Jump to content
Wizjoner

Platforma Orange TV

Recommended Posts

W dniu ‎2019‎-‎06‎-‎28 o 23:52, the cable guy napisał:

Orange mi wystawiło rachunek za ofertę Love na 229 zł. Umowa przeszła na czas nieokreślony. Jest w niej mowa o tym, że abonament będzie w takiej samej wysokości jak ostatni rachunek. Ostatni rachunek był o 139 zł mniejszy. Termin płatności do 10 lipca. Dodam, że przed przejściem umowy na czas nieokreślony zawarta została nowa przez telefon. Kurier miał przyjechać w tym tygodniu i przez 5 dni roboczych nie dotarł. 

Ktoś miał podobnie?

A nie miałeś w umowie, że będzie przedłużana na 6 miesięcy? Ja mam Love, w sierpniu będą 2 lata i już dzwonią żeby przedłużać ale w umowie jest jak wół, że będzie automatycznie przedłużana na kolejne 6 miesięcy i wcale mi się nie spieszy do podpisywania nowej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TomPL przedłużyła się, ale zmieniłem ją na mniejszą bo nie potrzebuję ani TV, ani telefonu stacjonarnego. Rachunek poszedł do reklamacji, a z nową umową kurier nie przyjechał. Zwyczajnie sobie ją anulował, że niby klient zrezygnował. 2 lata temu zdarzyło się dokładnie to samo tylko wtedy do mnie od razu z Orange zadzwoniono z pytaniem dlaczego zrezygnowałem z umowy. Chętnie bym się dowiedział kto był teraz tym kurierem i upewnił się, że jego szef wie co wyprawia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 16.05.2019 o 23:26, spello napisał:

 

Uwaga - T-Mobile zaoferował dekoder KSTB6077. Taki sam zostanie wprowadzone również w Orange.

 

Tutaj informacje o dekoderze w brandingu T-Mobile: https://satkurier.pl/news/181757/t-mobile-zaoferowal-androidowy-dekoder-4k-z-dvb-t-wideo.html

Instrukcja: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_002_0018043.pdf

Edited by spello

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spelo  źródło twojej wiadomości odnośnie wprowadzenia w Orange możesz podać? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Śledź wątek uważniej, poza tym podałem dokument Orange w cytacie.

Edited by spello

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, spello napisał:

Śledź wątek uważniej, poza tym podałem dokument Orange w cytacie.

według tego dokumentu to Orange zaczyna uzywać CPE Netia Spot ;)

 

To dokument dla logistyki jakiś, T- Mobile używa tego dekodera to go mają w spisie też.

Przypominam, że na światłowodzie Orange są już (albo mają być, nie pamiętam teraz) świadczone usługi T-Mobile.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam znowu pytanie odnośnie oferty Orange. Będę przedłużał umowę. Z tego co widzę oferta podrożała o 20zł (mam podstawowy pakiet telewizji dawniej za 90zł, teraz 110zł). I teraz moje pytanie jest następujące, bo byłem w salonie, powiedziałem, że chcę dokładnie to co miałem, czyli w takim razie wychodzi 110zł, ale do tego wciskają mi jakiś pakiet nc+ na urodziny czy coś takiego, tam jest pakiet nc+ extra, więc trochę programów więcej niż mam aktualnie w pakiecie optymalnym Orange. Mówiłem, że jednak nie chcę więcej programów, że interesuje mnie to co miałem, ale w salonie twierdzą, że tak się nie da, że te pakiety są teraz częścią oferty, tzn. że można z nich zrezygnować, ale że nie ma sensu, bo to nie wpływa na cenę, a programów ma się więcej. Ktoś się z tym spotkał? Faktycznie tak jest, że ma się ten pakiet nc+ extra dodatkowo i się za to nic nie płaci dodatkowo? Bo jakoś nie uśmiecha mi się jak potem się okaże, że będę płacić np. 20-30zł miesięcznie więcej.

 

I dodam, że z taką ofertą zetknąłem się w dwóch salonach, specjalnie poszedłem też do innego, by się upewnić. Ciekawi mnie czy to jakaś promocja czy co? Na stronie Orange pakiet extra+ jest za 3miesiące 0zł, a potem 29,99zł.

Edited by Lipel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejdź  na czas nieokreślony. Bez sensu jest przedłużenie umowy na gorszych warunkach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie mam opcji na czas nieokreślony, poprzednia umowa była tylko na zasadzie, że automatycznie przedłuża się na 6miesięcy.

A jak to wygląda z tym nc+? Ktoś się orientuje czy faktycznie w tej cenie 110zł, jest ten pakiet nc+ extra, i nic więcej za niego się nie płaci?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pierwsza kwestia - jaką masz deklarowaną prędkość Internetu? Jeżeli masz ją w umowie do 100 Mbit/s, to przedłużenie umowy będzie skutkowało podwyższeniem deklarowanej prędkości do 300 Mbit/s (100 Mbit/s nie jest już oferowana przy światłowodzie). Chyba, że masz po miedzi - wtedy ta uwaga ciebie nie dotyczy.

 

Druga kwestia - możesz pozostać w tzw. APU (Automatyczne Przedłużenie Umowy), umowa pozostaja taka, jaka była.

Edited by lukis90el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest coś takiego jak Dział Utrzymania Klienta? Jaki jest tam numer telefonu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
13 godzin temu, lukis90el napisał:

Pierwsza kwestia - jaką masz deklarowaną prędkość Internetu? Jeżeli masz ją w umowie do 100 Mbit/s, to przedłużenie umowy będzie skutkowało podwyższeniem deklarowanej prędkości do 300 Mbit/s (100 Mbit/s nie jest już oferowana przy światłowodzie). Chyba, że masz po miedzi - wtedy ta uwaga ciebie nie dotyczy.

 

Druga kwestia - możesz pozostać w tzw. APU (Automatyczne Przedłużenie Umowy), umowa pozostaja taka, jaka była.

 

A jak wtedy wygląda sytuacja przy takim automatycznym przedłużeniu? To znaczy chodzi mi o to co potem, jakbym np. chciał zrezygnować, czy zmienić umowę, albo np. dokupić jakiś pakiet tv, którego nie posiadam? Czy są wtedy jakieś problemy? I czy np. jeśli miałem dodatkowy pakiet Polsatu za 10zł/miesięcznie, to on mi nie przepadnie jak nie zawrę nowej umowy?

Co do prędkości to nie mam światłowodu, tak więc ta opcja mnie nie dotyczy.

 

A tak w ogóle orientuje się ktoś jak to aktualnie wygląda z telefonem stacjonarnym? Nadal trzeba go mieć? W zasadzie jest mi kompletnie niepotrzebny, ale zawsze było, że trzeba mieć, bo jak się zrezygnuje, to i tak płaci się za utrzymanie łącza, co wychodzi cenowo niewiele mniej niż jak się ten telefon posiada.

 

A jeszcze zadam takie pytanie, czy jest szansa by odzyskać kasę od Orange? Bo teraz jak się orientowałem odnośnie nowej umowy, to się okazało, że przy tej co mam aktualnie płaciłem cały czas 5zł więcej, mimo że dostawałem e-faktury, to naliczało mi właśnie te 5zł, tak jakbym dostawał faktury zwykłe. Czy jest jakaś szansa odzyskać kasę czy lepiej już sobie darować?

Edited by Lipel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatyczne przedłużanie umowy polega na automatycznym przedłużaniu jej na tych samych warunkach na okres 6 miesięcy, rozwiązać ją możesz składając wypowiedzenie na miesiąc przed zakończeniem (w 5 miesiącu), jeżeli będziesz chciał coś dobrać wówczas aneks, nowe warunki, nowa cena, nowy okres.

 

Nie trzeba mieć telefonu, wystarczy opłacać utrzymanie łącza.

 

Zgoda na oferty marketingowe to 5 zł, zaś na e-faktury to kolejne 5 zł. Może masz odznaczony kontakt przez Orange i firmy współpracujące w celach marketingowych i dlatego nie naliczają 5 zł rabatu. Jeżeli tylko przez e-fakturę złóż reklamacje, na czacie, infolinii lub salonie. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, tylko że rezygnując z telefonu stacjonarnego rozumiem, że wypadam z Orange Love, bo tam telefon w pakiet wchodzi i teraz pytanie czy cenowo jest to opłacalne? Tzn. pamiętam, że zawsze była mowa, że utrzymanie łącza wychodzi cenowo podobnie jak opcja z posiadaniem telefonu, więc to specjalnie się podobno nie opłacało, czy coś się w tej kwestii zmieniło? Czy jak zrezygnuję z telefonu, ale dojdzie utrzymanie łącza, plus internet, plus telewizja, plus komórka, wszystko osobno, to czy nie wyjdzie mi drożej niż jak mam to Orange Love z telefonem? Telefon stacjonarny tak naprawdę mi kompletnie nie jest potrzebny do niczego, chętnie bym z niego zrezygnował, ale zawsze właśnie była mowa, że się rezygnować i tak nie opłaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jak masz Orange LOVE, nie ma mozliwosci rezygnacji z jednej uslugi. Rezygnujac ze stacjonarnego wszystkie uslugi sa anulowane.

 

Brak lacza przy internecie to koszt 10 zł.

Abonament za domowy telefon to koszt od 39 zł.

 

Jeżeli masz promocję na internet to się opłaca 39 zł + 10 zł. Natomiast bez promocji nie ma sensu 69 zł + 10 zł.

Edited by g0nz0s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...