Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A dekoder główny na pobraną zakładkę "Multiroom" w ustawieniach?

 

Ma dokładnie ten sam problem. Od dwóch tygodni męczę się z podłączeniem MR. Oba dekodery w tej samej sieci a MR działa tylko przez godzinę czy dwie. Potem obraz ginie na dodatkowym i message o braku połączenia :/ 

 

Teraz sprawdzam i główny dekoder WIFI Premium Box nie ma zakładki Multiroom o której piszesz/ Jak to pobrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz sprawdzam i główny dekoder WIFI Premium Box nie ma zakładki Multiroom o której piszesz/ Jak to pobrać?

Ostatnio wymieniałem dekoder od MR to za 1-szym razem załatwiłem przez mojencplus na livechacie, niestety padło po 2 dniach. Za drugim razem dzwoniłem i pękła godzinka na słuchawce. Działa od kilku miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie, czy przedłużając umowę mogę wziąć MR z Ultrabox 4K i na jakich warunkach ( obecnie mam MR Premium z dekami po n-ce ). Czytając wątek widzę, że tak, ale wczoraj rozmawiałem z jakimś niekumatym konsultantem, który twierdził, że nie ma takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma dokładnie ten sam problem. Od dwóch tygodni męczę się z podłączeniem MR. Oba dekodery w tej samej sieci a MR działa tylko przez godzinę czy dwie. Potem obraz ginie na dodatkowym i message o braku połączenia :/

 

Teraz sprawdzam i główny dekoder WIFI Premium Box nie ma zakładki Multiroom o której piszesz/ Jak to pobrać?

Problem rozwiązany ale opiszę jak to zrobić. Dekoder ma dostać zakładkę multiroom po wcześniejszym wysłaniu uprawnień przez konsultanta aps, bok czy przez ICA ale ktoś musi to wysłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając wątek widzę, że tak, ale wczoraj rozmawiałem z jakimś niekumatym konsultantem, który twierdził, że nie ma takiej możliwości.

Dobrze Ci powiedział, że tak jak Ty chcesz to nie się nie da. W skrócie: musisz zrezygnować z tego MR co masz, wymienić dekoder na 4K i dopiero dobrać MR (standard bo premium już nie oferują) płacąc za aktywacje no i dzierżawę za dekodery w zależności od abonamentu.Oczywiście pominąłem kwestię przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety wczoraj dekoder z multiroomu zawołał karte z dekodera głównego. Co do multiroomu w dekoderze głównym to wyglada to tak:

 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/c94d2c3249437705

 

Nie dałem też znacznej informacji że jeden dekoder mam po wifi, a drugi właśnie ten co mam problemy po kablu. Może dla tego trzeba coś ustawić w głownym dekoderze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mam spore problemy z dekoderem Sagemcom DSI83 w multiroomie. Dekoder główny mediabox łączy się z Liveboxem 2.0 za pomocą adaptera TP-Link. Sagemcom DSI83 podłączony do Liveboxa kablem Ethernet ciągle wywala komunikat, że nie poprawna konfiguracja multiroom. Jak przywracam ustawienia fabryczne to działa max 2-3 dni i znowu to samo. Mam również mydelniczke ADB 2851s i tą łączy się bez problemów za pomoca adaptera. Wcześniej Sagemcom działał w taki sposób przez rok i było ok. Bylem w pkt go wymieni ale powiedzieli, że u nich jest ok. Wcześniej wymieniłem juz raz Sagemcoma bo się wieszał. Jakieś rady jak pozbyć się tego szrota? Mogę nawet dopłacić bylebym miał normalny dekoder. Sorry za błędy, piszę z telefonu.

Edytowane przez ShinobiQWE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dałem też znacznej informacji że jeden dekoder mam po wifi, a drugi właśnie ten co mam problemy po kablu.

 

Rozumiem, że oba dekoder są połączone do tego samego routera?

Z drugiej strony livechat na mojencplus nie "gryzie" ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem z chatu w ICA. Robiłem wszystko według porad konsultanta i on twierdził, że adresy IP są okej i kazał przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych i dopiero połączyć z siecią. Zadziałało... na 2 dni. Wczoraj byłem w punkcie. Konsultant niezbyt miły, dekodera nie chciał wymienić.Coś tam porobił jakieś aktualizacje, przywrócenie uprawnień itp. Wróciłem do domu i połączenie multiroom działało. Dziś znowu informacja o tym, że konfiguracja nie poprawna. Można zwariować. Mieszkam ponad 20 km od najbliższego pkt, a zresztą nie mam za bardzo czasu żeby tam w kółko jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poświęć chwilę i zadzwoń do nich. Nie dawno też miałem problem z MR (co prawda po wymianie dekodera od MR) i męczyłem ich na chacie aż wreszcie zadzwoniłem. Po godzinie rozmowy - ustawiania, sprawdzania, resetowania i innych cudów zaczęło "gadać".  Jak stwierdzą, że coś jest nie halo z dekoderem to niech zaznaczy jakoś w systemie, żeby Ci wymienili w APS bez zbędnego gadania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy zamiast po WiFi lub po kablu można przy multiroom po prostu przekładać na chwilę kartę do głównego dekodera? Jeżeli tak to na ile czasu można liczyć że to będzie działać? Przepraszam jeżeli temat już był ale wątek długi.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Edytowane przez puuceek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam pakiet Comfort z Canal + i multiroom, dwa dekodery. Chciałbym dołączyć trzeci dekoder do multiroomu. Czy ktoś się orientuje jak to wygląda od strony finansowej ? Czy będę musiał płacić miesięczną opłatę za ten 3 dekoder ? Ile ? Czy jest jakaś opłata aktywacyjna ? Jeśli tak, to jaka ? Dekoder raczej dostanę za darmo czy też trzeba bedzie za niego zapłacic ? Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...