Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.01.2020 o 14:16, aadacho250 napisał:

@wezyriusz:   jestem użytkownikiem usługi HIWAY w pakiecie z TV i internetem  od  prawie ośmiu miesięcy. Co do internetu, nie mam zastrzeżeń, wszystko działa  jak należy.Natomiast  jeśli chodzi o TV - odradzam. Dekodery gubią sygnał. Bardzo często trzebawciskać  żółty guzik, aby przeładować aplikację. Dużo kanałów jest w wersji SD, zamiast w HD . Przechodząc  ma światłowód , popisałem  umowę  na najwyższy pakiet w Inea.  Był on nim  do momentu, gdy operator dodał  paczkę Viasatów   +Docubox. Po ,, oknie otwartym'' -wspomniane kanały zostały spakietyzowane   jako oddzielna paczka tematyczna za 9.90. Tak jest od kilku lat - wszystko, co nowe - jest pakietyzowane  jako oddzielny pakiet . Potem   operator robi'' nową ofertę'', w której  przez jakiś czas pakiet Exclusive  posiada  wszystkie kanały, do czasu, aż  dodadzą coś nowego.  Osoba, z którą ostatnio na ten temat rozmawiałem, powiedziała, że oni w ten sposób ,, badają zainteresowanie dodanymi kanałami''.  W momencie, gdy abonent zdecyduje się dokupić paczkę tematyczną - okres zobowiązania wydłuża się o rok.

Ponadto dekodery  nie mają żadnych aplikacji, poza  aplikacją Youtube. 

Oferta  TV nieadekwatna do ceny, w porównaniu do tego, co oferuje konkurencja. 

Jeżeli ma Pan  możliwość zakupienia usług od Orange, ja bym się  nie zastanawiał
Wystarczy przeczytać wpisy od @apollo 

 

 

 

Inea coś po[beep]ała, i dlatego nie masz tych kanałów. Zadzwoń na Infolinię to ci włączą nie musisz dodatkowo płacić.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@audib6: Restartowałeś router? 
Ostatnio Inea nie widzi w niczym problemu, wszystko jest według nich OK.

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2020 o 16:04, patryszq napisał:

Sumując jedynie @radier zachwala HIWAY , nie wnikam dlaczego. Internet od Inea światłowodowy to faktycznie najlepsze co oferują   w tym segmencie , oferta tv wraz ze wspomniana usługa HIWAY to kpina i jawne śmianie się w twarz abonentom - z "zasady " pakiet MAX EXCLUSIVE czy jak się go nazywa to coś co nazywa się FULL a INEA zawsze tak wymyśli by jeszcze wydoić z abonenta dodatkowe hajsy za dodatkowe kanały - powiecie że wielu tak robi na rynku - jakoś tego nie zauważyłem - wiele razy u innych operatorów miałem usługi dla rodziny w wersji MAX i gdy cokolwiek  dodawano nowego z oferty kanałów tv to je po prostu miałem ... współczuje jedynie tym którzy serio nie maja innej alternatywy , brak możliwości zawieszenia talerza czy móc skorzystać z oferty Orange !!! 

 

To masz drugą osobę. Ja jestem bardzo zadowolony. Mam w domu na 3 TV. Jeden po Wi-Fi. Zero problemów.

2 godziny temu, audib6 napisał:

Mieliście taki problem z Inea? Bo dziwnym trafem, jak miałem prędkość 300/300 to wszystko działało wzorcowo i ww. prędkości były bez problemów osiągane. Po aneksowaniu umowy i zwiększeniu prędkości do 1Gb/s prędkość spadła do 250/270 max. Żaden sprzęt nie był wymieniany, bo nie musiał (światłowód). Inea nie widzi żadnego problemu.

 

Ściągasz speed test pro, robisz certyfikowane pomiary i wysyłasz do UKE. Ale z doświadczenia wiem, że na świetle nie zdarzają się problemy z prędkością.

Żeby była jasność Inea gwarantuje 70%, prędkości z umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Siwariusz napisał:

Inea coś po[beep]ała, i dlatego nie masz tych kanałów. Zadzwoń na Infolinię to ci włączą nie musisz dodatkowo płacić.

No, i to jest kolejna sytuacja, w której dostaję  sprzeczne info.
Podobno nie mam ich dlatego, ponieważ  w momencie, gdy podpisywałem  umowę na Exclusiva( było to w czerwcu 2019 ), nie było ich w ofercie.Dlatego dla mojego pakietu, jest to opcja  dodatkowa . Nie  gwarantowali mi, że  one zostaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, patryszq napisał:

Reklamacje do skutku , problem musi gdzies byc !! Sprawdz inny laptop itp 

Wszystko sprawdzone z 10 razy. Od nich mam tylko midem Alcatela. Reszta sprzętu jest moja. Na innym routerze dzisiaj sprawdzałem jest dokładnie tak samo. Przewód wpięty bezpośrednio w Alcatela też daje takie wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, bądź cierpliwy! Pisz reklamacje i dokumentuj każdy pomiar, nagrywaj rozmowy, zdjęcia sprzętu, dane osób z którymi rozmawiasz - za każdy miesiąc neta w "ułomnej prędkości" po uznaniu reklamacji zwrócą Ci koszty abonamentu. Ja tak walczyłem rok czasu za czasów miedzi i wygrałem. Oddali mi ponad 1000 zł abonamentu za 10 miesięcy niesprawnej usługi! Nie może być tak, że przed aneksem było OK, a po nim nie osiągasz prędkości sprzed zmiany umowy na wyższe prędkości.

Edytowane przez Barti
Nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi i przestankowymi, tylko po nich. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2020 o 16:37, audib6 napisał:

Wszystko sprawdzone z 10 razy. Od nich mam tylko midem Alcatela. Reszta sprzętu jest moja. Na innym routerze dzisiaj sprawdzałem jest dokładnie tak samo. Przewód wpięty bezpośrednio w Alcatela też daje takie wyniki.

 

W dniu 23.01.2020 o 17:02, patryszq napisał:

Po pierwsze, bądź cierpliwy! Pisz reklamacje i dokumentuj każdy pomiar, nagrywaj rozmowy, zdjęcia sprzętu, dane osób z którymi rozmawiasz - za każdy miesiąc neta w "ułomnej prędkości" po uznaniu reklamacji zwrócą Ci koszty abonamentu. Ja tak walczyłem rok czasu za czasów miedzi i wygrałem. Oddali mi ponad 1000 zł abonamentu za 10 miesięcy niesprawnej usługi! Nie może być tak, że przed aneksem było OK, a po nim nie osiągasz prędkości sprzed zmiany umowy na wyższe prędkości.

 

 

Tak jak napisałem. Ściągnij i zainstaluj speed test pro. Masz certyfikowane pomiary. Uznawane przez UKE. Inea, też uznaje pomiar tylko z niego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ? dziś dzwoniła do mnie przemiła pani z DUK INEA z zapytaniem dlaczego złożyłem wypowiedzenie. Odpowiedziałem że nie jestem zadowolony z oferty programowej. Pani zapytała ale co za dużo ma pan programów? ????? Odpowiedziałem że wręcz przeciwnie brakuje mi kilku. I tu mnie pani zaskoczyła, mianowicie stwierdziła że mogą zaoferować każdy program i zapytała czy nikt wcześniej nie zaproponował mi oferty? Odpowiedziałem że w zasadzie mogę u nich zostać jeśli zagwarantują mi kilka programów, pani wyraźnie się ożywiła ale jak powiedziałem Polsat premium.... Zapadła na kilka sekund cisza i pani stwierdziła że faktycznie nie posiadają tych programów i posiadać nie będą. Grzecznie podziękowałem za rozmowę. 

Piszę o tym tylko dlatego, ponieważ ktoś na forum twierdził że toczą się rozmowy i niebawem dołączą te programy do oferty. Radzę uzbroić się w cierpliwość.

Pozdrawiam ?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

„... że mogą zaoferować każdy program”, ten cytat mnie rozłożył na łopatki. Szkoda, że nie miałem nigdy okazji trafić na tak miłą konsultantkę, chyba muszę złożyć po raz kolejny wypowiedzenie?

Widać ewidentnie, że nie kontrolują słów jakie puszczają na wiatr, a może jest i tak, że spora większość klientów nie interesuje się na co dzień ofertą TV i mając to co mają w ofercie trafi się ten kanał, którego szuka klient. 

A dalej to już proste, czyli przejście na wyższy pakiet, a w raz z tym nowa lojalka i interes się kreci?

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, apollo napisał:

Witam ponownie ? dziś dzwoniła do mnie przemiła pani z DUK INEA z zapytaniem dlaczego złożyłem wypowiedzenie. Odpowiedziałem że nie jestem zadowolony z oferty programowej. Pani zapytała ale co za dużo ma pan programów? ????? Odpowiedziałem że wręcz przeciwnie brakuje mi kilku. I tu mnie pani zaskoczyła, mianowicie stwierdziła że mogą zaoferować każdy program i zapytała czy nikt wcześniej nie zaproponował mi oferty? Odpowiedziałem że w zasadzie mogę u nich zostać jeśli zagwarantują mi kilka programów, pani wyraźnie się ożywiła ale jak powiedziałem Polsat premium.... Zapadła na kilka sekund cisza i pani stwierdziła że faktycznie nie posiadają tych programów i posiadać nie będą. G

 

Mnie kiedyś rozbawili wpisem na fanpage'u, że w hiway mają tylko kanały 4K i HD ?  A tekst o PS Premium zawsze ten sam: "pracujemy nad tym, rozmowy trwają" ?

 

Apollo, jak oceniasz  jakość elevenów 1-3 na orange iptv? Planuję przedterminowe rozwiązanie umowy z inea na światło, zapłatę kary i przejście do orange na światło+tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, luk76 napisał:

 

Mnie kiedyś rozbawili wpisem na fanpage'u, że w hiway mają tylko kanały 4K i HD ?  A tekst o PS Premium zawsze ten sam: "pracujemy nad tym, rozmowy trwają" ?

 

Apollo, jak oceniasz  jakość elevenów 1-3 na orange iptv? Planuję przedterminowe rozwiązanie umowy z inea na światło, zapłatę kary i przejście do orange na światło+tv.

Witam jakość eleven 1-3 oceniam wysoko. A eleven 1K4 to ogień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Damian68 napisał:

 

Mam także Orange i u mnie jakoś ognia nie ma . Ciekawi mnie jak masz ustawiony dekoder - domyślam się , że icu 100. U mnie 4k to porażka .

Tutaj dużą rolę gra też zapewne sam telewizor.

41 minut temu, Damian68 napisał:

 

Mam także Orange i u mnie jakoś ognia nie ma . Ciekawi mnie jak masz ustawiony dekoder - domyślam się , że icu 100. U mnie 4k to porażka .

Jak masz ustawioną rozdzielczość dekodera? Powinno być 3840x2160xP50 tryb HDMI:auto 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, apollo napisał:

Tutaj dużą rolę gra też zapewne sam telewizor.

Jak masz ustawioną rozdzielczość dekodera? Powinno być 3840x2160xP50 tryb HDMI:auto 

Telewizor 4K OLED a dokładnie

Telewizor LG OLED55B8PLA

Dekoder ICU 100 jest moim piątym dekoderem , tak piątym ponieważ poprzednie miały obraz mierny. Przy ustawieniach 3840x2160xP50 i AUTO bo to osobne ustawienia obraz jest mierny. Lepszy jest przy 1920/1080 p50 obraz jest wyraźniejszy - telewizor wg mnie robi swoją robotę. Ale to i tak nie jest to co powinno być . Dla porównania obraz z kamery w FHD jest o wiele ostrzejszy nie mówiąc już o 4K na tym samym telewizorze  Kanał 119 Eleven 4K trawa koloru zgniłej zieleni , kanał 120 trawa zielona

 

Edytowane przez Damian68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Damian68

To jest po prostu telewizyjne 4K. Nie da się przy obecnym poziomie technologii dać do odbiorcy końcowego przekazu 90 Mbps.

Kanały 4K w kablu i na satelicie mają między 15, a 25 Mbps (Museum 4K to niechlubny wyjątek, oni mają koło 10).

HD na Blu-ray'u, czy Netflixie też wygląda 2x lepiej, niż 1080i z kabla/sat.

Ale jeśli Ty piszesz np. o wyblakłym obrazie zarówno w INEA (gdzie jak rozumiem miałeś koncentryk?) i w Orange, to albo masz za duże wymagania, albo źle skonfigurowany TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...