Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Adrian1981:

Tematu z tym tv LE32B350 nie ogarnę chyba, sporo nie wiadomych, samsung twierdzi, że tv nie ma dekodera DVB-C. Wyraziłem swoją opinie pracownikowi samsunga na temat ich produktów - było ostro. Sam tv nie wyszukuje kanałów ani w opcji auto ani ręczny. Porażka - może technicy MM jeszcze coś wykombinują, a jak nie to nowy tv - UHD czeka na mnie w sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adrian1981:

Tematu z tym tv LE32B350 nie ogarnę chyba, sporo nie wiadomych, samsung twierdzi, że tv nie ma dekodera DVB-C. Wyraziłem swoją opinie pracownikowi samsunga na temat ich produktów - było ostro. Sam tv nie wyszukuje kanałów ani w opcji auto ani ręczny. Porażka - może technicy MM jeszcze coś wykombinują, a jak nie to nowy tv - UHD czeka na mnie w sklepie.

Czy zapytałeś serwis Samsunga jak się ma nieobecność tunera DVB-C w Twoim tv do instrukcji obsługi zamieszczonej na ich stronie, także do Twojego tv z której wynika, że takowy tuner jest wbudowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to wkur... się najbardziej, mówię mu to tak jak bym kupował lodówkę, która zamiast chłodzić - grzeje, paranoja! Niestety jestem nerwowym człowiekiem i wylałem swoją frustrację na niego, na koniec jeszcze życzył mi miłego popołudnia, bezczelny. Mam nr telefonu do serwisanta, który kiedyś naprawiał na gwarancji ten tv. Jutro będę dzwonił jeszcze się dowiedzieć czegoś w tej sprawie.

Od siebie wydaje mi się, że w menu serwisowym gdzieś trzeba coś zmienić żeby aktywować tuner DTV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ta głowica fizycznie jest w Twoim tv tylko jest nieaktywna to może da się ją ożywić zmieniając oprogramowanie, ewentualnie włączyć ją w menu serwisowym, ale do tego potrzebna jest "wiedza tajemna" serwisu Samsunga. Jeśli się nie da pozostaje wymiana tv bądź zewnętrzny dekoder :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolezanki i kolegow. Najpierw sie przedsawie, mam na imie Mateusz. Kupilem ostatnio tv rodzicow dziwczyny ktorzy maja analogowa telewizje za okolo 35zl i telefon za 55zl . Chcialem zeby mieli jakis pakiet cyfrowy zeby chociaz te hd byly na tych glownych kanalach ktore ogladaja. Telefon do Multimedia i za doplata 15zl moge miec jakis pakiet superbox. w czasie rozmowy Pani mi zjechala jakies 6zl. Czyli mialbym placic 102zl. Umowe rodzice maja jeszcze 3 miesiace. Zastanawiam sie czy nie lepiej poczekac i nie przedluzyc umowy ? wydaje mi sie ze nowi klienci maja lepsza oferte niz ta ktora mi proponuja na przedluzenie. Zapomnialem jeszcze zapytac o Karte CI+ bo nie chcialbym sie bawic w jakies dekodery itp.. co o tym myslicie jako bardziej doswiadczeni uzytkownicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oprogramowania to ten tv nie ma USB ani innej alternatywnej formy aktualizacji (wi-fi, itp) - czytałem gdzieś na forach przy okazji. Co do menu serwisowego to znalazłem jedynie zmianę regionu z EU na ND - wtedy pojawiła się opcja KABLOWA prócz NAZIEMNA.

Pracownik samsunga na wstępie oznajmił, że nie podają informacji na temat wejścia i zmian w menu serwisowym klientom -tak więc ZONK.

http://translate.googleusercontent.com/ ... 47Xnz3eupQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolezanki i kolegow. Najpierw sie przedsawie, mam na imie Mateusz. Kupilem ostatnio tv rodzicow dziwczyny ktorzy maja analogowa telewizje za okolo 35zl i telefon za 55zl . Chcialem zeby mieli jakis pakiet cyfrowy zeby chociaz te hd byly na tych glownych kanalach ktore ogladaja. Telefon do Multimedia i za doplata 15zl moge miec jakis pakiet superbox. w czasie rozmowy Pani mi zjechala jakies 6zl. Czyli mialbym placic 102zl. Umowe rodzice maja jeszcze 3 miesiace. Zastanawiam sie czy nie lepiej poczekac i nie przedluzyc umowy ? wydaje mi sie ze nowi klienci maja lepsza oferte niz ta ktora mi proponuja na przedluzenie. Zapomnialem jeszcze zapytac o Karte CI+ bo nie chcialbym sie bawic w jakies dekodery itp.. co o tym myslicie jako bardziej doswiadczeni uzytkownicy ?

 

Jeśli tv ma wbudowaną głowicę DVB-C to lepiej wziąć moduł CAM CI+ zamiast dekodera (nie będzie dodatkowego pilota). Co do cen możesz się targować jak nie jeden użytkownik kablówki tej czy innej.

 

P.S. Na przyszłość pisząc posty używaj polskich znaków bo źle się to czyta bez "ogonków" ;)

 

Co do oprogramowania to ten tv nie ma USB ani innej alternatywnej formy aktualizacji (wi-fi, itp) - czytałem gdzieś na forach przy okazji. Co do menu serwisowego to znalazłem jedynie zmianę regionu z EU na ND - wtedy pojawiła się opcja KABLOWA prócz NAZIEMNA.

Pracownik samsunga na wstępie oznajmił, że nie podają informacji na temat wejścia i zmian w menu serwisowym klientom -tak więc ZONK.

 

Sprawdziłem i wiem, że ten tv nie ma możliwości standardowej aktualizacji przez sieć czy USB dlatego napisałem, że jest potrzebna "wiedza tajemna". Jeśli zmieniając region pojawiła się możliwość zmiany opcji z "naziemna" na "kablowa" to głowica DVB-C raczej w telewizorze siedzi. Zakładając, że z sygnałem jest wszystko ok tv powinien w trybie pełnego wyszukiwania znaleźć wszystkie programy cyfrowe kablowe. Może rozmowa ze znajomym serwisantem pomoże rozwiązać zagadkę dlaczego programów nie znajduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że tuner tam jest, sygnał też na pewno dociera - tv analogowa MM jest odbierana i nic 0 kanałów. Tak więc wnioskuje, że coś trzeba zmienić jeszcze w menu serwisowym tylko co i gdzie! Temat spróbuje ogarnąć jeszcze z tym fachowcem od serwisu miejscowego. Wielkie dzięki Adrian1981.

A jeszcze jedno jest tam taka opcja TUNER - FAILURE czyli nie aktywny tylko opcja jest wygaszona nie da się zmienić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli tv ma wbudowaną głowicę DVB-C to lepiej wziąć moduł CAM CI+ zamiast dekodera (nie będzie dodatkowego pilota). Co do cen możesz się targować jak nie jeden użytkownik kablówki tej czy innej.

 

P.S. Na przyszłość pisząc posty używaj polskich znaków bo źle się to czyta bez "ogonków" ;)

 

Obiecuję poprawę. Już po pierwszej rozmowie z konsultantką zauważyłem, że coś z ceny można urwać. Pytanie ile realnie w MM? bo jak mi powiedziała że daje mi 6zł mniej to wręcz jak obraza brzmiało :) chciałem zapytać po prostu ile realnie można dostać za pakiety które mnie interesują ( czyli tv cyfrowa i koniecznie telefon Pakiet wygodny teraz jest ) . TV to LG 42LB5610 i widziałem ma wejście na Moduł CAM CL+ wiec o to też zapytam czy to dodatkowo płatne jest miesięcznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że tuner tam jest, sygnał też na pewno dociera - tv analogowa MM jest odbierana i nic 0 kanałów. Tak więc wnioskuje, że coś trzeba zmienić jeszcze w menu serwisowym tylko co i gdzie! Temat spróbuje ogarnąć jeszcze z tym fachowcem od serwisu miejscowego. Wielkie dzięki Adrian1981.

A jeszcze jedno jest tam taka opcja TUNER - FAILURE czyli nie aktywny tylko opcja jest wygaszona nie da się zmienić!

 

Osobiście w menu serwisowym Samsunga nie dłubałem, tam przede wszystkim trzeba wiedzieć co się zmienia i na co bo łatwo coś przekombinować, dlatego nie każdemu mówią jak się do niego dostać (kto potrafi szukać ten sam sobie znajdzie jak do niego wejść). Tak sobie myślę, że może ten sam model tv składany dla różnych regionów miał bądź i nie miał zaimplementowaną głowicę kablową ale to by było trochę bez sensu w sumie żeby dwa różne telewizory oznaczać tam samo. Więcej pomysłów na "ugryzienie" tego tv tak, żeby działał poprawnie z MM nie mam.

 

P.S. Trochę nam dyskusja odbiegła od sieci Multimedia ale może admin tego nie wytnie ;)

 

TV to LG 42LB5610 i widziałem ma wejście na Moduł CAM CL+ wiec o to też zapytam czy to dodatkowo płatne jest miesięcznie ?

W zasadzie wszystkie nowe LG mają w menu dla kraju instalacji Polska dostępną do wyboru głowicę DVB-T (antena) i DVB-C (kabel). Powinno wszystko działać poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli tv ma wbudowaną głowicę DVB-C to lepiej wziąć moduł CAM CI+ zamiast dekodera (nie będzie dodatkowego pilota). Co do cen możesz się targować jak nie jeden użytkownik kablówki tej czy innej.

 

P.S. Na przyszłość pisząc posty używaj polskich znaków bo źle się to czyta bez "ogonków" ;)

 

obiecuję poprawę. Już po pierwszej rozmowie z konsultantką zauważyłem, że coś z ceny można urwać. Pytanie ile realnie w MM? bo jak mi powiedziała że daje mi 6zł mniej to wręcz jak obraza brzmiało :) chciałem zapytać po prostu ile realnie można dostać za pakiety które mnie interesują ( czyli tv cyfrowa i koniecznie telefon Pakiet wygodny teraz jest ) . TV to LG 42LB5610 i widziałem ma wejście na Moduł CAM CL+ wiec o to też zapytam czy to dodatkowo płatne jest miesięcznie ?

 

Przy normalnych rozmowach o przedłużeniu umowy masz niewielkie szansę na ugranie dobrej oferty.

Zadowalające oferty to są dopiero utrzymaniowe, zatem trzeba wypowiedzieć umowę i czekać

na kontakt z ich strony. Wtedy można wynegocjować o wiele lepsze warunki niż dostają nowi klienci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie internetowej przeczytałem ze tuner DVB T/C jest. Przyjrzę się temu głębiej. Bardziej muszę się też przyjrzeć ofercie Multimedia przez co de facto trafiłem na to forum.

 

Tylko żeby dostać ofertę utrzymaniową muszę podpisać na odległość nową umowę, którą mi teraz proponują na 102 zł i ja wypowiedzieć w ciagu 14 dni i negocjować nową tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jak im się będzie kończyć tylko trzeba sprawdzić jaki jest okres wypowiedzenia.

Nie wiem ile jest na telewizję analogową i telefon - miesiąc czy więcej.

Pisałeś, że zostało 3 miesiące umowy, więc już pora się nad tym zastanawiać,

bo niektóre usługi mają 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

O to właśnie mi chodziło, że jak wypowiesz, to będą Ci próbować zaoferować

coś ciekawego, żebyś jednak u nich został. Musiałbyś poczytać z kilkadziesiąt

stron tego wątku, żeby się przekonać co naprawdę można wtedy wynegocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie czy w Rzeszowie jakieś zmiany firma szykuje? Czy wypowiadając umowę zawsze dzwonią z utrzymania klienta? Zauważyłem że dla nowych klientów we wszystkich kablówkach są lepsze oferty, więc czasami lepiej zmieniać dostawcę co roku. Chyba chodzi tu o statystykę pozyskanych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę jeszcze raz to co było już tutaj wielokrotnie powtarzane.

Jeśli porównasz normalne przedłużenie umowy bez wypowiedzenia

z ofertą dla nowych klientów, to na pewno lepiej wypadnie dla nowych.

Natomiast po wypowiedzeniu umowy można dostać warunki

co najmniej tak dobre jak dla nowych, a wiele osób ugrywa lepsze.

Podam przykład rodziców mojej dziewczyny.

Są klientami Multimedii od kilku lat i zawsze idą do biura i przedłużają umowę

bez uprzedniego wypowiedzenia. Teraz ostatnio próbowali coś negocjować,

ale nadal bez wypowiedzenia, pomimo moich rad. Powiedzieli, że mogą zejść maksymalnie o 3zł.

Zatem za Maxbox + pakiet HD + internet 20Mb płacili 146zł, a teraz płacą 143zł.

Ja natomiast byłem klientem 1 rok. Miałem standardową ofertę dla nowych klientów z początku

poprzedniego roku za 118zł Maxbox + internet 60Mb. Teraz złożyłem wypowiedzenie i na kolejny rok

dostałem Maxbox + pakiet HD + Canal+ Platinum + internet 30Mb za 128zł. To na pewno nie był szczyt

tego co mogłem osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie umowy to podstawa negocjacji. Bez niego nie dostaniesz dobrej oferty. Poza tym, im masz więcej usług/pakietów, tym są skłonni zejść niżej z poszczególnymi ich składnikami. I najlepiej czekać na telefon, niż samemu dzwonić (nie ma obaw, że nie zadzwonią - konsultant ma kary, jeśli przepuści kogoś bez negocjacji; a firma chce twojego pozostania). Dlatego, że konsultant może uznać, że ci zależy i nie będzie już taki skłonny, do dobrych ofert dla ciebie. Raczej musi poczuć, że naprawdę chcesz odejść. Dobrze też od początku przedstawić swoje oczekiwania. Ale nie typu "chcę płacić mniej, co mi możecie zaproponować?". Najlepiej zacząć od mniejszego pułapu, niż w rzeczywistości jesteś skłonny się zgodzić. I stopniowo iść na ustępstwa. Nie oczekuj też, że pierwsza propozycja będzie najlepsza. Ja zawsze na pierwszą lepszą odmawiam. Musisz wiedzieć, czego chcesz. Niezdecydowani zostaną zbajerowani i ugrzęzną na bzdurze "nie można". Otóż można. Konsultant, oprócz tego co wyświetla się na komputerze, może zgodzić się na co innego - musi tylko zapytać przełożonego. Dodatkowo teraz jest niewielu nowych klientów, więc idą na większe ustępstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak pisze Draco_san. Cierpliwość, plan działania i umiejętności interpersonalne ;)

 

Za kilka miesięcy będę walczył o moje przedłużenie. Celuję w pakiet -> MaxBox + Net 60 + dekoder HD z nagrywarką + pakiet HD + C+ full za cenę <=100zł. Byłbym bardzo pozytywnie zaskoczony gdyby to się udało wywalczyć, choć trochę wątpię :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...