Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Prościej odwiedzić osobiście lokalne BOK i tam złożyć wypowiedzenie. Taki list zwrotny sporo kosztuje.
l

 

Dokładnie. Pan z punktu nawet w ogóle nie pyta o szczegóły naszego pisma. Zadaje tylko jedno pytanie a mianowicie o powód naszej decyzji, potem pada sakramentalne pytanie "a ile Pan by dał?". Następnie ostempluje egzemplarz pisma dla nas i po krzyku. Dokładnie tam wyglądała moja wizyta w dniu 29.05.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki polecony kosztuje około 7-10 zł, nie wiem dokładnie ile, bo dawno takiego listu nie wysyłałem, więc nie wiem. Ja natomiast do BOKu w Łomży mam aż około 55 km, a PKSem specjalnie się gnać to koszt około 15 zł w jedną stronę, więc wychodzi prawie 30 zł, jakby nie było w moim przypadku taki polecony jednak taniej wychodzi niż jazda osobiście, a powód rezygnacji w wypowiedzeniu przecież mogę napisać. Oczywiście zgadzam się, że jeżeli ktoś mieszka na miejscu gdzie znajduje się lokalny BOK to nie ma sensu wysyłać takiego listu, tylko wtedy idzie się do BOK i składa się rezygnację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki polecony kosztuje około 7-10 zł, nie wiem dokładnie ile, bo dawno takiego listu nie wysyłałem, więc nie wiem. Ja natomiast do BOKu w Łomży mam aż około 55 km, a PKSem specjalnie się gnać to koszt około 15 zł w jedną stronę, więc wychodzi prawie 30 zł, jakby nie było w moim przypadku taki polecony jednak taniej wychodzi (...).

 

Rzeczywiście w takim oto przypadku Poczta Polska zyskuje na znaczeniu. Tylko wtedy o ile pamiętam, to musisz uważać na terminy. Albowiem skutek biegnie z dniem doręczenia /wysłania a nie napisania pisma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wypowiedzeniu to ja wiem. Od lat tak załatwiam wszystkie umowy, karty kredytowe, debety bankowe. Wypowiedzenie umowy to podstawa przy negocjacji ceny kończącej się umowy.

Tylko właśnie dlatego pytanie do Was: co można uzyskać w MM na internet 12mbit po złożeniu wypowiedzenia. 30 zł zł miesięcznie jest realne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co można uzyskać w MM na internet 12mbit po złożeniu wypowiedzenia. 30 zł zł miesięcznie jest realne?

 

Wszystko zależy od tego na kogo trafisz w BOK, na infolinii, na infolinii "utrzymaniowej" albo w jakimś punkcie "Multimedii" (w np. galerii handlowej).

Ja od kilku lat przedłużam opcję 12 Mb/s - zawsze na 12 m-cy i zawsze za 30 zł miesięcznie.

Są tacy co płacą jeszcze mniej.

..........................

Ostatnio przy przedłużaniu umowy wyjęli przy mnie "czystą" umowę gdzie nawet nie było wydrukowanej ceny 30 zł za opcję 12 Mb/s, ani nie było podanego czasu trwania umowy.

Te dane wpisali przy mnie. Oni nie mają sztywnych cen. Zresztą żaden operator ich nie ma.

A z usługi TV zrezygnowałem kilka lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś z samego rana, a podobno nawet od północy była awaria Internetu i TV Cyfrowej. Z tego co dowiedziałem się od miejscowego technika musieli wymieniać 400 m kabla gdzieś. Automat na Infolinii mówił że do 16:00 usuną awarię, 15:20 awaria została usunięta. Nie wiem co było przyczyną, że musieli aż 400 m kabla wymieniać gdzieś tam. Podobno Ostrów Mazowiecka namierzyła za pomocą reflektometru miejsce - odcinek awarii, tak mi powiedział technik. Oto technika. :)

 

Więcej o tym co to jest reflektometr http://pl.wikipedia.org/wiki/Reflektometr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem co było przyczyną awarii. Otóż na obrzeżu miasta dzieciaki lub młodzież jakimś cudem otworzyli w nocy około północy pokrywę od studzienki kanalizacyjnej gdzie idą kable i rozpalili tam ognisko. Spaleniu uległy kable od Multimedia jak i od MNI S.A. Trzeba było położyć 400 metrów nowego kabla. Takie to głupoty przychodzą ludziom do głowy chyba z nudów albo po pijaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo po tzw. "dopalaczach" chemicznym świństwie, które czyni spustoszenie w organizmie. Niestety coraz więcej takich bezmyślnych dewastacji, które czynią duże szkody.

Wracając do spraw techniczno-nadawczych - dzisiaj finał Ligi Mistrzostw. Transmisja realizowana w 4K. Niestety tylko dla wybranych, jest lista barów w Niemczech, gdzie będzie można obejrzeć transmisję. Dodatkowo na satelicie transmisja kodowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

122.jpg

Szybciej tpsa zbuduje od podstaw sieć i puści 300mbit za 70zł niż multimedia przemyśli swoją strategie i to, czy im się opłaca :lol2:

 

Szybko działają :lol2:

Przechwytywanie.jpg

MMP nie jest, i nie chce być największą z największych. Orange ma miliony klientów, i tym samym miliony na inwestycje. Znowu porównujesz 2 różne rzeczy. Na tle tej firmy, MMP działa lokalnie. Warto to sobie uświadomić. ;)

 

A tobie jeśli tak odpowiada Orange, to sobie do nich przejdź. Nie widzę problemu.

 

Właśnie to robię. Polecony spakowany, jeszcze 3 miesiące 'męki' :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie juz kolejny raz znikaja mi kanaly z Multimedia i musze wgrywac i ustawiac dzis zniknely mi przed godz.22 w Rzeszowie. Mam Modul i Tv Sony KDL 26V4500 panowie co moze byc przyczyna tego dla mnie jest problem bo za kazdym razem musze wgrywac od nowa i ustawiac po swojemu liste.

 

Nie rozumiem co to znaczy"znikają mi kanały".Kanały wgrane na telewizor są zawsze wgrane,gdy brak jest sygnału/np.awaria w sieci/to jest napis"brak sygnału".Po pojawieniu się sygnału pojawia się wgrany program i tyle.Ustawianie listy to już inna bajka i wszystko zależy od telewizora.U mnie np.gdy jest aktualizacja listy to programy tzw"ulubione" wyskakują z listy ulubionych na listę główną/tylko te aktualizowane/ i wystarczy kilka kliknięć pilotem i znów jest porządek.Nie miałem przypadku aby wszystkie programy z listy głównej zniknęły i trzeba na nowo je wgrywać.Nie wiem jak jest w Twoim telewizorze Sony,ale w znanych mi markach/LG,Samsung,Panasonic,Philips/jest podobnie. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to robię. Polecony spakowany, jeszcze 3 miesiące 'męki' :lol2:

 

Podobnie zacznie postępować coraz większa grupa abonentów MMP.

Na nowych tym bardziej nie ma co liczyć!

 

Ostatnio odwiedzili mnie znajomi (abonenci CP), zostałem rozpytany o ofertę MMP (chęć migracji)!

Zapoznawali się z ofertą ze strony www - musiałem ich sprowadzić na ziemie - oferta dla wybranych - BRAK WARUNKÓW TECHNICZNYCH! (moje ulubione stwierdzenie)

Nie musiałem też wspominać o usuwaniu kanałów z dnia na dzień (postępowanie znane z pogłosek)!

Nie mogli uwierzyć, że w ofercie brak NGC, FOX i BBC - dalej już nie chcieli słuchać - ładnie podziękowali!

 

Reasumując - czarna passa trwa i będzie się pogłębiać - abonenci będą uciekać, a nowych trudno będzie pozyskać - bo czym?

Konkurencja ciągnie do przodu jak francuski TGV począwszy z ofertą TV, kończąc na necie!

Zbliżająca się niby (nie wiadomo kiedy) "cyfryzacja" dopełni dzieła - analogowcy się "obrażą", nie wspomnę nawet o szykujących się podwyżkach!

Wszystko utwierdza w przekonaniu, że MMP powolutku zaczyna tracić na wartości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaręczam ci, że nikt tego teraz nie czyta. :P Każdy ma wolne.

 

Zresztą, po co? Sytuacja nie wygląda tak źle, jak ją przedstawiacie. Odejścia są, ale nie z powodu braków w ofercie, a ogólnej sytuacji rynkowej. Klientów tracą praktycznie wszyscy, poza CP. Z utratą klientów na rzecz DVB-T firmy już dawno się pogodziły. Będą raczej oferować dodatkowe usługi, żeby oferta była bardziej kompleksowa. Z internetu niewielu rezygnuje, bo niewielka część klientów ma lepszą alternatywę.

 

Jeśli komuś nie pasowało zabranie BBC, NGC i FOX, to już dawno zrezygnował. Kanały te nie miały wielkiej oglądalności, żeby to stanowiło aż taką różnicę jak piszecie. Bardziej liczy się cena za pakiet MAXBOX, która jest atrakcyjna na tle konkurencji (mówię o cenach cennikowych, wynegocjować mniejsze sobie może każdy indywidualnie).

 

Dlatego ten apel, jest jak bzyczenie natrętnej muchy nad uchem - takie jest moje odczucie. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrazowe masz porównania. :roll:

 

Zamiast je wymyślać, lepiej pogódź się ze stanem faktycznym, albo odejdź. Innego rozwiązania twoich problemów nie widzę. ;)

 

P.S. Wszyscy utajniają (albo podają łącznie wszystkie usługi), żeby nie było widać liczby odchodzących klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są tylko moje problemy... Ty tak uważasz - jesteś krótkowidzem!

Jakoś nie zauważyłem aby np. Vectra utajniała cokolwiek!

 

Bardziej liczy się cena za pakiet MAXBOX, która jest atrakcyjna na tle konkurencji (mówię o cenach cennikowych, wynegocjować mniejsze sobie może każdy indywidualnie)

Atrakcyjna - bo ma braki kanałowe!

100% abonentów ma dzieci i chce oglądać Disney Channel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...