A ja powiem tak - w Cyfrze, jako Cyfrze, pracuje może z 30 osób.

Prawda jest jednak taka, że jeśli konsultant na CTA poinformował Cię błędnie to Ty masz rację (jeśli nie podjąłeś dalszych działań) - nie słyszałem o innym rozpatrzeniu problemu.

 

Natomiast to, że informacje np. o darmowej dzierżawie często są opóźnione to norma.

 

Informacje mam z działu logistyki :D DL dostarcza na zamówienie sprzęt wyłącznie gdy w punkcie brakuje dekodera na wymianę gwarancyjną (na chwilę obecną jest to HD DSR 6201) w trym celu przesyłamy mailem specjalny formularz z numerem abonenta któremu należy się wymiana sprzętu na gwarancji. Nie ma tak, że dystrybutor potrzebuje coś sprzedać nowemy czy obecnemu abonentowi i logistyka mu wysyła jedną sztuke 8) Chodzi wyłącznie o zapewnienie praw gwarancyjnych klientów :D

 

Szanowny Panie,

w przypadku, w którym klient jednak zrezygnuje z wymiany (okazało się jednak, że dekoder jest sprawny, wina leżała po stronie np. instalacji antenowej - nie będziemy się wdawać w szczegóły, ale nie każda wada terminalu jest do sprawdzenia przez dystrybutora), co robisz z dekoderem zamówionym dla klienta?

Poza tym; przy ostatnim zamówieniu jednej sztuki otrzymałem kolejną (która, nota bene, zniknęła tak szybko, jak się pojawiła).

Pozdrawiam,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Dlatego opisuję moją sytuację i uprzedzam innych przed przedłużaniem na CTA. Wszystko jest fajnie do czasu kiedy pojawi się niezgodność.Wtedy nie macie szans.Na drugi dzień na szczęście pojawiła się w symulacji prawidłowa opłata.Uffff jakoś z tego wybrnąłem ale kosztowało mnie to dodatkową stówkę i koszt 20 połączeń.

 

Jedynym rozsądnym wyjściem jest udanie się do dystrybutora i tam podpisanie umowy.To zdanie powinno być napisane z dużych liter bo nikt nie zdaje sobie z tego sprawy dopóki ......

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Tak. Dlatego opisuję moją sytuację i uprzedzam innych przed przedłużaniem na CTA. Wszystko jest fajnie do czasu kiedy pojawi się niezgodność.Wtedy nie macie szans.

 

Pozdrawiam

 

Znam ten ból.

Poprzednie przedłużenia umowy przebiegały bezproblemowo i byłem z nich zadowolony , grudniowe przedłużenie doprowadza mnie do :censored:

 

Punkt zapalny umowy to multiroom , czyli obiecanki cacanki konsultanta , a głupiemu radość :

Wymiana modułów na dwie karty , ochoczo przystałem na taki punkt umowy -w punkcie cyfry spojrzenie jak na wariata, nierealne i już.

Reklamacja i przeprosiny ( jakby cyfra nie potrafiła się zdobyć na gest uprzejmości i dokonać wymiany , cenowo nic nie tracą ,są zaparci jak..... mimo że to pracownik ich firmy , zaproponował taką opcję przy przedłużeniu umowy )

Cena za multiroom to 7, 5 zł przez 9 miesięcy , pózniej 15 zł do końca umowy - rzeczywistość znacznie inna , aneks a w nim 7,5 zł ale rabatu przez 12 miesięcy ( ponoć tak mi proponował konsultant i ja na to przystałem czego absolutnie nie mogę sobie przypomnieć ) a nagrania z rozmowy jakoś nie mogę się doprosić.

 

Zniżka 50 % na Canal plus przez 8 miesięcy, zgodziłem się , rzeczywistość - pierwszego stycznia 2011 w ogóle zostałem pozbawiony Canal plus :D konsultant zapomniał ująć tą pozycję w aneksie :censored:

Reklamacja to kolejne regulaminowe 30 dni, a ja mogę sobie dołączyć canal sam jako opcję dodatkową jak chce oglądać :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to że w żaden cywilizowany sposób nie można się dogadać.A już bezczelnością jest odmowa zapisu rozmów.Regulamin obowiązuje tylko klienta ale nie operatora.Pracownicy Cyfry oszukują klienta i na niego zwalają konsekwencje.Poczytałem na innych forach o występkach Cyfry i powiem że jest to nagminne.Firma z pewnością w wielu przypadkach postępuje nieuczciwie.Powinna dostawać regularne kary za nieuczciwe praktyki.Umowy pisane bełkotem gdzie są tłumaczone w wygodny sposób dla operatora.

 

Wiem jak to jest kiedy zaczną się problemy.Sciana zaporowa aż do momentu kiedy klient sam zrezygnuje.Czasami są to błache problemy ale w Cyfrze urastają do problemu nie do rozwiązania.Wyszkolenie konsultantów to śmiech na sali.Potrafią tylko odpowiadać ,,zgodnie z regulaminem,,ale go nie znają.W momencie kiedy ich zagniesz na tym regulaminie to kolejna formułka ,,ktoś do Pana oddzwoni,, Śmiech na sali tylko klienta szlak trafia.Ale pod koniec umowy będą dzwonić ,,co możemy zrobić aby został Pan z nami,, :shock: Polska to jednak dziki kraj skoro można robić takie przewałki w biały dzień.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wylaczenie BBC z CP to byl dla mnie bol ale teraz z Music Choice, to mnie naprawde trafilo. Wszystko, co lubie mi wylaczaja! :( Dla mnie to klub myszki Mickey jest! Wkrotce przeprowadzam sie do Polski i biore UPC. Koniec z zabawa w dekoderki, modulki i karty, bo jeden modulek sie zacina a drugi chodzi lepiej a CP znowu cos blokuje itd, itd... Dali by ludziom normalnie zyc w tej Polsce i zrobili jedna super platforme, jak w Wielkiej Brytanii. Polski sport dla kazdego! Usiadzcie do stoluPanowie podzielcie sie tortem i tyle a nie jak dzieci w piaskownicy. Nie nie, to nie dzieci, to Polacy. Polak, jak ma sie z Polakiem dogadac, to juz chyba latwiej z Niemcem! :(

 

Owszem, antenke to ja mam ale ta T90 w podpisie na dole a do tego mi C+/CP nie sa potrzebne. Zegnaj wiec Cyfro+ i dziekuje tez za ten super Multiroom. Caly dzien o niczym innym nie mysle, kiedy 6 godzin mija, bo mi sie znowu film nie nagra, ktore na caly tydzien nastawiam... No, nazwjmy mnie C+Multiroom Manager! :D

 

Kanaly Music Choice sa w kablowkach w calej Europie a Wy nam teraz zabraliscie... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...