jupiter Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Czyli mając Ultraboxa jako główny i dwa wifiboxy w mutiroomie, nie mogę jednego wymienić na Ultraboxa tylko obydwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Teoretycznie możesz. W praktyce nie wiadomo, bo jeszcze nikt nie podał takiego info. Zadzwoń do operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Dzwoniłem i dostałem info że obecnie wymiana Wifiboxa na ultraboxa w ramach multiroomu nie jest dostępna i że taka możliwość zostanie udostępniona wkrótce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @jupiterhehe widocznie może konsultant nie ogarniał. Bo wcześniej niektórzy chwalili się że wymieniali wifiboxa w multroomie na 4k lub premium box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Witam. Mam pytanie (ze strony technicznej jestem z tego zupełnie zielony), wymieniłem ostatnio dekodery główny i ten od multi. Ten drugi to chyba sagem (czarno-biały) z WiFi. Do tej pory nie miałem problemów, a teraz każdej nocy multi blokuje się (wyświetla się brak sygnału antenowego) po restarcie prądowym wszystko działa poprawnie. Możecie coś na to poradzić ? Dodam, że po zgłoszeniu tego na infolinii Pani zapytała mnie tylko czy mi to tak bardzo przeszkadza skoro mogę wstać i go zresetować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Miałem podobny problem z DSI83. Masz zwykłą instalację czy z diseqc? Albo może masz zwykłą instalację a w ustawieniach diseqc jest włączony? To u mnie było problemem tak myślę bo dopóki nie rozbudowałem instalacji o monoblocka to problem nie występował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) WifiBox+ ma zaprogramowany automatyczny restart o 4.00 w nocy, być może po restarcie nie uruchamia się poprawnie, może to błąd dekodera (niestety Wifiboxy od czasu do czasu mają różne odpały) wtedy pomoże przywrócenie ustawień fabrycznych, a może nie może znaleźć sygnału z dekodera głównego? Pamiętaj by nie wyłączać routera na noc Edytowane 22 Lutego 2022 przez jupiter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 35 minut temu, jupiter napisał: może nie może znaleźć sygnału z dekodera głównego? Pamiętaj by nie wyłączać routera na noc A co to ma do sygnału antenowego? Nic. To nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Chodziło mi o przekazywanie uprawnień do odbioru a jeśli chodzi o sygnał antenowy, to pomóc może np. przywrócenie ust. fabrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 3 godziny temu, joj666 napisał: Witam. Mam pytanie (ze strony technicznej jestem z tego zupełnie zielony), wymieniłem ostatnio dekodery główny i ten od multi. Ten drugi to chyba sagem (czarno-biały) z WiFi. Do tej pory nie miałem problemów, a teraz każdej nocy multi blokuje się (wyświetla się brak sygnału antenowego) po restarcie prądowym wszystko działa poprawnie. Możecie coś na to poradzić ? Dodam, że po zgłoszeniu tego na infolinii Pani zapytała mnie tylko czy mi to tak bardzo przeszkadza skoro mogę wstać i go zresetować. Miałem to samo. Wymieniłem na inny ten sam dekoder ale z innej serii numerycznej i nawet chodzi. Ale gadałem z konsulem i potwierdził, że na koncie mam możliwość wymiany w ramach multiroom na dek 4K lub wifi Premium box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Dzięki. Zobaczę te ustawienia fabryczne. Z anteny mam 3 kable (2 do głównego jeden do multi) i tylko na jednego satelitę. Routera nie wyłączam na noc a co rano tą sama jazda (chyba tylko raz się nie zablokował). Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 Wymieniłem dziś wifiboxa na ultraboxa 4k, bez opłaty aktywacyjnej. Opłata miesięczna tak jak Koledzy wyżej pisali - 15 zł/mc (z dyskiem +5 zł). Nie obyło się bez telefonu na infolinię ale grunt że się udało pozbyć tego dziada. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 Podobnie jak kolega @lukas88, wymieniłem dziś dekoder do multiroomu tj. Box+ ITI-2851S właśnie na Ultrabox+. Nie miałem żadnych problemów, całość trwała dosłownie kilka minut. Potwierdzam również brak opłaty aktywacyjnej. W moim przypadku opłata miesięczna będzie 20zł, gdyż brałem dodatkowo dysk twardy. Nie miałem również problemu z aktywacją. Po powrocie do domu i podpięciu dekodera były już nadane uprawnienia. Jedynie dekoder poprosił o przełączenie na kanał TVP 1 w celu pobrania ustawień multiroom co zajęło ok. 10-15 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2022 oficjalnie potwierdzam, że można mieszać dekodery w multiroom (sprawdzone) 1 główny utlrabox 4k + 1 dodatkowy ultrabox 4k + 4 sztuki wifibox działa pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 (edytowane) W dniu 25.02.2022 o 09:39, PawelTSW napisał: oficjalnie potwierdzam, że można mieszać dekodery w multiroom (sprawdzone) Tylko jak pytałem w 2 salonach 2 tygodnie temu to było tak, że trzeba było przynieść wszystkie multiroomy nawet te co mają zostać jako wifiboxy i do tego zapłacić jeszcze raz za aktywacje wifiboxa. Tak było u Ciebie? Też chciałem wymienić na razie tylko 1 multiroom. Edytowane 1 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 @matt12345 Takich spraw nie załatwia się w salonie. Zadzwoń na infolinię, tam załatwisz sprawę z konsulem potem ten Ci wbije w system wymianę i wtedy do salonu. Ja też pierw próbowałem w salonie wymienić to mi mówili że jedynie przy przedłużeniu umowy taka opcja jest dostępna, zadzwoniłem na infolinię i w 5 minut załatwiłem co chciałem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 10 minut temu, Ozzy666 napisał: @matt12345 Takich spraw nie załatwia się w salonie. Zadzwoń na infolinię, tam załatwisz sprawę z konsulem potem ten Ci wbije w system wymianę i wtedy do salonu. Ja też pierw próbowałem w salonie wymienić to mi mówili że jedynie przy przedłużeniu umowy taka opcja jest dostępna, zadzwoniłem na infolinię i w 5 minut załatwiłem co chciałem. Ok, to spróbuję. Dzwoniłem na infolinię jakiś miesiąc temu to wtedy nie chcieli wymieniać ale widzę, że chyba się pozmieniało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 24 minuty temu, Ozzy666 napisał: Takich spraw nie załatwia się w salonie. Zadzwoń na infolinię Nieprawda, załatwiłem to w salonie bez żadnych telefonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 (edytowane) 5 godzin temu, PawelTSW napisał: załatwiłem to w salonie bez żadnych telefonów. I musiałeś przywieźć wszystkie dekodery i zapłacić jeszcze raz aktywacje za wifiboxy (49zł)? Edytowane 1 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 7 minut temu, matt12345 napisał: musiałeś przywieźć wszystkie dekodery i zapłacić jeszcze raz aktywacje za wifiboxy (49zł)? Tylko jeden, żadnych kosztów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost589 Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 To jak to jest w końcu da się wymienić już dekodery żeby dobrać do premiumboxa coś innego niż wifiszrot?. Dzwoniłem wczoraj na infolinie to powiedział , żenie ma możliwości wymiany wibox+ na inne dla stałych abonentów, ale za to jest dla mnie super extra zaje... ofrta na netflixa, hbo max i h... wie co jeszcze nie wiem tylko na czym to odtworzę bo na pewno nie na tym gównie. Przepraszam za te niecenzuralności, ale mnie krew już zalewa ile można to wprowadzać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan tv Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 A na pewno nie można w trakcie umowy zrezygnować z usługi multiroom ? Bo w punkcie mi powiedziano, że tylko przy przedłużaniu można. Ktoś miał kiedyś taką sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 1 godzinę temu, Ghost589 napisał: da się wymienić już dekodery żeby dobrać do premiumboxa coś innego niż wifiszrot?. Da 27 minut temu, fan tv napisał: nie można w trakcie umowy zrezygnować z usługi multiroom ? Nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost589 Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Godzinę temu, PawelTSW napisał: Da To jak to zrobic skoro infolinia twierdzi że sie nie da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 (edytowane) Do infolinii nie udało mi się dodzwonić. Dodzwoniłem się za to do jednego salonu i Pani powiedziała, że można wymienić nie wszystkie dekodery. 49zł aktywacji, 15zł 4k bez HDD i 25 z HDD. Pojadę w piątek to się przekonam czy się uda. Czy te dekodery z własnym HDD działają tak samo jak z oryginałem? Edytowane 1 Marca 2022 przez matt12345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.