Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś otrzymałem odpowiedź na mojego e-maila ws. braku kompatybilności mojego TV LG OLED 55E9 ze standardem ECP.

 

"Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, iż moduły CI+ ECP Canal+ są kompatybilne z telewizorami marki LG w zakresie usług oferowanych przez operatora do marca 2020 roku.
Należy jednak zaznaczyć, iż obecnie pełna funkcjonalność modułu – szyfrowanie ECP, nie jest wykorzystywana przez operatora.
Jeżeli dostawca usługi wprowadzi w przyszłości kanały szyfrowane standardem ECP, nie będą mogły być one odtwarzane w modelach TV linii 19’ i starszych.
Więcej szczegółów w temacie planów wprowadzenia kanałów szyfrowanych ECP udzieli Panu operator.
Pełna kompatybilność, ze standardem ECP operatora Canal+ jest planowana dopiero w nowych modelach LG TV, które będą miały premierę w 2020r.

Z poważaniem,
Daniel Kochanowski,
LG Electronics Polska Sp. z o.o."

 

P.S. Nie odnosicie wrażenia , że w swojej narracji wydaje się, że autor tego e-maila napisał go jakieś pół roku temu ?

Edytowane przez KML
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to was urządzili. Cwane jest moje kochanie PC+ :mrgreen:;)

Canal+4K właśnie dla meczy 4K się wykupuje. 

Ekstraklasa 4K HDR + PL , to coś co wyróznia ten kanał. Reszte można znaleść w usługach streamingowych.

No , ale jak widać nadal ludzie inaczej rozpatrują kwstię 4K w TV  :)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem zgłoszenie do C+, opisałem całość i rozmawiałem z nimi. Niby sytuacja wygląda tak że nie powinni tak odrazu wprowadzić jakichkolwiek blokad.. jeśli tak by zaszło, że poprzez ich zmiany wprowadzą np. ECP i nie będzie można oglądać przez to wykupionych treści to będą wymieniać sprzęt, aby to było możliwe - wymiana będzie darmowa - tak twierdzą... niestety pewnie będzie to wymiana na dekoder (sic)... 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem zgłoszenie do C+, opisałem całość i rozmawiałem z nimi. Niby sytuacja wygląda tak że nie powinni tak odrazu wprowadzić jakichkolwiek blokad.. jeśli tak by zaszło, że poprzez ich zmiany wprowadzą np. ECP i nie będzie można oglądać przez to wykupionych treści to będą wymieniać sprzęt, aby to było możliwe - wymiana będzie darmowa - tak twierdzą... niestety pewnie będzie to wymiana na dekoder (sic)... 

A już myślałem ze będą wymieniać telewizory
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, neblyn napisał:

Napisałeś wcześniej, że w razie czego zrezygnujesz więc w sumie masz problem z głowy. Możesz już spać spokojnie. Po prostu zmienisz operatora.

 

rezygnacje składam w poniedziałek jak będę w punkcie.. ale jeszcze walczę bo zależy mi na module i sporcie w 4K... póki co tylko ma to C+ inni poza zasięgiem :/ a raczej jedyni, których można by uwzględnić czyli sky... ale tam też bez modułu... 

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nic im nie zrobisz @escapers Oni umożliwią Ci odbiór kanałów 4K tyle, że za pośrednictwem ich "cudownych" dekoderów. Gdyby do bezproblemowego korzystania z ich oferty potrzebne były tylko moduły CAM, to wówczas byłaby inna rozmowa. Ale ponieważ oni stwarzają Ci możliwość dostępu do pełnej oferty, tylko za pośrednictwem ich sprzętu, więc niewiele da się wskórać. Można pisać reklamacje, ale oni jak zwykle odbiją piłeczkę.

Edytowane przez Maris
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem informacje z serwisu SONY że seria AG/XG - nie współpracuje z ECP - ten typ tak ma, i tu zaczynają się problemy, serwis nie zdaje sobie sprawy, że w ten sposób zmienił wszystkim klientom klasyfikację produktu który sprzedaje - nie mówiąc o tym nikomu, mianowicie odbiornik TV jest zdefiniowany ustawowo: za odbiornik telewizyjny uważa się urządzenie stałe lub przenośne umożliwiające natychmiastowy odbiór programu telewizyjnego,  - słowo klucz natychmiastowy - bez dodatkowego urządzenia typu dekoder itd. - za takie to odbiorniki wszyscy płacimy abonament - to ta ustawa.

zatem jeżeli kupuję TV 4K to powinienem móc taki program 4K odebrać - wkładam kartę abonęcką /moduł i powinienem móc odebrać bez jakichkolwiek STB itd np i mamy zonk, w efekcie wszyscy którzy mają zonk nabyli w praktyce telewizor FH z funkcją monitora 4K - a zapłacili za TV 4K (monitory są tańsze) zatem mamy argument o niezgodności towaru z umową. Może zacząć się zbiorowa zabawa z prawnikami i kolejki w sklepach bo jest 3 lata na zwrot (2 lata na zauważenie wady - niezgodności - wada prawna, i rok na jej zgłoszenie) Argumenty prawne raczej są po stronie klienta. Sklepy nie odbiją piłeczki, o bo powiem pokaż mi Pan jak mam odebrać TV4K w sposób natychmiastowy jedyny słuszny kanał/program emitowany na terenie RP - nie pokaże, zatem to nie jest TV 4K a za taki płaciłem, Pan mnie oszukał. itd.

A teraz czekam na komentarze pieniaczy i nie tylko oczywiście

Edytowane przez darlen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, escapers napisał:

I tyle po rozmowach z C+.... poszła reklamacja i zobaczymy

Życzę Ci powodzenia, ale nie rób sobie nadziei. Frontem do klienta to oni są do chwili podpisania cyrografu.

Później, jak potrzebujesz ich pomocy, potrafią napisać mamy cię w duuchuchu... nie nazywając tego po imieniu (czytaj: nie mamy obowiązku).

Kolejne ich odpowiedzi będą w podobnym tonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, darlen napisał:

Właśnie dostałem informacje z serwisu SONY że seria AG/XG - nie współpracuje z ECP - ten typ tak ma, i tu zaczynają się problemy, serwis nie zdaje sobie sprawy, że w ten sposób zmienił wszystkim klientom klasyfikację produktu który sprzedaje - nie mówiąc o tym nikomu, mianowicie odbiornik TV jest zdefiniowany ustawowo: za telewizyjny uważa się urządzenie stałe lub przenośne umożliwiające natychmiastowy odbiór programu telewizyjnego,  zatem jeżeli kupuję TV 4K to powinienem móc taki program 4K odebrać - wkładam kartę abonęcką /moduł i powinienem móc odebrać bez jakichkolwiek STB itd np i mamy zonk, w efekcie wszyscy którzy mają zonk nabyli w praktyce telewizor FH z funkcją monitora 4K - a zapłacili za TV 4K (monitory są tańsze) zatem mamy argument o niezgodności towaru z umową. Może zacząć się zbiorowa zabawa z prawnikami i kolejki w sklepach bo jest 3 lata na zwrot (2 lata na zauważenie wady - niezgodności - wada prawna, i rok na jej zgłoszenie) Argumenty prawne raczej są po stronie klienta. Sklepy nie odbiją piłeczki, o bo powiem pokaż mi Pan jak mam odebrać TV4K w sposób natychmiastowy jedyny słuszny kanał/program emitowany na terenie RP - nie pokaże, zatem to nie jest TV 4K a za taki płaciłem, Pan mnie oszukał. itd.

To już jakiś wyższy poziom absurdu ?

Przecież nikt Ci nie zabrania odtwarzania treści 4k na tv np. poprzez dekoder. 

To tak jakbyś żądał oglądania niekodowanego 4k bo tv jest 4k. Bo jak ma się tv 4k to i kanały 4k muszą od tak być dostępne ? :D

Edytowane przez PawelTSW
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@darlen Telewizor nie ma funkcjonaloności ECP i nikt o tym nie zapewniał ani jej nie gwarantował.

Przestań bujać w obłokach, że producent się tym przejmie i ktoś przyjmie od Ciebie zwrot, bo to niewykonalne.

 

Przypomnę też, że jakieś 200 postów temu cytowałem regulamin opcji dodatkowej C+ 4K (obowiązujący od 2 lat), gdzie jest jasno napisane, że odbiór jest możliwy tylko na Ultraboxach...

https://pl.canalplus.com/-/media/ncplus/files/canal-plus-4k-ultra-hd/sw_canal4k_ultrahd_15072018_v2.pdf

 

Dostałeś regulamin, gdzie operator zagwarantował Ci odbiór na module - uderzaj do niego ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ... z modułów wracacie na dekodery i " legendarne " już 4k od PC+ - do tego dąży operator , reklamacje skomlenie a nawet sąd nic Wam nie pomoże - niestety co wnioskować można po soczystej odpowiedzi,  że nie mają obowiązku Was informować o kompatybilności modułów z Waszymi nowoczesnymi TV , smutne ale prawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o funkcjonalność ECP tylko o natychmiastowy odbiór, w jaki sposób to odbiornik zrobi to ni jest klienta sprawa - sprawa producenta i innych mędrców decydentów, czy ECP, PAL, SECAM, NTSC, BG, DK,  - never mind - co w tym jest nie zrozumiałego - w świetle definicji odbiornika TV na rynku nie ma telewizorów 4K z możliwością oglądania 4k via sat są jakieś monitoropodobne odbiorniki - a w instrukcji obsługi jak i na fakturze inaczej to wygląda   

3 minuty temu, dvbtowiec napisał:

Pokażesz fragment tej umowy w której gwarantowano Ci to o czym mowa?

np na opakowaniu mam Telewizor 4K 55cali ,  w instrukcji obsługi, na fakturze - to mało a programów 4K jak się ostatnio okazuje nie będzie odbierał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale kupiłeś telewizor 4k, więc mógłbyś mieć pretensje tylko wtedy, gdyby tv obsługiwał max rozdzielczość HD a nie 4k.

A twój problem polega na tym, że tv odbiera treści 4k, tylko, że nadawca je zakodował.

Mimo to, wciąż ci daje możliwość oglądać 4k.

Na UltraBox. 

Edytowane przez PawelTSW
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...