Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

23 minuty temu, pyy69 napisał:

Dzwonili dziś do mnie z biura utrzymania klienta i zaproponowali 120 ziko na rok umowy - internet 300, HBO , HBO go , canal plusy , eleveny , sportowe , najwyższy pakiet chyba ten max box. Generalnie wszystko bez polsatów i pornoli 😂 jak myślicie , brać to ? 

A czemu bez Polsatów? Dodatkowa opłata? Ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, pyy69 napisał:

Panie PLN. Moja oferta jest nad Twoją. Chyba podobnie. Rozmowa odbyła się jakieś półtorej godz temu. Pruszcz Gd , pomorskie. 

Widzialem widzialem. No wlasnie bardzo podobna. I pani mi powiedziała ze nizej nie zejda, ze trzebabedzie sie pozegnac. Taka stanowcza jakas😁😁 

 

Najgorzej mnie wkurza ze dekoder nagle zmienia wszystko. Chcesz nowy to inne regulaminy. Jestem ciekaw czy to prawda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nikt mi nie odpowie czy zmiana dekodera oznacza warunki jak dla nowego klienta to mam pytanie inne. 

 

Wymienial ktos dekoder na nowy? Da sie? Podobno w biurze stacjonarnym za 60 zl mozna ale chcialem sie dowiedziec czy to prawda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za to co w podpisie mam cenę 90 PLN / miesiąc (podwyżka o 8 PLN względem starej umowy). Jest taka prawidłowość - wszystkie pakiety zdrożały. Czym mniej płaciłeś do tej pory tym podwyżka większa. Czym później zawarta umowa tym drożej. Dwie sprawy do przemyślenia. Zmień dekodery na kartę CAM, chociaż zaoszczędzisz coś na prądzie. Rozważ przejście do Vectra, tam chociaż Polsaty będą i dostęp np. do Netflixa. Ja zostałem w MM i teraz to, w  sumie wątpię czy dobrze postąpiłem. Sieć działa nędznie, dostałem podwyżkę opłat, w perspektywie brak Polsatów. Jeżeli chodzi o aspekty techniczne to awaryjność po wpuszczeniu sygnału Vectry do MM wzrosła o jakieś 60%. Po telefonie na dział techniczny, że wywala telewizje a internet wcale nie lepiej działa, zaproponowano zdalny restart modemu i wymianę telewizora na nowszy model... Kiedy tylko będę mógł to zmieniam na coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz "w perspektywie brak Polsatów" . Póki co , zarówno w BOK-u jak i na czacie MM nic nie wiedzą aby Polsaty miały zniknąć , choć są niegwarantowane. I oby tak zostało. Multimedia póki co tańsza od Vectry , no i ma moduły CAM które nie blokują nagrywania na USB w telewizorach. Moduły CL+ od Vectry już takie nie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czwartek, 1 kwietnia br. spółka Kino Polska TV (grupa SPI International B.V.) wprowadzi na polski rynek kanał Dizi, początkowo zapowiadany przez nadawcę pod nazwą Timeless Drama Channel (TDC). Stacja ma pojawić się w pakietach sieci Vectra i Multimedia Polska (grupa Vectra). Trwają też negocjacje z innymi operatorami.

Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/201693/dizi-a-nie-timeless-drama-channel-ruszy-w-polsce.html

Edytowane przez radek34
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, lukasz1122a napisał:

Witajcie !

Jestem abonentem Vectry. A że mój operator połączył się z Multimedią Polską jesteśmy na siebie skazani. Chciałbym się zapytać czy u was też został wyłączony ATM Rozrywka a w zamian pojawiła się plansza że: wkrótce ruszy Silver TV HD ?

Tak też jest takowa plansza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukasz1122a Mam wyłączoną aktualizację listy kanałów żeby nie mieć numeracji Vectry, a do startu SILVER TV jeszcze trochę czasu.

 

Jeszcze nikt nie pisał na 999 Amazing TV zamiast planszy o "starcie wkrótce" jest od pewnego czasu testcard czyli kolorowa plansza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w tej multimedii maja balagan.

 

Pani w biurze mi mowi ze infolinia moze im zlecić wymiane dekodera. 

Pani na infolinii, ze oni nie wymieniaja dekoderow tylko na karty. 

Konsultant mowi ze dekoder ips 3000 nie bedzie chodzil na światłowodzie. 

Technik ze bedzie😁

 

Poza tym w biurze sie dowiedzialem, ze jak podpisze super umowe przez utrzymanie klienta a pozniej zechce zmienic dekoder płacąc 70 zl to i tak trzeba nowa umowe na 24 miesiace na warunkach gorszych z biura. 

 

Na utrzymaniu klienta nie wiedza sami czy moga przedluzajac umowe zmienic dekoder. Masakra.

 

Wymienic dekoder na nowszy płacąc im 70 zl to 

Droga przez mękę😟

 

Edytowane przez pln
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest w MM normalne. Należę do nich już 16 lat. Jeśli wynegocjuję dobre warunki i podpiszę umowę np. na 12 miesięcy, to jakakolwiek zmiana warunków w czasie trwania umowy , np. dodanie pakietu czy wymiana sprzętu czy podniesienie szybkości internetu powoduje naliczenie tych nowych elementów po cenach katalogowych.A bywa też że umowa jest aneksowana i przedłużana na następne np.12 miesięcy. Rachunek podwyższa się nawet o 20-30 złotych. Nabrałem się na to kilka lat temu.

I teraz zmieniam pakiety,dodaję moduły czy zmieniam internet TYLKO po skończeniu umowy. Można wtedy uzyskać najlepszą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, zerojedynkaX napisał:

To jest w MM normalne. Należę do nich już 16 lat. Jeśli wynegocjuję dobre warunki i podpiszę umowę np. na 12 miesięcy, to jakakolwiek zmiana warunków w czasie trwania umowy , np. dodanie pakietu czy wymiana sprzętu czy podniesienie szybkości internetu powoduje naliczenie tych nowych elementów po cenach katalogowych.A bywa też że umowa jest aneksowana i przedłużana na następne np.12 miesięcy. Rachunek podwyższa się nawet o 20-30 złotych. Nabrałem się na to kilka lat temu.

I teraz zmieniam pakiety,dodaję moduły czy zmieniam internet TYLKO po skończeniu umowy. Można wtedy uzyskać najlepszą cenę.

No wlasnie konczy mi sie umowa i nawet fajne warunki mozna wywalczyc, tylko z tym dekoderem takie cyrkiiiii😁😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maks27 napisał:

A nie proponowali że technik przyjedzie wymienić dekoder w czasie negocjacji aneksu do umowy ?

No wlasnie nie. Wrecz mowila babka ze jak nowy dekoder to umowa jak dla nowego klienta i ze nie będzie mogla mi dac takich warunków jak przy przedłużaniu umowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...