opensource Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Czy wziąłeś pod uwagę że jeśli technik nic nie stwierdzi albo stwierdzi winę użytkownika to może być płatna taka wizyta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja Mówisz, że samo się naprawiło, a że skoro już jest to czy może sprawdzić sygnał. Przecież nie udowodni wyłączonego modemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psychoszatan Opublikowano 8 Maja Udostępnij Opublikowano 8 Maja 13 godzin temu, maxio napisał(a): Odłącz modem od prądu, zgłoś awarię - brak neta. Wyślą technika i mu na miejscu wyjaśnisz temat. O tym nie pomyślałem! Dzięki, na dniach jak będę miał chwilę to przetestuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 8 Maja Udostępnij Opublikowano 8 Maja Na czacie Multimedii nic nie wiedzą na temat zmian w HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 10 Maja Udostępnij Opublikowano 10 Maja O jakich zmianach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 10 Maja Udostępnij Opublikowano 10 Maja @MrB zmiana HBO na Max. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja Siema, jak to jest z tymi klauzulami waloryzacyjnymi? Mieli niby od tego odejść. Mam aneks od 1.01 br. i w treści jest klauzula. Kwota wyjściowa 90zł, a na fakturze majowej 100 zł z groszami. Ktoś się orientuje, czy to jest dla nowych umów, a jak ktoś już "jedzie" na aneksie to po ptokach? Czy reklamować, czy będą korekty jak uprawomocni się decyzja UOKiK?vZ góry dzięki za info. Ps. jeszcze inne pytanie, czy ktoś z was ma tv sony xh90** i ma pikseliozę przy odbiorze z modułu CI? W necie czytałem, że to wina Sony a nie MM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja 1 godzinę temu, yoodash napisał(a): Ps. jeszcze inne pytanie, czy ktoś z was ma tv sony xh90** i ma pikseliozę przy odbiorze z modułu CI? W necie czytałem, że to wina Sony a nie MM? To znany problem z TV Sony. To nie wina MM. Sony wie o tym i nic z tym nie robi. Jest długi wątek na jednym forum. Kolega też miał ten problem i wrócił do dekodera i teraz jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja (edytowane) W dniu 14.04.2024 o 11:04, maxio napisał(a): Niestety jesteś z tej " gorszej" spółki bez dostępu do tych kanałów. No nie jestem. Po przeskanowaniu częstotliwości uzyskałem dostęp do tych kanałów . Edytowane 14 Maja przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja Może wróciły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lcd6 Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja jakas awaria Pruszcz gd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja W dniu 14.05.2024 o 17:41, yoodash napisał(a): Siema, jak to jest z tymi klauzulami waloryzacyjnymi? Mieli niby od tego odejść. Mam aneks od 1.01 br. i w treści jest klauzula. Kwota wyjściowa 90zł, a na fakturze majowej 100 zł z groszami. Ktoś się orientuje, czy to jest dla nowych umów, a jak ktoś już "jedzie" na aneksie to po ptokach? Czy reklamować, czy będą korekty jak uprawomocni się decyzja UOKiK?vZ góry dzięki za info. Aktualnie w nowych umowach od tego odeszli (widmo kar z UOKiK). W starych w teorii obowiązuje. Ja bym walczył i składał reklamację. Jak masz aneks od 01.01.2024 i podwyżkę w maju, to skąd oni wzięli inflację ponad 10%? Przez 4 miesiące tego roku inflacja jest poniżej 4%, a Ciebie interesuje tylko okres od dnia zawarcia aneksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja Ja mam nową umowę od 1 grudnia 2023 a już od 1 marca wrzucili waloryzację. Uważacie że jest sens pisac reklamację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja Czy w Lublinie jest awaria internetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2 godziny temu, derlysy napisał(a): Ja mam nową umowę od 1 grudnia 2023 a już od 1 marca wrzucili waloryzację. Uważacie że jest sens pisac reklamację ? Samą waloryzacja zgodnie z umową mogli zrobić (kwestia czy to zgodne z prawem, ale wyjaśnienie tego zajmie pewnie kilka lat). Sprawa najważniejsza: o jaki % podnieśli Tobie opłaty? Wtedy można porównać to z danymi z GUS. Przez 3 miesiące inflacja raczej nie była wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja (edytowane) 55 minut temu, rafmik napisał(a): Sprawa najważniejsza: o jaki % podnieśli Tobie opłaty? Wtedy można porównać to z danymi z GUS. Przez 3 miesiące inflacja raczej nie była wysoka. Napisali mi w piśmie że roczną się sugerują coś tam koło 11% czy nawet więcej. Tylko że ta roczna to akurat u mnie objęła jeden miesiąc. Edytowane 16 Maja przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja (edytowane) 5 godzin temu, derlysy napisał(a): Tylko że ta roczna to akurat u mnie objęła jeden miesiąc. O to bym właśnie reklamował. Przecież wycenę (ofertę) robili Tobie znając aktualne realia rynkowe. Wg mnie waloryzacja dla Ciebie może być liczona tylko wg inflacji od dnia podpisania umowy/aneksu. Jak mi coś takiego zrobią (aneks mam z lutego 2024) to będę reklamował. Jak nie uznają to pewnie złożę skargę do Uokik. Edytowane 16 Maja przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 17 Maja Udostępnij Opublikowano 17 Maja Witam Internet, Pakiet HBO HD Max, Maxbox, FILMBOX EXTRA, Pakiet Eleven, Canal+ i Multiroom. Do tej pory 115zl, ile można się spodziewać po dołożeniu Netflixa? Nie mam pojęcia jakiej ceny się spodziewać? Może ktoś ma podobny pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 18 Maja Udostępnij Opublikowano 18 Maja 160 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 18 Maja Udostępnij Opublikowano 18 Maja Tak myślałem, że poniżej 150zł na pewno się nie da W jakiej jakości oferują Netflix?I jeszcze jedno pytanie bo podobno się coś zmieniło, wypowiedzenie można składać mailem czy tylko telefonicznie? Na jaki numer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 18 Maja Udostępnij Opublikowano 18 Maja 15 godzin temu, kowjanko napisał(a): Witam Internet, Pakiet HBO HD Max, Maxbox, FILMBOX EXTRA, Pakiet Eleven, Canal+ i Multiroom. Do tej pory 115zl, ile można się spodziewać po dołożeniu Netflixa? Nie mam pojęcia jakiej ceny się spodziewać? Może ktoś ma podobny pakiet? 144 dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja (edytowane) Witam Kończy mi sie umowa za miesiąc na pakiet maxbox i na Filmbox extra w tym ze teraz w maju na hbo max a na net 300 mb. w lipcu. Plące 124.29 zł miałem na rok i jak zostać w multimedi czy przejsc do vectry w tym ze strace dostep do AMC i Polsat sport 3 ale zyskam nowe kanały. Ma pytanie czy działa telefon do duk jeszcze? Edytowane 19 Maja przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoos Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja Hej, Rozmawiałem z obsługą klienta odnośnie przedłużenia umowy i powiedzieli mi że Multimedia ma obecnie słabe warunki współpracy z Netflixem, pakiet podstawowy zamiast 10 zł to 29 zł. Ktoś może potwierdzić tą informację? Zaproponowali mi 55 zł za samego neta 600mb, dlatego na razie złożyłem rezygnację i chciałem się przygotować przy ewentualnych negocjacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja Cześć. Aktualnie jedynie można dostać miesiąc za darmo przy umowie rocznej lub 2 m-ce przy dwuletniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja 34 minuty temu, maxio napisał(a): Cześć. Aktualnie jedynie można dostać miesiąc za darmo przy umowie rocznej lub 2 m-ce przy dwuletniej. Maxio, który pakiet Netflixa masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.