Mr. Orbita Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Dla porządku, bo odpowiedziałem na PW, ale żeby nie było, że coś nie sprawdziłem, to wklejam i tu: Wszystkie parametry się zgadzają: - częstotliwość: OK - ONID: 318 - OK - TSID: 6500 - OK - SID: 1 - OK Reszta wartości i pól wyboru jest taka sama też dla np. MTV Music, więc nie gra roli. Lista OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Z mojej strony poszły zgłoszenia do: - nc+ - LG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Np. w Samsungu wciśnięcie Info przez 5 sekund daje planszę z danymi technicznymi kanału, w tym właśnie SID, ale też PID-y itp. Przypadkiem czytając Twój post uzyskałem od Ciebie super wskazówkę "skrótowiec" odnośnie informacji o danym kanale. Przełożyłem moduł CAM z dekodera do TV Samsung i potwierdzam tę funkcję. Szkoda tylko, że producent przy tych danych nie pokazuje poziomu bitrate.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Ta plansza to nic odkrywczego i dostępna w menu: Pomoc techniczna -> Diagnostyka -> Informacja o sygnale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Stanowisko LG w sprawie MTV Live HD na module CI+ Cayman:Szanowny Panie,dziękujemy za kontakt z naszym działem.Uprzejmie informujemy, iż w zaistniałym wypadku zalecamy kontakt z dostawcą karty. Telewizor dekoduje tylko te kanały, o jakich otrzymuje informację od karty. W przypadku braku informacji o odkodowanym kanale, telewizor nie odkoduje kanału.Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt. Edytowane 23 Stycznia 2018 przez Mr. Orbita Nie publikujemy danych osobowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) To odpisujesz im ładnie, że karta wraz z modułem w telewizorze X działa prawidłowo więc usterka nie leży po stronie dostawcy karty.Telewizor firmy LG nie potrafi odczytać informacji z karty dlatego nie dekoduje kanału. Edytowane 22 Stycznia 2018 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Stanowisko LG w sprawie MTV Live HD na module CI+ Cayman: Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt z naszym działem. Uprzejmie informujemy, iż w zaistniałym wypadku zalecamy kontakt z dostawcą karty. Telewizor dekoduje tylko te kanały, o jakich otrzymuje informację od karty. W przypadku braku informacji o odkodowanym kanale, telewizor nie odkoduje kanału. Mamy nadzieję, że odpowiedź okazała się pomocna. W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt. Zastanawiający jest fragment " w przypadku braku informacji o odkodowanym kanale, telewizor nie odkoduje kanału". Wynikałoby z tego że odkodowane przez telewizor mogą być tylko kanały już wcześniej odkodowane, bo jeżeli kanał jest zakodowany to jak może być wysłana informacja o odkodowaniu? Ale może moja znajomość logiki (studiowałem dwa lata) lub języka polskiego (władam nim ponad 30 lat) jest niewystarczająca? Jeżeli ktoś potrafi mi to wytłumaczyć to proszę o odpowiedź, chociażby prywatną. poza tym to chyba moduł i karta odkodowują, telewizor tylko dostarcza sygnał i wyświetla odkodowany obraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Ta wiadomość od LG to pewnie ściema. Każdy kto ma pojęcie to by nie pisał o samej karcie. To tak jakby telewizor miałby uniwersalny czytnik kart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tachuka Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Witam, też mam problemy z modułem. Na telewizorze Philips 49pus7181 moduł nc+ z kartą Cayman działał przez miesiąc poprawnie. W ostatnich dniach zaczęły się problemy z Fox HD. Jest dźwięk, ale brakuje obrazu (komunikat "program zaszyfrowany"). Po restarcie tv pojawia się obraz, ale po pewnym czasie i przełączeniu na inne kanały, znów pojawia się czarny ekran. Co ciekawe, za każdym razem nagrywa zdekodowany obraz. W salonie nc+ moduł sprawdzono przez chwilę i nie odnotowano tego problemu. Inny problem to utrata uprawnień do odbioru w trakcie oglądania. Raz powróciły po chwili, a raz musiałem aktualizować je z Ica. Sygnał w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Odpowiedź od LG jest napisana przez osobę raczej z ogólnej pomocy technicznej, która nie siedzi w tym mocno. Komunikacja TV-CAM działa tak, że to na TV spoczywa konieczność przesłania do modułu strumienia do zdeszyfrowania. On jest w całości (nie tylko ECM-y, ale wideo, audio) przepuszczany przez CAM (wewnątrz karta odpowiada na ECM-y, następuje deszyfracja) i odsyłany do TV zdeszyfrowany do demultipleksera. To wygląda trochę inaczej niż gdy mamy samą kartę i ślemy tylko ECM-y, odbieramy odpowiedzi i deszyfrujemy "sami", nie przepuszczamy całego strumienia przez czytnik. To zarazem oznacza, że jeśli CAM gdziekolwiek na czymkolwiek (na większości sprzętu na rynku) dany serwis deszyfruje, to działa prawidłowo i wynika z tego, że albo: - z jakiegoś powodu w ogóle nie dostaje strumienia z TV (np. TV nie wykrywa systemu CA, więc uznaje, że nie ma po co słać strumienia do CAM - wtedy błąd w sofcie TV), - dostaje go w niepoprawnej formie (uszkodzony? brakuje danych, bo coś odfiltrowano? też wina TV) - wysyła zbyt dużo danych do modułu (każdy CAM ma jakieś ograniczenie ilości deszyfrowanych PID, ale to nie jest do zmiany na poziomie CAM) - TV nie odbiera z jakiegoś powodu strumienia zdeszyfrowanego po przelocie przez CAM (tu mógłby wchodzić w grę błąd w oprogramowaniu modułu, ale wtedy wychodziłby na wszystkim u wszystkich). Myślałem, że uda mi się zorganizować LG, żeby sprawdzić, ale niestety - nie mam dostępu. Na pewno np. na redakcyjnym Samsungu UE48HU7500L MTV Live HD z niebieskiego CAM działa bez najmniejszych problemów. Działa też na odbiornikach z softem sprzed wprowadzenia tego CAM do sprzedaży, więc nie ma mowy o specjalnym dostosowaniu oprogramowania pod ten CAM. Co do powyższego z FOX HD - czy TV nie pobrał jakiejś aktualizacji w ostatnim czasie? Np. uprawnienia na karcie są zapisywane z wyprzedzeniem, więc nie znikają i nie pojawiają się po chwili same. Prędzej bym stawiał, że TV i CAM niespecjalnie się dogadują. Ew. zbadaj, czy jest do tego TV jakaś aktualizacja. Jeśli problemy działyby się jednak ogólnie np. na wielu kanałach (CAM przestaje działać), to może sugerować uszkodzenie tej konkretnej sztuki CAM, tylko to by wymagało dłuższych badań, ew. oddania na serwis, może by wymienili na nową sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tachuka Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Dzięki za odpowiedź. Tv nie ma dostępnej aktualizacji. Wpiąłem kabel z innego wyjścia konwertera i na razie FOX HD działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawex Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) Dokładnie tak. Jedynie poprzez eksport listy na pendrive, układnie na komputerze za pośrednictwem programu Chansort i import z pendrive na tv. Witam, jestem po teście SAMSUNG UE55MU6452 odnośnie sortowania kanałów DVB-S dla moduł CAM NC+ i kilka innych spostrzeżeń. A więc wychodzi tak. 1. Dla skanowania lista NC+: 1.1. Lista główna: - brak możliwości jakiegokolwiek sortowania - kanały ustawione wg. listy operatora - brak możliwości usuwania kanałów(śmieci) - lista nie do ruszenia !!! 1.2. Lista ulubionych: -można sortować przeniesione kanały poprzez przesuwanie pojedynczo lub grupami -numeracja kanałów przyjmuje numerację listy głównej na stałe 2. Dla skanowania całego satelity 1761 kanałów (TV+radio): 2.1. Lista główna: -rozsypana numeracja kanałów NC+ po całej liście -w menu pojawiają się dwa nowe przyciski /zmień numer/ i /usuń/ -możliwości sortowania poprzez przesuwanie kanałów pojedynczo lub grupami -numeracja kanałów zmienia się wg. nowej własnej listy (lista przyjmuje numerację listy porządkowej) -możliwość usuwania kanałów spoza pakietu i wszystkich "śmieci" 2.2. Lista ulubionych: -można sortować przeniesione kanały poprzez przesuwanie pojedynczo lub grupami -numeracja kanałów przyjmuje numerację listy głównej na stałe 3. Dla skanowania lista CP: 3.1. Lista główna: - brak możliwości jakiegokolwiek sortowania - kanały ustawione wg. listy operatora - brak możliwości usuwania kanałów(śmieci) - lista nie do ruszenia !!! 3.2. Lista ulubionych: -można sortować przeniesione kanały poprzez przesuwanie pojedynczo lub grupami -numeracja kanałów przyjmuje numerację listy głównej na stałe Rozwiązałem moje oczekiwania w ten sposób. -scanowanie dla całego satelity -dla listy głównej w edycji kanałów ułożenie ich alfabetycznie -usuniecie wszystkich kanałów spoza pakietu i pozostałych "śmieci" poprzez zaznaczenie "ptaszkami" przy wszystkich tych kanałach i później przycisk usuń -posortowanie wg własnych upodobań (w moim przypadku zostało około 100 kanałów), bardzo prosta opcja przesuwania jednocześnie grupy tematycznej kanałów -w przypadku posortowania grupami tematycznymi, jest możliwość utworzenia 5 list ulubionych, które będą np. tematyczne Gr.1 OGÓLNE 1-40 Gr.2 FILM 41-60 Gr.3 SPORT 61-70 Gr.4 MUZYKA 71-90 Gr.5 BAJKI 91-100 Plusem tego sortowania jest to, że kanały w grupach przyjmują numerację z posortowanej własnej listy kanałów, czyli cały czas mamy ten sam numer kanału we wszystkich listach. Zauważyłem jeszcze taką rzecz, że po scanowaniu (mimo, że moduł NC+) dla całego satelity, dla NC+ i dla CP pojawiły się trzy niezależne listy główne z niezależnymi listami ulubionych i cały czas możemy przechodzić między tymi listami. Było podejrzenie, że w przypadku powtórnego scanowania całego satelity lista się rozsypie, ktoś na innym forum napisał " Domyślam się o co Ci chodzi, ale to nie będzie takie proste bo jak trzeba będzie zrobić jakąś aktualizację danego kanału który zmienił parametry nadawania to musisz zrobić skan transpondera. Po skanie lista się rozjedzie z numerami i trzeba będzie to poprawić, Można jeszcze usunąć te wszystkie śmieci i z 1740 zostawić tylko te które masz w abonamencie, ale zrobisz skan żeby dodać nowy kanał i zaciągnie znowu śmieci" Sprawdziłem w tym TV poprzez powtórne scanowanie: Menu "nadawanie"-"automatyczne strojenie"- Antena- Satelitarne Typ kanału- Wszystkie Wybór satelity - Hotbird 13E Ustawienie LNB- tu bez zmian Zakres wyszukiwania - wszystkie kanały Inicjowanie kanału - Wyłączony ( to jest ważne !!!) Wtedy, nie usunęło wcześniej ustawionej listy głównej, tylko dopisało powyżej 100 pozycji nowe kanały. Wtedy sprawdzamy czy coś doszło nowego, przesuwamy w wybrane miejsce między kanały 1-100, jeśli chcemy to usuwamy pozostałe "śmieci", korygujemy listy ulubionych i po temacie. Cały czas mamy podgląd do sortowanych kanałów jest to super opcja . Dla scanowania całego satelity i dla CP pojawił się podgląd w EPG, w miarę szybko zaciąga całą listę programów , można przechodzić między kanałami i cały czas mieć podgląd do kanału na którym właśnie jesteśmy, też rewelacja. Dziwne, ale dla NC+ brak podglądu w EPG. Może komuś przydadzą się te informacje w przyszłości. Proszę o informacje, czy zostawić to w tym wątku, czy założyć nowy? Pozdrawiam wszystkich użytkowników modułów NC+ Edytowane 23 Stycznia 2018 przez jawex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Że też Ci się chciało bawić w sortowanie, wybieranie i usuwanie ponad 1500 kanałów za pośrednictwem pilota i TV... Ile Ci to czasu zajęło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Zamówiłem ze strony nc+ moduł z kartą wczoraj. Nie mam żadnego potwierdzenia. Oni tak działają? Mam czekać cierpliwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Możesz zadzwonić i sie dowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Potwierdzenie zamówienia przychodzi odrazu, jeżeli zostaniesz pozytywnie zweryfikowany otrzymasz w ciągu 2-3 dni warunki umowy i potwiwrdzenie wysłania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dzięki ja zamówiłem ncmix dostałem meila od firmy kurierskiej że będzie przesyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Wczoraj podpisałem nową umowę na pakiet Start wraz z modułem CAM. Mam telewizor LG 24mt47u i wszystko ładnie śmiga. I mam aby pytanie bo nie wiem jakie mam gniazdo w telewizorze czy CI czy już CI+. Czy gdybym miał CI to by nie udało mi się modułu odpalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Jeżeli masz moduł CAM CI+ (niebieski | karta Cayman | Nagra) to gdyby tv nie miał gniazda z obsługą CI+ to by nie działał. Są jeszcze takie przypadki, że niektóre tv / tunery mają niby samą obsługę CI, ale producenci żeby nie wykazywać licencji i nabijać sobie kosztów to wgrywają odpowiednie certyfikaty po cichu i wtedy taki moduł też działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 A czy telewizor powinien pobrać sobie listę kanałów operatora? Przy instalacji kanałów zaznaczyłem NC+ jako swojego operatora, jednak telewizor i tak kanały porozrzucał po liście i trzeba było układać po swojemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 W teorii powinien, ale w praktyce różnie to bywa tym bardziej ze starszymi modelami. Spróbuj może jeszcze wyszukać kanały, a jak nie to polecam program ChanSort żeby nie męczyć się z tym na telewizorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Dzięki, nie wiedziałem że można to sobie uprościć a z nowym wyszukiwaniem nie będę kombinował bo to długo schodzi, szczególnie przy dwóch satelitach ostatnie pytanie: czy jak się ma moduł to też będą wyświetlane komunikaty np o wystawionym rachunku tak jak jest na dekoderach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Nie ma komunikatów na modułach. Przynajmniej ja nigdy żadnego nie uświadczyłem Tu masz link do najnowszej wersji programu ChanSort: https://github.com/PredatH0r/ChanSort/releases Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
box42 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Witam! Czy moduł od nc+ obecny działa szybciej od starego po cyfrze (niebieski CYFRA+ HD v.11). Czasami parę sekund trzeba odczekać aż zniknie napis sygnał zakodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.