Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, strzala napisał(a):

@pasiakJest jakaś akcja zmiany dotychczasowych kont bankowych? 

U mnie na obecnej fakturze za styczeń nie ma jeszcze podglądu, więc nie wiem jakie jest konto. Jednak za grudzień jest nadal to stare.

Zmiana rachunku była już chyba w sierpniu. Na stronie eboku powinno pokazywać Ci jakie masz saldo na dany dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2022 o 10:22, Seth napisał(a):

To bardzo ciekawe. Przedłużałem umowę jakieś 3 tygodnie temu i słowa na ten temat nie usłyszałem. Pierwsza nowa faktura jest jak trzeba. Jeśli dorzucą coś przy następnej to pójdzie reklamacja.

Pojawiła się na moim koncie kwota za drugą fakturę po przedłużeniu umowy i z tego co widzę jest powiększona o 5 zł, czyli tak jak przewidywałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, strzala napisał(a):

Chcesz się pozbyć modułów CAM i powrócić do dekoderów?

Tak, chcę wymienić na Dekoder Smart 4K ,z  tego względu bo na jednym TV (SAMSUNG UE50H6400)   nie mam możliwości wgrać HBO MAX ,a w tym dekoderze powinno być ,dlatego pytam ,czy będzie dopłata i czy abonament wzrośnie 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świadomie chcesz przejść na streaming? Przy DVB-C nie masz żadnego buforowania, na tym dekoderze smart podczas przełączania widzisz kręcące się kółeczko, czasami nawet podczas normalnego oglądania. Zalecają podłączenie przez kabel Ethernet, wtedy działa trochę lepiej, na Wi-Fi wiadomo loteria, w jednej lokalizacji działa ok a w innej gdzie jest kilkadziesiąt sieci Wi-Fi mogą być problemy. Ja bym sobie odpuścił, ktoś w temacie Vectry pisał że testują już model DVB-C, wtedy może będzie to miało sens.

Kup sobie jakąś przystawkę np. Chromecast i masz spokój na lata, dodatkowo aktualizacje prosto od Google przez wiele lat.

Za wymianę dekodera płaci się 99zł.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Michaelis said:

Kup sobie jakąś przystawkę np. Chromecast i masz spokój na lata, dodatkowo aktualizacje prosto od Google przez wiele lat.

 

 

Albo Fire TV Stick od Amazonu (niekoniecznie 4K Max, może wystarczyć zwykły). Odkąd są one oficjalnie sprzedawane w PL, są na nie dostępne oficjalne aplikacje na wszystkie serwisy streamingowe obecne w PL (Netflix, Amazon Prime, Disney, Apple TV, HBO, player, Polsat go, Canal+ itp itd). Często są na nie promocje cenowe (regularna cena 200/300zł).

Wchodzenie w zamknięty dekoder od dostawcy TV, żeby mieć jedną aplikację to jakieś nieporozumienie.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Ryszard48 napisał(a):

Tak, chcę wymienić na Dekoder Smart 4K ,z  tego względu bo na jednym TV (SAMSUNG UE50H6400)   nie mam możliwości wgrać HBO MAX ,a w tym dekoderze powinno być ,dlatego pytam ,czy będzie dopłata i czy abonament wzrośnie 

Nie wiem, jak to na dziś wygląda, bo może się pozmieniało, ale kilka lat temu nie można było łączyć dekoderów z modułami w jednej ofercie. Tzn., że albo miałeś same dekodery albo same moduły. Poza tym dekoderów można było mieć maksymalnie 2, czyli tylko 1 multiroom, gdzie przy modułach 2 multiroomy nie były problemem(czego przykład masz u siebie). Tak że od pozyskania tych informacji na infolinii bym zaczął, bo może już na tym etapie "odbijesz się od ściany". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2023 o 22:13, Pawel napisał(a):

Pojawiła się na moim koncie kwota za drugą fakturę po przedłużeniu umowy i z tego co widzę jest powiększona o 5 zł, czyli tak jak przewidywałem.

U mnie również pojawiła się druga po przedłużeniu i kwota jest jak należy, żadnego powiększenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie widział na oczy skoro ta opłata jest w każdym cenniku?

 

Opłata za przedłużenie świadczenia usługi RiTVK bądź jej zmianę (za każdą usługę) 44)

 

W cenniku jest 10, ale przedłużając umowę na infolinii miałem policzone 5zł.

To czy ktoś ją zapłacił zależy od tego jaką umowę sobie wynegocjował. Znając życie tylko przy wypowiedzeniu można mieć szansę jej pominięcia.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, strzala said:

Nie wiem, jak to na dziś wygląda, bo może się pozmieniało, ale kilka lat temu nie można było łączyć dekoderów z modułami w jednej ofercie. Tzn., że albo miałeś same dekodery albo same moduły. Poza tym dekoderów można było mieć maksymalnie 2, czyli tylko 1 multiroom, gdzie przy modułach 2 multiroomy nie były problemem(czego przykład masz u siebie). Tak że od pozyskania tych informacji na infolinii bym zaczął, bo może już na tym etapie "odbijesz się od ściany". 

Tak kiedyś było - wynikało to z innego systemu kodowania w dekoderach i w kartach CI. Jeden abonent mógł mieć przypisany tylko jeden system kodowania.

Czy już to jakoś obeszli - nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi modułami też trzeba uważać. Miałem ostatnio awarię modułu, dziwna sytuacja telewizor przestał go widzieć. Mam dwa moduły , wyjąłem drugi z innego telewizora i był dobry. Zgłosiłem naprawę. przyszedł technik, stwierdził że miałem bardzo stary ten moduł i dlatego tv nie dekodował sygnału. Wyjął kartę z tego "zepsutego" i włożył do nowego który przyniósł ze sobą. Telewizor od razu wystartował.

Jest jedno "ale". Na tym nowym nie mogę nagrywać !  TV komunikuje mi że "program zabezpieczony- nie można nagrywać". Jedynie programy niekodowane mogę nagrywać na USB. Co ciekawe jak przełożę moduł z drugiego tv to nagrywanie bezproblemowe.

Podejrzewam że technik mi dał moduł Cl+ który ma zabezpieczenia. Taki od Vectry. Zgłosiłem to na infolinii ale uzyskałem odpowiedź że tylko takie moduły mają. Ten drugi który jeszcze działa (oby jak najdłużej) tkwi teraz w telewizorze na którym nagrywam.

Dlaczego nagrywam ?  Nienawidzę reklam. I na nagraniach przewijam sobie reklamy oglądając treści takie jakie chcę. Fajna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Seth napisał(a):

Zgadza się, jest taka usługa (jeśli ktoś ją zamówi). Przy negocjacjach usłyszałem, że dostanę to "za darmo".

Więc zaczynam się zastanawiać o co tu chodzi z krojeniem ludzi opłatą za przedłużenie umowy, której prawie nikt na oczy nie widział.

Opłata o której pisałem została przedstawiona przez Konsultantkę jako "opłata za przedłużenie umowy". Usługi dynamicznego IP nie zamawiałem. To raczej zbieg okoliczności, że jest taka sama cena, bo przy pakiecie tv też pobierana jest opłata za przedłużenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michaelis napisał(a):

 

To czy ktoś ją zapłacił zależy od tego jaką umowę sobie wynegocjował. Znając życie tylko przy wypowiedzeniu można mieć szansę jej pominięcia.

 

Kolega właśnie przedłużył na infolinii  umowę na sam internet bez wypowiedzenia i nie było mowy o dodatkowej opłacie a jedynie o możliwej zmianie ceny o wskaźnik inflacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vectra ma tylko moduły CI+, także prędzej czy później wszyscy dostaną CI+. Przy CI+ mają możliwość blokowania nagrywania. Jeżeli blokują to znaczy, że takie mają umowy z nadawcami kanałów (żyjemy w świecie cyfrowym, dzisiaj na wszystko trzeba mieć licencje, zgodę, umowę co przekłada się na opłaty za każdą dodatkową opcje dla nadawcy). Przy CI takiej możliwości blokowania nie mają. Ciekawe czy kiedyś zorganizują wymianę starych CI na CI+?

 

@maks27

No to powinien się cieszyć, konsultant czegoś nie zaznaczył i opłata nie naliczyła się.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, zerojedynkaX said:

Z tymi modułami też trzeba uważać. Miałem ostatnio awarię modułu, dziwna sytuacja telewizor przestał go widzieć. Mam dwa moduły , wyjąłem drugi z innego telewizora i był dobry. Zgłosiłem naprawę. przyszedł technik, stwierdził że miałem bardzo stary ten moduł i dlatego tv nie dekodował sygnału. Wyjął kartę z tego "zepsutego" i włożył do nowego który przyniósł ze sobą. Telewizor od razu wystartował.

Jest jedno "ale". Na tym nowym nie mogę nagrywać !  TV komunikuje mi że "program zabezpieczony- nie można nagrywać". Jedynie programy niekodowane mogę nagrywać na USB. Co ciekawe jak przełożę moduł z drugiego tv to nagrywanie bezproblemowe.

Podejrzewam że technik mi dał moduł Cl+ który ma zabezpieczenia. Taki od Vectry. Zgłosiłem to na infolinii ale uzyskałem odpowiedź że tylko takie moduły mają. Ten drugi który jeszcze działa (oby jak najdłużej) tkwi teraz w telewizorze na którym nagrywam.

Dlaczego nagrywam ?  Nienawidzę reklam. I na nagraniach przewijam sobie reklamy oglądając treści takie jakie chcę. Fajna sprawa.

Ale kartę abonencką masz ciągle tą samą, tj. czy technik wymienił sam moduł CI Multimediów na CI+ Vectry a kartę przełożył ? Czy dostałeś nowy komplet karta+moduł CI+ ?

Jeśli wymienił tylko moduł CI na CI+ to kup gdziekolwiek (Google it) moduł CI obsługujący system CONAX i sobie go podmień na swój a problem powinien zniknąć (tylko kup tak, żebyś w razie czego mógł go zwrócić).

A jeśli wymienił cały komplet to bardzo możliwe, że nowa karta będzie sparowana z nowym modułem CI+ i już tak raczej nie zrobisz. Choć możesz spróbować zamienić karty między modułami (bo jak rozumiem masz dwa) i zobaczyć.

Przynajmniej w moim wypadku (dwa moduły CAM które dostałem krótko po tym jak MMP je wprowadziło) karty nie są sparowane z modułami CI. I de facto karty używam luzem w dekoderze E2.

To że moduł był za stary to jakaś bzdura - ja mam moduły które mają chyba 7 lat i nadal wszystko działa, nadal jest ten sam system kodowania. Po prostu musiał być popsuty.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, strzala napisał(a):

Nie wiem, jak to na dziś wygląda, bo może się pozmieniało, ale kilka lat temu nie można było łączyć dekoderów z modułami w jednej ofercie. Tzn., że albo miałeś same dekodery albo same moduły. Poza tym dekoderów można było mieć maksymalnie 2, czyli tylko 1 multiroom, gdzie przy modułach 2 multiroomy nie były problemem(czego przykład masz u siebie). Tak że od pozyskania tych informacji na infolinii bym zaczął, bo może już na tym etapie "odbijesz się od ściany". 

Dzięki za wszystko zostaje przy Cam na infolinii powiedzieli że trzeba podpisać nową umowę i wzrasta o 15zł ,a koszt dekodera &) ,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...