Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj miałem przyjemność gościć w biurze obsługi.

 

Taktyka INEA na zniechęcanie do wypowiadania umowy: straszenie cenami aktywacji w przypadku, gdy ktoś chciałby po wypowiedzeniu podpisać nową umowę, jako 'nowy' abonent. Na pytanie jakie to są ceny i czy przypadkiem promocja dla nowych abonentów nie daje na nie ulgi - pani przy biurku czerwieni się i patrzy tępo w klawiaturę.

 

Słabe to.

 

Na pytanie czy ma do zaoferowania coś, w akceptowalnych ramach finansowych i bez dodatkowych usług których nie potrzebuję (mam obecnie stary Cyfrowy dom 4.0 w wersji za 240,90), pani oferuje pakiet za 252,90 zł... i to bez niechcianych przeze mnie usług telefonii komórkowej i internetu mobilnego. Poważnie, INEA? Aż tak nie lubicie swoich klientów, że uboższe pakiety chcecie im wciskać drożej?

 

Wstyd po prostu. W obecnej sytuacji wypowiedzenie umowy i korzystanie jedynie z internetu stacjonarnego w połączeniu z NC+ wydaje się być najsensowniejszą opcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, wszystkim się tylko wydaje, bo szanowna inea.pl zabiera głos tylko wtedy, gdy jest jej to na rękę.

Jak chodzi o ważne sprawy, to chowają głowę w piasek. Chore to jest, bo na infolinii są sprzeczne informacje.

Ale cóż, jaka firma taki kontakt z klientami.

 

Informacje nie są sprzeczne.

Umowy podpisane przed 6 stycznia 2014 lub takie, dla których trwa okres rolowania, przechodzą na czas nieokreślony na warunkach promocyjnych.

Nowe umowy, podpisywane po 6 stycznia 2014 po zakończeniu okresu przywiązania przechodzą na cennik standardowy.

 

Jeśli chodzi o kanały nc+...porównajcie proszę, czego z paczki CANAL+ nie ma Vectra, zwróćcie uwagę, że UPC nie ma nSport. U nas dostępne są wszystkie kanały i tak samo będzie zapewne w przypadku kanałów z Ekstraklasą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, wszystkim się tylko wydaje, bo szanowna inea.pl zabiera głos tylko wtedy, gdy jest jej to na rękę.

Jak chodzi o ważne sprawy, to chowają głowę w piasek. Chore to jest, bo na infolinii są sprzeczne informacje.

Ale cóż, jaka firma taki kontakt z klientami.

 

Informacje nie są sprzeczne.

Umowy podpisane przed 6 stycznia 2014 lub takie, dla których trwa okres rolowania, przechodzą na czas nieokreślony na warunkach promocyjnych.

Nowe umowy, podpisywane po 6 stycznia 2014 po zakończeniu okresu przywiązania przechodzą na cennik standardowy.

W przeciwieństwie do konsultantów my to wiemy :mrgreen:

Moja umowa niedługo się kończy. Jak wiecie czekam od dwóch miesięcy na obiecany telefon z zaanonsowaną wcześniej ofertą.

Zadzwoniłem więc sam. Dwa razy. Raz usłyszałem jedną wersję, raz drugą.

A obiecanego telefonu z ofertą i tak nie dostałem. Od stycznia :lol2:

Ale przynajmniej dzięki temu kończę walkę o zgodę na wywieszenie anteny i, uff, wreszcie będę mógł zacząć współpracę z normalniejszą firmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.../Informacje nie są sprzeczne.

Umowy podpisane przed 6 stycznia 2014 lub takie, dla których trwa okres rolowania, przechodzą na czas nieokreślony na warunkach promocyjnych.

Nowe umowy, podpisywane po 6 stycznia 2014 po zakończeniu okresu przywiązania przechodzą na cennik standardowy...

 

INEApl, dzięki za potwierdzenie. Taką samą informacje dostałem w punkcie w Swarzędzu :brawo:

Zresztą pisałem o tym tutaj:

.../4. Oczekujesz konkretnej odpowiedzi, podejdż do punktu Inea i tam się dopytaj (jeżeli masz daleko, zadzwoń na Party Line)

Ja wybrałem odwiedziny w punkcie - i wierz mi, to naprawdę działa.../

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przejdź się do punktu przy Głogowskiej w Poznaniu.

Koleś moze i sympatyczny ale o ofercie nie ma zielonego pojęcia.

Do tego na siłę usiłował wcisnąć ofertę, której nie chciałem.

Na szczęście zorientowałem się przed złożeniem podpisu!

Nie miał pojęcia, która z ofert jest na rok, a która na dwa lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś doposażył się w profesjonalny moduł CAM do karty INEA? mam TV samsung UE46F7000 i aktualnie korzystam z dostarczonego przez INEA modułu standardowego (jednostrumieniowego). Skutkiem tego jest brak możliwości nagrywania jednego programu i oglądania innego. Doposażyłem się w moduł CAM profesjonalny (PowerCAM PRO), ale pomimo, że telewizor widzi moduł i można zmieniać jego ustawienia i pomimo, że INEA nie paruje karty z modułem programy kodowane nie są rozkodowywane (no rights to watch the program). czy ktoś testował profesjonalne moduły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś mapka może albo spis ulic gdzie obecnie dostępny jest internet Inei przez światłowód i gdzie planuje się go go udostępniać?

Nie ma mapki, ale na stronie jak wpiszesz konkretny adres masz informację, czy można tam świadczyć usługi. Co do planowanych inwestycji to takich mapek nigdzie nie widziałem a też się tym interesowałem, nawet na stronach WSS jest łysy wykaz miejscowości bez informacji, gdzie to ma być dostępne.

 

Merkatora, może jednak Inea paruje swoje karty z modułami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Merkatora, może jednak Inea paruje swoje karty z modułami?

 

zapewniają, że nie. Chociaż support w tej kwestii ze sttrony INEA pozostawia siele do życzenia. Klienta mają gdzieś - nie działa Panu? niech Pan weźmie dekoder. nie wiemy jakie moduły działają. etc. a na koniec rozmowy rozśmieszające: "czy jeszcze w czymś mogę pomóc?" :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i według badań UKE inea w prawie każdej kategorii najdroższa wśród kablówek w temacie cen za dostęp do internetu.

Inea, pogratulować dobrego samopoczucia :)

Oficjalny komunikat:

http://www.uke.gov.pl/files/?id_plik=15414

 

Dla dobrego samopoczucia, warto raport przeczytać dokładnie, w grupie "Oferty dostępu do sieci Internet o przepływności powyżej 30 Mbps

do 100 Mbps", tej najpopularniejszej grupie INEA nie wychodzi wcale najgorzej, nadrożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

Po instalacji nowej wersji oprogramowania mój ADB z pvr dostał bzika i poruszanie się po epg stało się udręką. EPG nigdy nie było szybkie, ale teraz stało się zwyczajnie nieużywalne. Zwiechy na kilkanaście sekund po kilku ruchach.

Męczyłem się z tym kilka tygodni i kombinowałem z konfiguracją, bo przecież kilka osób donosiło tutaj o przyspieszeniu epg. Nic nie pomagało.

Okazało się, że pomogła jedna rzecz: odłączenie na kilka minut od prądu. Od kilku dni mój dekoder po tym zabiegu chodzi jak dawniej. Powoli, ale bez masakrycznych zacięć :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...