Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Netflix nas wszystkich rozpieścił (chodzi o funkcjonalność bo oferta mocno średnia jak dla mnie). Wszystkie funkcje są na swoim miejscu i przyjęliśmy to za standard. Nie mniej Max też poszedł mocno do przodu. Cały czas mam jednak wrażenie, że apka HBO Max jest trochę "przyciężka". Widać to zwłaszcza na tv będących rocznikiwo "na granicy wsparcia" (siostra ma taki). Mam nadzieję, że jeszcze zoptymalizują aplikację. Dało się wyczytać wcześniej, że na innych rynkach również narzekali na stabilność i optymalizację apki. Był jakiś artykuł, że mają postawić apkę na innym silniku żeby lepiej działała. W sumie to ciekawe, czy to już jest ta "nowa apka" Maxa, czy zmiany jeszcze przed nami?

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Rasheed napisał:

Nie rozumiem więc dlaczego wielu jest zawiedzionych.

No po prostu nie moge. Rok przygotowan do startu, a ci nie pododawali wszystkich produkcji, ktorych mogli, tylko czekaja niewiadomo na co. Pewnie na to, aby co kilka tygodni sie chwalic, ze regularnie dodaja nowe tytuly. I czlowiek nie moze napisac negatywnej opinii? Oczywiscie, ze moze i to wlasnie robie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@matinen
Tak jak piszesz, miało powstać na nowym silniku. A czy powstało? 
Nie wiadomo. Raczej dopiero będą dłubać jak się finalnie połączą z Discovery ;) 

Jak pisałem wcześniej - więcej pozytywów niż negatywów ale mogło być lepiej. Mogli przed premiera Max to bardziej dopieścić niż teraz na żywym organizmie to robić - jak np cały czas trwa przenoszenie biblioteki z HBO GO 

Natomiast porównanie do Netflixa aplikacji jest bez sensu. Ona tez nie jest idealna. Zresztą to samo dotyczy Amazon czy Apple. Każda jest inna i każda ma swoje wady i zalety 

Nie od razu Netflix zbudowano i jeśli tez ktoś pamięta ich premierę w Polsce to również idealnie nie było. Amazon nadal nie ogarnia a kolejne premiery np Disney również  raczej bez zgrzytów nie będą ;)

Tak czy siak - jest lepiej ale HBO się nie popisał 

Edytowane przez spotify
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek HBO Max nie jest zupelnie nowa aplikacja! Ona funkcjonuje na bardzo wielu rynkach juz od jakiegos czasu. Nie musieli budowac zupelnie nowej aplikacii na Polske tylko po prostu dzialali na juz przygotowanej infrastrukturze, ktora funkcjonuje w innych krajach. Szanujmy sie i wymagajmy (tak jak np. w przypadku Viaplay), a nie cieszmy sie, ze laskawie "cos tam" zrobili dla Polakow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TimesSquare napisał:

No po prostu nie moge. (...) I czlowiek nie moze napisac negatywnej opinii? Oczywiscie, ze moze i to wlasnie robie.

 

Nie napisałem, że nie wolno napisać negatywnej opinii. Napisałem tylko, że nie rozumiem krytyki bo jeśli działa jak należy 90% aplikacji to czy nie należy wystawić dobrej opinii ? Dobra ocena bierze się też z tego, że porównując do HBO GO jest to przepaść. Długie lata narzekaliśmy na wady HBO GO a gdy w końcu dostajemy prawie wszystko to co chcieliśmy to dalej narzekamy.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mattem napisał:

Pisząc, że HDR to co innego od Dolby Vision wprowadzasz zamieszanie.


Jak już chciałeś zabłysnąć to dopisz że te standardy nie wspierają się kompletnie. Bo filmu w HDR nie odpalisz na DV... ani filmu w DV nie odpalisz na HDR... :) Więc polecam także rozmowę na poziomie... :) 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TimesSquare napisał:

Na dodatek HBO Max nie jest zupelnie nowa aplikacja! Ona funkcjonuje na bardzo wielu rynkach juz od jakiegos czasu. Nie musieli budowac zupelnie nowej aplikacii na Polske tylko po prostu dzialali na juz przygotowanej infrastrukturze, ktora funkcjonuje w innych krajach. Szanujmy sie i wymagajmy (tak jak np. w przypadku Viaplay), a nie cieszmy sie, ze laskawie "cos tam" zrobili dla Polakow.

Pełna zgoda. Ja akurat zawsze "czepiam się" nowych usług. Oczywiście w miarę konstruktywnie. Wytykam błędy i niedoróbki. 

W przypadku Maxa znowu zniknęło mi odliczanie i automatyczne uruchamianie kolejnych odcinków. Ja już nie wiem co oni tam cudują. Ta funkcja pojawia się i znika. Brak kompletnej biblioteki HBO Go i klasyków to też nieporozumienie. Może być tak jak ktoś wcześniej napisał. Będą dodawać wolno i chwalić się "nowościami".

 

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bibliotekę przeniosą wcześniej czy później 

Nowościami się chwalić nie będą jeśli to już jest w bibliotece 

Natomiast jak będą nowości lub wrócą tytuły na licencji to na pewno to będą robić jak cała konkurencja 

 

Natomiast nie jest tak, ze idealnie wszystko zagra. Przypominam sobie jak wiele razy w różnych firmach nowe strony www testowali przed premiera a później jeszcze jakiś czas były poprawki bo coś nie zazgrzytało 

Troche cierpliwości i na dniach to będzie już ustabilizowane 

Nie chodzi o to, żeby bronić ale o posypanie trochę głowy popiołem niektórym, ze zawsze jakieś zgrzyty wystąpią 

Z mojej strony jeśli jakaś funkcjonalność nie działa to ok - to może tak być 

Ale nie zdążyli przygotować (lub namieszali) tłumaczeń albo nie skopiowali całej bazy - to już wtopa 

Chyba ze stara platforma była takim dnem ze przed jej zamknięciem się tego nie dało i teraz mamy takie kwiatki 

4 godziny temu, Cinemaniac4K napisał:

Dolby Vision to taki HDR od firmy Dolby i jest standardem ponoć lepszym. Odpowiedzą na Dolby Vision jest standard HDR10+ ale mało spopularyzowany. 

Od tego trzeba zacząć ze HDR masz - HLG, HDR10, HDR10+ i Dolby Vision. 
DV jest najwyższym standardem 

A HDR10+ nie jest spopularyzowany bo to wymysł Samsunga, który nie chciał płacić licencji DV i nie będzie tak spopularyzowany jak DV 

Tak samo jak Samsung sobie powiedział ze kodek dźwięku DTS nie jest nikomu potrzebny i ich TV go nie posiadają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, spotify napisał:

Tak samo jak Samsung sobie powiedział ze kodek dźwięku DTS nie jest nikomu potrzebny i ich TV go nie posiadają. 


Całe szczęście Samsung model z 2017 ma DTS więc jestem szczęśliwy. Ale fakt kolejnego TV bez DTS i DV nie kupię już. Chyba w kwestii DTS pozostaje tylko Sony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał:

Jak już chciałeś zabłysnąć to dopisz że te standardy nie wspierają się kompletnie. Bo filmu w HDR nie odpalisz na DV... ani filmu w DV nie odpalisz na HDR... :) Więc polecam także rozmowę na poziomie... :) 

 

Ty chyba nadal nie kumasz o co chodzi i mówisz o tej ikonce na telewizorze...

HDR=HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision

Prościej chyba się nie da wyjaśnić.

 

Poza tym to nie jest prawda, że te standardy się nie wspierają.

Na płycie Blu-Ray 4K DV podstawowy strumień video jest w formie HDR10(+) a Dolby Vision obsługiwane jest dzięki dodatkowej warstwie luminancji.

 

Ale to pewnie nie ma dla ciebie znaczenia, bo dyskutujemy przez pryzmat twojego telewizora, a nie samej technologii.

 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bgmnt napisał:

Swoją drogą, jak się wchodzi przez VPN to nie ma informacji o tym, żeby go nie używać itd jak w Netflixie czy Prime, tylko nagle na zalogowanym koncie wyjeżdza:

"Can’t Verify Your Subscription The email address or password is incorrect. Please try again" :).

I bardzo dobrze, powinny w ogóle maksymalnie zablokować VPN.Jeśli ktoś chce korzystać z zagranicznych treści w danym regionie to niech wykupi konto w danym regionie a nie cwaniakowanie i przeskakiwanie między regionami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pawop napisał:
3 godziny temu, darius010 napisał:
Bo aplikacji Netflixa wyznaczyła inne standardy. Dlatego ok, ale daleka droga żeby było bardzo dobrze. 

Nie widzę niczego użytecznego co ma Netflix, a czego brak w aplikacji HBO Max

- listy Top 10

- zakładka wkrótce 

- wyszukiwanie po filtrach 

- więcej informacji (do kiedy dany tytuł w ofercie, otrzymał kolejny sezon) 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, jackpol said:

I bardzo dobrze, powinny w ogóle maksymalnie zablokować VPN.Jeśli ktoś chce korzystać z zagranicznych treści w danym regionie to niech wykupi konto w danym regionie a nie cwaniakowanie i przeskakiwanie między regionami.

Akurat nic nie chciałem przeskakiwać, a sprawdzić czy stabilniej stream chodzi np. przez taki CDN77 czy inne M247 niż przez UPC i czy to blokują.

Informacja powinna być taka jak w Netflixie czy Prme - zakaz używania proxy/vpn po wejściu w materiał, a nie pierdolety o błędnych danych logowania na zalogowanym koncie.
A kto będzie chciał naprawdę obejść to jest 100 innych sposobów ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, TimesSquare napisał:

Na dodatek HBO Max nie jest zupelnie nowa aplikacja! Ona funkcjonuje na bardzo wielu rynkach juz od jakiegos czasu. Nie musieli budowac zupelnie nowej aplikacii na Polske tylko po prostu dzialali na juz przygotowanej infrastrukturze, ktora funkcjonuje w innych krajach. Szanujmy sie i wymagajmy (tak jak np. w przypadku Viaplay), a nie cieszmy sie, ze laskawie "cos tam" zrobili dla Polakow.

 

No i wlaśnie dlatego chodzi po prostu o licencje a niektórzy płaczą, że czegoś nie ma. Umowy licencyjne są popaprane. Możesz mieć produkcje we wszystkich krajach z danego regionu a np w jednym nie mieć bo akurat się nie dogadano o jakąs głupotę. Oni teraz po prostu to ładują systematycznie i potrzebują chwili, żeby to załadować. Nie przesadzajmy, że tydzień - dwa robi ludziom różnicę. W [beep] się poprzewracało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, bgmnt napisał:

Akurat nic nie chciałem przeskakiwać, a sprawdzić czy stabilniej stream chodzi np. przez taki CDN77 czy inne M247 niż przez UPC i czy to blokują.

Z klasy adresowej data center w Holandii na razie nic nie blokują, przynajmniej na apce w telewizorze.

Pewnie na początek wzięli się za ASy hegemonów VPN, takich jak M247, potem dojdą dostawcy hostingu.

Niemniej z Amsterdamu wcale stabilniej nie jest, jakość pływa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
No i wlaśnie dlatego chodzi po prostu o licencje a niektórzy płaczą, że czegoś nie ma. Umowy licencyjne są popaprane. Możesz mieć produkcje we wszystkich krajach z danego regionu a np w jednym nie mieć bo akurat się nie dogadano o jakąs głupotę. Oni teraz po prostu to ładują systematycznie i potrzebują chwili, żeby to załadować. Nie przesadzajmy, że tydzień - dwa robi ludziom różnicę. W [beep] się poprzewracało.
To nie tak. Jeśli u nas czegoś nie ma, co jest na innych rynkach, to znaczy, że kto inny ma do tego prawa w naszym kraju. Tak było z filmami Foxa. W Czeskim HBO były, a u nas nie, bo prawa miał C+
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, ircios napisał:

To może Cie zaskoczę.  Mój LG wspiera HDR10+. 

Wiedziałem, ze zaraz ktoś wyskoczy z czymś takim lub ze jego Panasonic ma DTS :)

Oficjalne stanowsko LG jest takie ze nie wspiera i wspierać nie będzie HDR10+ bo nie będzie wspierać standardu konkurencji ;)

Może się zdarzy jakiś wyjątek od reguły ale 99% modeli LG nie ma HDR10+
HDR10 pro to również nie + tylko marketingowy bełkot 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...