przemo_one Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 23 godziny temu, matinen napisał(a): W jaki sposób zgłaszałeś tę reklamację? Bo ja już nie mam pomysłu jak ich zmusić do działania. Dziś kazali mi podać dostawcę internetu. Zaraz się okaże, że to Internet skasował mi 4K Napisałem przez formularz kontaktowy w zakładce "moje konto" pierwszą wiadomość. Odpisali na mój e-mail i załączyłem zrzuty ekranu tą drogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Naprawili Ci to już? Ja napisałem na mail pomocy. Odpisali mi, że ponowili uprawnienia na koncie i po ponownym zainstalowaniu wszystko powinno się naprawić. Niestety na razie się nie naprawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_one Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Jeszcze nie dokonali korekty płatności, ale wprowadzili reklamację w piątek. Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni. Coś powinno się ruszyć w ciągu tygodnia albo dwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 11 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Po wielu dniach wymiany wiadomości na różnych platformach dziś wreszcie przekazali sprawę do działu technicznego i nadali numer zgłoszenia. Rozumiem, że każdy musi jakoś zarabiać ale żeby przeszło tydzień czekać na oficjalne przyjęcie reklamacji? Liczyli na to, że się samo naprawi, czy że może znudzi mi się odpowiadanie na masę dziwnych (by nie powiedzieć głupich) pytań? Oby coś z tym zrobili. Nikt nie wymaga cudów. Po prostu niech działa to co jest w ofercie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_one Opublikowano 12 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2022 W mojej sprawie reklamacja została uznana i zostałem poinformowany, że skoro korzystam z promocji 2mc w cenie jednego, to kolejna opłata będzie pobrana w styczniu. Bałem się, że jak zrobią korektę, to jeszcze przepadnie mi darmowy 2. miesiąc. Co do zgód marketingowych, to rzeczywiście nie widzą, żebym je miał, ale mam się zalogować i je odznaczyć, a potem zaznaczyć na nowo, tak żeby były widziane w systemie płatności w styczniu przy pobieraniu kolejnej opłaty. Nadpłata 5 zł ma być zwrócona w ciągu 14 dni. Wygląda na to, że się wywiązali. Nawet nie tak długo to trwało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2022 Gdyby ktoś chciał miesięczny voucher na pakiet C+ Film/Seriale dla nowych to PW :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 Dla zainteresowanych voucher CANAL+ online, 29zł miesięcznie przez 3 miesiące. Kolejne miesiące 49zł. PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 Czy macie w kolekcji CANAL+4K 1 i 2 odcinek 3 sezonu Kruk? U mnie są tylko 3 i 4 odcinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 (edytowane) @leonk1974 tak, mamy - sprawdzone na Apple TV 4K 2022 Edit: a dobra, pytasz o 4K, a na Apple przecież 4K nie uświadczysz Edytowane 16 Grudnia 2022 przez Delta21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 Ale mi chodzi w 4K. W kolekcji CANAL+Premium są wszystkie 4 odcinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 (edytowane) @leonk1974 na webOS też tylko 3 i 4 odcinek w 4K Edit: na fire cube tv opartym na androidzie też tylko 3 i 4 odcinek w jakości 4K Edytowane 16 Grudnia 2022 przez Delta21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 U mnie na Android TV i Ultrabox też brak. Jutro im to zgłoszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mopik Opublikowano 17 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 Miałem aktywną tą ofertę z Flexa na C+ za 20/m jeszcze do lipca + HBO i Netflix po stawkach sprzed podwyżek... i zapomniałem zaktualizować dane wygasającej karty płatnicznej Miał ktoś może podobny przypadek? Pewnie szanse, że się zlitują i reaktywują żadne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 Dzisiaj im zgłosiłem brak 1 i 2 odcinka 3 sezonu Kruk w 4K 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 @leonk1974 piszesz w złym temacie, bo nie jesteś subskrybentem c+ online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunmoon51 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 Kilka dni temu pytałem o dostępność kolekcji "Oglądaj w 4K". Po lekturze Waszych wypowiedzi i kontaktach z Canal+ mam wrażenie, że Canal+ chce sprzedać jak najwięcej swoich dekoderów Box 4K (na których, jak rozumiem, kolekcja 4K jest dostępna) i to z usługą (a ta w promocji na zachętę). Dlatego też dostępność treści 4K na Smart TV jest znikoma, o ile w ogóle jest. Sprawa jest więc polityczna, a nie techniczna. Słabo to wygląda jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 Mi przed chwilą rozwiązali zgłoszenie z tekstem cytuję: "Materiały w jakości 4K są dostępne. Powinien Pan dokładnie sprawdzić np. na głównej stronie. Proponuję również przelogować aplikację." Jawna kpina i robienie z ludzi [beep]. Dlatego, że niedawno miałem sytuację, że wyświetliła się ta sekcja i potem znikła. Napisałem do Canal+ reklamację, gdzie w odpowiedzi otrzymałem, że dostępny jest tylko kanał w Live TV a sekcji takiej nie ma. To było w czasie, gdy inni użytkownicy zgłaszali też tutaj ten problem. Olałem to bo walka z nimi to dramat. Ostatnio po aktualizacji aplikacji znowu część pisała, że ma dostępną sekcje biblioteki 4k więc postanowiłem napisać i nagle już od innego konsultanta odpowiedź, że jest i jest na moim koncie widoczna. Chodź ja jej sam nie widzę.... Korzystam z wielu VOD i OTT ale takie gównianego podejścia supportu jak w Canal+ to nigdzie nie doświadczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 Czyli mówiąc krótko " nie mamy 4K i co nam zrobicie ? " .Cały Canal+ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 51 minut temu, Krzysiek1991 napisał(a): Mi przed chwilą rozwiązali zgłoszenie z tekstem cytuję: "Materiały w jakości 4K są dostępne. Powinien Pan dokładnie sprawdzić np. na głównej stronie. Proponuję również przelogować aplikację." Jawna kpina i robienie z ludzi [beep]. Dlatego, że niedawno miałem sytuację, że wyświetliła się ta sekcja i potem znikła. Napisałem do Canal+ reklamację, gdzie w odpowiedzi otrzymałem, że dostępny jest tylko kanał w Live TV a sekcji takiej nie ma. To było w czasie, gdy inni użytkownicy zgłaszali też tutaj ten problem. Olałem to bo walka z nimi to dramat. Ostatnio po aktualizacji aplikacji znowu część pisała, że ma dostępną sekcje biblioteki 4k więc postanowiłem napisać i nagle już od innego konsultanta odpowiedź, że jest i jest na moim koncie widoczna. Chodź ja jej sam nie widzę.... Korzystam z wielu VOD i OTT ale takie gównianego podejścia supportu jak w Canal+ to nigdzie nie doświadczyłem. Przynajmniej Ci odpisali. Do mnie mieli się zwrócić o osobnym mailem dot.apki na Apple TV 4K- gdzieś to było w październiku i kompletnie olali temat-zgłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 @danielpes5 @lakiman Po 2 godzinach jak im wytknąłem bzdury, które odpisują to dostałem odpowiedź, że w subskrypcji nie ma dostępu do biblioteki 4k. CZy ktoś z was moze potwierdzić, że ją posiada i opublikować zdjęcie, że ma dostęp? I pytanie czy ktoś już myślał o zgłoszeniu do UOKiK ich praktyk? Pytam serio bo na odcisk mi już któryś raz naciskają i tracę cierpliwość :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 @Krzysiek1991 fire cube konto dla subskrybentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2022 A czy jak by wziąść umowę satelitarna za 100 zł gdzie jest hbo netflix viaplay i tresci 4k których tu brak i nie montowac satki tylko ogladac w streamingu na canal box 4k to chodziło by to? Bo widzę że dla subskrynentow zawsze czegos brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2022 Sama zakładka z treściami 4K to za mało. Jeszcze musi się profil 4K na tych treściach odpalać a z tym bywa rożnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2022 „Kanały i treści w 4K będą na start udostępnione w aplikacji CANAL+ online na telewizorach Sony (Android TV 2017 - 2021), Samsung (Tizen 2018, 2020, 2021), dekoderze CANAL+ BOX 4K, Amazon Fire TV Cube, Amazon Fire TV 4K Stick oraz NvidiaShield” - na Fire TV Cube 2gen., Nvidii Shield TV Pro 2019 czy LG C9 te treści w 4K są i odpalają się w 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2022 Gdzi są? Mam tizena 2021 nividia oraz canal box i nigdzie ich nie ma. Były chwilę temu ale bardzo krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.