Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, matinen napisał(a):

W jaki sposób zgłaszałeś tę reklamację? Bo ja już nie mam pomysłu jak ich zmusić do działania. Dziś kazali mi podać dostawcę internetu. Zaraz się okaże, że to Internet skasował mi 4K😁

Napisałem przez formularz kontaktowy w zakładce "moje konto" pierwszą wiadomość. Odpisali na mój e-mail i załączyłem zrzuty ekranu tą drogą.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu dniach wymiany wiadomości na różnych platformach dziś wreszcie przekazali sprawę do działu technicznego i nadali numer zgłoszenia. Rozumiem, że każdy musi jakoś zarabiać ale żeby przeszło tydzień czekać na oficjalne przyjęcie reklamacji? Liczyli na to, że się samo naprawi, czy że może znudzi mi się odpowiadanie na masę dziwnych (by nie powiedzieć głupich) pytań? Oby coś z tym zrobili. Nikt nie wymaga cudów. Po prostu niech działa to co jest w ofercie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej sprawie reklamacja została uznana i zostałem poinformowany, że skoro korzystam z promocji 2mc w cenie jednego, to kolejna opłata będzie pobrana w styczniu. Bałem się, że jak zrobią korektę, to jeszcze przepadnie mi darmowy 2. miesiąc. Co do zgód marketingowych, to rzeczywiście nie widzą, żebym je miał, ale mam się zalogować i je odznaczyć, a potem zaznaczyć na nowo, tak żeby były widziane w systemie płatności w styczniu przy pobieraniu kolejnej opłaty. Nadpłata 5 zł ma być zwrócona w ciągu 14 dni. Wygląda na to, że się wywiązali. Nawet nie tak długo to trwało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem aktywną tą ofertę z Flexa na C+ za 20/m jeszcze do lipca + HBO i Netflix po stawkach sprzed podwyżek... i zapomniałem zaktualizować dane wygasającej karty płatnicznej 😖

Miał ktoś może podobny przypadek? Pewnie szanse, że się zlitują i reaktywują żadne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu pytałem o dostępność kolekcji "Oglądaj w 4K". Po lekturze Waszych wypowiedzi i kontaktach z Canal+ mam wrażenie, że Canal+ chce sprzedać jak najwięcej swoich dekoderów Box 4K (na których, jak rozumiem, kolekcja 4K jest dostępna) i to z usługą (a ta w promocji na zachętę). Dlatego też dostępność treści 4K na Smart TV jest znikoma, o ile w ogóle jest. Sprawa jest więc polityczna, a nie techniczna. Słabo to wygląda jednak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przed chwilą rozwiązali zgłoszenie z tekstem cytuję:

 

"Materiały w jakości 4K są dostępne. Powinien Pan dokładnie sprawdzić np. na głównej stronie. 

Proponuję również przelogować aplikację."

 

Jawna kpina i robienie z ludzi [beep]. Dlatego, że niedawno miałem sytuację, że wyświetliła się ta sekcja i potem znikła. Napisałem do Canal+ reklamację, gdzie w odpowiedzi otrzymałem, że dostępny jest tylko kanał w Live TV a sekcji takiej nie ma. To było w czasie, gdy inni użytkownicy zgłaszali też tutaj ten problem. Olałem to bo walka z nimi to dramat. Ostatnio po aktualizacji aplikacji znowu część pisała, że ma dostępną sekcje biblioteki 4k więc postanowiłem napisać i nagle już od innego konsultanta odpowiedź, że jest i jest na moim koncie widoczna. Chodź ja jej sam nie widzę....

Korzystam z wielu VOD i OTT ale takie gównianego podejścia supportu jak w Canal+ to nigdzie nie doświadczyłem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Krzysiek1991 napisał(a):

Mi przed chwilą rozwiązali zgłoszenie z tekstem cytuję:

 

"Materiały w jakości 4K są dostępne. Powinien Pan dokładnie sprawdzić np. na głównej stronie. 

Proponuję również przelogować aplikację."

 

Jawna kpina i robienie z ludzi [beep]. Dlatego, że niedawno miałem sytuację, że wyświetliła się ta sekcja i potem znikła. Napisałem do Canal+ reklamację, gdzie w odpowiedzi otrzymałem, że dostępny jest tylko kanał w Live TV a sekcji takiej nie ma. To było w czasie, gdy inni użytkownicy zgłaszali też tutaj ten problem. Olałem to bo walka z nimi to dramat. Ostatnio po aktualizacji aplikacji znowu część pisała, że ma dostępną sekcje biblioteki 4k więc postanowiłem napisać i nagle już od innego konsultanta odpowiedź, że jest i jest na moim koncie widoczna. Chodź ja jej sam nie widzę....

Korzystam z wielu VOD i OTT ale takie gównianego podejścia supportu jak w Canal+ to nigdzie nie doświadczyłem.

 

Przynajmniej Ci odpisali. Do mnie mieli się zwrócić o osobnym mailem dot.apki na Apple TV 4K- gdzieś to było w październiku i kompletnie olali temat-zgłoszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@danielpes5 @lakiman Po 2 godzinach jak im wytknąłem bzdury, które odpisują to dostałem odpowiedź, że w subskrypcji nie ma dostępu do biblioteki 4k.

CZy ktoś z was moze potwierdzić, że ją posiada i opublikować zdjęcie, że ma dostęp?

I pytanie czy ktoś już myślał o zgłoszeniu do UOKiK ich praktyk? Pytam serio bo na odcisk mi już któryś raz naciskają i tracę cierpliwość :)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

„Kanały i treści w 4K będą na start udostępnione w aplikacji CANAL+ online na telewizorach Sony (Android TV 2017 - 2021), Samsung (Tizen 2018, 2020, 2021), dekoderze CANAL+ BOX 4K, Amazon Fire TV Cube, Amazon Fire TV 4K Stick oraz NvidiaShield” - na Fire TV Cube 2gen., Nvidii Shield TV Pro 2019 czy LG C9 te treści w 4K są i odpalają się w 4K ;)


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...