Mati06 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 @Ozzy666Nie Jeszcze nie testowałem, dopiero zamierzam. A tym czasem mój PB 4K zaliczył samoczynny restart przeglądałem ustawienia dekodera ochrona rodzicielska I dioda w pilocie zaczęła mrugać ewidetny bug bo z Evo PVR było to samo po któreś aktualizacji oprogramowania śmiech na sali z tymi ich softami . Witam. Pomoże ktoś? 1. Do czego służy zakładka sklep w tym dekoderze? Po wejściu do niej pojawiają się opcje. Zamów produkty. Moje produkty. Moje dane. Po wybraniu któreś z tych opcji pojawia się komunikat o następującej treści. Umowa nie ma statusu i umowy aktywnej. Spróbuj później, jeśli problem się powtórzy skontaktuj się z infolinią. 606. Przecież dopiero co 9 dni temu przedłużałem umowę.? Co może być tego przyczyną? Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 @Mati06, pewnie jakieś cykle billingowe muszą nastąpić i wtedy w SKLEPie pojawi się coś innego, chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 (edytowane) @JanuszewskiMógłbyś jaśniej bo nie rozumiem? Kierownik apsu w moim mieście wczoraj powiedział mi że ten sklep działa tylko w przypadku posiadania telewizji internetowej, ale czy to prawda tego nie wiem? Edit. Sklep od dziś ruszyl. Teraz mam dwa pytania? 1. Dlaczego nie pokazuje mi jakie pakiety mam aktywne pisze ze na mojej umowie brak aktywnych pakietów na czas nieokreślony. A mimo że mam Fuul oferte przez pół roku.? 2. Jaki adres e-mail muszę wpisać do potwierdzenia zakupów swój czy właściciela umowy.? Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź czekam.? Raport z dotychczasowych testów Funkcje CatchUP oraz Restart działają prawidłowo. Podczas przewijania tył przód występuję klatkowanie obrazu przy próbie odtwarzania materiału, kanały z sat. Nie testowałem jeszcze funkcji NPVR jest bardzo mocno okrojona, mogli by chociaż ja rozszerzyć o polskie kanały naziemne, tak samo Catchup. Edytowane 20 Lipca 2022 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 CatchUp na kanałach naziemnych nie jest dostępny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 Mam obecnie Evoboksa PVR i zastanawiam się czy przy okazji zmiany umowy nie wymienić go na ten Polsat Box 4K. Pomijając wszelkie zalety tego nowego sprzętu (typu 4k, catch up), pytanie czy warto rezygnować ze starego sprawdzonego Evoboksa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ucio Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 Witam mam pytanie ,mój sąsiad wymienił w CP tuner na Polsat Box 4K i ma problem z nagrywaniem programów tzn nie umie zaprogramować większości nagań np Tvn Turbo lub HGTV w czym leży problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 @Ucio Problem leży w tym że ten dekoder pozwala na nagrywaniu wybranych kanałów. TVN Turbo do nich nie należy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 17 godzin temu, ianus napisał: zastanawiam się czy przy okazji zmiany umowy nie wymienić go na ten Polsat Box 4K. Też się zastanawiałem, zostałem z evo PVR i nie żałuję. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 19 godzin temu, ianus napisał: Mam obecnie Evoboksa PVR i zastanawiam się czy przy okazji zmiany umowy nie wymienić go na ten Polsat Box 4K. Pomijając wszelkie zalety tego nowego sprzętu (typu 4k, catch up), pytanie czy warto rezygnować ze starego sprawdzonego Evoboksa? Jeżeli ten twój Evobox PVR działa jeszcze dobrze to go nie wymieniaj. Czytając ten wątek to mogę stwierdzić że ten dekoder 4K to jakieś nieporozumienia i ogólnie porażka. Z tym że z Evoboxami PVR sa coraz większe problemy. Wygląda to tak jakby ktoś specjalnie chciał zepsuć ten PVR po to żeby ludzie przechodzili na 4K. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Jeżeli nie oglądacie eleven 1 4k albo klika innych co są w 4k to nie wymieniajcie evoboxów pvr 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 3 godziny temu, Jerzykowski napisał: Wygląda to tak jakby ktoś specjalnie chciał zepsuć ten PVR po to żeby ludzie przechodzili na 4K Ja już nie mam żadnych wątpliwości, ten dekoder chodził jak szwajcarski zegarek, ale zaczęli go "ulepszać" i każda interwencja informatyków PB kończy się kolejnymi problemami a szczególnie nasiliło się to od powstania PB4K, nie rozumiem czemu ten nowy nie dostał dysku skoro jest do niego przystosowany, kto komu i ile zapłacił* za to by nagrywanie szło w tzw. chmurę a na dodatek jeszcze nie wszystkie kanały tam mają dostęp. Jeśli nie chcą finansować nam dysków to choć niech pozwolą je zamontować na zasadach rynkowych- podać cenę(tak jak za anteny czy konwertery) chętny zakupi, ci którym wystarczy chmura zostaną przy niej. Ja dopóki to będzie możliwe z PVRa nie zrezygnuję właśnie z powyższych powodów choć jest on niszczony rzekłbym(nomen-omen) systemowo *- innego wytłumaczenia zrozumieć nie potrafię 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 (edytowane) 11 godzin temu, Jerzykowski napisał: Jeżeli ten twój Evobox PVR działa jeszcze dobrze to go nie wymieniaj. Czytając ten wątek to mogę stwierdzić że ten dekoder 4K to jakieś nieporozumienia i ogólnie porażka. Z tym że z Evoboxami PVR sa coraz większe problemy. Wygląda to tak jakby ktoś specjalnie chciał zepsuć ten PVR po to żeby ludzie przechodzili na 4K. Też mi się tak właśnie wydaje, że ten mój Evobox zaczyna mieć jakieś chimery i niekoniecznie są one związane z jego wiekiem. Zdarzyły mi się ostatnio jakieś dziwne restarty w najmniej oczekiwanym momencie, ale się do niego jakoś przyzwyczaiłem i jak na polsatowskie standardy i to co miałem wcześniej to jest nieźle. Dawno temu miałem Samsunga H370G i gdyby nie piorun, który zakończył jego żywot to może służyłby do dzisiaj... Edytowane 21 Lipca 2022 przez ianus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 22 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2022 19 godzin temu, Gizior89 napisał: Jeżeli nie oglądacie eleven 1 4k Oglądam w eleven 1 4K wyścigi F1, ale paczkę eleven mam z C+ Online za 15zł miesięcznie, sam C+ Online z voucherami za 10zł miesięcznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikman Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Witam. W piątek odebrałem dekoder Polsat Box 4K. Wszystko działa, poza NPVR. Czy w piątek, czy wczoraj, czy dziś jak chcę nagrać jakikolwiek program z jakiegokolwiek kanału, to mam komunikat, że "BŁĄD NPVR. Usługa nagrywania nie jest aktywna". Wczoraj przedzwoniłem na infolinię, razem z konsulem próbowaliśmy na różnych kanałach i zero efektu. Powiedział, że zresetuje usługę i po 3h powinno działać, ale do tej chwili nie działa. Restartowałem tuner po ok 5h, zero efektu. Czy ja ze swojej strony coś jeszcze mogę zrobić, czy znowu telefon na infolinię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Jak się domyślam to na kanałach erotycznych jest blokada pin, da się ją wyłączyć czy jest na stałe włączona jak w dekoderach C+? @Mikman Pojawiały się tu komentarze że usługa NPVR zaczynała działać dopiero od następnego okresu rozliczeniowego. Chyba musisz uzbroić się w cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 (edytowane) Tej blokady z PINem na erotyki w żaden sposób nie da się wyłączyć. Edytowane 24 Lipca 2022 przez danielpes5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikman Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 @Ozzy666 dzięki za info . Szkoda, że mi tego wczoraj konsultant nie powiedział, tylko cudował z restartami usługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 @Mikman dobrze że nie wysłał cię do APS w celu wymiany dekodera z powodu nieprawidłowego działania. Daj znać czy w nowym okresie rozliczeniowym zacznie prawidłowo działać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 5 godzin temu, Mikman napisał: @Ozzy666 dzięki za info . Szkoda, że mi tego wczoraj konsultant nie powiedział, tylko cudował z restartami usługi Pewnie taki fachowiec że wiedział tyle co ty sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 8 godzin temu, Ozzy666 napisał: @Mikman Pojawiały się tu komentarze że usługa NPVR zaczynała działać dopiero od następnego okresu rozliczeniowego. Chyba musisz uzbroić się w cierpliwość. Nie do końca. Ja mogłem Nagrywać po 3 dniach albo i szybciej. Wystarczyło na infolini albo na chacie to zgłosić. Już nie pamiętam czy nadawali od nowa uprawnienia czy coś innego ale nagrywanie zaczęło działać. Na pewno musiałem wyłączyć z prądu (!) dekoder i włączyć go a potem odnowa. 2 minuty temu, Gizior89 napisał: Nie do końca. Ja mogłem Nagrywać po 3 dniach albo i szybciej. Wystarczyło na infolini albo na chacie to zgłosić. Już nie pamiętam czy nadawali od nowa uprawnienia czy coś innego ale nagrywanie zaczęło działać. Na pewno musiałem wyłączyć z prądu (!) dekoder i włączyć go a potem odnowa zresetować ustawienia połączenia internetowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikman Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 (edytowane) Z prądu wyłączałem, połączenia nie resetowałem, ale dla sprawdzenia to zrobię. Swoja drogą, to powinni aktywować możliwość podłączenia własnego dysku i byłby spokój Edycja: niestety nie działa. Poczekam zatem. Edytowane 24 Lipca 2022 przez Mikman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansKlos Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Nie poddawaj się! W Polsacie pracują sami "specjaliści". Poczytaj temat z mux-4. Szkoda, że nie ma bata by ... tych gości w kosmos. Przecież tam pracują sami sabotażyści. Aż dziwne, że ta firma działa, ale jak widać naiwnych nie brakuje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 Z prądu wyłączałem, połączenia nie resetowałem, ale dla sprawdzenia to zrobię. Swoja drogą, to powinni aktywować możliwość podłączenia własnego dysku i byłby spokój Edycja: niestety nie działa. Poczekam zatem.U mnie zadziałało po odnowieniu uprawnień zostawieniu chyba na kanale nr 1 i nieruszaniu dekodera kilka godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 U mnie zaczęło działać do 3 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikman Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Poczekałem, dziś sprawdziłem i zaczęło działać. Jednak stwierdzam, że to strasznie bidna usługa, co kanał, co program to info, że nie można nagrywać na tym kanale. Jak już na głównym kanale Polsatu nie chce nagrać filmu, to już koniec świata! Kiedyś jak miałem Evoboxa PVR, był dysk i nie było problemów. Ciekawe czy i kiedy (jeśli) odblokują możliwość podłączenia własnego dysku czy będzie wtedy inaczej. Czas pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.