Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Ozzy666Nie Jeszcze nie testowałem, dopiero zamierzam.

A tym czasem mój PB 4K zaliczył samoczynny restart przeglądałem ustawienia dekodera ochrona rodzicielska I dioda w pilocie zaczęła mrugać ewidetny bug bo z Evo PVR było to samo po któreś aktualizacji oprogramowania śmiech na sali z tymi ich softami . 😂

Witam. Pomoże ktoś?

1. Do czego służy zakładka sklep w tym dekoderze? Po wejściu do niej pojawiają się opcje. 

Zamów produkty. 

Moje produkty. 

Moje dane. 

Po wybraniu któreś z tych opcji pojawia się komunikat o następującej treści. 

Umowa nie ma statusu i umowy aktywnej. Spróbuj później, jeśli problem się powtórzy skontaktuj się z infolinią. 

606.

Przecież dopiero co 9 dni temu przedłużałem umowę.?

Co może być tego przyczyną? 

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam.? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JanuszewskiMógłbyś jaśniej bo nie rozumiem? 

Kierownik apsu w moim mieście wczoraj powiedział mi że ten sklep działa tylko w przypadku posiadania telewizji internetowej, ale czy to prawda tego nie wiem? 😄

Edit. Sklep od dziś ruszyl. 😊

Teraz mam dwa pytania? 

1. Dlaczego nie pokazuje mi jakie pakiety mam aktywne pisze ze na mojej umowie brak aktywnych pakietów na czas nieokreślony. A mimo że mam Fuul oferte przez pół roku.? 

2. Jaki adres e-mail muszę wpisać do potwierdzenia zakupów swój czy właściciela umowy.? 

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam.? 

Raport z dotychczasowych testów

Funkcje CatchUP oraz Restart działają prawidłowo.

Podczas przewijania tył przód występuję klatkowanie obrazu przy próbie odtwarzania materiału, kanały z sat. 

Nie testowałem jeszcze funkcji NPVR jest bardzo mocno okrojona, mogli by chociaż ja rozszerzyć o polskie kanały naziemne, tak samo Catchup. 😊

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie Evoboksa PVR i zastanawiam się czy przy okazji zmiany umowy nie wymienić go na ten Polsat Box 4K.

Pomijając wszelkie zalety tego nowego sprzętu (typu 4k, catch up), pytanie czy warto rezygnować ze starego sprawdzonego Evoboksa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, ianus napisał:

Mam obecnie Evoboksa PVR i zastanawiam się czy przy okazji zmiany umowy nie wymienić go na ten Polsat Box 4K.

Pomijając wszelkie zalety tego nowego sprzętu (typu 4k, catch up), pytanie czy warto rezygnować ze starego sprawdzonego Evoboksa?

Jeżeli ten twój Evobox PVR działa jeszcze dobrze to go nie wymieniaj. Czytając ten wątek to mogę stwierdzić że ten dekoder 4K to jakieś nieporozumienia i ogólnie porażka. Z tym że z Evoboxami PVR sa coraz większe problemy. Wygląda to tak jakby ktoś specjalnie chciał zepsuć ten PVR po to żeby ludzie przechodzili na 4K.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jerzykowski napisał:

Wygląda to tak jakby ktoś specjalnie chciał zepsuć ten PVR po to żeby ludzie przechodzili na 4K

Ja już nie mam żadnych wątpliwości, ten dekoder chodził jak szwajcarski zegarek, ale zaczęli go "ulepszać" i każda interwencja informatyków PB kończy się kolejnymi problemami a szczególnie nasiliło się to od powstania PB4K, nie rozumiem czemu ten nowy nie dostał dysku skoro jest do niego przystosowany, kto komu i ile zapłacił* za to by nagrywanie szło w tzw. chmurę a na dodatek jeszcze nie wszystkie kanały tam mają dostęp.

Jeśli nie chcą finansować nam dysków to choć niech pozwolą je zamontować na zasadach rynkowych- podać cenę(tak jak za anteny czy konwertery) chętny zakupi, ci którym wystarczy chmura zostaną przy niej.

Ja dopóki to będzie możliwe z PVRa nie zrezygnuję właśnie z powyższych powodów choć jest on niszczony rzekłbym(nomen-omen) systemowo :/

 

*- innego wytłumaczenia zrozumieć nie potrafię :/

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Jerzykowski napisał:

Jeżeli ten twój Evobox PVR działa jeszcze dobrze to go nie wymieniaj. Czytając ten wątek to mogę stwierdzić że ten dekoder 4K to jakieś nieporozumienia i ogólnie porażka. Z tym że z Evoboxami PVR sa coraz większe problemy. Wygląda to tak jakby ktoś specjalnie chciał zepsuć ten PVR po to żeby ludzie przechodzili na 4K.

Też mi się tak właśnie wydaje, że ten mój Evobox zaczyna mieć jakieś chimery i niekoniecznie są one związane z jego wiekiem. Zdarzyły mi się ostatnio jakieś dziwne restarty w najmniej oczekiwanym momencie, ale się do niego jakoś przyzwyczaiłem i jak na polsatowskie standardy i to co miałem wcześniej to jest nieźle. Dawno temu miałem Samsunga H370G i gdyby nie piorun, który zakończył jego żywot to może służyłby do dzisiaj... ;-)

Edytowane przez ianus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W piątek odebrałem dekoder Polsat Box 4K. Wszystko działa, poza NPVR. Czy w piątek, czy wczoraj, czy dziś jak chcę nagrać jakikolwiek program z jakiegokolwiek kanału, to mam komunikat, że "BŁĄD NPVR. Usługa nagrywania nie jest aktywna".

Wczoraj przedzwoniłem na infolinię, razem z konsulem próbowaliśmy na różnych kanałach i zero efektu. Powiedział, że zresetuje usługę i po 3h powinno działać, ale do tej chwili nie działa. Restartowałem tuner po ok 5h, zero efektu.

Czy ja ze swojej strony coś jeszcze mogę zrobić, czy znowu telefon na infolinię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się domyślam to na kanałach erotycznych jest blokada pin, da się ją wyłączyć czy jest na stałe włączona jak w dekoderach C+? 
 

@Mikman

Pojawiały się tu komentarze że usługa NPVR zaczynała działać dopiero od następnego okresu rozliczeniowego. Chyba musisz uzbroić się w cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ozzy666 napisał:

 

@Mikman

Pojawiały się tu komentarze że usługa NPVR zaczynała działać dopiero od następnego okresu rozliczeniowego. Chyba musisz uzbroić się w cierpliwość.

Nie do końca. Ja mogłem Nagrywać po 3 dniach albo i szybciej. Wystarczyło na infolini albo na chacie to zgłosić. Już nie pamiętam czy nadawali od nowa uprawnienia czy coś innego ale nagrywanie zaczęło działać. Na pewno musiałem wyłączyć z prądu (!) dekoder i włączyć go a potem odnowa.

2 minuty temu, Gizior89 napisał:

Nie do końca. Ja mogłem Nagrywać po 3 dniach albo i szybciej. Wystarczyło na infolini albo na chacie to zgłosić. Już nie pamiętam czy nadawali od nowa uprawnienia czy coś innego ale nagrywanie zaczęło działać. Na pewno musiałem wyłączyć z prądu (!) dekoder i włączyć go a potem odnowa zresetować ustawienia połączenia internetowego 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prądu wyłączałem, połączenia nie resetowałem, ale dla sprawdzenia to zrobię. Swoja drogą, to powinni aktywować możliwość podłączenia własnego dysku i byłby spokój :)

 

Edycja: niestety nie działa. Poczekam zatem.

Edytowane przez Mikman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prądu wyłączałem, połączenia nie resetowałem, ale dla sprawdzenia to zrobię. Swoja drogą, to powinni aktywować możliwość podłączenia własnego dysku i byłby spokój 
 
Edycja: niestety nie działa. Poczekam zatem.

U mnie zadziałało po odnowieniu uprawnień zostawieniu chyba na kanale nr 1 i nieruszaniu dekodera kilka godzin.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekałem, dziś sprawdziłem i zaczęło działać. Jednak stwierdzam, że to strasznie bidna usługa, co kanał, co program to info, że nie można nagrywać na tym kanale. Jak już na głównym kanale Polsatu nie chce nagrać filmu, to już koniec świata! Kiedyś jak miałem Evoboxa PVR, był dysk i nie było problemów. Ciekawe czy i kiedy (jeśli) odblokują możliwość podłączenia własnego dysku czy będzie wtedy inaczej. Czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...