Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Tak, to już wałkowaliśmy wiele razy. Ale zapominamy o jednej istotnej kwestii w tej sprawie. Kanałów HD chcą wszyscy. Ale one przeważnie więcej kosztują i zajmują też więcej miejsca. Domagając się ich, chcemy też podwyżki abonamentów. Bo nie da się tylko bezkosztowo podmienić kanału na większą rozdzielczość. Pamiętajmy o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muzo.TV i Stopklatka HD poszerzyła dziś ofertę UPC . Zastanawiam się czy w Multimedii pojawił się w dniu startu jakikolwiek nowy kanał ?

Czy to jest takie istotne? Wolę mieć lepszą cenę, niż drożyznę jak w UPC. I zabieranie kanałów, jak w Vectrze. Wszystkie najważniejsze kanały i tak są. A mnie interesują głównie premium, sport i seriale.

 

Dokładnie. Po co jakieś Muzo.TV gdzie reklama pogania reklamę? w Multimediach jest paczka MTV której próżno szukać w platformach satelitarnych (Hits, Dance, Rocks i VH1 Classic) - a gdzie teledyski nie są przerywane żadnymi reklami i to są prawdziwe kanały muzyczne.

 

Najważniejsze kanały - czyli ogólnopolskie, tematyczne, premium, sportowe i muzyczne są. Po co jakieś śmieci?

 

Jedyne czego brakuje w MM to kanały BBC - raczej ich nie będzie skoro nie dogadali się z nadawcą oraz Disney - tych też raczej nie będzie skoro od wielu wielu lat nie mogą się dogadać z nadawcą.

 

No i oczywiście - powinno się stopniowo zamieniać kanały SD na HD. Powinni dodać chociażby Cinemaxy w HD, Eurosport 2, Polsat Film i resztę kanałów ITI w HD (Tvn 24, Turbo, Style, Kuchnia i Domo) no i może zamienić Hustlera TV na Hustler HD :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Muzo.TV jest bardzo dobrym kanałem, bo grają rocka. Reklamy na kanałach muzycznych, to nie jest wielki problem. ;)

 

Z "premium", poza Cinemaxami w HD, FilmBox ArtHouse i F. Action.

 

Szczególnie BBC HD, którego nigdy nie było. Mnie najbardziej szkoda Top Gear'a, choć jeszcze to leci na TVN Turbo. No, ale tu poszło o zbyt wygórowane stawki. Podobnie jest z Disneyem, który chce za dużą kwotę. Znane marki cenią się. :P

 

Tak, ale to szybko nie nastąpi. Kanały marki TVN i C+ są drogie. Wersje HD chyba jednymi z najdroższych na rynku. Dodanie ich oznaczałoby znaczącą podwyżkę abonamentu za... w sumie za to samo. A zamiast Polsatu Film HD, lepszy byłby Polsat News HD. Większość pozycji z niego jest emitowana na głównym Polsacie. Prawie nie oglądam przez reklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Draco_san Napisałeś, że "ten rok to jeden z najbardziej dochodowych dla kablówek", a przecież jeszcze nie tak dawno mówiłeś, że Multimedia nie ma pieniędzy na dokończenie modernizacji swojej sieci. W niektórych lokalizacjach nie ma pełnej oferty, nie ma kanałów które zostały dodane rok temu (Teletoon+ HD, MiniMini+ HD, Novela TV HD, Planete+ HD, TLC HD, E! Entertainment HD, Universal Channel HD, Tele 5 HD, TVS HD, STARS.TV HD, FightKlub HD). Pisałeś, że ta modernizacja sieci nadwyrężyła ich budżet. W związku z tym się pytam to jak to jest? Było niby tak źle, mieli mało kasy a teraz nagle jest tak dobrze? Czegoś tu nierozumiem albo sam sobie przeczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirolop:

Nic takiego nie napisałem. :P Zauważyłeś słowo "szykuje"? Chodziło mi o okres świąteczny, który od zawsze jest najbardziej dochodowy dla platform i kablówek - sprzedaje się najwięcej pakietów. Bo cały ten rok jest jednym z najgorszych od lat, szczególnie dla kablówek. Prawie nie ma nowych klientów. Tzn. są, ale przez dużą liczbę odchodzących prawie tego nie widać. Dlatego pod koniec roku będą chciały powalczyć o klienta. Szczególnie Multimedia potrzebuje dochodu, bo nie ma na modernizację infrastrultury. Być może nawet wystawią się na sprzedaż. Ale to mało prawdopodobne, bo raczej nie ma chętnych na wyłożenie takich pieniędzy. No chyba, że faktycznie Cyfrowy Polsat zdecyduje się mieć kablówkę. ;) W każdym razie Multimedia będzie nieźle kombinować, żeby przetrwać. :P Będzie jeszcze więcej usług dodatkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogli nie przepędzać kijem starych klientów to i nowi by się znaleźli. Ale jak się działa jak firma z Albanii to nie ma co się dziwić. A legendarnych wręcz sytuacji o traktowaniu klienta jako zło konieczne jest tu aż nad to. I własnie teraz muszą nieźle kombinować żeby przetrwać. Pytanie czy nie za późno ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@danielpes5:

Nie masz pojęcia, o czym piszesz. Niby jak kogoś przepędzali? Przepraszam, ale to bzdury. Takie cząstkowe problemy, o których piszesz, mają wszystkie sieci kablowe i platformy satelitarne. Wystarczy sobie poczytać fanpage'y na Facebook'u. Ale to są marginalne sprawy. Klienci odchodzą z powodu NTC i wciąż słabej sytuacji ekonomicznej. Naziemna jest największą bolączką obecnie wszystkich. Taka sytuacja była do przewidzenia. Ale kłopoty są nie tylko z powodu inwestycji i NTC. Brak silnych wzrostów, które były kiedyś - a rynek finansowy nie lubi stagnacji. Moim zdaniem, jeszcze się odkują, jak Polska gospodarka trochę lepiej ruszy i spadnie bezrobocie. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak możliwości migracji ze starych pakietów na nowe DTV w czasie trwania umowy to raz. Nowo wprowadzone kanały tylko dla nowych abonentów. A starym pozostała tylko...nowa lista i zakodowane kanały. Dwa- Brak działu utrzymania klienta. Kończyła Ci się umowa i przegapiłeś terminy wypowiedzenia ? Twój problem :D Z MM nikt nie raczył poinformować że kończy się umowa/promocja na dany pakiet/usługę. I [beep] naliczali sobie stawki z kosmosu od następnego okresu rozliczeniowego. Po trzecie : przy przedłużaniu umowy pełna gołosłowność i nie trzymanie się ustalonych cen.wynegocjowanych zniżek itp.

Mało ?

Cztery : wymiana dekodera na moduł Cam ? proste ? nie w Multimedii. 3/4 konsultantów na tzw. infolinii twierdzi że nie można pozyskać modułu aż do końca obecnej umowy. To nie jest kij na starych abonentów ? Bo ja uważam że to wręcz drąg !!

I pięć: regulamin Wyłączą Ci Twój ulubiony kanał ? (BBC Knowlage) i zastąpią jakimś syfem ? (CBS Europa) . Nie możesz wypowiedzieć umowy bo przecież liczba kanałów się zgadza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była taka możliwość, jeśli się umowę przedłużało - sam z niej skorzystałem. :P Mówisz o re-pakietyzacji, która była wieki temu? A kto tak nie robi? Tzn. nowe kanały tylko dla nowych klientów. Tak było w Cyfrowym Polsacie, z kanałami np. Viasat - były tylko dla nowych. Albo NC+ po fuzji - nowe kanały były dostępne tylko po emigracji. Weź przestań. :roll: To nie jest żaden kij, tylko normalna wolnorynkowa zasada. W końcu muszą czymś przekonywać do przedłużania umów, a starym klientom nic nie są winni. Chyba mi nie powiesz, że złamali jakiś zapis umowy? ;)

 

Przedłużenie umowy było i jest zawsze w gestii klienta. U wszystkich operatorów następuje automatyczne przedłużenie umowy, na zwykłych warunkach (bo chyba dla wszystkich jasne, że promocje są tylko czasowe). Nie wiedziałeś, że musisz wysłać wypowiedzenie? Ale to twój problem, a nie Multimedii, CP, NC+, Vectry, UPC czy Toyi. :P Wszystko to było zgodne z prawem i pretensje można mieć tylko do ustawodawcy.

 

Trzecia sprawa, to wyjątkowy przypadek, który zdarzył się - nie wiem, tobie? Poczytaj sobie forum NC+, czasami i tam zdarzają się pomyłki osób negocjujących warunki. Traktujesz takie jednostkowe przypadki, jako bolączkę całej sieci. Wybacz, ale jesteś nieobiektywny i robisz z igły widły. Mnie i moich znajomych takie przykrości nie spotkały. I zależą one od konkretnej osoby, a niekoniecznie tak postępuje cała firma. Zdarza się, jak to mówią. ;) W końcu konsultanci to ludzie, a nie automaty. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była taka możliwość, jeśli się umowę przedłużało - sam z niej skorzystałem. :P

Była była ale po 10 telefonach na infolinie i trafieniu na normalnego konsultanta. Wtedy już nowe DTV stało się otworem. W innym przypadku trzeba było czekać do końca umowy (rok,dwa-zależy jaki cyrograf) a o lokalnym BOK to już lepiej nie wspominać.

 

Mówisz o re-pakietyzacji, która była wieki temu? A kto tak nie robi? Tzn. nowe kanały tylko dla nowych klientów. Tak było w Cyfrowym Polsacie, z kanałami np. Viasat - były tylko dla nowych. Albo NC+ po fuzji - nowe kanały były dostępne tylko po emigracji. Weź przestań. :roll: To nie jest żaden kij, tylko normalna wolnorynkowa zasada. W końcu muszą czymś przekonywać do przedłużania umów, a starym klientom nic nie są winni. Chyba mi nie powiesz, że złamali jakiś zapis umowy? ;)

Uważasz że starzy abonenci nie powinni mieć dostępu do nowych usług i kanałów i czym prędzej powinni rozwiązać umowę i podpisać nową. Więc starych klientów się powinno dymać ile wlezie-w końcu oni płacą tylko abonament...

 

Przedłużenie umowy było i jest zawsze w gestii klienta. U wszystkich operatorów następuje automatyczne przedłużenie umowy, na zwykłych warunkach (bo chyba dla wszystkich jasne, że promocje są tylko czasowe). Nie wiedziałeś, że musisz wysłać wypowiedzenie? Ale to twój problem, a nie Multimedii, CP, NC+, Vectry, UPC czy Toyi. :P Wszystko to było zgodne z prawem i pretensje można mieć tylko do ustawodawcy.

No tak,to klient jest sam sobie winien że robią z niego idiotę.

 

Trzecia sprawa, to wyjątkowy przypadek, który zdarzył się - nie wiem, tobie? Poczytaj sobie forum NC+, czasami i tam zdarzają się pomyłki osób negocjujących warunki. Traktujesz takie jednostkowe przypadki, jako bolączkę całej sieci. Wybacz, ale jesteś nieobiektywny i robisz z igły widły. Mnie i moich znajomych takie przykrości nie spotkały. I zależą one od konkretnej osoby, a niekoniecznie tak postępuje cała firma. Zdarza się, jak to mówią. ;) W końcu konsultanci to ludzie, a nie automaty. :P

Jeśli chodzi o MM to było wiele takich przypadków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, ile można dostać rabatu na telewizję, złożone wypowiedzenie w Multimedia, obecnie pakiet 60 kanałów - 34 zł, 86 kanałów za 39 zł, 120 kanałów za 49 zł, 140 kanałów za 59 zł, i czy można zejść z opłaty za dekoder?, proszę Speców o konkretną odpowiedź, z góry dziękuję:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klienci odchodzą z powodu NTC i wciąż słabej sytuacji ekonomicznej. Naziemna jest największą bolączką obecnie wszystkich. Taka sytuacja była do przewidzenia. Ale kłopoty są nie tylko z powodu inwestycji i NTC. Brak silnych wzrostów, które były kiedyś - a rynek finansowy nie lubi stagnacji. Moim zdaniem, jeszcze się odkują, jak Polska gospodarka trochę lepiej ruszy i spadnie bezrobocie. :P

 

Bezrobocie nie ma tu nic do rzeczy. Kiedyś sięgało 20 % i za płatną TV płacili prawie wszyscy (i to więcej).

W roku 1996/1997 (18 lat temu) mój kolega płacił 35 zł - 40 zł miesięcznie za Canal+ (wtedy Canal+ nadawał tylko jeden kanał).

35 zł miesięcznie - abonament z gorszym dekoderem, 40 zł - z lepszym dekoderem.

Kolega nie był żadnym bogaczem. Wtedy 14-calowy TV CRT kosztował kosmiczne 700 - 800 zł.

Ja przez 15/16 lat płaciłem kablówce, a jak zobaczyłem 24 kanały w DVB-T to uznałem, że "jak nie ma żadnej różnicy to po co przepłacać ?".

Mam na myśli odmóżdżającą zawartość programową i miliony reklam.

Nastała era szybkiego stacjonarnego Internetu, DVB-T, Smart TV, VOD, tabletów, smartfonów, Aero2, kin multipleksów ... i coraz mniej ludzi chce płacić za setkę śmieciowych kanałów, które oferują wszyscy płatni operatorzy.

Im więcej nowych kanałów ... tym są one gorsze programowo.

"Kontent" wysokiej klasy każdy znajdzie w sieci bez problemu (nawet online). Oglądasz co chcesz i kiedy chcesz.

Płatni operatorzy już się wystarczająco nachapali.

Młodzi ludzie za telewizję powoli przestają płacić. A i młodszym i starszym powoli zaczyna wystarczać DVB-T.

A komórka za 29 zł miesięcznie (no limit wszędzie) wystarczy.

Internet mobilny za kilka lat też uszczupli wpływy operatorom Internetu stacjonarnego.

 

Jedyne w co inwestują płatni operatorzy to : coraz to nowsze kruczki w umowach, machlojki jakby tu ogłupić i zatrzymać uciekającą klientelę, pudrowanie żenującej oferty, męczarnia w kontakcie z : Infolinią, BOK, DUK, stoiskami operatorów w galeriach handlowych, przedstawicielami handlowymi (wszyscy gadają co innego i wmawiają bzdury jak w Niemca chorobę).

Wyślij tam starszą niekumatą mamę lub ojca ... wrócą z podpisaną umową na najgorszych warunkach.

 

A jeśli ktokolwiek myśli, że płatni operatorzy zwiększą swoje zyski (i bazę klientów) to .... no comment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, ile można dostać rabatu na telewizję, złożone wypowiedzenie w Multimedia, obecnie pakiet 60 kanałów - 34 zł, 86 kanałów za 39 zł, 120 kanałów za 49 zł, 140 kanałów za 59 zł, i czy można zejść z opłaty za dekoder?, proszę Speców o konkretną odpowiedź, z góry dziękuję:).

Wszystko można,tylko trzeba umieć z nimi rozmawiac.Jak będą dzwonić do Ciebie,to wysłuchaj oferty jak okaże się słaba to powiedz im co chcesz i ile możesz zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezrobocie nie ma tu nic do rzeczy. Kiedyś sięgało 20 % i za płatną TV płacili prawie wszyscy (i to więcej).

Zgadzam się . W Polsce zawsze była samo napędzająca się koniunktura na płatną telewizję. Wystarczy spojrzeć na las anten na blokowiskach :)

 

W roku 1996/1997 (18 lat temu) mój kolega płacił 35 zł - 40 zł miesięcznie za Canal+ (wtedy Canal+ nadawał tylko jeden kanał).

35 zł miesięcznie - abonament z gorszym dekoderem, 40 zł - z lepszym dekoderem. Kolega nie był żadnym bogaczem. Wtedy 14-calowy TV CRT kosztował kosmiczne 700 - 800 zł.

W tamtym okresie średnia płaca oscylowała w granicach 900 zł. Ale co jak co : na nowy telewizor i dekoder pieniądze zawsze się znalazły :)

W Polsce zawsze były najważniejsze dwie rzeczy : chleb i igrzyska .

 

Ja przez 15/16 lat płaciłem kablówce, a jak zobaczyłem 24 kanały w DVB-T to uznałem, że "jak nie ma żadnej różnicy to po co przepłacać ?".

Mam na myśli odmóżdżającą zawartość programową i miliony reklam.

Płacę różnym operatorom od 1999 roku i też sobie zadaje nie raz pytanie za co ja płacę "te półtorej bańki"?

 

Nastała era szybkiego stacjonarnego Internetu, DVB-T, Smart TV, VOD, tabletów, smartfonów, Aero2, kin multipleksów ... i coraz mniej ludzi chce płacić za setkę śmieciowych kanałów, które oferują wszyscy płatni operatorzy.

Sam osobiście zaczynam się interesować IPTV . Jest tańsze,ma konkretną ofertę i jest bardziej przystępne.Jest dokładnie tak jak napisałeś : ""Kontent" wysokiej klasy każdy znajdzie w sieci bez problemu (nawet online). Oglądasz co chcesz i kiedy chcesz." Jeszcze tylko jakość streamu niech poprawią i kablówce mogę powiedzieć adios :D

Im więcej nowych kanałów ... tym są one gorsze programowo.

To jest prawda. Obecnie nadawcy idą na ilość a nie na jakość. Najbardziej w tej materii "przodują" HBO i Discovery. Te kanały po prostu staczają się po równi pochyłej

Płatni operatorzy już się wystarczająco nachapali.

Złote lata mają już zdecydowanie za sobą. Teraz każdego klienta trzeba szanować.

 

Jedyne w co inwestują płatni operatorzy to : coraz to nowsze kruczki w umowach, machlojki jakby tu ogłupić i zatrzymać uciekającą klientelę, pudrowanie żenującej oferty, męczarnia w kontakcie z : Infolinią, BOK, DUK, stoiskami operatorów w galeriach handlowych, przedstawicielami handlowymi (wszyscy gadają co innego i wmawiają bzdury jak w Niemca chorobę).

Wystarczy choćby poczytać regulamin Multimedii. Jest tam cała tona różnych kruczków. A ofertę pudrują jak tylko mogą . Wywalili ostatnio 4 kanały BBC a "w zamian" dali dwa darmowe kanały z DVB-T i niepełną paczkę CBS (Europa i Drama) i drama(t) jest i to autentyczny :D

 

Wyślij tam starszą niekumatą mamę lub ojca ... wrócą z podpisaną umową na najgorszych warunkach.

I wrócą np. z umową na internet i telefon stacjonarny choć nigdy na oczy nawet komputera nie widzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była była ale po 10 telefonach na infolinie i trafieniu na normalnego konsultanta. Wtedy już nowe DTV stało się otworem. W innym przypadku trzeba było czekać do końca umowy (rok,dwa-zależy jaki cyrograf) a o lokalnym BOK to już lepiej nie wspominać.
I co z tego? To jest firma i zależy jej na jak największym zysku. Jak już mówiłem, inni postępują podobnie. Na szkoleniach ds. sprzedaży uczą przez sporo czasu, jak efektywnie sprzedawać produkt i osiągać zysk. Zdaj sobie sprawę, że na wolnym rynku, w praktyce nie ma równości między klientem i firmą. Taka równość występuje tylko teoretycznie w prawie. Firm zawsze będzie agresywnie nastawiona na swoją korzyść. Firmy działają w myśl zasady, że można klienta pomęczyć, aż zrezygnuje i odpuści - czyli pewny zysk. Firma nie musi działać w twoim interesie. Od robienia ludziom dobrze jest podobno komunizm, nie kapitalizm. :P

 

Uważasz że starzy abonenci nie powinni mieć dostępu do nowych usług i kanałów i czym prędzej powinni rozwiązać umowę i podpisać nową. Więc starych klientów się powinno dymać ile wlezie-w końcu oni płacą tylko abonament...
Nie napisałem ci, co uważam. ;) Pisałem jak postępuje rynek. Jeśli o mnie chodzi, to zasada jest dość naturalna. Kierują się nią choćby kobiety. Nie dają d*py swoim byłym, chyba że mają w tym interes. Więc albo przedłużasz "związek" albo jesteś "nowym" facetem. :lol2:

 

No tak,to klient jest sam sobie winien że robią z niego idiotę.
Policji za mandat, też tłumaczysz się nieznajomością przepisów drogowych? :roll: Wybacz, ale według prawa klient i firma są wobec siebie równi. Klient dba o swój interes, a firma o swój. Klient nie może zwalać odpowiedzialności na firmę, bo niweluje zasadę równości i nakłada obowiązki. Nikt z nikogo nie robi idioty - tak działa demokracja.

 

Jeśli chodzi o MM to było wiele takich przypadków
Wiele? Tzn. ile dokładnie? 10? 15? To jeszcze nie tłum i nie reguła. :P Ja najwięcej takich wpadek znam, czytając forum NC+ - ale tutaj też nie ma reguły. ;)

 

--------------------------------------------------

Nie wierze, że osoba postronna tak może bronić MM. Nie można napisać jednego negatywnego zdania. Gość ma na wszystko gotową odpowiedź. Jest lepszy od rzecznika prasowego.

Czy ja kogoś bronię? Tłumaczę tylko jak działa biznes. I wcale nie mam gotowej odpowiedzi... Po prostu orientuję się trochę w tych sprawach. Pracowałem kiedyś dla dużego amerykańskiego koncernu i znam się na sprzedaży.

 

--------------------------------------------------

taką ma pracę

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/ ... sieci.html

http://polska.newsweek.pl/platne-koment ... 000,1.html

na forach MM to standard, na hdtv w tym samym czasie zawsze kilku było takich mistrzów riposty

A świstak siedzi i... Gadasz głupoty. :crazy: Tak ciężko ci pojąć, że generalnie jestem z usług Multimedii zadowolony? Ale teraz to ja gadam o rynku, nie o Multimedii. Więc, co ma pięść do oka? Zastanawiam się, jak to w ogóle jest? Że w Polsce ludzi szczęśliwych zaraz podejrzewa się o niecne zamiary? Podchodzisz do sprawy stereotypowo, bo nie wszyscy skupiają się na krytykanctwie. ;) Ładnie to tak, kogoś pomawiać, tylko dlatego, że się z nim nie zgadzasz?

 

I nie wiem, co ty masz z tym "hdtv"? Nigdy nie udzielałem się na tego typu stronach. Jeśli już, to nie na Polskich. :P

 

--------------------------------------------------

Żeby się jeszcze bardziej nie rozpisywać, za jednym zamachem odpowiem dwóm:

Bezrobocie nie ma tu nic do rzeczy. Kiedyś sięgało 20 % i za płatną TV płacili prawie wszyscy (i to więcej).

Zgadzam się . W Polsce zawsze była samo napędzająca się koniunktura na płatną telewizję. Wystarczy spojrzeć na las anten na blokowiskach :)

A ja nie. Bezrobocie ma wiele do rzeczy. Ale nie chodzi tu, czy ludzie mają pracę. Chodzi o ekonomię. Jeśli ludzie zobaczą, że bezrobocie spada, to zaczną więcej kupować i zamawiać usługi płatnej TV. I kiedyś to była zupełnie inna sytuacja. Internet wiele nie oferował i nie było mocnej oferty naziemnej. :P

 

W roku 1996/1997 (18 lat temu) mój kolega płacił 35 zł - 40 zł miesięcznie za Canal+ (wtedy Canal+ nadawał tylko jeden kanał).

35 zł miesięcznie - abonament z gorszym dekoderem, 40 zł - z lepszym dekoderem. Kolega nie był żadnym bogaczem. Wtedy 14-calowy TV CRT kosztował kosmiczne 700 - 800 zł.

W tamtym okresie średnia płaca oscylowała w granicach 900 zł. Ale co jak co : na nowy telewizor i dekoder pieniądze zawsze się znalazły :)

W Polsce zawsze były najważniejsze dwie rzeczy : chleb i igrzyska .

Mówiłem - kiedyś to były inne czasy. Ja np. za grę na dyskietce 1,44 MB płaciłem 140zł. :D Nie rozumiem czego mają dowodzić te wywody? Teraz mamy większą siłę nabywczą pieniądza, ale też zasady gry się zmieniły.

 

Ja przez 15/16 lat płaciłem kablówce, a jak zobaczyłem 24 kanały w DVB-T to uznałem, że "jak nie ma żadnej różnicy to po co przepłacać ?".

Mam na myśli odmóżdżającą zawartość programową i miliony reklam.

Płacę różnym operatorom od 1999 roku i też sobie zadaje nie raz pytanie za co ja płacę "te półtorej bańki"?

@Kleofas11, jestem ciekaw za co ty konkretnie płaciłeś, skoro nie widzisz różnicy? Jakiś podstawowy pakiecik za 10-20zł? Ja płacę głównie za sport i kanały premium. Reklam tam prawie nie ma, tylko na kanałach sportowych w przerwach meczów. Tego sportu w naziemnej jak na lekarstwo. Miałka zawartość, to twoja subiektywna opinia. Ale telewizja nigdy nie miała ambicji bycia ambitną. ;) To zawsze była głównie rozrywka kierowana do mas, a nie do intelektualistów.

@danielpes5, telewizję płatną, opłaca się głównie za możliwości wyboru. Mało kto ma czas oglądać wszystko. Telewizja tak już dawno nie działa. Rozumiem, że oboje macie nikłe pojęcie - bo na legalnym rynku płaci się za wszystko (a nie tylko premierowe, dobre rzeczy). To się tyczy odbiorców i nadawców.

 

Nastała era szybkiego stacjonarnego Internetu, DVB-T, Smart TV, VOD, tabletów, smartfonów, Aero2, kin multipleksów ... i coraz mniej ludzi chce płacić za setkę śmieciowych kanałów, które oferują wszyscy płatni operatorzy.

Sam osobiście zaczynam się interesować IPTV . Jest tańsze,ma konkretną ofertę i jest bardziej przystępne.Jest dokładnie tak jak napisałeś : ""Kontent" wysokiej klasy każdy znajdzie w sieci bez problemu (nawet online). Oglądasz co chcesz i kiedy chcesz." Jeszcze tylko jakość streamu niech poprawią i kablówce mogę powiedzieć adios :D

Biznes się dostosuje do nowych trendów, jak zawsze. ;) I jeszcze drobna uwaga: konkretny dostęp do określonej zawartości jest droższy, niż taki telewizyjny. W pakiecie taniej. Jeszcze się okaże, że na tej nowej erze biznes zarobi na was jeszcze więcej. :P @Kleofas11, ale z tymi kinami i Aero2 to już nieźle pojechałeś. :lol2: Kina były jeszcze przed erą TV. Np. kina masowe były w USA. Tylko inaczej się nazywały - kina samochodowe lub na świeżym powietrzu. I nie polecam nikomu oglądania streamu na Aero2. :P IPTV ma problemy z płynnością, bo wszystko zależy od prędkości łącza. Teoretycznie gdybym chciał, to musiałbym w trakcie oglądania wyłączać inne urządzenia podłączone do sieci. To jest fajna sprawa, ale poczekam aż łącza będą gigabajtowe.

 

Im więcej nowych kanałów ... tym są one gorsze programowo.

To jest prawda. Obecnie nadawcy idą na ilość a nie na jakość. Najbardziej w tej materii "przodują" HBO i Discovery. Te kanały po prostu staczają się po równi pochyłej

A dlaczego tak jest? To nie jest wina nadawców. Tylko produkcja filmowa i telewizyjna nie nadąża za popytem na nowe kanały. Prawa się rozdrabniają. Akurat HBO to słabe porównanie. Bo HBO obecnie seriale i własne mini-filmy produkuje najlepsze. Że wspomnę choćby rewelacyjnego Detekwywa. Discovery się dostosowuje do gustu amerykańskiej, przeciętnej widowni. A ta jest spragniona rozrywki, a nie dokumentów. :P

 

Płatni operatorzy już się wystarczająco nachapali.

Złote lata mają już zdecydowanie za sobą. Teraz każdego klienta trzeba szanować.

@Kleofas11, co to określenie "nachapali"? Sugerujesz, że ten biznes to coś złego i haniebnego? :roll: @danielpes5, złote lata telewizji są właśnie teraz. Nigdy wcześniej nie działo tylu nadawców i nie było tyle kanałów. Nie wiesz, co mówisz. ;) I o jakim konkretnie szacunku mowa? Rozdawnictwo za darmoszkę, wbrew swoim interesom? No chyba, że nadal mówisz o tych drobnych niedociągnięciach, które każdemu się zdarzają przy tej skali biznesu. :P

 

Jedyne w co inwestują płatni operatorzy to : coraz to nowsze kruczki w umowach, machlojki jakby tu ogłupić i zatrzymać uciekającą klientelę, pudrowanie żenującej oferty, męczarnia w kontakcie z : Infolinią, BOK, DUK, stoiskami operatorów w galeriach handlowych, przedstawicielami handlowymi (wszyscy gadają co innego i wmawiają bzdury jak w Niemca chorobę).

Wystarczy choćby poczytać regulamin Multimedii. Jest tam cała tona różnych kruczków. A ofertę pudrują jak tylko mogą . Wywalili ostatnio 4 kanały BBC a "w zamian" dali dwa darmowe kanały z DVB-T i niepełną paczkę CBS (Europa i Drama) i drama(t) jest i to autentyczny :D

A w co mają inwestować, jak nie w swój interes? To jest biznes, nie fundacja charytatywna. :roll: Zabezpieczają się, żeby klienci nie kombinowali. Jak np. z wypowiedzeniami umowy ze względu na zmianę jakiegoś kanału. To nie są machlojki, tylko legalne działania i dbanie o swoje dobro. O sprzedaży już wyżej pisałem. Dla mnie jest jasne, że każdy sprzedawca zachwala swój towar jak najlepiej. Tego nie zmienisz. O wy[beep]u z Multimedii paczki BBC już pisałem. O CBS'ach też. Multimedia nie musi wam się z tej decyzji i kontaktów biznesowych tłumaczyć. Nie pasuje taka zmiana? Nie musisz przedłużać umowy i droga wolna, do tych, którzy kanały mają.

 

Wyślij tam starszą niekumatą mamę lub ojca ... wrócą z podpisaną umową na najgorszych warunkach.

I wrócą np. z umową na internet i telefon stacjonarny choć nigdy na oczy nawet komputera nie widzieli.

I co, za niewiedzę/brak stanowczości matki lub ojca ma odpowiadać firma? Darujcie, to nie jest instytucja rządowa. Ona działa w swoim interesie. Przyjmijcie to łaskawie do wiadomości. :roll:

 

A jeśli ktokolwiek myśli, że płatni operatorzy zwiększą swoje zyski (i bazę klientów) to .... no comment.

Oczywiście, że zwiększą. Każda firma medialna do tego dąży. Jeśli nie tak samo, jak do tej pory, to znajdą inny sposób. Interes zawsze się kręci. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była była ale po 10 telefonach na infolinie i trafieniu na normalnego konsultanta. Wtedy już nowe DTV stało się otworem. W innym przypadku trzeba było czekać do końca umowy (rok,dwa-zależy jaki cyrograf) a o lokalnym BOK to już lepiej nie wspominać.

I co z tego? To jest firma i zależy jej na jak największym zysku. Jak już mówiłem, inni postępują podobnie. Na szkoleniach ds. sprzedaży uczą przez sporo czasu, jak efektywnie sprzedawać produkt i osiągać zysk. Zdaj sobie sprawę, że na wolnym rynku, w praktyce nie ma równości między klientem i firmą. Taka równość występuje tylko teoretycznie w prawie. Firm zawsze będzie agresywnie nastawiona na swoją korzyść. Firmy działają w myśl zasady, że można klienta pomęczyć, aż zrezygnuje i odpuści - czyli pewny zysk. Firma nie musi działać w twoim interesie. Od robienia ludziom dobrze jest podobno komunizm, nie kapitalizm. :P

I to jest ewidentne bicie kijem po grzbiecie starych abonentów . Zasada pluj w [beep] a myślą że deszcze pada ma tu zastosowanie. Szczególnie na infolinii .

Uważasz że starzy abonenci nie powinni mieć dostępu do nowych usług i kanałów i czym prędzej powinni rozwiązać umowę i podpisać nową. Więc starych klientów się powinno dymać ile wlezie-w końcu oni płacą tylko abonament...
Nie napisałem ci' date=' co uważam. ;) Pisałem jak postępuje rynek. Jeśli o mnie chodzi, to zasada jest dość naturalna. Kierują się nią choćby kobiety. Nie dają d*py swoim byłym, chyba że mają w tym interes. Więc albo przedłużasz "związek" albo jesteś "nowym" facetem. :lol2: [/quote']

Jak się dana sieć nie rozwija to co to za sieć ? Nowe kanały i usługi powinny być częścią składową każdego szanującego się operatora.

 

No tak,to klient jest sam sobie winien że robią z niego idiotę.
Policji za mandat' date=' też tłumaczysz się nieznajomością przepisów drogowych? :roll: Wybacz, ale według prawa klient i firma są wobec siebie równi. Klient dba o swój interes, a firma o swój. Klient nie może zwalać odpowiedzialności na firmę, bo niweluje zasadę równości i nakłada obowiązki. Nikt z nikogo nie robi idioty - tak działa demokracja.[/quote']

Kończy mi się umowa z Play. Dzwonią już pół roku wcześniej i oferują nową umowę i abonament. Orange,Plus i T-mobile też. A Multimedia czeka aż się wyłożysz z terminami wypowiedzenia. NIKT NIE DZWONI,NIKT NICZEGO NIE OFERUJE. Dopóki nie złożysz właśnie owego wypowiedzenia. O wtedy stajesz się raptem dla nich "wartościowym" klientem.

 

Jeśli chodzi o MM to było wiele takich przypadków
Wiele? Tzn. ile dokładnie? 10? 15? To jeszcze nie tłum i nie reguła. :P Ja najwięcej takich wpadek znam' date=' czytając forum NC+ - ale tutaj też nie ma reguły. ;)[/quote']

Człowieku nie mieszaj i nie porównuj NC+ do Multimedii. Tak jak mówiłem jest dużo przypadków błędnych faktur. I co najgorsze jest to recydywa.

 

--------------------------------------------------

Nie wierze, że osoba postronna tak może bronić MM. Nie można napisać jednego negatywnego zdania. Gość ma na wszystko gotową odpowiedź. Jest lepszy od rzecznika prasowego.
Czy ja kogoś bronię? Tłumaczę tylko jak działa biznes. I wcale nie mam gotowej odpowiedzi... Po prostu orientuję się trochę w tych sprawach. Pracowałem kiedyś dla dużego amerykańskiego koncernu i znam się na sprzedaży.

A ja uważam że jesteś kłamcą i to lustracyjnym. Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...