Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

 

Czyżby w Gdyni wyłączyli większość analogu....?  Czy to tylko awaria? Z istniejących 31 programów działa tylko 12....... na reszcie tak zwany "śnieżny patrol"....

 

 

pozdrawiam Marek z Gdyni

Edytowane przez Marek_Gdynia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualna lista kanałów niekodowanych na dzień 08-09-2022 r. - poza kanałami dostępnymi w MUX 1, 2, 3 i 8

 

1. TVP Polonia

2. Ukraine

3. Freedom

4. TV Okazje

5. AXN Black

6. AXN White

7. Bollywood

8. Music Box Polska

 

Zakodowane TVP Kobieta, TVP Dokument oraz TVP Sport

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj chciałem złożyć wypowiedzenie ze względu na to że umowa kończyła się w grudniu. Po krótkiej rozmowie udało się nawet ją przedłużyć.

Umowa przedłużona:
Pakiet MaxBox
Canal Plus Prestige
HBO HD
HBO Max
Pakiet Eleven Sport
3 x Multiroom (3 moduły cam)
Internet 600 mb + dynamiczny zewnętrzny IP

Całość 106 zł

Do tej pory 97 bez HBO i HBO Max ale był dostęp do Multimedia Go

Ogólnie jestem zadowolony. Pozdrawiam i życzę udanych negocjacji

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka



  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dzisiaj przedłużyłem jednym telefonem.  Pakiet Superbox +  3x multiroom + net 300 MB + wi-fi + multiscreen = 53 zł/m-c.  Chciałem pakiet startbox+ , ale konsultant stwierdził że dostaję superboxa w cenie starboxa plus więc machnąłem ręką. W sumie  jestem zadowolony. Do tej pory płaciłem 55 zł z internetem 150 MB i bez multiscreena.  Umowa na 2 lata.

Mam Netflixa i Playera więc C+ i HBO sobie darowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, zerojedynkaX napisał:

Ja też dzisiaj przedłużyłem jednym telefonem.  Pakiet Superbox +  3x multiroom + net 300 MB + wi-fi + multiscreen = 53 zł/m-c. 

Konsultant sam zaproponował takie warunki, czy musiałeś "zagrozić" wypowiedzeniem dotychczasowej umowy? Pytam bo sam mam podobny pakiet i niedługo kończy mi się umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, skylab21 napisał:

Konsultant sam zaproponował takie warunki, czy musiałeś "zagrozić" wypowiedzeniem dotychczasowej umowy? Pytam bo sam mam podobny pakiet i niedługo kończy mi się umowa.

Powiedziałem konsultantowi z DUK że chcę podobną umowę jak miałem ale z większym internetem, w przeciwnym przypadku rezygnuję z usług.

Powiedziałem również że nie zależy mi specjalnie na TV i mogę mieć niższy pakiet np.startbox+.  Resztę znasz.

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

 

Wcześniej pisałem o pomoc w sprawie przedłużenia. 

Wypowiedziałem umowę i po 3 dniach zadzwonił konsultant z DUK że proponuję mi następującą ofertę. Powiedziałem żeby wyglądała podobnie do tej co miałem poprzednio. 

TV Pakiet MaxBox + Canal+ Prestige (ADB-5810CD) 

Internet BIS 60 Mb+ z Wi-Fi (Arris TG2492) 

+ Pakiet Cyfrowy HD na 12 miesięcy za darmo

75 zł miesięcznie (Umowa na 12 miesięcy mogłem na 24 ale zrobiłem to celowo, wytłumaczę w innej wiadomości) 

 

Szczegółowo

 

Telewizja cyfrowa 

 

DTV - abonament (30 zł) 

DTV - Pakiet Cyfrowy HD - abonament (0 zł) 

DTV - Canal+ Prestige - abonament (39 zł) 

 

Internet 

 

Multimedia Internet - abonament (6 zł) 

 

Czy to dobra oferta? 

 

 

 

Edytowane przez roc45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kiler napisał:

Weź sobie lepszy internet

Nie widzę sensu brania lepszego internetu ponieważ ten mi w zupełności wystarcza. Mogłem wziąść 150 Mb za 35 zł więc stwierdziłem że się nie opłaca 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nawiązując do poprzedniej wiadomości, z racji tego że za około rok przeprowadzam się do nowego mieszkania obecną umowę na telewizję i internet wziąłem tylko na 12 miesięcy. Z tego co się dowiedziałem, usługi w nowym bloku będą świadczone w technologii światłowodowej GPON a nie jak dotychczas kablowej HFC. Do wyboru jest 5 różnych firm (UPC, Vectra, Multimedia, Petrotel (Netia) oraz Orange)

 

Przy przedłużaniu umowy spytałem czy istnieje możliwość zmiany adresu świadczenia usług oraz jakie czynności się z tym wiążąm. Odpowiedź była że można lecz wiąże się to w moim przypadku z wymianą dekodera do telewizji oraz modemu do internetu. Powróci także stara numeracja kanałów.

Powiedziwno mi także że niektóre usługi GPON mogą różnic się od tych HFC

 

Trochę szkoda mi wypowiadać umowę dlatego że teraz mam bardzo dobre warunki i dlatego że jestem klientem tej firmy już od 12 lat i jestem zadowolony. 

 

 

Pytanie jest jedno czy pomimo tego zostawać w Multimedii czy zmienić na inną firmę? 

 

PS. Starałem się jak najkrócej

 

Z góry dziękuję 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...