Mruczek Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 13 minut temu, mikoko napisał: I się wyjaśniło. Oto odpowiedz: „informuję, że Platforma CANAL+ ma obowiązek do przeprowadzania okresowej aktualizacji oprogramowania sprzętu, na którym udostępniana jest oferta CANAL+. Jest to niezbędne dla zapewnienia właściwego bezpieczeństwa kodowania sygnału oraz z innych przyczyn technicznych, organizacyjnych i prawnych. Dolecowo na modułach ma nie działać nagrywanie.” Niezły tekst. To cofa tę "platformę" do czasów sprzed VHS. A niby taka nowoczesna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Oczywiście ze nie jest rozwiązaniem. W tej chwili mam blokadę całej paczki filmbox, tv puls, biznes 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 @mikoko to teraz znów dekoder 4k przeprosisz Ta platforma to BETON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 11 minut temu, mikoko napisał: Oczywiście ze nie jest rozwiązaniem. W tej chwili mam blokadę całej paczki filmbox, tv puls, biznes 24 U mnie na sofcie 35.00.50.01.01.00 Biznes 24 działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Możliwe ze się pomyliłem bo wystarczy wejść na chwile na blokowany kanał i blokuje się prawie wszystko. Wyłączenie tv pomagaNo nic się nie wymyśli trzeba będzie zaktualizować bo u[beep]liwe to strasznie. @mikoko to teraz znów dekoder 4k przeprosisz Ta platforma to BETONAle ja mam tez ultrabox. Jeszcze niecały rok i papa żegnamy dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, mikoko napisał: I się wyjaśniło. Oto odpowiedz: „informuję, że Platforma CANAL+ ma obowiązek do przeprowadzania okresowej aktualizacji oprogramowania sprzętu, na którym udostępniana jest oferta CANAL+. Jest to niezbędne dla zapewnienia właściwego bezpieczeństwa kodowania sygnału oraz z innych przyczyn technicznych, organizacyjnych i prawnych. Dolecowo na modułach ma nie działać nagrywanie.” To trochę przegięcie - sprawa ewidentnie do UOKiK Platforma namawia na wymianę kart CAMELE na inne - mam moduł szary za spore pieniądze CYFRA+ z poprawnie działającą kartą i NAGRYWANIEM i nagle każe mi wymieniać namawia mnie i ponoszę z tego tytułu stratę oferty - jak chce mieć tą funkcjonalność którą miałem mam wynająć od nich odpłatnie dekoder - zostałem oszukany - rozsyłali pisma Tak jak już pisałem mogą sobie zabezpieczać system jak chcą jak potrzebują ale klient w ogóle nie powinien o tym wiedzieć - to nie powinno być kosztem klienta - a obecnie jest to celowe z premedytacją naciąganie na koszty - sprawa jak najbardziej pod UOKiK - i pozew zbiorowy - zważywszy że ich moduł blokuję nagrywanie stacji FTA - to taka sama analogia jak operator przed transmisjami sportowymi wycinał kanały FTA z list - i również beknęli pieniężnie wszyscy operatorzy Dla pieniaczy że nie ma w umowach o nagrywaniu - Tylko czekać kiedy chrominancję usuną - bo też nie ma w umowie że będą nadawali kolorowe audycje - mogą samą luminancję nadawać w 1080i i ile miejsca zostanie na transponderze - jaki zysk A może SATKURIER mógłby jakąś petycję wystosować jako branżowy/merytoryczny opiniotwórczy portal - czy akceptuje taki proceder? Edytowane 7 Grudnia 2020 przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 8 minut temu, mikoko napisał: [...] Ale ja mam tez ultrabox. Jeszcze niecały rok i papa żegnamy dekoder ...albo się z nim przepraszamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapidziory Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Cześć, proszę o poradę. Moja sytuacja wygląda następująco: Posiadam od kilku lat multiroom i dwie karty Cameleon. Do tego mam dwa kilkuletnie dekodery HD. Nie używam ich ponieważ korzystam z modułu CI. Do CI wykorzystuje modul Asto Crypt i dwa lata temu kupiłem dodatkowy moduł (wpinany szeregowo), bo kanały mi przestały świecić. Mam wiec teraz taką kanapkę (Aston Crypt, dodatkowy moduł, Cameleon). Około 2 miesiące temu przestały mi świecić niektóre kanały (m.in. TVNy i Polsat). Nie chciałbym zmieniać umowy bo jest całkiem korzystna i na okres nieokreślony. W jaki sposób najprościej mógłbym przywrócić te kanały? Chciałbym zostać przy module CI i nie podpisywać nowej umowy. Czy jest to w ogóle możliwe? Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Kolega @lukx95 obeznany w tych sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 9 godzin temu, mikoko napisał: I się wyjaśniło. Oto odpowiedz: „informuję, że Platforma CANAL+ ma obowiązek do przeprowadzania okresowej aktualizacji oprogramowania sprzętu, na którym udostępniana jest oferta CANAL+. Jest to niezbędne dla zapewnienia właściwego bezpieczeństwa kodowania sygnału oraz z innych przyczyn technicznych, organizacyjnych i prawnych. Dolecowo na modułach ma nie działać nagrywanie.” To ciekawe, ale dla czego moduł blokuje nagrywanie np. telewizja naziemna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Pewnie wypadek przy pracy. Spartolili soft do modułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Właśnie wysłałem zapytanie o blokadę nagrywania naziemnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Pół żartem / pół serio odpowiedź: Proszę wyciągnąć moduł i nie korzystać z oferty PC/NC+ wtedy będzie pan mógł nagrywać z naziemnej i FTA z satelity. Jeśli korzysta Pan z modułu NC+ CI+ ECP z ofertą musi pan się liczyć z blokowaniem nagrywania wszystkiego. Specyfikacja ECP. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powwer550 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Godzinę temu, mikoko napisał: Właśnie wysłałem zapytanie o blokadę nagrywania naziemnej Mi się wydaje , że masz przypisaną całą listę kanałów wraz z kanałami naziemnymi do modułu i w menu " Ustawienia modułu CA " powinieneś tę przypisaną listę usunąć poprzez " Usuń profil obecnego operatora z listy usług " . Piszesz , ze masz jeszcze tv LG . To przecież w LG w menu cam możesz ustawić zniesienie blokady rodzicielskiej i zablokowanie informacji , oczywiście przy odłączonej antenie sat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Godzinę temu, mikoko napisał: Właśnie wysłałem zapytanie o blokadę nagrywania naziemnej Jesliby to była blokada, to każdym tv i każdej marce a nie jeden wybrany model lub seria. w tym dekodery Enigma2 moduł niema nic do systemu operacyjnego tv, to tylko filtr dla karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) 47 minut temu, LorDx napisał: Jesliby to była blokada, to każdym tv i każdej marce a nie jeden wybrany model lub seria. w tym dekodery Enigma2 moduł niema nic do systemu operacyjnego tv, to tylko filtr dla karty. Ja też tak podejrzewam, bo aktualizacja modułu i nowego softu do TV sony xh95 zbiegła się w tym samym czasie. Jak by została wprowadzona blokada nagrywania z modułem to by nikt nie mógł nagrywać. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez zabek1441758178 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Mi się wydaje , że masz przypisaną całą listę kanałów wraz z kanałami naziemnymi do modułu i w menu " Ustawienia modułu CA " powinieneś tę przypisaną listę usunąć poprzez " Usuń profil obecnego operatora z listy usług " . Piszesz , ze masz jeszcze tv LG . To przecież w LG w menu cam możesz ustawić zniesienie blokady rodzicielskiej i zablokowanie informacji , oczywiście przy odłączonej antenie sat.Główny tv to Sony. Nie mam przypisanej żadnej listy kanałów do modułu bo tego nawet w Sony nie da się zrobić. Włączenie blokady rodzicielskiej nie pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bifu Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Jak teraz czytam co "oferuje" moduł nc+ to raz jeszcze dziękuję, że kilka miesięcy temu tail# odwiódł mnie od tego, jak się okazuje mało mądrego pomysłu wymiany camela na moduł. Nie wiem jak długo jeszcze podziała to rozwiązanie, które mam obecnie, ale widzę, że moduł wcale nie jest taki cudowny. Oczywiście absolutnie nie kwestinuję, tego iż komuś moduł może pasować i może to być to coś co mu idealnie odpowiada, niemniej jednak póki można mieć inną alternatywę to czemu nie. Raz jeszcze dzięki tail# . Edytowane 8 Grudnia 2020 przez bifu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 o czym tu mowa? wsadzam cam z nowym softem do lg - nagrywa, 4k też, wsadzam do panasa - nagrywa, do samsunga - nagrywa, do starszego sony - nagrywa, do vu+ - nagrywa, do opticuma - nagrywa niestety na nowego sony mnie nie stac, bo sie cenia. 2 godziny temu, zabek1441758178 napisał: Ja też tak podejrzewam, bo aktualizacja modułu i nowego softu do TV sony xh95 zbiegła się w tym samym czasie. Jak by została wprowadzona blokada nagrywania z modułem to by nikt nie mógł nagrywać. piwko dla kolegi. albo i zgrzewka. w ogóle to gdyby to modul blokowal, to by komunikat byl z modulu, ze blokuje. i wszystkim. mikoko - pisałes ze masz komunikat o zwarciu lnb? jak masz ten tv podpięty, ile kabli? dla mnie to albo problem z tv albo z aktualizacją softu tv, a nie modułu, tylko się zbiegło. a na maile do infolinii nie trać czasu, głupoty piszą, słuchaj ich to będziesz latał z gołym ptakiem zimą nagrywanie było, jest i będzie; masz problem ze swoim setupem i to jasne jak słońce szczegolnie bym sprawdzil konfiguracje tunerow w tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 To jak wytłumaczysz fakt ze przed aktualizacja moduł nagrywał Po pracy podepnę 2 kabel do drugiego tunera w tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 29 minut temu, mikoko napisał: To jak wytłumaczysz fakt ze przed aktualizacja moduł nagrywał Po pracy podepnę 2 kabel do drugiego tunera w tv Tak, bo był starszy soft w TV....proste jak budowa cepa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Właśnie ze nie. Nowy soft w tv i stary soft w module działa nagrywanie. Wczoraj zrobiłem update modułu i przestało. Soft w tv ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 22 minuty temu, mikoko napisał: Właśnie ze nie. Nowy soft w tv i stary soft w module działa nagrywanie. Wczoraj zrobiłem update modułu i przestało. Soft w tv ten sam Tak zgadza się, ale nie działa jak widać tylko w sony G/H...w każdych innych modelach działa poprawnie. Tak więc mamy problem raczej po stronie TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Sony ma problem ze swoim softem od momentu przejścia na androida i to akurat nie nowość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balusiek Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 4 godziny temu, zabek1441758178 napisał: Tak zgadza się, ale nie działa jak widać tylko w sony G/H...w każdych innych modelach działa poprawnie. Tak więc mamy problem raczej po stronie TV. Na moim 49XG9005 (soft v6.7140), nagrywanie działa bez problemu. Moduł zaktualizowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.