Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Darek z Ozimka napisał:

Mam pytanie, czy do dekodera ITI 2851S można podłączyć pendrive o pojemności 80 GB, czy tylko i wyłącznie dysk o w/w pojemności będzie pasował?

Zadzwoń na infolinię PC+ i się zapytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Darek z Ozimka napisał:

Mam pytanie, czy do dekodera ITI 2851S można podłączyć pendrive o pojemności 80 GB, czy tylko i wyłącznie dysk o w/w pojemności będzie pasował?

Nie wiem jak 2851, ale do 2849 podłączyłem pendrive 128GB (Samsung FIT Plus) i działał bezproblemowo.

Edytowane przez dvbx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Raczej to już nie ta generacja. Na przykład nagrywarki BD miały / mają opcję auto cut  - https://www.swiatobrazu.pl/nagrywanie_bez_reklam.html

W Niemczech też była nadawana wraz z programem informacja o tym że reklama się zaczyna. Nie nagrywało się reklam na magnetowidach bodajże.

Reklama dźwignią handlu - operator musi na czymś zarabiać więc nie pozwoli nie nagrywać reklam :)

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonentem, najpierw n, potem nc+, a od jakiegoś czasu Canal + jestem od lat. Do tej pory wszystko działało w miarę sprawnie, od czasu do czasu padł dekoder, ale to się zdarza, wymieniano bez problemu. Obecnie korzystam z wifi premiuboxa, w maju zeszłego roku wymieniłem wysłużony tv Samsung na nowszy model. Przez ponad pół roku od zakupu tv nie było żadnych problemów, wcześniej również nie występowały tego typu problemy. O co konkretnie chodzi? HDCP. Próbowałem wszystkiego, albo prawie wszystkiego, co zalecano na infolinii, nie wymieniłem jedynie HDMI na iHDMI, bo nie śpię na forsie ) . Wymiana kabla HDMI, podłączanie do innego gniazda, a nawet zamienianie wtyczek, chociaż wg mnie nie ma to specjalnego sensu. I nic? Zawiozłem dekoder do punktu, żeby sprawdzili co z nim nie tak. Tam przywrócono dekoder do ustawień fabrycznych, czego ja u siebie w domu nie jestem w stanie zrobić, bo musiałbym mieć możliwość wejścia w menu dekodera, a dekoder blokuje się na ekranie błędu HDCP. Przywrócono do ustawień fabrycznych i hurra, działa. No i fajnie. Przywiozłem do domu, trochę podziałał, potem korzystaliśmy bardziej z funkcji smart TV, więc dekoder nie był jakiś czas włączany, ale działał w trybie czuwania. Kiedy chciałem go uruchomić po jakimś tygodniu od ostatniego uruchomienia ( pamiętając o kolejności, że najpierw włączam tv, potem dekoder ) na ekranie wyświetlił się przez moment kanał tv, a w kilka sekund później błąd HDCP. I tak jest do tej pory. Co robić? Do końca umowy zostało kilka miesięcy, chciałem przedłużać umowę i brać ultraboxa, ale w tej sytuacji sam nie wiem. Kolejna wizyta w punkcie, kolejne sprawdzanie dekodera z nadzieją na wymianę?  Czytałem, że część z Was miewała/ ma podobne problemy. Jak sobie poradziliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych użytkowników.

Proszę o radę w kwestii sprzętu. Obecnie posiadam mediaBox+/PVR ADB 3740SX. Ostatnio coś często reaguje z dużym opóźnieniem. Gdybym chciał wymienić na inny (bez czynszu) co polecacie? Zależy mi na tym żeby miał już dysk. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z odbiorem kanałów kilku z satelity HotBird i całej masy z Astra na dekodrze 4K UltraBox (ADB)

posiadam instalację z dwoma konwerterami "zez" i do tej pory na poprzednim WifiBox działało wszystko.

Teraz mam tak ze na HotBird nie działa mi np. TVP2 HD kanał 12, HBO,  cała reszta chodzi kanałów. Na Astrze nie chodzi mi niemal cała wiekszość od numeru 650 w góre, chodzą te od 800 ileś tam te z dopiskiem HD.

 

Nie wiem w czym rzecz, wybrałem Diseq w ustawieniach, kabel leci jeden pod wejscie SAT 1 w dekoderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was ma od wczoraj problemy z odbiorem kanałów?
Nie działają np. TVNy, Polsat.
Natomiast działają Canal+, HBO, Cinemax. Jeszcze działają kanały dla dzieci i młodzieży.
Wyświetla mi komunikat o braku sygnału. I tak jest od wczorajszego wieczora.
To u mnie coś się zawaliło? Czy to jakaś awaria u wszystkich?
Mój dekoder to 4k ultrabox+.
Myślałem, że może to konwerter zasypał śnieg. Bo padał. Ale przecież wtedy żaden kanał by nie działał. Chyba.

Edytowane przez Vampi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...