shevchenko1987 Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) 32 minuty temu, bugmenot napisał: Ten limit urządzeń jest oczywiście smieszny, ale to, że 4K działa tylko na Android TV to wiadomo od zeszłego sezonu... ;). Nie tylko, bo również na Samsungach z grupy premium od 2016. 30 minut temu, fipii napisał: Myślałem że skoro tv jest 4k i jest względnie nowy to powinno działać. O tym limicie nigdy nie słyszałem. Rozumiem gdyby w jednym momencie dwie osoby oglądało to wtedy takie zabezpieczenie jest zrozumiałe, ale takie jak jest teraz jest chore. Też mnie to kiedyś dopadło. Nic nie poradzisz. Edytowane 17 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) Tak, zobacz co napisałem 5 minut temu ;). I na liście są obecnie nie tylko modele "premium". Edytowane 17 Września 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) Ok, teraz widzę, że się zreflektowałeś Ipla podaje w komunikacie, że tylko modele premium. Sam zobacz: Tych modeli "Standard" jest tyle co kot napłakał Edytowane 17 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) Tak, ale na liście teraz są też modele "standard" z 2018 na zielono (UNU730D, UNU7300, UNU710D, UNU7100, UNU7103). A np. z 2019 nie ma żadnych. Dlatego też uważam, że lepiej kupić Android TV za 200 zł niż wycelować w to co oni akurat stwierdzą, że jest ok ;d. Ale oczywiście się zgadza, że na Samsungu da radę obejrzeć, @kingofsouth tak ogląda. Więc sorry @fipii, za "tylko Android". Parę Samsungów też śmiga. Edytowane 17 Września 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbatimek Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Panowie mam taki problem. Zależało mi na LM w 4K, w tym celu zakupiłem Xiaomi Mi Box S 4K i podłączyłem do LG OLED b7. Wczoraj przy próbie odpalenia transmisji w 4K miałem tylko dźwięk bez obrazu. Mecze w 1080p śmigały idealnie, bez zacięć itp. Box leży 20cm od routera, sprawdzałem YouTube 4K i Netflix, wszystko śmiga. Podmieniałem kable, zmieniałem sieć z 2.4 na 5GHz i nic. Macie jakiś pomysł w czym może być problem? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 W dniu 17.09.2019 o 13:50, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Czy sytuacja nadal występuje? Jaki dokładnie błąd widnieje na ekranie? Tak, sytuacja nadal występuje. Wpisuję dane, dokonuję transakcji weryfikacyjnej po czym wracam na stronę i dostaję komunikat o takiej treści. Cytat Błąd rejestracji karty płatniczej. Spróbuj ponownie dodać kartę płatniczą. W przypadku ponownego pojawienia się problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@ipla.tv Kontaktowałem się pod podany adres e-mail ,jednak minęły przeszło trzy dni, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zastanawiam się czy to kwestia rodzaju karty. Bo ma dopisek debit.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 A czy na Ipli kanały PSP PPV3-6 też mają słabą jakość obrazu? Czy też jest widoczny efekt komety przy oglądaniu piłki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) Te kanały mają całkiem niezła jakość jak na streaming w Polsce ale prawdę mówiąc po obejrzeniu czegoś na PSP1 w Ipli wszystko inne wygląda bardzo słabo. Naprawdę nie widziałem lepszej jakości kanałów w internecie u innych nadawców. @wislok po co się męczyć, możesz już zapłacić szybkim przelewem. Edytowane 18 Września 2019 przez bartas_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 (edytowane) 3 godziny temu, frankie1905 napisał: A czy na Ipli kanały PSP PPV3-6 też mają słabą jakość obrazu? Czy też jest widoczny efekt komety przy oglądaniu piłki? Nie, jakość jest bardzo dobra w porównaniu np z tradycyjnym Polsat Sport. Najlepsza na PSP 1 i 2. Edytowane 18 Września 2019 przez glaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 20 godzin temu, verbatimek napisał: Panowie mam taki problem. Zależało mi na LM w 4K, w tym celu zakupiłem Xiaomi Mi Box S 4K i podłączyłem do LG OLED b7. Wczoraj przy próbie odpalenia transmisji w 4K miałem tylko dźwięk bez obrazu. Mecze w 1080p śmigały idealnie, bez zacięć itp. Box leży 20cm od routera, sprawdzałem YouTube 4K i Netflix, wszystko śmiga. Podmieniałem kable, zmieniałem sieć z 2.4 na 5GHz i nic. Macie jakiś pomysł w czym może być problem? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc. W powyższej konfiguracji nie gwarantujemy prawidłowego działania. Dodatkowo użytkownik bugmenot dodał listę wspieranych urządzeń do 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat jedyne co gwarantujecie to że klient ma płacić pieniądze. Ja od roku nie mogę się doczekać przywrócenia widoczności zestawu ( karta + moduł CI+ ) w ICOK. Na zestawie aktualnie uruchomiony pakiet Darmowy HD. Wcześniej była umowa abonamentowa. Zestaw był widoczny w ICOK Przed umową na zestawie był także Darmowy HD. Zestaw był widoczny w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 15 godzin temu, wislok napisał: Tak, sytuacja nadal występuje. Wpisuję dane, dokonuję transakcji weryfikacyjnej po czym wracam na stronę i dostaję komunikat o takiej treści. Kontaktowałem się pod podany adres e-mail ,jednak minęły przeszło trzy dni, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zastanawiam się czy to kwestia rodzaju karty. Bo ma dopisek debit.. Przykro mi z powodu niedogodności. Proszę o numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć realizację. W dniu 17.09.2019 o 21:09, fipii napisał: Ipla to dno dna. Wykupiłem specjalnie dzisiaj pakiet Polsatu Sport Premium i odpaliłem go na Samsungu Smart TV 4k z 2018 roku. Oczywiście 4k nie działa bo sobie jakieś chore ograniczenia wymyślili i podzielili klientów. Z racji tego ze mam jeszcze przystawke Nvidia Shield na androidzie to postanowiłem odpalić tam mecz w 4k. I co ? Wyskoczyło ze przekroczyłem ilość urządzeń i żebym spróbował za 24 godziny. Sobie ku....powtórkę obejrze. Nigdy więcej nic na ipli nie wykupie. Przykro mi, że masz takie zdanie. Limit urządzeń, na których możesz korzystać z pakietu IPLA POLSAT SPORT PREMIUM to dwa na 24 godziny. Nie gwarantujemy dostępu do serwisu przy powyższej konfiguracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat nie wiem czy to o ten nr chodzi, bo dostałem jedynie automatyczną odpowiedź o zarejestrowaniu zgłoszenia- #EKZ-509722 . Gdybyś mógł coś zdziałać , jakąkolwiek odpowiedź czy nie wiem sugestię co może być nie tak będę zobowiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slivka91 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Mocno okrojona lista w aplikacji na telewizory. Płacisz za kanały na które nawet nie masz możliwości spojrzeć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 W dniu 19.09.2019 o 17:32, wislok napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat nie wiem czy to o ten nr chodzi, bo dostałem jedynie automatyczną odpowiedź o zarejestrowaniu zgłoszenia- #EKZ-509722 . Gdybyś mógł coś zdziałać , jakąkolwiek odpowiedź czy nie wiem sugestię co może być nie tak będę zobowiązany. Tak, dokładnie o ten numer chodziło. Dziękuję za podanie danych, sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Proszę o cierpliwość, odpowiedź będzie udzielona najszybciej jak się da. W dniu 20.09.2019 o 12:34, slivka91 napisał: Mocno okrojona lista w aplikacji na telewizory. Płacisz za kanały na które nawet nie masz możliwości spojrzeć... Witam, możesz zweryfikować dostępność treści na różnych sprzętach w tabeli na stronie Ipli: https://bit.ly/2lQHcYA Jeśli masz jakieś wątpliwości lub po zweryfikowaniu informacji, dany materiał powinien być transmitowany na Twoim sprzęcie, to napisz kolejny komentarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Witam czy istnieje możliwość wypróbowania na jakiś okres próbny pakietu IPLA SPORT bez opłat ? Słyszałem ze jest taka mozliwość na 14 dni za free. Chciałbym zobaczyć jak to się u mnie sprawdzi niemniej nie chciałbym dokonywac płatności dopóki nie sprawdze czy śmiga to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 17 godzin temu, bartc1 napisał: Witam czy istnieje możliwość wypróbowania na jakiś okres próbny pakietu IPLA SPORT bez opłat ? Słyszałem ze jest taka mozliwość na 14 dni za free. Chciałbym zobaczyć jak to się u mnie sprawdzi niemniej nie chciałbym dokonywac płatności dopóki nie sprawdze czy śmiga to dobrze. Witam, tak, jest taka możliwość. Informacje na temat okresu promocyjnego widnieją w opisie pakietu: https://www.ipla.tv/pakiety/sport W pierwszej kolejności możesz zweryfikować w tabeli dostępności na naszej stronie internetowej: https://bit.ly/2lQHcYA czy Twoje urządzenie będzie kompatybilne z pakietem IPLA SPORT. Opłata po darmowych 14 dniach wyniesie 20 zł za 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demolka16 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Co za beznadziejna aplikacja. Zainstalowałem ten szaj Polsat go. Chciałem obejrzeć mecz Polaków na telefonie i co? Błąd 100050. Nic nie można na tym dziadostwie obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 A skąd wiesz że to nie jest wina twojego telefonu ja dałem dostęp do GO kumplowi bo jechał na wczasy do Grecji, ma Samsunga i bez problemu tam wszystko działało a szczególnie zależało mu na meczach siatkówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demolka16 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 1 godzinę temu, OlafS napisał: A skąd wiesz że to nie jest wina twojego telefonu ja dałem dostęp do GO kumplowi bo jechał na wczasy do Grecji, ma Samsunga i bez problemu tam wszystko działało a szczególnie zależało mu na meczach siatkówki A niby czemu ma to być ina telefonu? Netflix, HBO go śmiga a to [beep]o ma problemy wiecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 12 godzin temu, Demolka16 napisał: A niby czemu ma to być ina telefonu? Netflix, HBO go śmiga a to [beep]o ma problemy wiecznie Zweryfikuj działanie na innym urządzeniu lub przywróć ustawienia fabryczne tego telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro89 Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Cześć wszystkim. Mam pewien poważny problem z iplą na nvidia shield. Aplikacja po prostu nie działa - wcale. Zaczyna się włączać, kilka sekund granatowego tła i powrót do ekranu startowego. I tak za każdym razem. Pisałem do pomocy, ale zostałem olany. Dzwoniłem do obsługi technicznej, zapewniono mnie, że się ze mną skontaktują, ale też później zero odzewu. Shield w oryginalnej pierwszej wersji, zaktualizaowany do najnowszego firmware (android tv 9, oprogramowanie 8.0.0), nie zrootowany. Ipla też w najnowszej wersji (4.6.5). Próbowałem czyścić dane, reinstalować aplikację, wgrywać starszą iplę przez sideload, ale nic to nie dało. Stąd prośba - jeśli ktoś posiada shielda, mógłby mi napisać, czy ipla mu działa? I jaką jej wersję posiada, oraz jaką wersję oprogramowania shielda? Zwracam się z prośbą do użytkowników, bo jak widać ludzie z polsatu mają użytkowników daleko gdzieś. Jestem mocno wkurzony - zapłaciłem za ligę mistrzów 40 zł, bo skusiło mnie 4k w meczu napoli vs liverpool, ale koniec końców i tak musiałem oglądać na laptopie w 1080p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @Jaro89 Witam, proszę, podaj mi w wiadomości prywatnej numer zgłoszenia, który otrzymałeś po napisaniu na adres: pomoc@ipla.tv Znajduje się w temacie zwrotnego e-maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro89 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) Proszę, numer zgłoszenia: #TZA-317873, wysłałem też pw. Liczę na jakąś pomoc, za co z góry dzięki. Edytowane 28 Września 2019 przez Jaro89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Dziękuję za podanie danych. Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Odpowiedź dostaniesz w najbliższym możliwym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.