ircios Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 (edytowane) Oba dekodey pod router i po kłopocie W MR za 0 dostaniesz tylko wifiboxa. Edytowane 20 Stycznia 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 Mam problem z połączeniem dodatkowych dekoderów z dekoderem głównym w pakiecie Multiroomem standard. Używam następujące dekodery: - dekoder główny: 4k Ultrabox - 1 dekoder dodatkowy: Dualbox - 2 dekoder dodatkowy: Dualbox Od czasu czyli jakieś pół roku może dłużej kiedy pojawił się nowy Soft do dekodera głównego nie mogę się połączyć z tym dekoderem w usłudze multiroom. W dekoderze głownym nie ma zakładki multoliroom, jest tylko zakładka status i wszystko jest poprawnie skonfigurowane. W zakładce sieć również jest przypisany adres ip. Ogólnie wszystkie dekodery dodatkowe i główny są w tej samej sieci wifi i mają połączenie z Internetem. Czy ktoś może mi pomóc jak poprawnie połączyć się z dekoderem głównym w tej usłudze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 Wpisałeś kod konfiguracyjny multiroom w dekoderach dodatkowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 tak wpisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Spróbuj ponowić uprawnienia z poziomu SC+ może to rozwiąże problem. Ważne by wszystkie dekodery były włączone na kanał nr 11 przed ponowieniem uprawnień. Po chwili powinieneś dostać komunikat na TV że dekoder pobrał uprawnienia multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Niestety nie przyniosło to rezultatu. Po ponowieniu uprawnień z sc+ cały czas dekoder dodatkowy nie może się połączyć z dekoderem głównym. Może uszkodzony jest dekoder główny bo nie ma w nim zakładki Multiroom? Może coś z tym nowym softem jest nie tak skoro od tego czasu mam takie problemy z połączeniem dekoderów? Oczywiście cały czas wyświetla się komunikat Mra5 Blokada dekodera i zabawa się powtarza na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Zadzwoń na infolinię i niech przyślą konfigurację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Konfigurację mają przesłać tzn. prześlą jeszcze raz uprawnienia tak jak to zrobiłem przez stronę sc+? Czy wymiana dekodera głównego w punkcie c+ coś może pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Nie uprawnienia. Konfigurację. Tak jak byś miał od nowa konfigurować MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Przesłali konfigurację przez infolinię i bez efektu. Wymieniłem w punkcie ultrabox na nowy i również bez efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 W takim razie może instalacja internetowa jest "walnięta". Sprawdź jaki adres dostaje dekoder główny z routera i dekodery z multiroomu. Dobrze byłoby gdybyś zamieścił fotki. Może uda mi się Tobie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Może trzeba jakiś port konkretnie odblokować pod dekoder główny? Dekoder główny adres ip: 192.168.10.213 Dekoder dodatkowy 1: 192.168.10.215 Dekoder dodatkowy 2: 192.168.10.216 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Po co, po lokalnej sieci nie ma żadnych blokad. Najprościej rozwiązać problem przy połączeniach kablowych, wystarczy kupić switch i do niego wpiąć kable z dekoderów + switch do routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 (edytowane) @Grzesio można jeszcze inaczej: 1. Zweryfikować czy na pewno na połączeniu kablowym dekodery łączą się poprawnie. 2. Dokupić dwa routery z funkcją client AP. Routery połączyć po wifi z routerem głównym oraz połączyć kablowo każdy z dekoderem klientem. Unikniesz wtedy niepotrzebnego okablowania. Minusem takiego rozwiązania jest oczywiście koszt obu dodatkowych routerów. Oprócz powyższego można próbować jeszcze z innym routerem głównym jeśli masz taką możliwość. Edytowane 13 Lutego 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Może trzeba jakiś port konkretnie odblokować pod dekoder główny? Dekoder główny adres ip: 192.168.10.213 Dekoder dodatkowy 1: 192.168.10.215 Dekoder dodatkowy 2: 192.168.10.216Żadnych portów nie otwierasz. Proponuję zresetować router bo być może jakiś bug powoduje że router pamięta jakieś poprzednie ustawienia. Jeśli to nie nie przyniesie efektu sprawdź czy w ustawieniach routera nie masz wpisanych "z palca" adresy mac kart sieciowych dekodera. Jeśli to nie da efektu proponuję podmienić router na jakiś inny i sprawdzić czy połączenie stanie się aktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 @Grzesio wymieniłeś dekoder główny, czy zatem wpisałeś nowe kody konfiguracyjne multuroom do dekoderów dodatkowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Tak przy okazji, to router nawet nie jest potrzebny do działania multiroom , wystarczy że tunery są spięte switchem. Kombinowanie z MAC, bawienie się z przypisywaniem IP jest często bezcelowe Zwykle to właśnie router i jego ustawienia jest często największym problemem w prawidłowym działaniu multiroomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 7 godzin temu, Grzesio napisał(a): Przesłali konfigurację przez infolinię i bez efektu. Wymieniłem w punkcie ultrabox na nowy i również bez efektu Pojawiła się zakładka Multiroom w Menu?Bo od tego trzeba zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 Nie ma zakładki multiroom na głównym dekoderze i nie będzie bo w nowym sofcie na ultrabox 4k nie ma natomiast na dodatkowych dekoderach jest zakładka ale w tym momencie po restarcie routera i przywróceniu ustawień domyślnych dekoderów nic się nie poprawiło nadal brak połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 23 minuty temu, Grzesio napisał(a): Nie ma zakładki multiroom na głównym dekoderze i nie będzie bo w nowym sofcie na ultrabox 4k nie ma .... Do końca września posiadałem MR i zakładka MR na ultraboxie była. Być może coś się zmieniło po ostatnich aktualizacjach. Tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 Do końca września posiadałem MR i zakładka MR na ultraboxie była. Być może coś się zmieniło po ostatnich aktualizacjach. Tego nie wiem.Nie było zakładki MR na ultraboxie jeśli chodzi o dekoder główny (mam na myśli dekoder Technicolor) był tylko mniej więcej taki komunikat: "dekoder główny i konfiguracja multiroom działa poprawnie". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 Ja miałem zakładkę Multiroom. Po rezygnacji z usługi restartowałem dekoder do ustawień fabrycznych żeby sprawdzić czy zakładka ponownie się pojawi. Była nawet dyskusja na ten temat. Ktoś miał problem, bo zakładka ponownie się pojawiała po podłączeniu do internetu z tego co pamiętam. Jak się w nią weszło był napis jaki podałeś. To się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 Panowie czy do mr nada się router do internetu mobilnego Huawei b315? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 Jak najbardziej. Do MR wystarczy zwykły switch. Ważne, by dekodery były w jednej podsieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2023 W dniu 14.02.2023 o 16:49, Pawel napisał(a): Do końca września posiadałem MR i zakładka MR na ultraboxie była. W dekoderze ultrabox zakładka multiroom wygląda inaczej niż w dekoderze dodatkowym i o to chodzi autorowi. W dniu 14.02.2023 o 16:21, Grzesio napisał(a): nadal brak połączenia. Czy dekodery dodatkowe są podłączone pod satelitę i mają sygnał? Bez tego nie znajdą dekodera głównego. W dniu 11.02.2023 o 13:20, Grzesio napisał(a): W dekoderze głownym nie ma zakładki multoliroom, jest tylko zakładka status I tak to wygląda, nic więcej tam nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.