Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Akurat im nie na rękę dokładanie bo sagemcom kosztuje 99 a adb 49 pozatym wifitrupa+ trzeba się gdzieś pozbyć. Są wewnętrzne procedury tak jak nie wymieni zepsutego dekodera z Cameleonem tak nie dostanie dekodera adb do MR bo już umowy na to nie mają. To co na forum ludzie się chwalą to poprostu szczęście bo komuś zostało więć wydają.

Edytowane przez GTI MD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej kaktusy nam powyrastają na rękach, niż nagrasz coś tak jak trzeba na wifiboxie. Jeśli nagrasz coś z kanałów z wyższym bitratem (np. C+Sport podczas ciekawego meczu) to nagranie będzie klatkować bardzo często, nie da się go komfortowo oglądać. Co więcej, kasowanie nagrać z dysku nic nie daje, w dalszym ciągu wifibox widzi zajęte miejsce. Pomaga tylko format dysku.

 

To tak pokrótce z czym wiąże się nagrywanie na wifiboxie.

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja z rozmowy telefonicznej oraz z salonu: Osoby, które posiadają trwająca umowę z oferta multiroom nie będą mogły " nigdy " wymienić dekodera obecnego na nowy 4K , póki co nie zostało to rozwiązane w żaden techniczny sposób , wcześniej tez nie można było wymieniać dekodera głównego z opcja multiroom na inny , ewentualnie zawsze na ten sam model . Przy zakończeniu umowy także nie będzie można " wymienić " dekodera głównego . Wymiana bez problemow realizowana będzie u klientów bez multiroom jeśli dekodery będą dostępne. Tak więc reasumując sprzęt dla wybranych , wiele niedomówień . Szkoda .

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście brzmi to tak jakby to było tylko dla osób nie posiadających MR, a w ofercie na stronie bodajże jest info o multiroomie, iż jest dostępne przy zakupie oferty w UltraBoxem 4K. Mi na infolinii powiedziano, że na ten moment nie ma możliwości technicznych na wymianę dekodera, a szkoda...

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie można go brać z MR, ale tylko jako nowa umowa, tak jak jest faktycznie na stronie. Jednak w salonie osoba obsługująca punkt nie mogła w systemie przypisać MR do tego dekodera i rodzina, która podpisać chciała umowę, wyszła z niczym. Firma "na poziomie", a tyle niedopracowanych szczegółów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak ma sie pojawic wymiana glownego dekodera (dekoder matka), skoro nigdy nie mozna tak bylo zrobic? Nawet gdy konczyla mi sie umowa i mialem mediaboxa to tez nie bylo jak wymienic go na wifi Premiumbox i musialem zrezygnowac z umowy przy zakonczeniu, podpisac nowa, zeby dostac wifi Premiumbox. Wiec jesli 2 lata temu tego nie rozwiazali to zrobia to teraz?

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było od zawsze. Tylko bodajże przez klika dni w czerwcu w momencie startu akcji wymian turoboxa dało się go wymienić jako dekoder master na mediaboxa/wifipremium - ale trwało to kilka dni i znów to wyłączyli. 

W trakcie umowy da się to zrobić na podstawie wniosku reklamacyjnego, że pragniesz oddać MR, wymienić dekoder główny oraz ponownie dobierzesz MR. Wtedy pozwalają zdać opcję MR, zrobić upgrade dekodera głównego i ponownie dobrać MR. Niestety, wiąże się to z ponownymi kosztami związanymi z aktywacją MR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam multiroom na 2 kartach Cameleon. Dekodery Pace i Sagemcom. Czy da się wymienić dekoder główny Pace na Wifipremiumboxa z zachowaniem kart i multiroomu za 0zł? Podobno się da, tylko aktywację trzeba zapłacić i miesięcznie 5 zł za dekoder. Dekodery będą w jednym domu. Czekam na odpowiedzi specjalistów.

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Pan Redaktor może zapytać nc+, dlaczego posiadacze opcji multiroom nie mogą wymienić swojego dekodera na nowy 4K? Wygląda że oferta na razie jest dostępna tylko dla nowych i posiadających pojedynczy dekoder.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież posiadacze MR nie mogą wymienić dekodera na jakikolwiek inny model, niż posiadają obecnie, więc siłą rzeczy nie wymienią na najnowszego Ultraboxa, chociażby było ich pełno na stanie.

 

Jak nie, jak tak. Ja wymienilem bez problemu.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Mam do Was wielką prośbę o naświetlenie mi tematu ponieważ jestem dość ograniczony w tym temacie.

Posiadam NC+ na dekoderze Mediabox w jednym pokoju i tak mam od kilku lat. Teraz chciał bym mieć NC+ na drugim TV w innym pokoju. Niestety nie ma tam możliwości postawienia drugiego dekodera, tylko i wyłącznie kartę CI+. Jak to jest w NC+? Jak wezmę multiroom to dadzą mi kartę CI+? A może mogę wziąć 2 karty aby pozbyć się tego dekodera na pierwszym TV?  No i co z anteną? Mam tam wystający drugi kabel więc wystarczy wymienić konwerter na twin i tyle?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...