Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie dekoder HD podłączony poprzez euro TV musi pokazywać obraz, ewentualnie może nie wyświetlać menu dekodera, trzeba zmienić format rozdzielczości obrazu.

 

A tak swoją drogą nowej strony INEI coś nie możemy doczekać - jedyne informacje są tutaj lub na FB

 

Ostatnio także kablówka ze śląska zrobiła podobny manewr i na stronie jest informacja http://sileman.pl/p,s,aktualnosci.html więc można. Inea ostatnio faktycznie zaczyna bujać chyba w obłokach. Wiosna nie sprzyja INEI :facepalm: aż strach myśleć co będzie dalej z naszą ofertą TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości podłączyłem swoj dekoder do mamy starego telewizora czy kanaly hd beda chodzic na nim, I oczywiście jest tylko sam dzwiek i czarne tlo. wiec pomyślcie o tych osobach nie jesteście sami w inea.
A co ma do tego telewizor???

Witam!

Na moim "starym" TV obraz w HD wyświetla się z zakłóceniami (co jakiś czas miga na zielono) i dlatego muszę ustawiać na SD.

Pozdrawiam!

Możecie podać markę i model telewizora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma do tego telewizor???

Witam!

Na moim "starym" TV obraz w HD wyświetla się z zakłóceniami (co jakiś czas miga na zielono) i dlatego muszę ustawiać na SD.

Pozdrawiam!

 

Miałem podobną sytuację przy podłączeniu przez EURO po połączeniu przez komponent zielony obraz już się nie pojawia. Dzieje się tak na dekoderze Technisat HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma do tego telewizor???

Witam!

Na moim "starym" TV obraz w HD wyświetla się z zakłóceniami (co jakiś czas miga na zielono) i dlatego muszę ustawiać na SD.

Pozdrawiam!

 

Miałem podobną sytuację przy podłączeniu przez EURO po połączeniu przez komponent zielony obraz już się nie pojawia. Dzieje się tak na dekoderze Technisat HD.

 

Mam tylko gniazdo EURO :(

Stary 15-to letni SONY.

Taki sam objaw (migotanie co kilka sekund) występuje przy próbie nagrywania (na zewnętrzną nagrywarkę) programów w HD. Technisat HD.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INEA ma następny błąd w fakturach który nie dotyczy żadnych zniżek i umów studenckich, tylko również te zwykłe. Radzę Wam sprawdzić konta i płatności, ponieważ mamy nowy cyrk :)

 

Szanowny Kliencie ,

W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

 

Fatycznie na koncie pojawiła się błędna informacja dotycząca płatności

i w ciągu 7 dni nastąpi korekta płatności, błąd ten jest związany z

przejściem umowy na czas nieokreślony jednakże w następnych miesiącach

nie powinno to się już pojawiać.

Umowa podpisana przed 2014, a naliczane ceny ponad 2krotnie wyższe od umowy, uważajcie bo jeszcze wezwania do zapłaty Wam zaczną przychodzić z kosmosu wzięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INEApl

W jakiej formie można składać do Was reklamację? zrobiłem to poprzez eBOA, ale nie wiem czy to odpowiedni kanał.

Reklamacja dotyczy nieprawidłowej kwoty należności na saldzie (przy przedłużaniu godziłem się na inną kwotę).

 

Proponuje przez infolinie i wyraźnie poinformować, że to zgłoszenie w trybie reklamacyjnym albo mail do rzecznika. EBOA i to rzekome zgłoszenie reklamacyjne to bujda, już proponowałem, żeby zmienili nazwę tej funkcjonalności albo coś, jak widać nie posłuchali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...