Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

https://satkurier.pl/news/169109/multimedia-polska-spadek-liczby-klientow-wzrost-liczby-rgu.html 

"Osobiście oceniam, że brak transakcji zakupu Multimedia Polska przez UPC Polska przyniosłoby znaczącą szkodę dla spółki i jej akcjonariuszy oraz dla rynku kablowego w Polsce, który jest jednym z najbardziej rozdrobnionych rynków w Europie.

Aby sprostać wyzwaniom cywilizacyjnym, jakie stoją przed polskim i europejskim rynkiem telekomunikacyjnym, procesy konsolidacyjne są nieuniknione, co widzimy na przykładzie innych rynków w Europie i na świecie. - Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska."
 

Największe marzenie Prezesa Rogowskiego .... jedna gigantyczna kablówka w Polsce, która daje sobie radę z trudnymi "wyzwaniami cywilizacyjnymi". Oczywiście wszystko dla dobra klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAKIE KANAŁY W MULTIMEDII OGLĄDACIE NAJCZESCIEJ? WYMIENIAJCIE DO 20 POZYCJI...

Statystycznie abonenci Multimedii oglądają to samo co wszyscy inni telewidzowie w Polsce .... tj. kanały które są i tak w ofercie DVB-T.

Bo w TOP-20 Nielsena jest tylko 4 - 5 kanałów spoza DVB-T. Czyli płaci się za kablówkę, a ogląda się i tak darmówkę.

Płatne kanały nie mają większej oglądalności. Przeważnie mają śladową oglądalność. 100 kanałów naszpikowanych reklamami tak samo jak kanały z DVB-T. I tak samo mądre

To tylko hajs od naiwnych płacony operatorom. https://media2.pl/badania/149065-Tydzien-TV-Polsat-i-TVN-liderami.-W-Top-20-programow-Taniec-z-gwiazdami-brak-Hipnozy.html

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statystycznie abonenci Multimedii oglądają to samo co wszyscy inni telewidzowie w Polsce .... tj. kanały które są i tak w ofercie DVB-T.

Bo w TOP-20 Nielsena jest tylko 4 - 5 kanałów spoza DVB-T. Czyli płaci się za kablówkę, a ogląda się i tak darmówkę.

Płatne kanały nie mają większej oglądalności. Przeważnie mają śladową oglądalność. 100 kanałów naszpikowanych reklamami tak samo jak kanały z DVB-T. I tak samo mądre

To tylko hajs od naiwnych płacony operatorom. https://media2.pl/badania/149065-Tydzien-TV-Polsat-i-TVN-liderami.-W-Top-20-programow-Taniec-z-gwiazdami-brak-Hipnozy.html

 

Całe szczęście nie jestem "wszyscy" ;) Akurat kanały jakie ja najczęściej oglądam nie są dostępne w DVB-T (np. Comedy Central, Eurosport, Eleveny, C+, Discovery). A brakuje mi przede wszystkim Foxów (Hoży Doktorzy są aktualnie w rękach Fox Commedy :( ) i NG. BBC przeżyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was korzysta w Multimedia z usługi telefonii komórkowej ? Pojawiła się nowa promocja. Więcej informacji na ich stronie internetowej.    Z fakturą papierową 4 zł drożej. Co myślicie o tej promocji ? Opłaca się to brać ?

Edytowane przez mirolop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.multimedia.pl/Telefon-komorkowy

 

Ja w tej chwili jestem na kartę w Mobile Vikings, bez żadnej umowy, za 29 zł można mieć ofertę No Limit i 15 GB Internetu albo ofertę Standard. Więc myślę, że raczej nie ma sensu migrować do Multimedia.

Edytowane przez mirolop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pukus  Ty marzysz o Eleven Sports 4, a niektórzy tak jak ja nie mają jeszcze nawet dostępu do Eleven Sports 3, bo nie było jeszcze u wszystkich cyfryzacji.

W Multimedia GO jest dostęp do Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3. Więc chcąc oglądać Eleven Sports 3 włączam sobie Multimedia GO.

Edytowane przez mirolop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W jakiej formie zgłaszaliście swoje roszczenia (2 m-ce abo za free)

w związku z decyzją UOKIK? Telefonicznie czy na piśmie?

Zbieram się aby zadzwonić do nich, ale nie bardzo wiem

jak ugryźć ten temat, co im powiedzieć?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o tym parę postów wcześniej. Na ich stronie jest napisane w wiadomości "Ważna informacja": "Konsumenci zainteresowani skorzystaniem z ww. rekompensat, proszeni są o kontakt pod numerem telefonu 244 244 266 albo w Biurze Obsługi Klienta do dnia 30 kwietnia 2018 roku."

 

Dzwonisz i mówisz, że dzwonisz w sprawie rekompensat w związku z decyzją UOKiK. Zgłoszenie zostaje zarejestrowane w systemie. Następnie trzeba czekać na kontakt od nich listowny lub telefoniczny, ponieważ każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie i z tego co mi mówiła konsultantka będzie rozpatrywana decyzja albo o przyznaniu rekompensaty albo też o jej odmowie.

Edytowane przez mirolop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...