Siwariusz Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 W dniu 21.01.2020 o 14:16, aadacho250 napisał: @wezyriusz: jestem użytkownikiem usługi HIWAY w pakiecie z TV i internetem od prawie ośmiu miesięcy. Co do internetu, nie mam zastrzeżeń, wszystko działa jak należy.Natomiast jeśli chodzi o TV - odradzam. Dekodery gubią sygnał. Bardzo często trzebawciskać żółty guzik, aby przeładować aplikację. Dużo kanałów jest w wersji SD, zamiast w HD . Przechodząc ma światłowód , popisałem umowę na najwyższy pakiet w Inea. Był on nim do momentu, gdy operator dodał paczkę Viasatów +Docubox. Po ,, oknie otwartym'' -wspomniane kanały zostały spakietyzowane jako oddzielna paczka tematyczna za 9.90. Tak jest od kilku lat - wszystko, co nowe - jest pakietyzowane jako oddzielny pakiet . Potem operator robi'' nową ofertę'', w której przez jakiś czas pakiet Exclusive posiada wszystkie kanały, do czasu, aż dodadzą coś nowego. Osoba, z którą ostatnio na ten temat rozmawiałem, powiedziała, że oni w ten sposób ,, badają zainteresowanie dodanymi kanałami''. W momencie, gdy abonent zdecyduje się dokupić paczkę tematyczną - okres zobowiązania wydłuża się o rok. Ponadto dekodery nie mają żadnych aplikacji, poza aplikacją Youtube. Oferta TV nieadekwatna do ceny, w porównaniu do tego, co oferuje konkurencja. Jeżeli ma Pan możliwość zakupienia usług od Orange, ja bym się nie zastanawiał Wystarczy przeczytać wpisy od @apollo Inea coś po[beep]ała, i dlatego nie masz tych kanałów. Zadzwoń na Infolinię to ci włączą nie musisz dodatkowo płacić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) @audib6: Restartowałeś router? Ostatnio Inea nie widzi w niczym problemu, wszystko jest według nich OK. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwariusz Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 W dniu 21.01.2020 o 16:04, patryszq napisał: Sumując jedynie @radier zachwala HIWAY , nie wnikam dlaczego. Internet od Inea światłowodowy to faktycznie najlepsze co oferują w tym segmencie , oferta tv wraz ze wspomniana usługa HIWAY to kpina i jawne śmianie się w twarz abonentom - z "zasady " pakiet MAX EXCLUSIVE czy jak się go nazywa to coś co nazywa się FULL a INEA zawsze tak wymyśli by jeszcze wydoić z abonenta dodatkowe hajsy za dodatkowe kanały - powiecie że wielu tak robi na rynku - jakoś tego nie zauważyłem - wiele razy u innych operatorów miałem usługi dla rodziny w wersji MAX i gdy cokolwiek dodawano nowego z oferty kanałów tv to je po prostu miałem ... współczuje jedynie tym którzy serio nie maja innej alternatywy , brak możliwości zawieszenia talerza czy móc skorzystać z oferty Orange !!! To masz drugą osobę. Ja jestem bardzo zadowolony. Mam w domu na 3 TV. Jeden po Wi-Fi. Zero problemów. 2 godziny temu, audib6 napisał: Mieliście taki problem z Inea? Bo dziwnym trafem, jak miałem prędkość 300/300 to wszystko działało wzorcowo i ww. prędkości były bez problemów osiągane. Po aneksowaniu umowy i zwiększeniu prędkości do 1Gb/s prędkość spadła do 250/270 max. Żaden sprzęt nie był wymieniany, bo nie musiał (światłowód). Inea nie widzi żadnego problemu. Ściągasz speed test pro, robisz certyfikowane pomiary i wysyłasz do UKE. Ale z doświadczenia wiem, że na świetle nie zdarzają się problemy z prędkością. Żeby była jasność Inea gwarantuje 70%, prędkości z umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadacho250 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 5 minut temu, Siwariusz napisał: Inea coś po[beep]ała, i dlatego nie masz tych kanałów. Zadzwoń na Infolinię to ci włączą nie musisz dodatkowo płacić. No, i to jest kolejna sytuacja, w której dostaję sprzeczne info. Podobno nie mam ich dlatego, ponieważ w momencie, gdy podpisywałem umowę na Exclusiva( było to w czerwcu 2019 ), nie było ich w ofercie.Dlatego dla mojego pakietu, jest to opcja dodatkowa . Nie gwarantowali mi, że one zostaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwariusz Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Łap, jest jak byk. https://www.dropbox.com/s/pr0am9bxpnvfb6h/Docu_Pack_dla_Exclusive_v_1.0_regulamin_promocji_06_11_2019.pdf?dl=0 Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzekson22 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Modemy INEA ogolnie sa slabej jakosci. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 21 godzin temu, patryszq napisał: Reklamacje do skutku , problem musi gdzies byc !! Sprawdz inny laptop itp Wszystko sprawdzone z 10 razy. Od nich mam tylko midem Alcatela. Reszta sprzętu jest moja. Na innym routerze dzisiaj sprawdzałem jest dokładnie tak samo. Przewód wpięty bezpośrednio w Alcatela też daje takie wyniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Po pierwsze, bądź cierpliwy! Pisz reklamacje i dokumentuj każdy pomiar, nagrywaj rozmowy, zdjęcia sprzętu, dane osób z którymi rozmawiasz - za każdy miesiąc neta w "ułomnej prędkości" po uznaniu reklamacji zwrócą Ci koszty abonamentu. Ja tak walczyłem rok czasu za czasów miedzi i wygrałem. Oddali mi ponad 1000 zł abonamentu za 10 miesięcy niesprawnej usługi! Nie może być tak, że przed aneksem było OK, a po nim nie osiągasz prędkości sprzed zmiany umowy na wyższe prędkości. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Barti Nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi i przestankowymi, tylko po nich. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwariusz Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 W dniu 23.01.2020 o 16:37, audib6 napisał: Wszystko sprawdzone z 10 razy. Od nich mam tylko midem Alcatela. Reszta sprzętu jest moja. Na innym routerze dzisiaj sprawdzałem jest dokładnie tak samo. Przewód wpięty bezpośrednio w Alcatela też daje takie wyniki. W dniu 23.01.2020 o 17:02, patryszq napisał: Po pierwsze, bądź cierpliwy! Pisz reklamacje i dokumentuj każdy pomiar, nagrywaj rozmowy, zdjęcia sprzętu, dane osób z którymi rozmawiasz - za każdy miesiąc neta w "ułomnej prędkości" po uznaniu reklamacji zwrócą Ci koszty abonamentu. Ja tak walczyłem rok czasu za czasów miedzi i wygrałem. Oddali mi ponad 1000 zł abonamentu za 10 miesięcy niesprawnej usługi! Nie może być tak, że przed aneksem było OK, a po nim nie osiągasz prędkości sprzed zmiany umowy na wyższe prędkości. Tak jak napisałem. Ściągnij i zainstaluj speed test pro. Masz certyfikowane pomiary. Uznawane przez UKE. Inea, też uznaje pomiar tylko z niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Witam ponownie dziś dzwoniła do mnie przemiła pani z DUK INEA z zapytaniem dlaczego złożyłem wypowiedzenie. Odpowiedziałem że nie jestem zadowolony z oferty programowej. Pani zapytała ale co za dużo ma pan programów? Odpowiedziałem że wręcz przeciwnie brakuje mi kilku. I tu mnie pani zaskoczyła, mianowicie stwierdziła że mogą zaoferować każdy program i zapytała czy nikt wcześniej nie zaproponował mi oferty? Odpowiedziałem że w zasadzie mogę u nich zostać jeśli zagwarantują mi kilka programów, pani wyraźnie się ożywiła ale jak powiedziałem Polsat premium.... Zapadła na kilka sekund cisza i pani stwierdziła że faktycznie nie posiadają tych programów i posiadać nie będą. Grzecznie podziękowałem za rozmowę. Piszę o tym tylko dlatego, ponieważ ktoś na forum twierdził że toczą się rozmowy i niebawem dołączą te programy do oferty. Radzę uzbroić się w cierpliwość. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 „... że mogą zaoferować każdy program”, ten cytat mnie rozłożył na łopatki. Szkoda, że nie miałem nigdy okazji trafić na tak miłą konsultantkę, chyba muszę złożyć po raz kolejny wypowiedzenie Widać ewidentnie, że nie kontrolują słów jakie puszczają na wiatr, a może jest i tak, że spora większość klientów nie interesuje się na co dzień ofertą TV i mając to co mają w ofercie trafi się ten kanał, którego szuka klient. A dalej to już proste, czyli przejście na wyższy pakiet, a w raz z tym nowa lojalka i interes się kreci 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk76 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Godzinę temu, apollo napisał: Witam ponownie dziś dzwoniła do mnie przemiła pani z DUK INEA z zapytaniem dlaczego złożyłem wypowiedzenie. Odpowiedziałem że nie jestem zadowolony z oferty programowej. Pani zapytała ale co za dużo ma pan programów? Odpowiedziałem że wręcz przeciwnie brakuje mi kilku. I tu mnie pani zaskoczyła, mianowicie stwierdziła że mogą zaoferować każdy program i zapytała czy nikt wcześniej nie zaproponował mi oferty? Odpowiedziałem że w zasadzie mogę u nich zostać jeśli zagwarantują mi kilka programów, pani wyraźnie się ożywiła ale jak powiedziałem Polsat premium.... Zapadła na kilka sekund cisza i pani stwierdziła że faktycznie nie posiadają tych programów i posiadać nie będą. G Mnie kiedyś rozbawili wpisem na fanpage'u, że w hiway mają tylko kanały 4K i HD A tekst o PS Premium zawsze ten sam: "pracujemy nad tym, rozmowy trwają" Apollo, jak oceniasz jakość elevenów 1-3 na orange iptv? Planuję przedterminowe rozwiązanie umowy z inea na światło, zapłatę kary i przejście do orange na światło+tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polinik18 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Ja zauważyłem że przy hiway przy transmisjach na żywo które są popularne ten pseudo dekoderek skacze rozdzielczością nie ma reguły po wifi Internet dziala a dekoderek sie zacina i pseudo hd wyglada brzydko na tv oled Edytowane 27 Stycznia 2020 przez polinik18 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 13 minut temu, luk76 napisał: Mnie kiedyś rozbawili wpisem na fanpage'u, że w hiway mają tylko kanały 4K i HD A tekst o PS Premium zawsze ten sam: "pracujemy nad tym, rozmowy trwają" Apollo, jak oceniasz jakość elevenów 1-3 na orange iptv? Planuję przedterminowe rozwiązanie umowy z inea na światło, zapłatę kary i przejście do orange na światło+tv. Witam jakość eleven 1-3 oceniam wysoko. A eleven 1K4 to ogień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk76 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 A multinagrywarkę masz na obu dekoderach w multiroom czy tylko na ICU 100? Pytam bo w hiway jak ustawisz ten sam profil na dekoderach to widzisz swoje nagrania na wszystkich w ramach mr (i to jedyna chyba zaleta tego sprzętu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Usługę multinagrywarke wyłączyłem, nie potrzebuję jej, mam wpięty dysk twardy. To wystarcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 30 minut temu, apollo napisał: Witam jakość eleven 1-3 oceniam wysoko. A eleven 1K4 to ogień. Mam także Orange i u mnie jakoś ognia nie ma . Ciekawi mnie jak masz ustawiony dekoder - domyślam się , że icu 100. U mnie 4k to porażka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 48 minut temu, apollo napisał: Witam jakość eleven 1-3 oceniam wysoko. A eleven 1K4 to ogień. Eleven'y 1-3 mają wysoki bitrate (ok. 14 Mbps), więc jest to podatny materiał do transkodingu. Eleven 4K w HEVC tym bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 24 minuty temu, Damian68 napisał: Mam także Orange i u mnie jakoś ognia nie ma . Ciekawi mnie jak masz ustawiony dekoder - domyślam się , że icu 100. U mnie 4k to porażka . Tutaj dużą rolę gra też zapewne sam telewizor. 41 minut temu, Damian68 napisał: Mam także Orange i u mnie jakoś ognia nie ma . Ciekawi mnie jak masz ustawiony dekoder - domyślam się , że icu 100. U mnie 4k to porażka . Jak masz ustawioną rozdzielczość dekodera? Powinno być 3840x2160xP50 tryb HDMI:auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 (edytowane) 17 godzin temu, apollo napisał: Tutaj dużą rolę gra też zapewne sam telewizor. Jak masz ustawioną rozdzielczość dekodera? Powinno być 3840x2160xP50 tryb HDMI:auto Telewizor 4K OLED a dokładnie Telewizor LG OLED55B8PLA Dekoder ICU 100 jest moim piątym dekoderem , tak piątym ponieważ poprzednie miały obraz mierny. Przy ustawieniach 3840x2160xP50 i AUTO bo to osobne ustawienia obraz jest mierny. Lepszy jest przy 1920/1080 p50 obraz jest wyraźniejszy - telewizor wg mnie robi swoją robotę. Ale to i tak nie jest to co powinno być . Dla porównania obraz z kamery w FHD jest o wiele ostrzejszy nie mówiąc już o 4K na tym samym telewizorze Kanał 119 Eleven 4K trawa koloru zgniłej zieleni , kanał 120 trawa zielona Edytowane 28 Stycznia 2020 przez Damian68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Wina telewizora - wykluczam - ustawienia także - testowane z kamery i blu ray oraz materiałów demo 4K. Jak dla mnie operator dostarcza obraz tylko z nazwy 4K , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Ale co ma do rzeczy obraz z kamery, albo bluray o birate 90 Mbps do tego co leci w tv... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 @Damian68 To jest po prostu telewizyjne 4K. Nie da się przy obecnym poziomie technologii dać do odbiorcy końcowego przekazu 90 Mbps. Kanały 4K w kablu i na satelicie mają między 15, a 25 Mbps (Museum 4K to niechlubny wyjątek, oni mają koło 10). HD na Blu-ray'u, czy Netflixie też wygląda 2x lepiej, niż 1080i z kabla/sat. Ale jeśli Ty piszesz np. o wyblakłym obrazie zarówno w INEA (gdzie jak rozumiem miałeś koncentryk?) i w Orange, to albo masz za duże wymagania, albo źle skonfigurowany TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal712 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Czesc, juz byl poruszany ten temat, ale moze sie cos zmienilo, wiec wole spytac :). Swiatlowod wchodzi do mieszkania, do modemu inei - i po ethernecie do Hiway dekodera. Czy z modemu inei moge puscic jeszcze jeden ethernet do wlasnego routera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 5 godzin temu, bugmenot napisał: @Damian68 Kanały 4K w kablu i na satelicie mają między 15, a 25 Mbps (Museum 4K to niechlubny wyjątek, oni mają koło 10). Sprawdz dokładniej bo Museum 4K nie jest wyjątkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.