pyy69 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Panie PLN. Moja oferta jest nad Twoją. Chyba podobnie. Rozmowa odbyła się jakieś półtorej godz temu. Pruszcz Gd , pomorskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 23 minuty temu, pyy69 napisał: Dzwonili dziś do mnie z biura utrzymania klienta i zaproponowali 120 ziko na rok umowy - internet 300, HBO , HBO go , canal plusy , eleveny , sportowe , najwyższy pakiet chyba ten max box. Generalnie wszystko bez polsatów i pornoli jak myślicie , brać to ? A czemu bez Polsatów? Dodatkowa opłata? Ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 To już nowe umowy bez Polsatów ? Wyjdzie na to że Polsaty to superpremium !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 6 minut temu, pyy69 napisał: Panie PLN. Moja oferta jest nad Twoją. Chyba podobnie. Rozmowa odbyła się jakieś półtorej godz temu. Pruszcz Gd , pomorskie. Widzialem widzialem. No wlasnie bardzo podobna. I pani mi powiedziała ze nizej nie zejda, ze trzebabedzie sie pozegnac. Taka stanowcza jakas Najgorzej mnie wkurza ze dekoder nagle zmienia wszystko. Chcesz nowy to inne regulaminy. Jestem ciekaw czy to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyy69 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Godzinę temu, Pukus napisał: A czemu bez Polsatów? Dodatkowa opłata? Ile? bez Polsat premium z ligą mistrzów . Dobra oferta ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 4 minuty temu, pyy69 napisał: bez Polsat premium z ligą mistrzów . Dobra oferta ????? Można wyrwać taniej ale niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) Na stronie MM jest zakładka przedłuż umowę może się komuś przyda: https://www.multimedia.pl/przedluz-umowe Można też brać ofertę vectra jak ktoś chce. Edytowane 5 Marca 2021 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Skoro nikt mi nie odpowie czy zmiana dekodera oznacza warunki jak dla nowego klienta to mam pytanie inne. Wymienial ktos dekoder na nowy? Da sie? Podobno w biurze stacjonarnym za 60 zl mozna ale chcialem sie dowiedziec czy to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Jak mi wymieniali dekoder z SD na HD to było w cenie nie wiem jak teraz musisz się dopytać ich, ja mam IPS 3000 i działa bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 Mój obecny pakiet Multimedia TV - pakiet MaxBox + HBO + HBO GO + Pakiet HD+ Multimedia GO + Canal+ + 2xMultiroom + internet 120Mb/s - za 78zł - umowa do 31.03.2021 Teraz to samo z utrzymaniem paczki Polsatów za 106.99zł plus wymiana wadliwych dekoderów IPS na Kaony i umowa na rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 Ja za to co w podpisie mam cenę 90 PLN / miesiąc (podwyżka o 8 PLN względem starej umowy). Jest taka prawidłowość - wszystkie pakiety zdrożały. Czym mniej płaciłeś do tej pory tym podwyżka większa. Czym później zawarta umowa tym drożej. Dwie sprawy do przemyślenia. Zmień dekodery na kartę CAM, chociaż zaoszczędzisz coś na prądzie. Rozważ przejście do Vectra, tam chociaż Polsaty będą i dostęp np. do Netflixa. Ja zostałem w MM i teraz to, w sumie wątpię czy dobrze postąpiłem. Sieć działa nędznie, dostałem podwyżkę opłat, w perspektywie brak Polsatów. Jeżeli chodzi o aspekty techniczne to awaryjność po wpuszczeniu sygnału Vectry do MM wzrosła o jakieś 60%. Po telefonie na dział techniczny, że wywala telewizje a internet wcale nie lepiej działa, zaproponowano zdalny restart modemu i wymianę telewizora na nowszy model... Kiedy tylko będę mógł to zmieniam na coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Piszesz "w perspektywie brak Polsatów" . Póki co , zarówno w BOK-u jak i na czacie MM nic nie wiedzą aby Polsaty miały zniknąć , choć są niegwarantowane. I oby tak zostało. Multimedia póki co tańsza od Vectry , no i ma moduły CAM które nie blokują nagrywania na USB w telewizorach. Moduły CL+ od Vectry już takie nie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek34 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) W czwartek, 1 kwietnia br. spółka Kino Polska TV (grupa SPI International B.V.) wprowadzi na polski rynek kanał Dizi, początkowo zapowiadany przez nadawcę pod nazwą Timeless Drama Channel (TDC). Stacja ma pojawić się w pakietach sieci Vectra i Multimedia Polska (grupa Vectra). Trwają też negocjacje z innymi operatorami.Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/201693/dizi-a-nie-timeless-drama-channel-ruszy-w-polsce.html Edytowane 8 Marca 2021 przez radek34 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1122a Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Witajcie ! Jestem abonentem Vectry. A że mój operator połączył się z Multimedią Polską jesteśmy na siebie skazani. Chciałbym się zapytać czy u was też został wyłączony ATM Rozrywka a w zamian pojawiła się plansza że: wkrótce ruszy Silver TV HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 16 minut temu, lukasz1122a napisał: Witajcie ! Jestem abonentem Vectry. A że mój operator połączył się z Multimedią Polską jesteśmy na siebie skazani. Chciałbym się zapytać czy u was też został wyłączony ATM Rozrywka a w zamian pojawiła się plansza że: wkrótce ruszy Silver TV HD ? Tak też jest takowa plansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) 2 minuty temu, spider1978 napisał: Tak też jest takowa plansza |Dzisiaj rano była sama plansza o wyłączeniu i oczekiwaniu na dalsze wiadomości. Ciekawe, że EPG było aktualizowane z ATM Edytowane 8 Marca 2021 przez tomekjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Mam moduł CAM i potwierdzam że ATM rozrywka wyleciała na koniec listy powyżej 1000 na moim tv. Natomiast SILVER TV jeszcze nie znalazłem, @lukasz1122a u ciebie jest właściwa nazwa na liście tej planszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1122a Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 29 minut temu, maks27 napisał: Mam moduł CAM i potwierdzam że ATM rozrywka wyleciała na koniec listy powyżej 1000 na moim tv. Natomiast SILVER TV jeszcze nie znalazłem, @lukasz1122a u ciebie jest właściwa nazwa na liście tej planszy ? Silver TV HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 @lukasz1122a Mam wyłączoną aktualizację listy kanałów żeby nie mieć numeracji Vectry, a do startu SILVER TV jeszcze trochę czasu. Jeszcze nikt nie pisał na 999 Amazing TV zamiast planszy o "starcie wkrótce" jest od pewnego czasu testcard czyli kolorowa plansza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 (edytowane) Ale w tej multimedii maja balagan. Pani w biurze mi mowi ze infolinia moze im zlecić wymiane dekodera. Pani na infolinii, ze oni nie wymieniaja dekoderow tylko na karty. Konsultant mowi ze dekoder ips 3000 nie bedzie chodzil na światłowodzie. Technik ze bedzie Poza tym w biurze sie dowiedzialem, ze jak podpisze super umowe przez utrzymanie klienta a pozniej zechce zmienic dekoder płacąc 70 zl to i tak trzeba nowa umowe na 24 miesiace na warunkach gorszych z biura. Na utrzymaniu klienta nie wiedza sami czy moga przedluzajac umowe zmienic dekoder. Masakra. Wymienic dekoder na nowszy płacąc im 70 zl to Droga przez mękę Edytowane 8 Marca 2021 przez pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 To jest w MM normalne. Należę do nich już 16 lat. Jeśli wynegocjuję dobre warunki i podpiszę umowę np. na 12 miesięcy, to jakakolwiek zmiana warunków w czasie trwania umowy , np. dodanie pakietu czy wymiana sprzętu czy podniesienie szybkości internetu powoduje naliczenie tych nowych elementów po cenach katalogowych.A bywa też że umowa jest aneksowana i przedłużana na następne np.12 miesięcy. Rachunek podwyższa się nawet o 20-30 złotych. Nabrałem się na to kilka lat temu. I teraz zmieniam pakiety,dodaję moduły czy zmieniam internet TYLKO po skończeniu umowy. Można wtedy uzyskać najlepszą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 22 minuty temu, zerojedynkaX napisał: To jest w MM normalne. Należę do nich już 16 lat. Jeśli wynegocjuję dobre warunki i podpiszę umowę np. na 12 miesięcy, to jakakolwiek zmiana warunków w czasie trwania umowy , np. dodanie pakietu czy wymiana sprzętu czy podniesienie szybkości internetu powoduje naliczenie tych nowych elementów po cenach katalogowych.A bywa też że umowa jest aneksowana i przedłużana na następne np.12 miesięcy. Rachunek podwyższa się nawet o 20-30 złotych. Nabrałem się na to kilka lat temu. I teraz zmieniam pakiety,dodaję moduły czy zmieniam internet TYLKO po skończeniu umowy. Można wtedy uzyskać najlepszą cenę. No wlasnie konczy mi sie umowa i nawet fajne warunki mozna wywalczyc, tylko z tym dekoderem takie cyrkiiiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 A nie proponowali że technik przyjedzie wymienić dekoder w czasie negocjacji aneksu do umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pln Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 3 godziny temu, maks27 napisał: A nie proponowali że technik przyjedzie wymienić dekoder w czasie negocjacji aneksu do umowy ? No wlasnie nie. Wrecz mowila babka ze jak nowy dekoder to umowa jak dla nowego klienta i ze nie będzie mogla mi dac takich warunków jak przy przedłużaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 9 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 4 godziny temu, maks27 napisał: A nie proponowali że technik przyjedzie wymienić dekoder w czasie negocjacji aneksu do umowy ? Ja dokładnie wtedy zażądałem wymiany dekoderów bo już szlag trafia przy tym ciągłym skanowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.